-
Αντιγράφω από το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ τεύχος 2/2006 και από το μεγάλο συγκριτικό τεστ ανάμεσα στα
FIAT GRANDE PUNTO 1.4
FORD FIESTA 1.4
HYUNDAI GETZ 1.4
RENAULT CLIO 1.4
SUZUKI SWIFT 1.3
TOYOTA YARIS 1.3
VW POLO 1.4Από την σελιδα 124 αντιγράφω λοιπόν:
Η λύση.
Δεν τίθεται θέμα.Το RENAULT CLIO είναι σε άλλη κλάση σε κάθε επίπεδο σε σχέση με την κατηγορία και σε όσους σχολιάζουν ότι είναι ακριβό απλώς υπενθυμίζουμε πως ότι αξίζει στοιχίζειΑυτά για όσους θεωρούν και την γνώμη των περιοδικών άκρως βαρύνουσα.
-
πραγματικά περίεργο-λίγο υπερβολικό συμπέρασμα. Αλλη κλάση σε κάθε τομέα; Και στον κινητήρα; και στην κατανάλωση; και στα φρένα; (με το γιάρις να πετάει άγκυρες) και στην απτή ποιότητα; (με το καλό ταμπλό, μόνο στην ακριβή έκδοση) και στους χώρους (4μετρα και δεν ξεχωρίζουν-υπερτερούν το πούντο-κλιο), και στο τιμόνι;(το φιεστα δεν ήταν κορυφή πιο παλιά;)
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
πραγματικά περίεργο-λίγο υπερβολικό συμπέρασμα. Αλλη κλάση σε κάθε τομέα; Και στον κινητήρα; και στην κατανάλωση; και στα φρένα; (με το γιάρις να πετάει άγκυρες) και στην απτή ποιότητα; (με το καλό ταμπλό, μόνο στην ακριβή έκδοση) και στους χώρους (4μετρα και δεν ξεχωρίζουν-υπερτερούν το πούντο-κλιο), και στο τιμόνι;(το φιεστα δεν ήταν κορυφή πιο παλιά;)+1000000
-
οι 4τροχι τα περνουν απο τη Ρενο γιατί τους δινι αφτοκινιτα για το σειφτρακ
...δεν ξέρω πώς πήρατε εσείς το μήνυμα, αλλά εγώ κατάλαβα ότι ο νικητής (ουσιαστικός νικητής) ήταν το Swift, μια που είναι πιο κοντά στην έννοια supermini.
Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Στο 4Τ τεστ που πήρα, το Clio κάνει 38,1 μέτρα για να επιβραδύνει από τα 100. Είμαστε σοβαροί; Σε μια μόνο μέτρηση του car θυμάμαι επίδοση κάτω των 40 μέτρων (από μη supercar) και ήταν του Leon Cupra με τις τετραπίστονες Brembo, που είναι πραγματικά άγκυρες και είχε κάνει ακριβώς την ίδια επίδοση, την οποία και εκθείαζαν. Αν τώρα το Clio κάνει 58,4 (αν δεν κάνω λάθος) από τα 120, το Yaris στο 100-0 πόσο κάνει; 30 μέτρα ξερό;
Κατακρίνω και εγώ την επιλογή της Renault να φορέσει τα καλά πλαστικά μόνο στις ανώτερες εκδόσεις. Μόνο αυτά έχω δει πάντως, και είναι όντως εκπληκτικά.
-
Για το συγκριτικό δύο ενστάσεις
-
Για ποιο λόγο μπήκε η δυνατή έκδοση του Clio -και η πιο ακριβή- τη στιγμή που υπάρχει 1.2/75. Κι αφού για τους όποιους λόγους μπήκε η πιο δυνατή, γιατί αντίστοιχα δεν μπήκε η πιο δυνατή του Polo; που θα έφτανε περίπου και την τιμή του Clio (όχι ότι θ'άλλαζε το αποτέλεσμα)
-
Στο Clio το ακριβό αξίζει, στο Yaris όχι;
-
-
Μήπως παίζει και το μέγεθος ρόλο σε αυτό; Π.χ. το Clio III δείχνει (και ίσως είναι, όταν το οδηγήσω θα σας πω) 'μεγαλύτερο' αυτοκίνητο, μια κλάση πάνω; Ίσως, λέω!
Μην απαντήσεις μόνο με τα δικά σου κριτήρια, lkar, 'τι να τους κάνω τους χώρους, τι να τα κάνω τα περισσότερα εκατοστά μήκος, τι να κάνω με την καλύτερη ποιότητα πλαστικά, τι με νοιάζουν τα πιο χοντρά καθίσματα κλπ.'! Προσπάθησε να καταλάβεις το πώς το εννοώ με έναν πιο 'globalised' τρόπο.
