-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Οχι δεν είναι το Sporting αλλά το SX το 1.100 με σιδερένιες ζάντες. Μάλλον θα βάλω το 165/65 ή το 165/70 γιατί εφόσον είναι της γυναίκας μου δεν με ενδιαφέρουν τόσο οι επιδόσεις αλλά το πάτημα. Thanks anyway !
Α, και τότε πως βρέθηκε με 165/55/13??
Τότε, η 'σωστή' επιλογή είναι 155/65/13, που όμως κι αυτό είναι κάπως σπάνιο και ίσως δεν συμφέρει οικονομικά. Καλή και η 165/65/13, αλλά το 165/70 μην το βάλεις, παρά είναι εκτός προδιαγραφών.Επίσης, πολύ οικονομικά τα 155/70/13, με κάποιες απώλειες στο κράτημα στις στροφές.Στο tyretest.com αναφέρεται, πως οι κατάλληλες διαστάσεις για το 1100άρι ήταν οι 145/70/13, 155/70/13, 155/65/13, 165/55/13 και τέλος η 175/50/14 (του Sporting?). Στις δυο 155άρες διαστάσεις έχεις ευρύτητα επιλογών, ενώ δεν πιστεύω πως υπάρχει λόγος να έχεις 165άρια λάστιχα σε τέτοιου βάρους και ιπποδύναμης αυτοκίνητο (σε Renault super5 1.4, με αντίστοιχα χαρακτηριστικά με το 1100άρι Seicento, τα 155/70/13 ήταν μια χαρά...) .
Υ.Γ.: η πλάκα είναι, πως η διάσταση που σου ταιριάζει απόλυτα σε 165 είναι η 165/60/13, όμως λάστιχο τέτοιο δεν θα βρεις πλην του Falken ZE-502 (αν δεν κάνω λάθος...) . -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Πείτε προτάσεις για octavia 5 με 225/45/17 λάστιχο.
Φοράει απο την μάνα του Dunlop sp sport 01.
Δεν έχω παράπονο να πω την αλήθεια απο αυτά.Αν ξέρει κανένας στην θεσ/νικη κάποιον με τα συγκεκριμένα μάρκα λάστιχα είμαι όλος αυτιά.
Πάντως πείτε και τί άλλες αναλλακτικές υπάρχουν...Στο τέλος της Λαμπράκη στην Άνω Τούμπα, ακριβώς πριν την έξοδο για περιφερειακή (Κωνσταντινουπολίτικα). Θα τα βρεις όμως σχετικά ακριβά, δεν ξέρω αν φταίει ο λαστιχάς ή γενικά είναι ακριβό μοντέλο...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Στο tyretest.com αναφέρεται, πως οι κατάλληλες διαστάσεις για το 1100άρι ήταν οι 145/70/13, 155/70/13, 155/65/13, 165/55/13 και τέλος η 175/50/14 (του Sporting?). Στις δυο 155άρες διαστάσεις έχεις ευρύτητα επιλογών, ενώ δεν πιστεύω πως υπάρχει λόγος να έχεις 165άρια λάστιχα σε τέτοιου βάρους και ιπποδύναμης αυτοκίνητο (σε Renault super5 1.4, με αντίστοιχα χαρακτηριστικά με το 1100άρι Seicento, τα 155/70/13 ήταν μια χαρά...) .
Υ.Γ.: η πλάκα είναι, πως η διάσταση που σου ταιριάζει απόλυτα σε 165 είναι η 165/60/13, όμως λάστιχο τέτοιο δεν θα βρεις πλην του Falken ZE-502 (αν δεν κάνω λάθος...) .Εννοείς πως είναι too much το 165/65 και καλύτερα να 'κατέβω' στο 155/65 ;
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Εννοείς πως είναι too much το 165/65 και καλύτερα να 'κατέβω' στο 155/65 ;Εν ολίγοις, ναι ... Βάλε και μια τετράδα Bridgestone B250, Hankook Optimo K715 ή αν θες τα νεότερα Fulda Eco Control και είσαι έτοιμος !! Όλα κάτω από 200 ευρώ.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Εννοείς πως είναι too much το 165/65 και καλύτερα να 'κατέβω' στο 155/65 ;
Εν ολίγοις, ναι ... Βάλε και μια τετράδα Bridgestone B250, Hankook Optimo K715 ή αν θες τα νεότερα Fulda Eco Control και είσαι έτοιμος !! Όλα κάτω από 200 ευρώ.
Καλέ μου άνθρωπε ....
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...Σε 175SR14 για τη βουβάλα μου ( mercedes 220/8 ) Bridgestone B330evo ή Michelin XT1;
Είναι κανένας παλαίουρας εδώ; -
Το Β330 απ'ότι θυμαμαι ήταν ενα μετριο λάστιχο,που ουτε ευχαριστούσε ιδιαίτερα ούτε και δυσαρεστούσε.
Εμενα μου ειχε αρεσει,διότι το ειχα φορεσει μετα απο κατι τραγικα πιρέλι (δε θυμαμαι αυτη τη στιγμη τον κωδικο τους),και θυμάμαι πώς δεν ειχα εντοπίσει προβλημα σε αυτα -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το Β330 απ'ότι θυμαμαι ήταν ενα μετριο λάστιχο,που ουτε ευχαριστούσε ιδιαίτερα ούτε και δυσαρεστούσε.
Εμενα μου ειχε αρεσει,διότι το ειχα φορεσει μετα απο κατι τραγικα πιρέλι (δε θυμαμαι αυτη τη στιγμη τον κωδικο τους),και θυμάμαι πώς δεν ειχα εντοπίσει προβλημα σε αυταΑυτό θα βάλω, μάλλον. Μου είπαν ότι είναι και σκληρούτσικα οπότε θα είναι ο,τι πρέπει για τα 1500κιλα της μουσχάρας...
