Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 379
    • 380
    • 97 / 380
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    7584
    74320
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Εγώ πάντως με το golf σε σφιχτή διαδρομή αρκετές φορές άλλαζα θέση στα χέρια μου, όπως και με το 307 στα λείβηθρα. Και σε κάτι τέτοιες διαδρομές είναι γαμάτο κατά τα άλλα το dsg/κλαπέτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Εγώ πάντως με το golf σε σφιχτή διαδρομή αρκετές φορές άλλαζα θέση στα χέρια μου, όπως και με το 307 στα λείβηθρα. Και σε κάτι τέτοιες διαδρομές είναι γαμάτο κατά τα άλλα το dsg/κλαπέτα.

        Ακριβώς! Σε φουρκέτες, το τιμόνι έρχεται χαλαρά ανάποδα, ενώ τα χέρια μας βρίσκονται κοντά στην κλασσική θέση (υπό την προϋπόθεση ότι δεν τα σταυρώνουμε και πολύ). Εκεί τα paddles θα βρίσκονται ανάποδα όμως...

        Οι Γάλλοι στο Senso έβαλαν αρκετά μεγάλα paddles στην κολώνα του τιμονιού, που δεν χάνονται με τίποτα, ούτε σε στροφές ούτε σε κρίση πανικού...ούτε σε ολική τύφλωση!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tm last edited by

          το διεπιστωσα στο αουρις της μητερας μου.
          τα αυτια πρεπει να ειναι σταθερα και οχι να κινουντα με το τιμονι..
          απλο παραδειγμα που εψαχνα σα κινεζος...
          θες στο φαναρι να κανεις αριστερα και το εχεις στο χειροκινητο..
          ξεκινας πρωτη, ολα καλα, εχεις στριψει τιμονι και καποια στιγμη, πριν ισιωσεις, πρεπει να αλλαξεις ταχυτητα... τελικα η μονη θεραπεια σε αυτο, ειναι ο λεβιες, καθως λιγες φορες τα χερια σου σε τετοια περιπτωση ειναι στη σωστη θεση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            adis4gr last edited by

            νταξ απλως το dsg δεν ειναι για σπορ οδηγηση....

            and then all hell broke loose...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              ..τι τα ψαχνεις...
              επισης να πω πως στριβοντας δεξια δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Τα αυτάκια στο τιμόνι, τ**ο ότι ακόμα και στο χειροκίνητο κατεβάζει μόνο του αν σανιδώσεις **(εκτός αν προσέξεις και δεν πατήσεις το κουμπί του κικ ντάουν) και ότι από όσο θυμάμαι αλλάζει και στον κόφτη μόνο του.

                Nτίνο, όταν το έχεις στη χειροκίνητη λειτουργία (π.χ. 4η με 1.000 σαλ) και σανιδώσεις, ΔΕΝ θα κατεβάσει ταχύτητα με τίποτα.
                Στον κόφτη, ναι, αλλάζει ταχύτητα, αλλά στον κόφτη! όχι πιο πρίν (πάντα στη χειροκίνητη λειτουργία) .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Σε εμένα γιατί κατέβαζε; Μιλάω να πατήσεις τέρμα πατώντας και το κουμπί του kick down.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ε, σε είδε λίγο ψαρωμένο και είπε να σε βοηθήσει!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitris60 last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Φυσικά και είναι αδικία, γιαυτό είπα λεπτομέρειες. Για μένα, αν golf τότε dsg. Έτσι απλά.

                      +1

                      Ανετο για την πόλη , πολυ τεχνολογία , ομαλές αλλα γρήγορες αλλαγές.
                      Για να πετυχεις τις αλλαγές του πρέπει να προσπαθήσεις πολυ και αν...
                      Οπότε DSG.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        garfield last edited by

                        Γεια σας παιδες

                        Εχω ενα Golf V 1.6 FSI και θελω να ρωτησω στα ποσα περιπου χλμ θελει αλλαγη ο συμπλεκτης (με λογικες αλλαγες ταχυτητων - οχι πατιναρισμα κτλ) και ποσο περιπου κοστιζει η αλλαγη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          n_olympios last edited by

                          Ο χρήστης tm έγραψε:
                          ..τι τα ψαχνεις...
                          επισης να πω πως στριβοντας δεξια δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα!

                          Λες να είναι θέμα πολιτικών πεποιθήσεων?

                          Σαν πολύ αξία δε δίνουμε στο DSG?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cliff last edited by

                            Παιδιά μήπως ξέρετε τι ιξώδες για το λάδι κινητήρα συνιστά η VW για το Golf 1.4 140PS?
                            Μπορούν να χρησιμοποιηθούν πχ 10W-60 ή χρειάζεται οπωσδήποτε να είναι πιο λεπτά (5W-30 ή κάτι τέτοιο);

                            Ευχαριστώ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              5w-30 συνθετικά είναι αυτά που προτείνει η VW.
                              Τα 10w-60 καλύτερα να τα αποφύγεις για τέτοιο κινητήρα.

                              edit: και 10W-40 μπορείς να χρησιμοποιήσεις χωρίς προβλήματα. Πάντα fully synthetic.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cliff last edited by

                                Ο χρήστης Lippi έγραψε:
                                5w-30 συνθετικά είναι αυτά που προτείνει η VW.
                                Τα 10w-60 καλύτερα να τα αποφύγεις για τέτοιο κινητήρα.

                                edit: και 10W-40 μπορείς να χρησιμοποιήσεις χωρίς προβλήματα. Πάντα fully synthetic.

                                Ευχαριστώ για την απάντηση. Υποθέτω ότι με το πιο παχύρευστο λάδι θα υπάρχει πρόβλημα με τα ωστήρια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mak25 last edited by

                                  τι παιζει με τους fsi τους κατεργησε η vw??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    garfield last edited by

                                    προς τα κει παει..

                                    παντως ενα εχω να πω για να παρηγορηθουμε οι FSIακηδες..
                                    και το Audi R8 ατμοσφαιρικο FSI φοραει.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      1400 και 1600 fsi καταργούνται...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kouk last edited by

                                        Μα γιατί...δεν υποτίθεται ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με την αλληλοκάλυψη των κινητήρων στην ιπποδύναμη? ..........

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          powergs last edited by

                                          Άβυσσος η ψυχή των αυτοκινητοβιομηχανιών......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            έτσι και αλλιώς δεν έχουν νόημα ρε παιδιά... ειδικά ο 1,6...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 379
                                            • 380
                                            • 97 / 380
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr