-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
1000 ευρώ διαφορά, λογική τη βρίσκω. Εγώ νομίζω ότι θα πουλήσει μια χαρά το 122άρι. Εκτός από τα -1000, θα είναι και πιο οικονομικό στην κατανάλωση, πιο απλό στην τεχνολογία από το 140άρι άρα λιγότερες πιθανότητες για βλάβες (η πολυπλοκότητα των TSI απασχολεί ακόμα πολλούς), και ικανοποιητικά γρήγορο για την πλειοψηφία των οδηγων (μην ξεχνάτε ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από τα 1.4 και 1.6 fsi που επερναν όλοι μεχρι πριν λίγο καιρό. Εγώ τον βλέπω να χτυπάει στα ίσα τον 140άρη για την πρωτια στις πωλήσεις του γκολφ.
πλάκα μας κάνεις ε;
για +1000 ευρώ παίρνεις extra 18 άλογα και ροπή. Οταν φτάσεις στο δίλλημα κι εσύ το TSi θα πάρεις.
Εγω πράγματι θα έπαιρνα το 140αρι. Ομως εμείς δεν είμαστε το μέτρο. Υπάρχουν κοπέλες, θείες, συνταξιούχοι, νέοι και άπειροι οδηγοί, επαγγελματίες-εταιρικά και πολλές άλλες κατηγορίες πού θα προτιμούσαν για διάφορους λόγους τα 122. Θα δείτε τα νουμερα σε λίγο καιρό και θα με θυμηθείτε. Θα πουλήσει καλά ο 122. Πάντως βλέποντας και τις επιδόσεις οι διαφορές μεταξύ 140 και 122 δεν είναι μεγάλες.
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=51754
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!Δεν ξέρω αν τα έχετε δει από κοντά, αλλά δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Όσο λιγότεροι ίπποι τόσο και πιο λιτά σε εξοπλισμό είναι...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!
Δεν ξέρω αν τα έχετε δει από κοντά, αλλά δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Όσο λιγότεροι ίπποι τόσο και πιο λιτά σε εξοπλισμό είναι...
Ακριβώς οι ίδιες εκδόσεις είναι.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!
Δεν ξέρω αν τα έχετε δει από κοντά, αλλά δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Όσο λιγότεροι ίπποι τόσο και πιο λιτά σε εξοπλισμό είναι...
Ακριβώς οι ίδιες εκδόσεις είναι.
Δεν το νομίζω. Δείτε το GT (170) και μετά το TSI (140). Καμία σχέση. Ούτε σε ύφασμα εσωτερικού ούτε σε εξοπλισμό.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!
Δεν ξέρω αν τα έχετε δει από κοντά, αλλά δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Όσο λιγότεροι ίπποι τόσο και πιο λιτά σε εξοπλισμό είναι...
Ακριβώς οι ίδιες εκδόσεις είναι.
Δεν το νομίζω. Δείτε το GT (170) και μετά το TSI (140). Καμία σχέση. Ούτε σε ύφασμα εσωτερικού ούτε σε εξοπλισμό.
Το GT 170 έχει ΜΙΑ έκδοση εξοπλισμού (είναι ένα αναβαθμισμένο sportline)
Περί ποιότητας και ταπετσαριών, είναι ακριβώς τα ίδια -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!
Δεν ξέρω αν τα έχετε δει από κοντά, αλλά δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Όσο λιγότεροι ίπποι τόσο και πιο λιτά σε εξοπλισμό είναι...
Ρε Βασιλη το θεμα του εξοπλισμου λογικα μπορεις να το ρυμθισεις αγοραζοντας μια ακριβη εκδοση αλλα με το 120ρι μοτερ, γενικα πολλα χρονια τωρα δεν παει βαση κυβικων ο εξοπλισμος αλλα βαση εκδοσης. Εκτος απο τις τοπ εκδοσεις κυβικων και εξοπλσιμου που ειναι αλλη μπαλα.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Απο αυτα που ακουω για τα TSI εδω μεσα για καταναλωση αλλα και για ελαχιστα προβληματα, και αυτα οχι σε μοτερ αλλα σε κανα σαζμαν που και που κλπ μπορω να πω οτι αν επαιρνα αμαξι θα ηθελα παρα πολυ ενα τετοιο....αλλα γμτ με φοβιζει η πολυπλοκοτητα Πολυ πιθανο να επαιρνα το 122ρι για αυτο το λογο και μονο!
Δεν ξέρω αν τα έχετε δει από κοντά, αλλά δεν είναι μόνο ο κινητήρας. Όσο λιγότεροι ίπποι τόσο και πιο λιτά σε εξοπλισμό είναι...
Ρε Βασιλη το θεμα του εξοπλισμου λογικα μπορεις να το ρυμθισεις αγοραζοντας μια ακριβη εκδοση αλλα με το 120ρι μοτερ, γενικα πολλα χρονια τωρα δεν παει βαση κυβικων ο εξοπλισμος αλλα βαση εκδοσης. Εκτος απο τις τοπ εκδοσεις κυβικων και εξοπλσιμου που ειναι αλλη μπαλα.
Ναι αλλά από τη στιγμή που συζητάμε για τη βασική έκδοση (οι τιμές που έχετε παραθέσει παραπάνω αφορούν βασικές εκδόσεις) αναφερόμαστε και στον αντίστοιχο εξοπλισμό της.
Είδα σε έκθεση πριν λίγες ημέρες δίπλα δίπλα GT και TSI και το TSI μπροστά στο GT, μέσα (στο δικό μου μάτι) ήταν εντελώς γυμνό. Καθίσματα με ταπετσαρία καθόλου καλόγουστη (θύμιζε Fox/Lupo) και γενικά το εσωτερικό το βρήκα αρκετά λιτό (εξοπλισμός) σε σύγκριση με το GT που ήταν ακριβώς δίπλα του (το οποίο έχει στάνταρ καλύτερες επενδύσεις και εξοπλισμό στην τιμή που αναγράφει) και φαινόταν και ήταν πιο πλούσια εξοπλισμένο.
Δεν αντιλέγω πως αν το φορτώσεις με εξτρα μπορείς να το διαμορφώσεις όπως θες (συν πακέτα εξοπλισμού πχ Sportline κτλ) αλλά τότε σε καμία περίπτωση η τιμή του δεν θα είναι αυτή της βασικής έκδοσης που αναφέρατε προηγουμένως. Σε αυτό αναφερόμουν.
-
Γενικα σπανια μιλαω για βασικες εκδοσεις, προτιμο να αγορασω μια κατηγορια κατω αμαξι αλλα να ειναι αρκετα πλουσιο σε εξοπλισμο.
Δεν μιλαω για εξοπλισμο γελοιο και αχρειαστο.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Γενικα σπανια μιλαω για βασικες εκδοσεις, προτιμο να αγορασω μια κατηγορια κατω αμαξι αλλα να ειναι αρκετα πλουσιο σε εξοπλισμο.Δεν μιλαω για εξοπλισμο γελοιο και αχρειαστο.
δηλ Volvo C30 1,6 100hp full αντί ενός C30 1,8 125hp normal...;
-
βρε σιχαμενε shit-roenakia σου ειπε κανεις οτι θα αγοραζα κατι τετοιο?
Αν το επαιρνα αποφαση C30 2,5Τ
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
βρε σιχαμενε shit-roenakia σου ειπε κανεις οτι θα αγοραζα κατι τετοιο?Αν το επαιρνα αποφαση C30 2,5Τ
πεζό2 ... ...εσύ τα λες ...
-
Πιο καλο το πεζο2 παρα το σιχαμενο γαλλικο που εχεις παρει!
