Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 120
    • 121
    • 78 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    33071
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

      Προσωπικά το βρίσκω επικίνδυνο για κίνηση με πάνω από 3 χλμ/ώρα καθώς η μηδενική αντίσταση που παρουσιάζει ενέχει τον κίνδυνο να στρίψεις παραπάνω και πιο απότομα απ' όσο πρέπει.

      Όλα τα έχει προβλέψει ο Ιταλός! Βγαίνει αυτόματα off στα 60 χαω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        νταξει ο charmak ειναι μεγας ψευτης...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης tazz έγραψε:

          Προσωπικά το βρίσκω επικίνδυνο για κίνηση με πάνω από 3 χλμ/ώρα καθώς η μηδενική αντίσταση που παρουσιάζει ενέχει τον κίνδυνο να στρίψεις παραπάνω και πιο απότομα απ' όσο πρέπει.

          Όλα τα έχει προβλέψει ο Ιταλός! Βγαίνει αυτόματα off στα 60 χαω

          Στα 60, όχι στα 3

          Πραγματικά, κι εγώ άχρηστο το βρίσκω. Αφού ελαφρώνει το τιμόνι έτσι κι αλλιώς πολύ εν στάσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            harskouf last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Προσωπικά το βρίσκω επικίνδυνο για κίνηση με πάνω από 3 χλμ/ώρα καθώς η μηδενική αντίσταση που παρουσιάζει ενέχει τον κίνδυνο να στρίψεις παραπάνω και πιο απότομα απ' όσο πρέπει.

            Όλα τα έχει προβλέψει ο Ιταλός! Βγαίνει αυτόματα off στα 60 χαω

            Στα 60, όχι στα 3

            Πραγματικά, κι εγώ άχρηστο το βρίσκω. Αφού ελαφρώνει το τιμόνι έτσι κι αλλιώς πολύ εν στάσει.

            Το city μειώνει την υποβοήθηση προοδευτικά όσο αυξάνει η ταχύτητα και γύρω στα 60km/h (ίσως και νωρίτερα αφού το τροποποιήσαν τελευταία) βγαίνει εκτός. Οπότε δεν είναι επικίνδυνο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazz last edited by

              Ο χρήστης harskouf έγραψε:

              Το city μειώνει την υποβοήθηση προοδευτικά όσο αυξάνει η ταχύτητα και γύρω στα 60km/h (ίσως και νωρίτερα αφού το τροποποιήσαν τελευταία) βγαίνει εκτός. Οπότε δεν είναι επικίνδυνο

              Έκανα μια βόλτα σήμερα με το city στον on. Το βρήκα πιο επικίνδυνο στα λίγα χιλιόμετρα (π.χ. σε επιτόπιους ελιγμούς) παρά στα 'πολλά' (πάνω από 30 χαω).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Ο χρήστης tazz έγραψε:

                Το city μειώνει την υποβοήθηση προοδευτικά όσο αυξάνει η ταχύτητα και γύρω στα 60km/h (ίσως και νωρίτερα αφού το τροποποιήσαν τελευταία) βγαίνει εκτός. Οπότε δεν είναι επικίνδυνο

                Έκανα μια βόλτα σήμερα με το city στον on. Το βρήκα πιο επικίνδυνο στα λίγα χιλιόμετρα (π.χ. σε επιτόπιους ελιγμούς) παρά στα 'πολλά' (πάνω από 30 χαω).

                Τα λεγα, δεν τα λεγα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giwrgosth last edited by

                  Διαβάζω στα τεστ του GP T-Jet για 11,5 λίτρα κατανάλωση, τη στιγμή που η Fiat έχει μέση 6,8. Είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά? Να υποθέσω ότι στα τεστ το πάνε όσο πάει, ή ότι όντως καίει τόσο?
                  Το έχει κανείς να μας πει που είναι η αλήθεια?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
                    Διαβάζω στα τεστ του GP T-Jet για 11,5 λίτρα κατανάλωση, τη στιγμή που η Fiat έχει μέση 6,8. Είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά? Να υποθέσω ότι στα τεστ το πάνε όσο πάει, ή ότι όντως καίει τόσο?
                    Το έχει κανείς να μας πει που είναι η αλήθεια?