Για το ποιος είναι ο λόγος που δεν φέρανε το 100αρι polo, πολύ καλή η παρατήρηση! Αντίστοιχα, γιατί δεν φέρανε το Fiesta το 1.6 με τους 100;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Για το ποιος είναι ο λόγος που δεν φέρανε το 100αρι polo, πολύ καλή η παρατήρηση! Αντίστοιχα, γιατί δεν φέρανε το Fiesta το 1.6 με τους 100;
Σωστά, το χα ξεχάσει κι αυτό, αφού σε τιμή είναι κοντά επίσης. Και μπορεί τα 2Κ διαφορά τιμής στα 30Κ να μην είναι -τόσο- σημαντικά, στα 13-15Κ παίζουν μεγάλο ρόλο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για το ποιος είναι ο λόγος που δεν φέρανε το 100αρι polo, πολύ καλή η παρατήρηση! Αντίστοιχα, γιατί δεν φέρανε το Fiesta το 1.6 με τους 100;
Σωστά, το χα ξεχάσει κι αυτό, αφού σε τιμή είναι κοντά επίσης. Και μπορεί τα 2Κ διαφορά τιμής στα 30Κ να μην είναι -τόσο- σημαντικά, στα 13-15Κ παίζουν μεγάλο ρόλο
Εντάξει για το fiesta.. είναι και θέμα κυβικών
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Για το ποιος είναι ο λόγος που δεν φέρανε το 100αρι polo, πολύ καλή η παρατήρηση! Αντίστοιχα, γιατί δεν φέρανε το Fiesta το 1.6 με τους 100;
Σωστά, το χα ξεχάσει κι αυτό, αφού σε τιμή είναι κοντά επίσης. Και μπορεί τα 2Κ διαφορά τιμής στα 30Κ να μην είναι -τόσο- σημαντικά, στα 13-15Κ παίζουν μεγάλο ρόλο
Εντάξει για το fiesta.. είναι και θέμα κυβικών
ίδια τέλη πληρώνει με το Clio πχ, αν υπάρχει διαφορά θα ναι στην ασφάλεια, που και πάλι δεν είναι σημαντική
-
Το θέμα στην επιλογή των μοντέλων προς σύγκριση είναι να μην ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου. Αρχίζουμε μετά 'και γιατί να μην μπούνε και τα μικρομεσαία 1.400 αφού πλησιάζουν στο κόστος' και ούτω καθεξής.
-
Νέα έκδοση, μάλλον με τα υλικά Slush στο ταμπλό, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέας και μάλλον όχι και πολλά άλλα πράγματα!
12.950 το 1200αρι και 14500 το 1.400αρι.
Πρέπει να σπατάλησαν τεράστια ποσότητα εγκεφαλικών κυττάρων για αυτό το τεράστιο άλμα...
-
http://automoto.pathfinder.gr/autos/mar ... 42583.html
-
Α, δηλαδή 2 αερόσακους λιγότερους (4 αντί για 6 που έχουν οι υπόλοιπες εκδόσεις), χωρίς ζάντες αλουμινίου, αλλά ηλεκτρικούς καθρέπτες και προβολείς ομίχλης.
...το τμήμα μάρκετινγκ εδώ σκοτώνει!!!
-
Αν θυμαμαι καλα υπηρχε εκδοση του S clio I ,αλλα ειχε και πιο κοντο κιβωτιο,με ασπρες σιδερενιες ζαντες.
-
αυτό πως και ξέμεινε στα μελλοντικά... ολόκληρο τίτλο πήρε... πέρυσι!
-
Εχει μέσα και τις μαλλοντικίς εκδόσεις όπως και το ποστ της σειράς 1
-
Ξέμεινε πριν το διαχωρισμό σε ‘‘Μελλοντικά Μοντέλα’’ και ‘‘Κατασκευαστές’’.
Θέλετε να μετακινήσουμε όλα τα θέματα που γράφτηκαν απο το 2003 έως το 2006; Σας φαίνεται πιο πρακτικό; Το έχουμε πει τόσες και τόσες φορές αλλά οι εξυπνάδες και οι ειρωνίες καλά ξεκίνησαν και για το 2007.Σας εύχομαι το 2007 να είναι το επόμενο σας αυτοκίνητο για να μάθετε...
moderator
-
-
οι τιμές του νέου Clio 1.2 turbo 100hp:
3d Expression 13700
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Renault Clio Estate Revealed
Το ...Grandtour τελικά θα κυκλοφορήσει ;
..ελπίζω πως όχι και τούτο εδώ αρκετό είναι...
Renault Clio 2005