Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 78
    • 120
    • 121
    • 76 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    31737
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      x-origin last edited by

      Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
      Ένας νέος οδηγός θα μπορούσε να το οδηγήσει άνετα;
      Συνίσταται για νέο οδηγό;

      Για ποια απο τις εκδοσεις του?
      αν ρωτας για το turbo εγω θα ελεγα καλυτερα το to sporting για εναν καινουριο οδηγο!αλλα και παλι γιατι οχι? ο μονος λογος που στο λεω ειναι επιδει το turbo θέλει λιγο ιδιαιτερο χειρισμο ως προς το ζεσταμα και ως προς το κρυομα ωστε να σου ζησει περισσότερο η turbina! αυτα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michael-amott last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:
        Σημερα εκανα αναβαση Χορτιατη με ενα Tjet....

        Κι εγω μολις φευγω για το test-drive!!

        Για να δουμε...ειναι ετσι οπως μας τα λες?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

          Σημερα εκανα αναβαση Χορτιατη με ενα Tjet....

          Κι εγω μολις φευγω για το test-drive!!

          Για να δουμε...ειναι ετσι οπως μας τα λες?

          Εεε νταξ... εδω οδηγεις Opel... θα τα καταφερεις με το Fiat
          Αντε οδηγα το και πες μας....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης Patrinos έγραψε:
            Ένας νέος οδηγός θα μπορούσε να το οδηγήσει άνετα;
            Συνίσταται για νέο οδηγό;

            Δεν ειχε καποια δυσκολια σαν αμαξι... ουτε και ο κινητηρας ειχε καποια 'υπερβολικη' ισχυ. Ηταν πολυ φιλικο, απλα αμα το πατησεις το γκαζι η διαφορα με ενα απλο 1400-1600 ειναι οτι θα σε ακουσει και θα επιταχυνει με σβελταδα. Το θεμα δεν ειναι του αυτοκινητου, αλλα του οδηγου... Εχει αρκετα πηγμενο μυαλο για να καταλαβει οτι τα μεταλλα και οι ζωες κοστιζουν?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

              Σημερα εκανα αναβαση Χορτιατη με ενα Tjet....

              Κι εγω μολις φευγω για το test-drive!!

              Για να δουμε...ειναι ετσι οπως μας τα λες?

              Τι παλιοτζατζόγριες. Τρέχουν να κάνουν τεστ ντράιβ σε DIESEL

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                Σημερα εκανα αναβαση Χορτιατη με ενα Tjet....

                Κι εγω μολις φευγω για το test-drive!!

                Για να δουμε...ειναι ετσι οπως μας τα λες?

                Τι παλιοτζατζόγριες. Τρέχουν να κάνουν τεστ ντράιβ σε DIESEL

                Στη γιορτη τους θα τους κάνουμε δωρο ενα κουτι πολυβιταμίνες ε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  doom1983 last edited by

                  θα ακολουθησει και πιο δυνατη εκδοση?
                  με 170 αλογα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
                    θα ακολουθησει και πιο δυνατη εκδοση?
                    με 170 αλογα?

                    Απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη ερχεται ο 1,4 με 150/180 αλογα (με κουμπακι )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazz last edited by

                      Ο χρήστης corsair έγραψε:

                      Απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη ερχεται ο 1,4 με 150/180 αλογα (με κουμπακι )

                      Με λούζει κρύος ιδρώτας στη σκέψη των τεράτων που θα προκύψουν όταν τον πιάσουν στα μαγικά τους χέρια οι ελληνάρες βελτιωτές

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Ο χρήστης tazz έγραψε:

                        Απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη ερχεται ο 1,4 με 150/180 αλογα (με κουμπακι )

                        Με λούζει κρύος ιδρώτας στη σκέψη των τεράτων που θα προκύψουν όταν τον πιάσουν στα μαγικά τους χέρια οι ελληνάρες βελτιωτές

                        'Φιλαράκι, έλα εδώ να σου περάσω πρόγραμμα να πάρεις 100 άλογα και ΠΑΝΤΑ αξ-ι-ό-π-ι-σ-τ-α!'
                        Και μετά θα βγαίνε να κλαίνε και θα λένε πως είναι...αναξιόπιστα τα ιταλικά!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michael-amott last edited by

                          Ο χρήστης corsair έγραψε:

                          Σημερα εκανα αναβαση Χορτιατη με ενα Tjet....

                          Κι εγω μολις φευγω για το test-drive!!

                          Για να δουμε...ειναι ετσι οπως μας τα λες?

                          Εεε νταξ... εδω οδηγεις Opel... θα τα καταφερεις με το Fiat
                          Αντε οδηγα το και πες μας....

                          Ενταξει...καλο ηταν..το τιμονι ομως...Ε-Λ-Ε-Ο-Σ τι τιμονι ειναι αυτο παλι?
                          Χειροτερο απο το παλιο punto...

