-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
του 89 λέει, άρα δεύτερη σειρά και με οροφή
για την 300ce 124 απο ΟΔΔΥ? να κοιτάξω? τι να προσέξω σε άδειες και λοιπά διαδικαστικά?Δες καταρχήν να είναι σωστά τα νούμερα σε πλαίσιο/μηχανή (ασχέτως από πιθανές βλακείες που μπορεί να γράφει π.χ. σε κυβικά... όλα δίλιτρα τα έβγαζαν για να βολεύονται οι ημέτεροι) και μετά ζήτα του να την πας σε έναν μηχανικό... Βάλε μια φωνή εδώ, όλο και κάποιος θα σε ακούσει!
-
Τελικά ποιος από τους δυο μας κάνει ζημιά σε ποιον δεν έχω καταλάβει...
http://blog.so-net.ne.jp/images/blog/ ... 544927.jpg -
not guilty
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
2.>MERCEDES 500 126, 5.000 cc, μοντ. '90, κλιματισμός, 2θυρο, ζαντολάστιχα, air bags, δέρμα, full extra, άριστη κατάσταση
μάλλον είναι αυτό
επίσης άλλο ένα που δεν φαίνεται κακόαλλά έχει αγγλικές πινακίδες που δεν ξέρω τι σημαίνει4.[quote]Mercedes-Benz S 500 126, Λιμουζίνα - 7.000
-
http://www.car.gr/ads/cars/one.php?id=107746
Να μη χωράει γμτ
-
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
4.>Mercedes-Benz S 500 126, Λιμουζίνα - 7.000 ? http://www.car.gr/ads/cars/one.php?id=99657Βλέπεις;
του 89 λέει, αλλά αυτή είναι πρώτης σειράς... το άλλο που λέει 560sl γράφει ότι είναι λιμουζίνα! Τρέχα γύρευε δλδ...(το 560SEL θεωρείται πολύ συλλεκτικό και ανερχόμενο αστέρι...αστέρι!)
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Βλέπεις;
του 89 λέει, αλλά αυτή είναι πρώτης σειράς...ποια είναι τα κυριότερα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν τις δύο σειρές οπτικά?
απο μπροστά ξέρω αυτά
απο πλάι με έμφαση στο πίσω τζάμι
-
6.>http://www.car.gr/ads/cars/one.php?id=84914
αλλά όχι ελληνικές πινακίδες
7.>http://www.autostore.gr/detail.php?id=3374&photo=1&idu=μπορεί να αντιστοιχεί με κάποιο απο τις αγγελίες της ΧΕ
-
Αυτές είναι οι διαφορές εξώ....
Τα μοντέλα, πάνω κάτω έχουν ως εξής:
πρώτη σειρά (79-85)
280S SE SEL
380 SE SEL
500 SE SELΔευτερη σειρά (85-91)
260SE
300SE SEL
420SE SEL
500SE SEL
560SE SELΓια να ξεχωρίσεις τα 500ρια ισχύει αυτό:
πλαίσιο έχουν όλα 126.036 (.037 το μακρύ)
αλλά τα μοτέρ είναι: 117.961/963 το παλιό και .965 το καινούργιο με
231(καταλυτικό)/240 και 245(καταλυτικό)/265 άλογα αντίστοιχα. -
Enstehung der Baureihe W126
Youtube Video -
ανάμεσα σε 126 500 sel και 124 300 ce ποια θα προτιμούσες?
γιαυτήν απο ΟΔΔΥ έχω ανάμεικτα συναισθήματα εξαρχηςτο καπό της 126 ανοιχτό περνάει τα 2,5 μ
καλό site για 126
σε τέτοιαredish χρώματα παλεύεται
για το γαμώτο
Mercedes-Benz 280 SL Pagode (W113) - EUR 15.000
Mercedes-Benz SL 280 Pagode 230 SL 18500
Mercedes-Benz 280 SL Pagode W113 18500
-
Αλλα σαν αυτα τα δυο.... Δεν ειναι τιποτα!
-
δυστυχώς οτιδήποτε μετά το 78 δεν μας κάνει για εισαγωγή, νομότυπα τουλάχιστον
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ανάμεσα σε 126 500 sel και 124 300 ce ποια θα προτιμούσες?
γιαυτήν απο ΟΔΔΥ έχω ανάμεικτα συναισθήματα εξαρχηςτο καπό της 126 ανοιχτό περνάει τα 2,5 μ
καλό site για 126
[/img]Πράγματι πολύ καλό!!
126SEL και 300CE είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα...
Μ'αρέσει καλύτερα η 500ρα, αν είναι δεύτερης σειράς, αλλά δε είναι καθόλου βολική για τίποτα γιατί είναι τεράστια. Και σε καμία περίπτωση δεν κάνει για καθημερινό αυτοκίνητο σε αντίθεση με την 124 που μπορεί, ενδεχομένως να σε εξυπηρετήσει και κάποια στιγμή.
Ξέρεις τι γίνεται; Προσωπικά δε χρειαζομαι και άλλη garage queen, έχω τρεις τετοιες και μου φτάνει, αλλά θελω ένα αυτοκίνητο, που κανοντας καποιους συμβιβασμούς, να το κυκλοφορώ καθημερινά και να του πιω το αίμα αλλά και να με ενθουσιάζει ταυτόχρονα. Μια 15ετίας ΜΒ το ξέρω ότι θα μου στοιχίζει σε βενζίνες και πάγια παραπάνω από ενα σύγχρονο, αλλα δεδομένου ότι μου αρέσει πολύ είμαι διαθετημένος να κάνω κάποιες θυσίες (μαζί και με τη βολικότητα μέσα στην πόλη). Τα 126 είναι θαυμάσια tourers αλλά με το V8 δεν είναι κατάλληλα για αυτη τη δουλειά, όπως καταλαβαίνεις, γιατί το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα και μοιραία θα καταλήξει στο γκαράζ να κάνει παρέα στα άλλα...