220 ευρώ τα βρηκα, BTW (και μου έκανε εντύπωση η απόκλιση τιμών απο μαγαζί σε μαγαζί!!! Αυτά που ήταν 'πρώτη μούρη' άνετα ενα 20άρι-30ρι παραπάνω!!) -
Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου λέει να βάζεις M+S
Εγώ έβαλα A.drive 185/70R14 88H Αν έχεις λίγο φαρδιά ζάντα έχουν ωραίο περπάτημα και είναι ήσυχα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου λέει να βάζεις M+SΕγώ έβαλα A.drive 185/70R14 88H Αν έχεις λίγο φαρδιά ζάντα έχουν ωραίο περπάτημα και είναι ήσυχα.
Παίρνει τα 185 άνετα από ότι βλέπω αλλά δε θέλω να του αλλάξω διάσταση γιατι ξέρεις....κλασσικοκολλήματα είναι αυτά.
Σε M+S έχεις καμία πρόταση; Μη σας κάνει εντύπωση, θέλω να είναι και κλασσικό στην όψη και με το αραιό patern του χειμερινού φαίνεται πιο όμορφη!(ΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ θα πάρω επίσης 500ράκι και αγοράζω πένσες κνίπεξ επειδή έχουν ωραίο χρώμα στα χερούλια-δε θέλω κανένα σχόλιο για τα παραπάνω, εντάξει; )
-
Χμμμ στο δικό μου τα ξεχωρίζει. Λέει 175SR14 summer tyres και M+S winter tyres....(RADIAL PLY κιόλας... Αν τα αφήσεις τα άλλα κανένα εξάμηνο δεν γίνονται τετράγωνα; Υπάρχουν ακόμα;)
Α, εντύπωση μου εκάνε το εξής. Μερικοί μου είπαν για μεταχειρισμένα.... Ναι, μεταχειρισμένα λάστιχα!!!
(περίεργο μου φάνηκε.... επαγγελματική συνείδηση, όμως, ε; ) -
Τα M+S τα 'καίει' το καλοκαίρι της Ελλάδας.Και απο κρατημα οταν εχουμε υψηλές θερμοκρασίες....βράστα.
Η να τα'χεις σε δεύτερη τετράδα,ή να πάρεις ενα καλοκαιρινο/βροχινο της σειρας -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Α, εντύπωση μου εκάνε το εξής. Μερικοί μου είπαν για μεταχειρισμένα.... Ναι, μεταχειρισμένα λάστιχα!!!
(περίεργο μου φάνηκε.... επαγγελματική συνείδηση, όμως, ε; )Δε μου το είπες πιο νωρίς, είχα κάτι λάστιχα ΟΚΤΑετίας, σαν καινούρια
Μεταχειρισμένα αγοράζουν οι ταξιτζήδες που κάνουν άπειρα χιλιόμετρα και θα τα λιώσουν σε μερικούς μήνες και αυτοί που έχουν καΐκι. Εκτός αν θέλεις να πάρεις λάστιχο του 1970 για την έκθεση - φυσικά δεν θα το κυκλοφορείς.
Υπάρχουν M+S λάστιχα που αντέχουν το καλοκαίρι (4 εποχών, από παλιά - νομίζω τέτοια γράφει για το δικό μου ή χειμωνιάτικα λάστιχα με περιορισμό ταχύτητας), όμως κατάλαβα τι ψάχνεις λάστιχο που να φαίνεται κλασσικό. Τα A.drive πάντως δεν ταιριάζουν οπτικά καθόλου, σαν τη μύγα μέσα στο γάλα φαίνονται. Εσύ θέλεις κλασσικά, όπως αυτό.
-
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
...είχα κάτι λάστιχα ΟΚΤΑετίας, σαν καινούρια ...Τα δικά μου είναι 22 χρονών...
-
Η ρεζέρβα πρέπει να ήταν 15 χρονών και όταν την έβγαλε από τη ζάντα, το πλαϊνό του ελαστικού πατιόταν σαν χάρτινο, σχεδόν τσάκιζε.
Τώρα έχει καινούρια ρεζέρβα, οκταετίας
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
:ysterical: Η ρεζέρβα πρέπει να ήταν 15 χρονών και όταν την έβγαλε από τη ζάντα, το πλαϊνό του ελαστικού πατιόταν σαν χάρτινο, σχεδόν τσάκιζε.Τώρα έχει καινούρια ρεζέρβα, οκταετίας
Εμένα φαίνονται λουλούδια (σκέτο καουτσούκ γαρ και τόσα χρόνια ακίνητα...), σχεδόν δεν το πιστεύεις ότι θα μπορούσαν να έχουν τελειώσει και το πανεπιστήμιο τώρα!
Τραβάει κάτι σπινιές, όμως... αφού σκέφτομαι να πάρω 4 άλλες ζάντες και να τα κρατήσω για τις δύσκολες μέρες του χειμώνα! -
Εμένα η ρεζέρβα μου παρότι ένα Pirelli 16ετίας είναι σε άριστη κατάσταση και τη μία φορά που μου χρειάστηκε προ δύο μηνών επιτέλεσε άψογα τη δουλειά της.
-
Εγω εχω ολόφρεσκια ρεζέρβα.Εκανε και μιση μερα σαν πίσω αριστερο στην πίστα,οπότε εχει 'ψηθει' και η γόμα της
-
Re050A δεν βγαίνει στη διασταση σου;
(τελικα τα ΤΟΥΟ εχουν σκαρτεψει τελευταία)
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....