-
σιγουρα ΔΕΝ ειναι 160, φαινεται ευκολα απο τις επιδοσεις.
το ποσο ειναι κραταω επιφυλαξη μεχρι να δω 3-4 δυναμομετρησεις.
3-4? Μονο? Γιατι οχι 24-34? Γιατι να μην νοικιασεις εσυ ο ιδιος εξοπλισμο και ενα leon να κανεις τις μετρησεις μονος σου μιας και τα περιοδικα ειναι αναξιοπιστα,τα πιανουν κτλ για να προωθουν το Λεον που λεει κι o τεκνικ(εξαιρειται το πολυχρονεμενο μας 4Τ)
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
σιγουρα ΔΕΝ ειναι 160, φαινεται ευκολα απο τις επιδοσεις.
το ποσο ειναι κραταω επιφυλαξη μεχρι να δω 3-4 δυναμομετρησεις.
3-4? Μονο? Γιατι οχι 24-34? Γιατι να μην νοικιασεις εσυ ο ιδιος εξοπλισμο και ενα leon να κανεις τις μετρησεις μονος σου μιας και τα περιοδικα ειναι αναξιοπιστα,τα πιανουν κτλ για να προωθουν το Λεον που λεει κι o τεκνικ(εξαιρειται το πολυχρονεμενο μας 4Τ)
το 3-4 ειναι σχημα λογου.
εσυ αν θελεις μπορεις να πιστεψεις απλα το autotriti
-
Αγαπητοί φίλοι της τετρακίνησης, πρώτη φορά ποστάρω στο φορουμ, αλλά διαβάζω τις απόψεις σας πολύ καιρό τώρα! Δε θέλω να προσθέσω κάτι ιδιαίτερα σημαντικό παρά μόνο τη χαρά μου μιας και παρήγγειλα το νεο λεον 1,8Τ στην έκδοση σπορτ απ σε λευκό χρώμα. Αυτό που με εντυπωσίασε οδηγικά είναι το τράβηγμά του με το ανεπαίσθητο τούρμπο λαγκ και τη ροπή του κινητήρα να είναι γραμμική και παρούσα παντού, χωρίς να κρεμάει τον κινητήρα στις ψηλές στροφές. Θεωρώ, λαμβάνοντας υπόψη και την εμπειρία της αουντι στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου κινητήρα, ότι πρόκειται για ένα αξιόλογο μοτέρ, με αρκετή δύναμη και κυρίως μεγάλα περιθώρια βελτίωσης! Από πλευράς σχεδίασης αυτά φυσικά είναι προσωπικά γούστα, αλλά από άποψη εξοπλισμού ευτυχώς είναι υπερπλήρες.
Ελπίζω και εύχομαι να με αποζημιώσει οδηγικά αλλά και απο θέμα αξιοπιστίας, μιας και είναι η πρώτη μου αγορά αυτοκινήτου, ύστερα από τη μακροχρόνια και απροβλημάτιστη, αλλά μουντή συμβίωσή μου με μια κορόλα του 89! Σας ευχαριστώ για το χώρο έκφρασης. Θα καταθέσω τις πρώτες εντυπώσεις μου το συντομότερο δυνατό, αφού πρώτα το παραλάβω...(σε 15 μέρες περίπου) -
Kαλοτάξιδο φίλε, τέλεια επιλογή σε αυτά τα χρήματα και σε χρώμα που του ταιριάζει φοβερά
-
απο κορολα του 89? σαν να αλλαξες πλανητη θαναι τωρα! καλα χιλιομετρα!