                    Η απάντηση είναι ότι ΜΠΟΡΕΙ να κάψει και τόσο. Βάσει οικονομόμετρου πάντως, η μέση κυμαίνεται από 8,5 - 9,5, με όχι και τόσο ελαφρύ πόδι. Δεν είναι άσχημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                      E όχι και μια χαρά τιμόνι το joystick. Τουλάχιστον 'κόβει' πολύ, σπάνια θα χρειαστεί να αλλάξεις θέση των χεριών για να στρίψεις, οπότε σώζεται η κατάσταση.

                      Στο δικο μου το τιμονι δεν εχει καμια σχεση με αυτα που λετε,εγω το αποδιδω στο μεγαλυτερο βαρος μπροστα (+60? κιλα) .Οταν αλλαξα και λαστιχα ,απο 185/55 σε 195/50 ,βαρυνε ενα ελαχιστο ακομα .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giwrgosth last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Διαβάζω στα τεστ του GP T-Jet για 11,5 λίτρα κατανάλωση, τη στιγμή που η Fiat έχει μέση 6,8. Είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά? Να υποθέσω ότι στα τεστ το πάνε όσο πάει, ή ότι όντως καίει τόσο?
                        Το έχει κανείς να μας πει που είναι η αλήθεια?

                        Η απάντηση είναι ότι ΜΠΟΡΕΙ να κάψει και τόσο. Βάσει οικονομόμετρου πάντως, η μέση κυμαίνεται από 8,5 - 9,5, με όχι και τόσο ελαφρύ πόδι. Δεν είναι άσχημα.

                        Thx! Γιατί όπως το διάβασα στο τεστ ψιλοκουφάθηκα! Υποτίθετε ότι όταν κάνουμε τεστ δεν πιάνουμε τα άκρα, εκτός αν (λέμε τώρα!) θέλουμε να θάψουμε το αυτοκίνητο.
                        Η κατανάλωση που λες ακούγετε πολύ λογική και ναι, δεν είναι άσχημα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:

                          Διαβάζω στα τεστ του GP T-Jet για 11,5 λίτρα κατανάλωση, τη στιγμή που η Fiat έχει μέση 6,8. Είναι δυνατόν να υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά? Να υποθέσω ότι στα τεστ το πάνε όσο πάει, ή ότι όντως καίει τόσο?
                          Το έχει κανείς να μας πει που είναι η αλήθεια?

                          Η απάντηση είναι ότι ΜΠΟΡΕΙ να κάψει και τόσο. Βάσει οικονομόμετρου πάντως, η μέση κυμαίνεται από 8,5 - 9,5, με όχι και τόσο ελαφρύ πόδι. Δεν είναι άσχημα.

                          Thx! Γιατί όπως το διάβασα στο τεστ ψιλοκουφάθηκα! Υποτίθετε ότι όταν κάνουμε τεστ δεν πιάνουμε τα άκρα, εκτός αν (λέμε τώρα!) θέλουμε να θάψουμε το αυτοκίνητο.
                          Η κατανάλωση που λες ακούγετε πολύ λογική και ναι, δεν είναι άσχημα!

                          Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι, οι 4Τ πάντως πιάνουν ΚΑΙ τα άκρα, ΚΑΙ τα μέσα, ΚΑΙ την οικονομική οδήγηση και αναφέρουν ΚΑΙ τις 3 καταναλώσεις: μέγιστη, μέση, ελάχιστη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giwrgosth last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                            Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι, οι 4Τ πάντως πιάνουν ΚΑΙ τα άκρα, ΚΑΙ τα μέσα, ΚΑΙ την οικονομική οδήγηση και αναφέρουν ΚΑΙ τις 3 καταναλώσεις: μέγιστη, μέση, ελάχιστη.

