-
...ενώ στην εποχή μας...ε, Αντρέα;;;
Καιρός ήταν να αρχίσει και αυτή η εποχή, όπου το αυτοκίνητο θα γίνει τελείως fashion item.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...ενώ στην εποχή μας...ε, Αντρέα;;;Καιρός ήταν να αρχίσει και αυτή η εποχή, όπου το αυτοκίνητο θα γίνει τελείως fashion item.
Για να μπορούμε επιτέλους να το δώσουμε και στα παιδιά μας για την πρώτη βόλτα τους, βρε αδερφέ
-
Σαν το δαχτυλίδι που έδωσε η γιαγιά στην κόρη, να το περνάει από γενιά σε γενιά!
Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε τις απαντήσεις των άλλων εταιρειών σε αυτά τα lifestyle-fashion-cosmopolitan cars...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε τις απαντήσεις των άλλων εταιρειών σε αυτά τα lifestyle-fashion-cosmopolitan cars...
Η μαγκιά είναι πως εκτός από fashion item (φαίνεται να) είναι και ΚΑΛΟ αυτοκίνητο.
-
Fashion item δεν είναι και το νέο Beetle;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε τις απαντήσεις των άλλων εταιρειών σε αυτά τα lifestyle-fashion-cosmopolitan cars...
Η μαγκιά είναι πως εκτός από fashion item (φαίνεται να) είναι και ΚΑΛΟ αυτοκίνητο.
... ακριβώς
Fashion item δεν είναι και το νέο Beetle;
Nαι, αλλά αυτό ΔΕΝ είναι καλό αυτοκίνητο. Τουλάχιστον το Mini και το 5οο, το καθένα με τον τρόπο του, είναι.
-
Επίσης!
Το καλό αυτοκίνητο πώς ακριβώς ορίζεται σε αυτήν την κατηγορία όμως; Να στρίβει, να αξίζει το κάθε ευρώ, τι πρέπει να διαθέτει;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επίσης!Το καλό αυτοκίνητο πώς ακριβώς ορίζεται σε αυτήν την κατηγορία όμως; Να στρίβει, να αξίζει το κάθε ευρώ, τι πρέπει να διαθέτει;
το 5οο πάει, στρίβει, είναι καλοφτιαγμένο, άνετο, καλά εξοπλισμένο, ασφαλές (ορκίζονται για πάνω από 5 αστέρια οι Ιταλοί), παίρνει 4 άτομα (για βάλε 4 σε Μίνι) και σου φτιάχνει τη διάθεση πριν ακόμα ανοίξεις την πόρτα να μπεις μέσα. Αφού το κάνεις, στην φτιάχνει ακόμα περισσότερο. Δεν αρκούν αυτά για ένα κατά βάση αυτοκίνητο πόλης;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επίσης!Το καλό αυτοκίνητο πώς ακριβώς ορίζεται σε αυτήν την κατηγορία όμως; Να στρίβει, να αξίζει το κάθε ευρώ, τι πρέπει να διαθέτει;
Ας ταξιδέψουμε 15 χρόνια πίσω στο χρόνο (ή κατιτίς λιγότερο
αν θες)...(Περί 6άστερων 'μικρών': θα ορκιζόμουν πως στη γνωριμία του Cinquecento είχε αναφερθεί, πως κάποιος ξένος δημοσιογράφος είχε καταστρέψει ένα και είχε βγει σώος και αβλαβής. Περνάνε και τα χρόνια ρε γαμώτο!! Δε βαριέστε, ζήτω οι ενισχύσεις και τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ απόβαρα ...)
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Δε βαριέστε, ζήτω οι ενισχύσεις και τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ απόβαραΚοίτα, το 5οο τουλάχιστον κρατήθηκε στα περίπου 950 κιλά, ανάλογα και την έκδοση. Δεν είναι άσχημα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δε βαριέστε, ζήτω οι ενισχύσεις και τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ απόβαρα
Κοίτα, το 5οο τουλάχιστον κρατήθηκε στα περίπου 950 κιλά, ανάλογα και την έκδοση. Δεν είναι άσχημα
-
Εγω τα βλέπω να πουλιούνται σε λίγα χρονια στα χοντος σεντερ,και το μόνο μας κριτηριο θα ειναι το χρωμα και τα μπιχλιμπίδια.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Δε βαριέστε, ζήτω οι ενισχύσεις και τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ απόβαρα
Κοίτα, το 5οο τουλάχιστον κρατήθηκε στα περίπου 950 κιλά, ανάλογα και την έκδοση. Δεν είναι άσχημα
Το σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης δηλαδή πρέπει να διαθέτει και καλή αναλογία κιλών/ίππο ;
Δεν πρέπει, αλλά αν την έχει μόνο καλό είναι. Απλώς, το ανέφερα μιας και μίλησες για τεράστια απόβαρα.