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ φίλοι μου!!! Θα ήθηλα να σας ρωτήσω την άποψή σας σχετικά με το στρώσιμο σε έναν τέτοιο κινητήρα, μιας και η θέληση όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε, το υλικό όμως....οχι και συνεπώς δεν υπάρχει εμπειρία με τέτοια μοτέρ.Αν είμαι εκτός τόπικ, παρακαλώ προτείνετε (αν γνωρίζετε) κάποιο σχετικό ώστε να ενημερωθώ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
To στρώσιμο είναι κάτι σχετικό. Εγώ (έχω TSI) τα πρώτα 300χλμ τα πήγα μέχρι 3-3.500 στροφές μέχρι που δεν άντεξα και το έφτασα στιγμαία 2 φορές 5.500 Από τότε το δουλεύω όσο μπορώ πιο χαλαρά, μέχρι 4.000 και θα συνεχίσω έτσι μέχρι τα 2.000χλμ
Το σημαντικότερο στους turbo κινητήρες είναι να μην το πατάς πολύ στην αρχή της διαδρομής και για τα πρώτα 2.000χλμ να μην επιταχύνεις απότομα για να μην δίνει full πίεση το (τα ) turbo. -
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Neos. Θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου μετά τις πρώτες χιλιάδες χλμ....
-
θα ηθελα την-τις γνωμη-ες για το cupra,υπαρχει κανεις εδω που να το εχει για να μας πει τις εντυπωσεις του πιθανα προβληματα,αν στριβει, γιατι ενω τα ελληνικα περιοδικα το εξυμνουν τα ξενα το ψιλοεθαψαν.
Αυτο που χαλαει σάυτο ειναι το ταμπλο του και το οτι ειναι σχετικα χαμηλο και λιγο κλειστοφοβικο.
Ευχαριστω εκ των προτερω. -
Ο χρήστης spyros έγραψε:
θα ηθελα την-τις γνωμη-ες για το cupra,υπαρχει κανεις εδω που να το εχει για να μας πει τις εντυπωσεις του πιθανα προβληματα,αν στριβει, γιατι ενω τα ελληνικα περιοδικα το εξυμνουν τα ξενα το ψιλοεθαψαν.
Αυτο που χαλαει σάυτο ειναι το ταμπλο του και το οτι ειναι σχετικα χαμηλο και λιγο κλειστοφοβικο.
Ευχαριστω εκ των προτερω.Στριβει αέρα πατέρα, προβλήματα δεν έχουμε δει ούτε στα δημοσιογραφικά, έχει ίδιο μοτέρ με το S3, τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του, την πιο 'πολεμική' θέση οδήγησης και κοστίζει 5-6 χιλιάρικα λιγότερο από το μόνο που μπορεί να πάει εξίσου γρήγορα (Golf Edition 30). Αυτό που θα έπρεπε να σε χαλάει μάλλον είναι η μεταπώληση. Προσωπικά, αυτό θα ήταν το μόνο που θα με φόβιζε στην αγορά του... αλλά μάλλον όχι τόσο ώστε να το αποφύγω
-
Σπύρο κάτι βλακειούλες για υποδεέστερο τιμόνι του γκολφ δεν παίζουν προφανώς, ε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σπύρο κάτι βλακειούλες για υποδεέστερο τιμόνι του γκολφ δεν παίζουν προφανώς, ε;Υποδεέστερο από ποια άποψη; Σαν κατευθυντικότητα, είναι εξίσου καλά και τα δύο. Σαν αμεσότητα αντίδρασης στην τιμονιά, ομοίως. Σαν βάρος, ελαφριά τα βρίσκω και τα δύο, αλλά συνηθίζεται. Όλα αυτά είναι και στο τι βολεύει τον καθένα βέβαια, αλλά αποκλειστικά σαν τιμόνι δεν θα προτιμούσα κανένα από τα δύο έναντι του άλλου. Και μιλάμε για το Edition 30 ε; Το απλό GTi δεν είναι έτσι (μικρότεροι τροχοί).
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
θα ηθελα την-τις γνωμη-ες για το cupra,υπαρχει κανεις εδω που να το εχει για να μας πει τις εντυπωσεις του πιθανα προβληματα,αν στριβει, γιατι ενω τα ελληνικα περιοδικα το εξυμνουν τα ξενα το ψιλοεθαψαν.
Αυτο που χαλαει σάυτο ειναι το ταμπλο του και το οτι ειναι σχετικα χαμηλο και λιγο κλειστοφοβικο.