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Είδα σε έκθεση πριν λίγες ημέρες δίπλα δίπλα GT και TSI και το TSI μπροστά στο GT, μέσα (στο δικό μου μάτι) ήταν εντελώς γυμνό. Καθίσματα με ταπετσαρία καθόλου καλόγουστη (θύμιζε Fox/Lupo) και γενικά το εσωτερικό το βρήκα αρκετά λιτό (εξοπλισμός) σε σύγκριση με το GT που ήταν ακριβώς δίπλα του (το οποίο έχει στάνταρ καλύτερες επενδύσεις και εξοπλισμό στην τιμή που αναγράφει) και φαινόταν και ήταν πιο πλούσια εξοπλισμένο.
Επαναλαμβάνω:
Αν βάλεις ένα TSI 140 sportline, δίπλα-δίπλα με ένα GT 170,
στο εσωτερικό δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ απολύτως διαφορά στον εξοπλισμό/διάκοσμο/ταπετσαρία (πλήν των 17''/ESP/W),
εκτός κι αν το εκθεσιακό που είδες ήταν 'φορτωμένο', και το TSI 140 μια πιο απλή έκδοση. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Επαναλαμβάνω:
Αν βάλεις ένα TSI 140 sportline, δίπλα-δίπλα με ένα GT 170,
στο εσωτερικό δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ απολύτως διαφορά στον εξοπλισμό/διάκοσμο/ταπετσαρία (πλήν των 17''/ESP/W),
εκτός κι αν το εκθεσιακό που είδες ήταν 'φορτωμένο', και το TSI 140 μια πιο απλή έκδοση.Το 'W' τι είναι;
Τα δερμάτινα καθίσματα (W-eather);
Ο αυτόματος κλιματισμός (W-air Condition);
Κάτι άλλο από W; -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επαναλαμβάνω:
Αν βάλεις ένα TSI 140 sportline, δίπλα-δίπλα με ένα GT 170,
στο εσωτερικό δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ απολύτως διαφορά στον εξοπλισμό/διάκοσμο/ταπετσαρία (πλήν των 17''/ESP/W),
εκτός κι αν το εκθεσιακό που είδες ήταν 'φορτωμένο', και το TSI 140 μια πιο απλή έκδοση.Το 'W' τι είναι;
Τα δερμάτινα καθίσματα (W-eather);
Ο αυτόματος κλιματισμός (W-air Condition);
Κάτι άλλο από W;Winter! Πρόγραμμα για κίνηση σε πάγους/χιόνια για να αποφεύγεται το ακατάσχετο σπινάρισμα, θαρρώ.
-
correct
-
Και αυτό χρεώνεται έξτρα σαν στοιχείο εξοπλισμού;
Νόμιζα ότι ήταν κλασσικά στο ESP ή στο TCS ενσωματωμένο.
@technik
Έπρεπε να πεις 'Korrekt'! -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Πιο καλο το πεζο2 παρα το σιχαμενο γαλλικο που εχεις παρει!στα 2 περπατάς ;
Citroen ΡΕ .- που λέει και ο Corsair στην υπογραφή του για την Fiat.
Αυτοκίνητα με φάτσα τραβηγμένης φώκιας δεν αγοράζω.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και αυτό χρεώνεται έξτρα σαν στοιχείο εξοπλισμού;Νόμιζα ότι ήταν κλασσικά στο ESP ή στο TCS ενσωματωμένο.
έχει να κάνει με την πίεση στον κομπρέσορα/τούρμπο 'ωστε να 'βγαίνει' πιο προοδευτικά η ροπή και όχι με επενέργεια στους τροχούς όπως στα ESP/TCS/etc.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και αυτό χρεώνεται έξτρα σαν στοιχείο εξοπλισμού;Νόμιζα ότι ήταν κλασσικά στο ESP ή στο TCS ενσωματωμένο.
@technik
Έπρεπε να πεις 'Korrekt'!Όχι, το 'W' δεν μπαίνει σαν εξτρά
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)