Και για να τα καταφέρνει όλ' αυτά πρέπει να έχει >100 αλογάκια (και γύρευε πόση κατανάλωση στο στοιχείο του, ΤΗΝ ΠΟΛΗ...).
Για κατανάλωση του 5οο δεν έχουμε στοιχεία ακόμα (πραγματική εννοώ), αλλά το Panda 100 με το ίδιο μοτέρ, περίπου το ίδιο βάρος και μάλλον λίγο πιο κοντό κιβώτιο μπορεί να κινηθεί ΠΟΛΥ οικονομικά μέσα στην πόλη. 6 με 8 λτ./100χμ. για καθαρά αστική διαδρομή είναι μια χαρά.
Αν έχουν αλλάξει τόσο οι εποχές, τότε ευχαριστώ, αλλά αν θέλω αυτοκίνητο για την οικογένειά μου και λίγο για τον ελεύθερο χρόνο μου, θα πάρω κάτι πληρέστερο, μεγαλύτερο και απ' ό,τι βλέπω, τουρμπάτο, με την ίδια (ή και καλύτερη) αναλογία κιλών/ίππο, υποψιαζόμενος μάλιστα, πως μπορεί να εκταμιεύσω και λιγότερα χρήματα...
Καμία αντίρρηση, όλα θέμα επιλογών του αγοραστή είναι.
-
Πρέπει και εύχομαι να πετύχει ένα μικρούλι πόλης,
μπας και καταλάβουν οι ηλίθιοι και αδιάφοροι τζiιπάδες
οτι δεν χρειάζεται να λερώσεις την ατμόσφαιρα με μισό βενζινάδικο,
και να πιάσεις χώρο 5 αυτοκινήτων για να πας στην δουλειά για
να σε χαζεύουν ....(και αν θέλετε τη γνώμη μου άργησε κιόλας η fiat) -
Το πρόβλημα είναι ότι μόλις μοσχοπουλήσει, δεν θα το χαζεύει κανείς!
Μόνο εδώ θέλουν να το αγοράσουν γύρω στους 7000 φορουμάδες!
-
Και η κοπέλα μου...
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Πρέπει και εύχομαι να πετύχει ένα μικρούλι πόλης,
μπας και καταλάβουν οι ηλίθιοι και αδιάφοροι τζiιπάδες
οτι δεν χρειάζεται να λερώσεις την ατμόσφαιρα με μισό βενζινάδικο,
και να πιάσεις χώρο 5 αυτοκινήτων για να πας στην δουλειά για
να σε χαζεύουν ....(και αν θέλετε τη γνώμη μου άργησε κιόλας η fiat)Τα ιδια λόγια μπορούνε να λένε και οσοι χρησιμοποιούνε 'παπάκι' σε όσους θα κινούνται με το 500αρακι (κατα φαντασια πεντακοσαρακι ),και το ίδιο θα λένε οι πόδηλάτες για τους παπόβιους
@ φανκυ. Κι'εγω πιστευω οτι θα γίνει 'σούπα' σύντομα,και οσοι σπεύσουν να το αγορασουν γιατι ειναι...'γλυκούλι' ( ) θα αρχίσουν να λοξοκοιτανε αλλες προτασεις της αγορας.
'Μόδα είναι,θα περασει' -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
@ φανκυ. Κι'εγω πιστευω οτι θα γίνει 'σούπα' σύντομα,και οσοι σπεύσουν να το αγορασουν γιατι ειναι...'γλυκούλι' ( ) θα αρχίσουν να λοξοκοιτανε αλλες προτασεις της αγορας.
'Μόδα είναι,θα περασει'Και το παλιό μόδα ήταν, και κράτησε 50 χρόνια... Το Μίνι επίσης, το 2CV το ίδιο.
-
Μόδα ήταν εκείνα ή αναγκη;
-
Οπως λεει και ο Καραγκιοζης του θεατρου σκιων: το καναμε μοδα και εγινε συνηθεια...
FIAT 5oo 2007