                            Όχι στους 4Τ, αν ήταν θα το έλεγα, ψάχνοντας στο νετ το είδα στο Drive, όπου γράφει:
                            **Η μέση κατανάλωση έφτασε κατά μέσο όρο τα 11,5 λίτρα/100 km, ενώ μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και το βάρος του αμαξώματος, που αναγκάζει τον κινητήρα να «ζορίζεται» αρκετά. **
                            Το σωστό είναι αυτό που λες, να πιάσεις όλες τις περιπτώσεις, αλλά όταν κάποιος μιλάει για μέση κατανάλωση και σου λέει για 11,5 λίτρα τρομάζεις!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:

                              Δεν ξέρω σε ποιους αναφέρεσαι, οι 4Τ πάντως πιάνουν ΚΑΙ τα άκρα, ΚΑΙ τα μέσα, ΚΑΙ την οικονομική οδήγηση και αναφέρουν ΚΑΙ τις 3 καταναλώσεις: μέγιστη, μέση, ελάχιστη.

                              Όχι στους 4Τ, αν ήταν θα το έλεγα, ψάχνοντας στο νετ το είδα στο Drive, όπου γράφει:
                              **Η μέση κατανάλωση έφτασε κατά μέσο όρο τα 11,5 λίτρα/100 km, ενώ μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και το βάρος του αμαξώματος, που αναγκάζει τον κινητήρα να «ζορίζεται» αρκετά. **
                              Το σωστό είναι αυτό που λες, να πιάσεις όλες τις περιπτώσεις, αλλά όταν κάποιος μιλάει για μέση κατανάλωση και σου λέει για 11,5 λίτρα τρομάζεις!

                              Χα! Το Drive σε συγκριτικό με 207 γράφει 13,5 μέση!

                              Πραγματικά, η μόνη περίπτωση να δεις τέτοιο νούμερο στο t-jet είναι με το πόδι βαθιά στο πάτωμα. Επαναλαμβάνω, η μέση κατανάλωση πέφτει εύκολα κάτω από 10.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Eίναι γιατί προσπαθούσαν να ακολουθήσουν το 120αρι 207.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                  Eίναι γιατί προσπαθούσαν να ακολουθήσουν το 120αρι 207.

                                  Αυτό θα ήταν η μέγιστη κατανάλωση ρε Ντίνε, αν κυνηγιόντουσαν. Και σαν μέγιστη, γράφουν ΑΚΟΜΑ παραπάνω από 13,5...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ναι ρε, πλάκα κάνω, αλίμονο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giwrgosth last edited by

                                      Ξέρει κανείς πότε έρχετε το T-Jet? Από πότε θα είναι θεωρητικά ετοιμοπαράδοτο? Γιατί άλλος μου λέει μέσα Σεπτέμβρη, άλλος μέσα Οκτώβρη και άλλος σε 2-3 μήνες. Ρωτάω πάντα για την έκδοση Sport στις αντιπροσωπείες που επισκέπτομαι και έχω ακούσει και ότι τώρα μπαίνει στην παραγωγή! Τι να πιστέψω από αυτά?
                                      Μην το παραγγείλω, πουλήσω το άλλο, δεν έχω αυτοκίνητο και μου έρθει Δεκέμβρη και πληρώνω τσάμπα τέλη για 10 μέρες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        michael-amott last edited by

                                        Eγω που ειχα ρωτησει στην Πατρα, σε 2μηνες max μου ειχαν πει, για την εκδοση sport!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          baz last edited by

                                          εγώ έχω στην κατοχή μου το σπορτ εδώ και μια βδομάδα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης baz έγραψε:
                                            εγώ έχω στην κατοχή μου το σπορτ εδώ και μια βδομάδα

                                            και δεν εχεις γραψει τιποτα?

                                            ντροπη σου...

                                            και καλοταξιδο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 78 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr