-
D-Jet, το αμαξι στο πανω μερος της σελιδας ποια εκδοση ειχε με αριθμο 250 που ηταν ντιζελ; Θα με βοηθουσες πολυ αν ειχες χαρ/κα και επιδοσεις για το χειροκινητο(και 4θ).
-
Κουκλα και η 8αρα Μπεμπα....
-
Αθάνατη 8αρα......
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ρε συ wannabe... Καλά να θες S-Klasse... καλά να θες την πιο 'βαπορίσια' S-Klasse που βγήκε ποτέ... Καλά να την θες και V12... Αλλά να την θες και στην έκδοση LONG ρε γμτ; Αυτό είναι βίτσιο!ή του ύψους ή του βάθους!
εντωμεταξύ η φάτσα της 140 είναι σαν το τείχος του Βερολίνου με ρόδες και δερμάτινα καθίσματα πιο καθεστώς και απο το καθεστώςουσιαστικά και εμένα στη κορύφη της λίστα (αφού η 190 είναι ΑΡΚΕΤΑ ακριβή) είναι η W140 g@mw τα υπουργεία μου και τα τέλη ταξινόμησης
-
H W140 είναι η Μερσεντότερη Μercedes που βγήκε ποτέ.-
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
H W140 είναι η Μερσεντότερη Μercedes που βγήκε ποτέ.-Έχω δύο λαμπάκια καμμένα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
H W140 είναι η Μερσεντότερη Μercedes που βγήκε ποτέ.-
Έχω δύο λαμπάκια καμμένα
Κι εγώ πολλά αναμμένα
Θα στα αλλάξω όταν κανονίσεις αυτό που μου υποσχέθηκες
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
H W140 είναι η Μερσεντότερη Μercedes που βγήκε ποτέ.-
Έχω δύο λαμπάκια καμμένα
Κι εγώ πολλά αναμμένα
Θα στα αλλάξω όταν κανονίσεις αυτό που μου υποσχέθηκες
Εκβιαστή!
-
Με προσβάλλεις
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
H W140 είναι η Μερσεντότερη Μercedes που βγήκε ποτέ.-over&out και απο εμένα
obelix ποια είναι η λίστα των εργασιών που μπορούν να γίνουν στην V12 χωρίς να κατέβει μηχανή?
1.λάδια
2.? -
BTW, τα φρένα μου σκοτώνουν και το μοτεράκι ξουρίζει
Κανείς για Ντράφι απόψε??? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
H W140 είναι η Μερσεντότερη Μercedes που βγήκε ποτέ.-
over&out και απο εμένα
obelix ποια είναι η λίστα των εργασιών που μπορούν να γίνουν στην V12 χωρίς να κατέβει μηχανή?
1.λάδια
2.?Υγρό καθαριστήρων
τακάκιαΠλάκα πλάκα δεν είναι τόσο χάλια!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
BTW, τα φρένα μου σκοτώνουν και το μοτεράκι ξουρίζει
Κανείς για Ντράφι απόψε???Πέρνα να με πάρεις
-
Τα συγχαρητήριά μου στον Obelix που έβγαλε άκρη με το χάος.
Σπύρο, έχεις χάσει την πρόκληση να προσπαθείς να μην ανεβαίνει πολύ η θερμοκρασία του μοτέρ στην κίνηση ρε συ. Χαζομάρα. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
BTW, τα φρένα μου σκοτώνουν και το μοτεράκι ξουρίζει
Κανείς για Ντράφι απόψε???και να πεις ότι μένουμε μακριά...
Άλλωστε εγώ δεν πειράζω... μια γωνίτσα πιάνω, ούτε ενοχλώ ούτε τίποτα, ε;
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
D-Jet, το αμαξι στο πανω μερος της σελιδας ποια εκδοση ειχε με αριθμο 250 που ηταν ντιζελ; Θα με βοηθουσες πολυ αν ειχες χαρ/κα και επιδοσεις για το χειροκινητο(και 4θ).http://www.w124-clubdt.de/index.php?id=19
Ο,τι θέλεις θα το βρεις στα προσπέκτους εδώ!250D, η χαρά του ταρίφα (αλλα ωραίο ντηζελόπλοιο...)
Η 8άρα είναι o αρχηγος των ντ@βατζήδικων με την R129, φοβάμαι, υπαρχηγό...
Ελληνικό θα το πάρεις το 124 και θα κάνεις ότι και εγώ... ένα ωραιότατο αμαξάκι απο γερμανία και μεταφύτευση άνευ μετατροπων στο πλαίσιο των μηχανικών... δε μπορώ να φανταστώ αλλό τρόπο και, μεταξύ μας, δε μπορώ να φανταστώ άλλο τρόπο για να πάρεις ΜΒ της προκοπής με λιγότερα από 15Κ... Εκτός αν σου αρέσουν τα ιστορικά σε τετράπορτα οπότε αλλάζει. Και για να έρθουμε στην κουβέντα που έθεσε ο γαλάτης φίλος και γιατρός μας, η μερσεντότερη των μερσεντοτέρων ever είναι η Adenauer, με δεύτερες και καταϊδρωμένες τις διάφορες Μ100 (από 600 W100, 6.3 109 εως 6.9 116).Αν πούμε μόνο για τη σύγχρονη εποχή νομίζω οτι θα ψηφίσω 140 και εγώ με 123 για την εργατική τάξη!
Το απόλυτο σύγχρονο ΜΒ σαν μοντέλο (όχι σειρά), όμως, ήταν, είναι και θα είναι το 500Ε του 1990.-
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Η 8άρα είναι o αρχηγος των ντ@βατζήδικων με την R129, φοβάμαι, υπαρχηγό...
Ελληνικό θα το πάρεις το 124 και θα κάνεις ότι και εγώ... ένα ωραιότατο αμαξάκι απο γερμανία και μεταφύτευση άνευ μετατροπων στο πλαίσιο των μηχανικών... δε μπορώ να φανταστώ αλλό τρόπο και, μεταξύ μας, δε μπορώ να φανταστώ άλλο τρόπο για να πάρεις ΜΒ της προκοπής με λιγότερα από 15Κ...Μπορείς να κάνεις ένα 124ελληνικό+124Γερμανικό+Εργατικά+οτι άλλο =? περίπου
Εκτός αν σου αρέσουν τα ιστορικά σε τετράπορτα οπότε αλλάζει.
114&123 όχι τουλάχιστον για αρχή.τι άλλο μένει που να βρίσκεται στα όρια μας 15+-2κ?
στις 107 και 116 αν πω τι με χαλάει θα βαράς. αυτό το τριγωνικό φλας μου κάθεται στο λαιμό. το ίδιο λαι για την 220 -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Μπορείς να κάνεις ένα 124ελληνικό+124Γερμανικό+Εργατικά+οτι άλλο =? περίπουΝαι... προσωπικά μ'αρέσει καλύτερα η δεύτερη σειρά 124 και όχι η τρίτη με το φ/λ και τα λευκά φλας.
Υπολογίζω γύρω στα 15-16Κ για το 4πορτο και γύρω στα 18-19 για το coupe.
Αν υποθέσεις ότι ένα καλό τετράπορτο για βάση είναι γύρω στα 8.5Κ, ένα όμορφο Ε-24 απο γερμανία γύρω στα 4-5 έρχεσαι στα 13.5... ε, χονδρικά γύρω στο 3χίλιαρο θα σου πάει και η μετατροπη κομπλέ.
Αντίστοιχα για το coupe που θέλεις 11-12 για να το πάρεις...
Βέβαια, σε αυτά τα λεφτά (αν υποθέσουμε ότι δεν έχεις πρόβλημα και τα σκας ντούκου) μπορεί να βρεθεί και κάποιο αυθεντικό 300ρι αλλά πολύ χλωμό το βλέπω να σου τύχει και να είναι και της προκοπής...
Αν μου καθόταν ένα 220Ε ή CE (150 αλογάκια) ή μεγαλύτερο, όμως, δε θα εμπαινα καν στον κόπο της μετατροπής, η αλήθεια είναι όμως ότι τα 200ρια, ακόμα και τα δεκαεξαβάλβιδα, είναι απελπιστικά αργά.Για τα 201 (190Ε), αν βρεις ένα πολύ καλό αυτοκίνητο γύρω στα 6.5 μπορείς με τελική τιμή κάτι πάνω από 10-11 να το κάνεις ωραιότατο 2.6 ή ακόμα πιο ψηλά 16άρι... τα 16άρια που έχω δει (και πιθανολογώ ο krus εχει δει και περισσότερα) μέχρι 12Κ ήταν κομματιασμένα...
Τέλος, δεν ξέρω που μένεις αλλά έχω οδηγήσει 140 κοντό και 126 μακρύ στο κεντρο και σε διαβεβαιώνω ότι είναι πολυ δύσκολα... Την 140 δε, δεν μπορούσα να τη βγάλω από το στενό μου επειδή ένας λεβέντης είχε παρκαρει μάγκικα στη γωνία... + ποντοι, λοιπόν, για τα 201-124...
114&123 όχι τουλάχιστον για αρχή.τι άλλο μένει που να βρίσκεται στα όρια μας 15+-2κ?
στις 107 και 116 αν πω τι με χαλάει θα βαράς. αυτό το τριγωνικό φλας μου κάθεται στο λαιμό. το ίδιο λαι για την 220Αν θέλεις νούμερα, μόνο 124 και 201... (υποθέτω ότι, όπως και εγώ, βρίσκεις τα πιο καινούργια _210 κλπ κλπ_κακάσχημα).
Υπάρχει και το 126 το 300SE με το Μ103 μοτέρ, μοντέλα 86-90, με λιγότερα, πιθανώς, λεφτά αλλά δεν ξέρω αν σου αρέσει...Σε κλασσικό, διάλεξε μεταξύ 108 (όχι 109) τετράπορτο ή 111coupe ( αν πας 17Κ όμως και βάλε... είναι ακριβό αυτοκίνητο και αυτό). Από τη στιγμή που δε σου αρέσουν και τα coupe 114/123 και 107 τότε φοβάμαι ότι οι επιλογές σου γίνονται πολύ ακριβές και πραγματικά πρέπει να το έχεις στο αίμα σου (συνήθως στα πολλά χρήματα ο κοσμος στρέφεται σε Porsche ή σε Ιταλία μεριά για κλασσικό... Η ΜΒ είναι καλή στα μικρού/μεσαίου κόστους κλασσικά αλλά δύσκολα θα εκτιμήσει κανείς μια Ponton 220SE Coupe όσο μια Maserati Mexico ή μια Ferrari 250GTE αν δεν αγαπά τα ΜΒ, κακά τα ψέματα...)
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Για τα 201 (190Ε), αν βρεις ένα πολύ καλό αυτοκίνητο γύρω στα 6.5 μπορείς με τελική τιμή κάτι πάνω από 10-11 να το κάνεις ωραιότατο 2.6 ή ακόμα πιο ψηλά 16άρι... τα 16άρια που έχω δει (και πιθανολογώ ο krus εχει δει και περισσότερα) μέχρι 12Κ ήταν κομματιασμένα...Κομματιασμένα, ρημάδια, σκισμένα ή πολύ κακές μετατροπές ή όλα αυτά μαζί, δυστυχώς
Δυστυχώς, το μόνο που νοιάζει τον Έλληνα είναι 'το αμάξι να φοράει 17άρες' και τίποτα παραπάνω. Το ότι η μανούλα της δεν της φόρεσε ΠΟΤΕ πάνω από 15 ίντσες τροχό, δεν απασχολεί κανέναν...Τέσπα, στα του wannabe, θα ψηφίσω κι εγώ 124. Φέρνει λίγο στα γούστα του 'πλοίου' 140, χωρίς όμως το άτσαλο μέγεθος και -φυσικά- το κόστος. Η δε κουπέ, είναι και κουκλάρα. Κάμπριο δεν θα έπαιρνα, λόγω (ακόμα) περισσότερου βάρους. Οι τιμές που λες Αλέξανδρε είναι 100% σωστές. Με 10-11 ακριβώς θα μπορούσα να έχω κάνει 2.6 την 201 μου, αν δεν αποφάσιζα να την φτιάξω όπως είναι αυτές τις μέρες που πέρασαν. Για 124 σεντάν, πιστεύω και με 15k έχεις αμαξάκι της προκοπής.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Μπορείς να κάνεις ένα 124ελληνικό+124Γερμανικό+Εργατικά+οτι άλλο =? περίπου
Ναι... προσωπικά μ'αρέσει καλύτερα η δεύτερη σειρά 124 και όχι η τρίτη με το φ/λ και τα λευκά φλας.
2η σειρά εννοείς 90-92? μου αρέσουν περισσότερο τα λευκά φλας αλλά δεν τρέχει και τίποτα
Υπολογίζω γύρω στα 15-16Κ για το 4πορτο και γύρω στα 18-19 για το coupe.
Αν υποθέσεις ότι ένα καλό τετράπορτο για βάση είναι γύρω στα 8.5Κ, ένα όμορφο Ε-24 απο γερμανία γύρω στα 4-5 έρχεσαι στα 13.5... ε, χονδρικά γύρω στο 3χίλιαρο θα σου πάει και η μετατροπη κομπλέ.
Αντίστοιχα για το coupe που θέλεις 11-12 για να το πάρεις...
Βέβαια, σε αυτά τα λεφτά (αν υποθέσουμε ότι δεν έχεις πρόβλημα και τα σκας ντούκου) μπορεί να βρεθεί και κάποιο αυθεντικό 300ρι αλλά πολύ χλωμό το βλέπω να σου τύχει και να είναι και της προκοπής...
Αν μου καθόταν ένα 220Ε ή CE (150 αλογάκια) ή μεγαλύτερο, όμως, δε θα εμπαινα καν στον κόπο της μετατροπής, η αλήθεια είναι όμως ότι τα 200ρια, ακόμα και τα δεκαεξαβάλβιδα, είναι απελπιστικά αργά.Πολύ χλωμό το κόβω για ελληνικό.
μια w140 που κυμαίνεται Ελλάδα? Έχεις κάπου συγκεκριμένα που κοιτάς να μην σε πελατώνω.Για τα 201 (190Ε), αν βρεις ένα πολύ καλό αυτοκίνητο γύρω στα 6.5 μπορείς με τελική τιμή κάτι πάνω από 10-11 να το κάνεις ωραιότατο 2.6 ή ακόμα πιο ψηλά 16άρι... τα 16άρια που έχω δει (και πιθανολογώ ο krus εχει δει και περισσότερα) μέχρι 12Κ ήταν κομματιασμένα...
Δεν με τραβάει ιδιαίτερα το 201, ελπίζω να μην μου συμβεί τίποτα κακό μετά απο αυτή τη δήλωση
Τέλος, δεν ξέρω που μένεις αλλά έχω οδηγήσει 140 κοντό και 126 μακρύ στο κεντρο και σε διαβεβαιώνω ότι είναι πολυ δύσκολα... Την 140 δε, δεν μπορούσα να τη βγάλω από το στενό μου επειδή ένας λεβέντης είχε παρκαρει μάγκικα στη γωνία... + ποντοι, λοιπόν, για τα 201-124...
Μένω σε γωνία και ο απέναντι έχει κατά καιρούς μια 140 SWB λευκή. Δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. ΩΣΤΟΣΟ τα 15κ είναι οτι πρέπει ποσό για αν γίνει η S600L ΜΟΥ the ultimate garage queen χωρίς πινακίδες=χωρίς τέλος ταξινόμησης. Είμαι και μπορεί να κάνω και βλακείες.
114&123 όχι τουλάχιστον για αρχή.τι άλλο μένει που να βρίσκεται στα όρια μας 15+-2κ?
στις 107 και 116 αν πω τι με χαλάει θα βαράς. αυτό το τριγωνικό φλας μου κάθεται στο λαιμό. το ίδιο λαι για την 220Αν θέλεις νούμερα, μόνο 124 και 201... (υποθέτω ότι, όπως και εγώ, βρίσκεις τα πιο καινούργια _210 κλπ κλπ_κακάσχημα).
Υπάρχει και το 126 το 300SE με το Μ114 μοτέρ, μοντέλα 86-90, με λιγότερα, πιθανώς, λεφτά αλλά δεν ξέρω αν σου αρέσει...Σε κλασσικό, διάλεξε μεταξύ 108 (όχι 109) τετράπορτο ή 111coupe ( αν πας 17Κ όμως και βάλε... είναι ακριβό αυτοκίνητο και αυτό). Από τη στιγμή που δε σου αρέσουν και τα coupe 114/123 και 107 τότε φοβάμαι ότι οι επιλογές σου γίνονται πολύ ακριβές και πραγματικά πρέπει να το έχεις στο αίμα σου (συνήθως στα πολλά χρήματα ο κοσμος στρέφεται σε Porsche ή σε Ιταλία μεριά για κλασσικό... Η ΜΒ είναι καλή στα μικρού/μεσαίου κόστους κλασσικά αλλά δύσκολα θα εκτιμήσει κανείς μια Ponton 220SE Coupe όσο μια Maserati Mexico ή μια Ferrari 250GTE αν δεν αγαπά τα ΜΒ, κακά τα ψέματα...)
μια W111 αν δεν κάνω λάθος είναι παρατημένη πίσω απο το σπίτι μου και όχι δεν...
η 210 παίζει να είναι και η worst ever Merc
Για την 126coupe σε ακούω. Δυνατό φαβορί, αν έχεις σχετικό λινκ πάσαρε
MERCEDES-BENZ FORUM