Ευχαριστω εκ των προτερω.Στριβει αέρα πατέρα, προβλήματα δεν έχουμε δει ούτε στα δημοσιογραφικά, έχει ίδιο μοτέρ με το S3, τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του, την πιο 'πολεμική' θέση οδήγησης και κοστίζει 5-6 χιλιάρικα λιγότερο από το μόνο που μπορεί να πάει εξίσου γρήγορα (Golf Edition 30). Αυτό που θα έπρεπε να σε χαλάει μάλλον **είναι η μεταπώληση. Προσωπικά, αυτό θα ήταν το μόνο που θα με φόβιζε στην αγορά του... **αλλά μάλλον όχι τόσο ώστε να το αποφύγω
τα κερδίζεις από το άτοκο/δώρα
-
Συγγνωμη...μηπως γνωριζουμε ποτε θα ερθει και ποια θα ειναι η τιμη(εκτιμωμενη) του Leon με τον 1.4Τ?
Ευχαριστω!
-
Δυσκολα θα ξεκιναει πανω απο 17Κ(και πολλα ειναι).
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στριβει αέρα πατέρα, προβλήματα δεν έχουμε δει ούτε στα δημοσιογραφικά, έχει ίδιο μοτέρ με το S3, τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία του, την πιο 'πολεμική' θέση οδήγησης και κοστίζει 5-6 χιλιάρικα λιγότερο από το μόνο που μπορεί να πάει εξίσου γρήγορα (Golf Edition 30). Αυτό που θα έπρεπε να σε χαλάει μάλλον είναι η μεταπώληση. Προσωπικά, αυτό θα ήταν το μόνο που θα με φόβιζε στην αγορά του... αλλά μάλλον όχι τόσο ώστε να το αποφύγωΣυμφωνώ απόλυτα ...
Σπύρο κάτι βλακειούλες για υποδεέστερο τιμόνι του γκολφ δεν παίζουν προφανώς, ε;
To αντίθετο έχουν διατυπώσει οι 4 ΤΡΟΧΟΙ στο συγκριτικό new Civic-Type R, Golf GTI-Ed. 30, & Cupra, λέγοντας ότι σε πληροφόρηση είναι καλύτερο μάλλον του Golf αλλά σε αποτελεσματικότητα ίδια γεύση ... Τώρα γιά το ποιό από τα 2 είναι πιό γρήγορο (σε πίστες και στο δρόμο) νομίζω είναι περιττό να το σχολιάσουμε μιάς και έχουν μιλήσει μέχρι στιγμής όλα τα συγριτικά ...
Η προσωπική εμπειρία εδώ και 1.5 μήνα που έχω το αυτοκίνητο είναι ότι το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες μέσα στα στενά της πόλης και στους επιτόπιους ελιγμούς (το τελευταίο βοηθάει ιδιαίτερα) αλλά αλλάζει τελείως χαρακτήρα και αίσθηση όταν κανείς οδηγεί γρήγορα και σε στροφές ... Με λίγα λόγια το αυτοκίνητο έχει έναν απίστευτα αποτελεσματικό τρόπο γιά να περνάει τη δύναμη στο δρόμο χωρίς να αγχώνει και να δυστροπεί ... Εδώ είμαστε και θα δούμε και τη συνέχεια ... -
ckosm
πάει το Οκτάβια;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ckosmπάει το Οκτάβια;
Ναι εδώ και καιρό ... Στο μεταξύ μέχρι να έρθει το Cupra οδηγούσα ένα Peugeot 307 1.4 ...
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Δυσκολα θα ξεκιναει πανω απο 17Κ(και πολλα ειναι).Απο καπου εκει δεν ξεκιναει και το Golf?(17.300?)
Ιδια τιμη θα εχουν?
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Δυσκολα θα ξεκιναει πανω απο 17Κ(και πολλα ειναι).
Απο καπου εκει δεν ξεκιναει και το Golf?(17.300?)
Ιδια τιμη θα εχουν?
no way!
Seat Leon 2005