Αν είχα το χώρο, επιμένω στο ότι θα προτιμούσα μια 126 300SE (το ιδανικό φτηνό ΜΒ για πολλα χιλιόμετρα ΙΜΗΟ).
Δεν τον έχω, όμως, οπότε 124 (με ζόρι) ή 201 τελικά είναι η επιλογή μου...Στην περίπτωσή σου τώρα...
Δε σε ενδιαφέρουν τα έξοδα κίνησης-Δε σε ενδιαφέρει να το κινείς συχνά Δε σου αρέσουν οι σειρές 108/9, 116 και 107*.
Θα πήγαινα καρφωτός για 560SEL/SEC, αυτή τη στιγμή έχει καλύτερο 'αστερι' από οποιοδήποτε 124 και 140... Αν βρεις ένα μοντέλο, πχ '86-'87 μπορείς να καταθέσεις νούμερα, να κάνεις λίγο καιρό υπομονή και μετά από 2-3 χρόνια να του βγάλεις πινακίδες ιστορικού νόμιμα και ωραία (και να το ευχαριστιέσαι στις διάφορες εκδηλώσεις).- αν θέλεις να το ξανασκεφτεις τότε το ξανασυζητάμε.
-
Μπορείτε να σταματήσετε να ποστάρετε παγόδες???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μπορείτε να σταματήσετε να ποστάρετε παγόδες???+280 SL
-
http://www.phototravels.net/japan/pcd38 ... a-35.3.jpg -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Στην περίπτωσή σου τώρα...
Δε σε ενδιαφέρουν τα έξοδα κίνησης-Δε σε ενδιαφέρει να το κινείς συχνά Δε σου αρέσουν οι σειρές 108/9, 116 και 107*.
Θα πήγαινα καρφωτός για 560SEL/SEC, αυτή τη στιγμή έχει καλύτερο 'αστερι' από οποιοδήποτε 124 και 140... Αν βρεις ένα μοντέλο, πχ '86-'87 μπορείς να καταθέσεις νούμερα, να κάνεις λίγο καιρό υπομονή και μετά από 2-3 χρόνια να του βγάλεις πινακίδες ιστορικού νόμιμα και ωραία (και να το ευχαριστιέσαι στις διάφορες εκδηλώσεις).- αν θέλεις να το ξανασκεφτεις τότε το ξανασυζητάμε.
το 126 μου αρέσει, το μεν saloon το θεωρώ πολύ σοβαρό και αρκετά κοντά στο iconic για εμένα 140. Όμως δεν βρίσκω 560 sel Ελλάδα οπότε ή θα πρέπει να φέρω απέξω που δεν συμφέρει ή να πάρω απο Ελλάδα 500αρι και αν βρω ή να περιμένω για όοοταν γίνει ιστορικό. Το με την κατάθεση πινακίδων δεν μπορώ να πω οτι το κατάλαβα.
Για το 560 sec νιώθω ακόμα πιο ζεστά αφού το θεωρώ το πιο κομψό και ισορροπημένο S coupe. Αλλά Ελλάδα τίποτα, αν εξαιρέσεις τα ύποπτα λόγω πινακίδων ιστορικού όπως υποστηρίζουν του 82Για το 140 συνεχίζω να νιώθω οτι είναι στη κορυφή της λίστας αλλά σιγουρα υπάρχει ακόμα χρόνος. 124 μόνο 300CE ή 500E(πρακτικά άπιαστες)
η 116 ούτε να το βλέπω και η 107 μόνο με το πλεονέκτημα του ιστορικού, ανοιχτή και σε κόκκινο που αμβλύνει οπτικά το τσακίρικο φλας. κοινώς δεν την έχω απορρίψει τελείως.
Όπως το καταλαβαίνω οι επιλογές μου είναι
1.500sel Ελλάδα εφόσον είναι ικανοποιητική
2.300CE Ελλάδα εφόσον είναι ικανοποιητική
3.107 εισαγωγή σε κάτι που κοκκινίζει μέχρι 1978η παραπάνω σειρά δεν έχει πρτοεραιότητες
πες μου αν βλέπεις κάτι άλλο
Krus man θα περάσεις τα ίδια λούκια που περνάμε όλοι. εκπτώσεις μόνο στα ρούχα.
ουφφφφφφ βαθύς αναστεναγμός -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
...Mate, το ψάρι θέλει υπομονή και το Μ...ερσεντές κυνήγι! ( )
Κάνε υπομονή και να είσαι τακτικός στις αγγελίες. Έχουν βγει ελληνικά 560 κατα καιρούς και έχω δει και προσωπικά από κοντά ένα με 17Κ (απαζάρευτο) εξαιρετικό πριν καναδυο χρόνια.
Είναι εντελώς διαφορετικά και 3 μεταξύ τους ρε γμτ για να σου πω άποψη...
Το 500SEL flagship εξαιρετικό (το καλύτερο δλδ) για την εποχή του αλλά καθαρά για το γκαράζ σου.
Το 300CE κομψότατο και χρήσιμο για κάθε μέρα middie και
το 107 κλασσικό....
ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός δλδ...Αυτοκίνητο για κάθε μέρα έχεις; (τι; )
MERCEDES-BENZ FORUM