                          Και ο κινητηρας δεν με ενθουσιασε..εχει περιορισμενο φασμα αποδοσης..3.000-5.000 στροφες
                          Τον περιμενα να τραβαει καλα απο χαμηλα..πριν τις 3.000..αλλα θελει δουλεμα πιο ψηλα τελικα!
                          Σε σχεση με τον ανταγωνισμο φυσικα(εκανα και τεστ το 1.4 Corsa) ''πεταει''!!

                          Στις στροφες τις παιρνει τις κλισεις του αλλα ειναι ΟΚ πιστευω γενικοτερα σαν συμπεριφορα, αλλα τιποτε το ιδιαιτερο!(εχω συνηθισει με το OPC τις στροφες φαινεται )

                          Σε συνδυασμο με την τιμη...ειναι super!

                          EDIT: Τα φρενα ξεχασα να αναφερω που μου θυμισαν τα παλια..αμεσοτατα με το παραμικρο πατημα!!Μπραβο κλασικο Ιταλικο φρενο...ωραια αισθηση και αποτελεσματικοτητα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazz last edited by

                            Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
                            Σε σχεση με τον ανταγωνισμο φυσικα(εκανα και τεστ το 1.4 Corsa) ''πεταει''!!

                            Πώς σου φάνηκε το τιμόνι του G. Punto σε σχέση με του Corsa;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michael-amott last edited by

                              Ο χρήστης tazz έγραψε:

                              Σε σχεση με τον ανταγωνισμο φυσικα(εκανα και τεστ το 1.4 Corsa) ''πεταει''!!

                              Πώς σου φάνηκε το τιμόνι του G. Punto σε σχέση με του Corsa;

                              Νομιζω αρκετα χειροτερο του punto..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pasxos last edited by

                                Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                Απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη ερχεται ο 1,4 με 150/180 αλογα (με κουμπακι )

                                Με λούζει κρύος ιδρώτας στη σκέψη των τεράτων που θα προκύψουν όταν τον πιάσουν στα μαγικά τους χέρια οι ελληνάρες βελτιωτές

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  baz last edited by

                                  Ήρ8ε
                                  Μες στην άλλη βδομάδα θα το έχω στα χέρια μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                    Απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη ερχεται ο 1,4 με 150/180 αλογα (με κουμπακι )

                                    Με λούζει κρύος ιδρώτας στη σκέψη των τεράτων που θα προκύψουν όταν τον πιάσουν στα μαγικά τους χέρια οι ελληνάρες βελτιωτές

                                    'Φιλαράκι, έλα εδώ να σου περάσω πρόγραμμα να πάρεις 100 άλογα και ΠΑΝΤΑ αξ-ι-ό-π-ι-σ-τ-α!'
                                    Και μετά θα βγαίνε να κλαίνε και θα λένε πως είναι...αναξιόπιστα τα ιταλικά!

                                    Αν και ποτε δεν ειμουνα fun του παλιου Punto GT, το σεβομουνα για αυτο που αντιπροσοπευε. Η αληθεια ειναι οτι οι Ελληναρες 'βελτιωτες' εχουν βγάλει απο σβέλτα αμαξακια μεχρι πυραυλους εδαφους εδαφους
                                    Φυσικα εχουν στηλει και αρκετα πιστονια σε τροχια γυρω απο τη σεληνη!

                                    Μην υποτιμαμε τοσο πολυ της Μηχανικατζες μας!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                      Απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη ερχεται ο 1,4 με 150/180 αλογα (με κουμπακι )

                                      Με λούζει κρύος ιδρώτας στη σκέψη των τεράτων που θα προκύψουν όταν τον πιάσουν στα μαγικά τους χέρια οι ελληνάρες βελτιωτές

                                      Ας πρόσεχαν οι ιδιοκτήτες. Όποιος ΝΟΜΙΖΕΙ ότι δεν του φτάνουν 180 άλογα σε Grande Punto και ότι τα... εξάντλησε, είναι άξιος της μοίρας του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                        Όποιος ΝΟΜΙΖΕΙ ότι δεν του φτάνουν 180 άλογα σε Grande Punto και ότι τα... εξάντλησε, είναι άξιος της μοίρας του.

                                        +1

                                        H καλύτερη 'βελτίωση' είναι να κάνει μερικά μαθήματα ο οδηγός. Το αμάξι θα πηγαίνει ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.

                                        Έχει μεγάλη διαφορά να βλέπεις τη στροφή και να φοβάσαι ότι θα σβουρίξεις από το να βλέπεις τη στροφή και να σκέφτεσαι ΑΝΕΤΑ ΤΗ ΠΑΙΡΝΩ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tazz last edited by

                                          Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                          Έχει μεγάλη διαφορά να βλέπεις τη στροφή και να φοβάσαι ότι θα σβουρίξεις από το να βλέπεις τη στροφή και να σκέφτεσαι ΑΝΕΤΑ ΤΗ ΠΑΙΡΝΩ.

                                          Επίσης, έχει μεγάλη διαφορά το να βλέπεις τη στροφή και να σκέφτεσαι 'άνετα την παίρνω' από το πραγματικά να την παίρνεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Ωραίο το σχόλιο!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 76 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr