Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GΡ Oυγγαρίας 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GΡ Oυγγαρίας 2007
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 25 / 26
    Formula 1
    54
    519
    1684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης AGIS έγραψε:

      Θα τολμήσω μια πρόωρη πρόβλεψη: Ο Κίμι δεν θα το πάρει φέτος... Ακόμα πάντως ελπίζω να κάνει την έκπληξη ο Χάμι! Αλλά αν όντως έβρισε τον ευεργέτη του τόσο χυδαία, αφού έκανε του κεφαλιού του, έχει χάσει 'ηθικές μονάδες' για μένα. Και είναι πραγματικά κρίμα για το οδηγικό χάρισμα που έχει ξεδιπλώσει

      πέφτετε από τα σύννεφα ε;

      εμ είχατε συνηθίσει να πιπιλάτε την καραμέλα του FA. Ολοι είναι καθίκια. Απλά κάποιοι φοράνε προσωπεία. Ο FA (πράγμα για το οποίο τον πάω πολύ) είναι ότι τα λέει κατάμουτρα και τα κάνει κατάμουτρα. Δεν έχει ούτε χασκογελάκια ούτε τυπικούρες.

       Δεν είπε κατάμουτρα όμως γιατί καθυστέρησε στο pit lane    .
      

      Βέβαια αν στη θέση του Ισπανού ήταν ο Σούμι .......τότε θα είχε βουήξει το φόρουμ .

      ενώ τώρα δεν βούηξε;

      Είδες κάτι σχετικά ΄; Τίποτα φοβερό. Λες και μιλάμε για τον Σάτο.Οι ευθήνες ρίχνονται στην ομάδα. Πεντακάθαρα η κίνησει ήταν του Ισπανού . Η ομάδα προσπαθεί να μαζέψει τα αμάζευτα προσέχοντας και τους όρους που υπάρχουν στο συμβόλαιο του ΦΑ

      ε αφού έβγαλες πόρισμα...πεντακάθαρα πρέπει να είσαι μέσα στην ομάδα.
      Οπότε εγώ πάω πάσο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sosna last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:

        Θα τολμήσω μια πρόωρη πρόβλεψη: Ο Κίμι δεν θα το πάρει φέτος... Ακόμα πάντως ελπίζω να κάνει την έκπληξη ο Χάμι! Αλλά αν όντως έβρισε τον ευεργέτη του τόσο χυδαία, αφού έκανε του κεφαλιού του, έχει χάσει 'ηθικές μονάδες' για μένα. Και είναι πραγματικά κρίμα για το οδηγικό χάρισμα που έχει ξεδιπλώσει

        πέφτετε από τα σύννεφα ε;

        εμ είχατε συνηθίσει να πιπιλάτε την καραμέλα του FA. Ολοι είναι καθίκια. Απλά κάποιοι φοράνε προσωπεία. Ο FA (πράγμα για το οποίο τον πάω πολύ) είναι ότι τα λέει κατάμουτρα και τα κάνει κατάμουτρα. Δεν έχει ούτε χασκογελάκια ούτε τυπικούρες.

        Γιαυτό καριβώς τον ''συμπαθώ'' κ εγώ,ενώ απεναντίας το υποκριτικό-ψεύτικο του Χάμι με εξοργίζει!.

        Κ η σπεσιαλιτέ του Σούμι?Μακαρονάδα τι άλλο,παραδοσιακά ιταλικό!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanis-f1 last edited by

          Θα βγω λιγο off-topic, γιατι πια εχω μπουχτισει με αυτη την υπερεκτιμηση που υπαρχει στο προσωπο του Hamilton...

          Σαφως και παραδεχομαι οτι για την 1η του χρονια στην F1 εχει καταφερει σπουδαια πραγματα, που δεν εχουμε δει στο παρελθον απο κανεναν αλλον πιλοτο και δυσκολα θα δουμε ξανα κατι παρομοιο στο μελλον...

          Το θεμα που θελω να θιξω με τι εφοδια (στην προκειμενη περιπτωση μονοθεσιο τα εχει καταφερει ολα αυτα...?), και απαντηση ουσιαστικα ειναι ισως με το καλυτερο που υπαρχει στο Grid αυτη τη στιγμη, μιας και για να μην κρυβομαστε απο φετος που υπαρχει κοινος κατασκευαστης ελαστικων για ολους, το πρωταθλημα θυμιζει λιγακι ενιαιο...

          Ε, λοιπον εγω απο τον 2ο αγωνα και μετα εχω παψει να θεωρω υπερεκτιμημενο τον Hamilton, γιατι πολυ απλα δεν ειναι οτι κορυφαιο εχει να επιδειξει η F1 τα τελευταια χρονια...

          Απλα για να μην μακρυγορω, φανταστειτε τον Βρετανο σε μια BMW...θα εκανε τιποτα παραπανω απ'οσα κανουν αυτη την στιγμη Ηeidfeld ή Kubica, προσωπικα ειμαι σιγουρος πως οχι...

          Η σαν ενα πιο κοντινο παραδειγμα θα φερω τον Vettel, o οποιος στον 1ο του αγωνα στο Indy καταφερε να μπει στην 8αδα, και το προηγουμενο σαβ/κο στην Ουγγαρια ηταν χαμενος στην μετριοτητα της Toro Rosso, φυσικα και ομως δεν του καταλογιζω καμια ευθυνη γιατι το παιδι οτι μπορεσε να κανει το εκανε, και εννοω να φερει το μονοθεσιο του στην γραμμη του τερματισμου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koupris last edited by

            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

            Απλα για να μην μακρυγορω, φανταστειτε τον Βρετανο σε μια BMW...θα εκανε τιποτα παραπανω απ'οσα κανουν αυτη την στιγμη Ηeidfeld ή Kubica, προσωπικα ειμαι σιγουρος πως οχι...

            Fani,αυτο που ανελυσες πιο πανω το εχει πει και ο Rosberg αλλα και ο Kovalainen...οτι εαν ηταν στη θεση του Lewis σιγουρα θα τα πηγαιναν και αυτοι εξαιρετικα!!!Το θεμα δεν ειναι ο οδηγος αλλα η σταθεροτητα και η ποιοτητα του μονοθεσιου...ο οδηγος απλα θα προσφερει αυτο το κατι ωστε το καλό μονοθεσιο να φτασει ασφαλες στη νικη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Aπλα η σημερινη F1 εχει φτασει σε σημειο οπου πια δεν ξεδιπλωνεται το οδηγικο ταλεντο, αλλα κυριαρχο ρολο παιζει το τι μονοθεσιο οδηγει ο καθε πιλοτος, ιδιαιτερα φετος...

              p.s Εδω κοντευουν να βγαλουν αχρηστο και τον Kovalainen, που σε κατι ROC ''εβγαζε ματια''.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                migf1 last edited by

                Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Ο Χάμιλτον δεν επευφημείται απλά επειδή οδηγεί κορυφαίο μονοθέσιο, αλλά κυρίως διότι ως ομόσταυλος έχει κοντράρει στα ίσια κι έχει υποσκελίσει μάλιστα στη βαθμολογία τον τρέχοντα δις πρωταθλητή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kantoniou last edited by

                  Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                  Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Ο Χάμιλτον δεν επευφημείται απλά επειδή οδηγεί κορυφαίο μονοθέσιο, αλλά κυρίως διότι ως ομόσταυλος έχει κοντράρει στα ίσια κι έχει υποσκελίσει μάλιστα στη βαθμολογία τον τρέχοντα δις πρωταθλητή.

                  Συν το οτι εχει κανει με διαφορα τα λιγοτερα λαθη απο πολυ εμπειροτερους πιλοτους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sosna last edited by

                    Σίγουρα ισχύει για τον Χάμι το συν Αθηνά κ χείρα κίνει,αλλά ταπεινή μου άποψη είναι,οτι του έχουν κάτσει κ λίγο οι συνθήκες κ τα γεγονότα!

                    Γιατί άλλο είναι να προετοιμάζεσαι τέλεια ώστε να αποφύγεις τα λάθη-κακοτοπιές κ άλλο να συνεπικουρούν έλλειψη ψυχραιμίας(Αλόνσο),εγκαταλείψεων(Ραικόνεν) ή απλά η απουσία οποιουδήποτε άλλου ικανού οδηγικά ώστε να σε αντιμετωπίσει στην πορεία σου προς τον τίτλο!

                    Απλά η δυναμικότητα του μονοθεσίου του κ τα λάθη των υπόλοιπων θα του δώσουν τον τίτλο κ όχι επειδή κάνει κάτι το ξεχωριστό!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      ..επίσης μην ξεχνάτε ότι αλλιώς είναι να πηγαίνεις σε νέα ομάδα με νέα ελαστικά με το βάρος των 2 παγκόσμιων πρωταθλημάτων ως φαβορί και αλλιώς είναι να είσαι outsider.

                      άλλη η πίεση.

                      Και φάνηκε μπροστά στο κοινό του που όλοι τον είχαν φαβορί...από 1ος ...3ος ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        migf1 last edited by

                        Όπως δεν φρόνιμο να υπερτιμούμε τον Χάμιλτον, έτσι δεν είναι φρόνιμο να τον υποτιμούμε κιόλας.

                        Πάμπολλοι rookies ή μη οδήγησαν ομόσταυλοι με πρωταθλητές σε κορυφαία μονοθέσια, ελάχιστοι όμως παρουσίασαν κάτι ανάλογο με αυτό που δείχνει φέτος ο Χάμιλτον (για να μην πω κανένας).

                        Έχει δρόμο μπροστά του ακόμα και μάλλον προτιμώ να το σηκώσει ο Αλόνσο φέτος, αλλά όχι και να τον βγάλουμε π.χ. μέτριο ή κωλόφαρδο τον Χάμιλτον.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greo last edited by

                          Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                          Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα. Ο Χάμιλτον δεν επευφημείται απλά επειδή οδηγεί κορυφαίο μονοθέσιο, αλλά κυρίως διότι ως ομόσταυλος έχει κοντράρει στα ίσια κι έχει υποσκελίσει μάλιστα στη βαθμολογία τον τρέχοντα δις πρωταθλητή.

                          Συν το οτι εχει κανει με διαφορα τα λιγοτερα λαθη απο πολυ εμπειροτερους πιλοτους.

                          Ας εκκινουσε μονιμως απο τη μεση και προς τα πισω με ενα δυστροπο μονοθεσιο οπως ο Κοβα και μπορει να λεγαμε αλλα...

                          Ας τον πιεζε ο Κιμι σε καμια πιστα που υπαρχουν προσπερασματα και οχι σε μια που αρκει να παρεις μια στροφη σωστα για να κρατησεις τον αλλο απο πισω (οπως ειπε ο Χάιντφελντ) και θα βλεπαμε.

                          Γενικα δεν ειχε πολλους λογους να κανει λαθη και (ως εκ τουτου) τα εχει αποφυγει σε μεγαλο βαθμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kantoniou last edited by

                            greo
                            συμφωνω με οσα γραφεις, αλλα δες ποσα λαθη εχουν κανει οι Αλονζο-Κιμι-Μασσα (κατα σειρα αξιας ), με ισαξια μονοθεσια, μεγαλυτερη εμπειρια και χωρις να ξεκινουν απο πισω.

                            Επιπλεον, εγω θα περιμενα τον Χαμιλτον περισσοτερο επιρρεπη σε λαθη **αφοτου **βρεθηκε στην πρωτη θεση, λογω αγχους και αυξημενων απαιτησεων. Για ρουκι, στον τομεα αποφυγη λαθων, τα εχει παει περιφημα, νομιζω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                              Επιπλεον, εγω θα περιμενα τον Χαμιλτον περισσοτερο επιρρεπη σε λαθη **αφοτου **βρεθηκε στην πρωτη θεση, λογω αγχους και αυξημενων απαιτησεων. Για ρουκι, στον τομεα αποφυγη λαθων, τα εχει παει περιφημα, νομιζω.

                              Έκανε ένα πολύ μεγάλο στην Ουγγαρία που ίσως αντιστρέψει το πλεονέκτημα που είχε έναντι των άλλων τριών. Δηλ. κ λάθη οδηγικά να έκανε κανένας δεν θα του έλεγε τπτ φέτος. Δικαιολογημένος θα ήταν... πράγμα που σημαίνει κανένα stress κ πολύ ανέση. Ακόμα κ από την πρώτη θέση είναι καλύτερα από τους άλλους.
                              Αυτό όμως που κατάφερε να κάνει στον τελευταίο αγώνα είναι όντως αδικαιόλογητο. Να δούμε αν στην τελική του κοστίσει ή όχι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pininfarina last edited by

                                Εκτος απο τα λαθη των αλλων διεκδηκητων εχουμε και τα εξης:

                                Alonso: Ατυχιες σε Καναδα (sc), Γαλλια και Ουγγαρια (παραγοντας εξω-αγωνιστικος)
                                Massa: Ατυχιες σε Αυστραλια, Βρετανια και Ουγγαρια, συν το dq σε Καναδα (αυτο αμα θελετε το υπολογιζετε)
                                Kimi: Ατυχιες σε Ισπανια και Ευρωπη (2 αλλα εγκαταλειψεις αρα πιο σημαντικες)

                                Ο Lewis μετραει ατυχια σε ενα μονο αγωνα. Το συστημα δε σου επιτρεπει να τερματιζεις εκτος 3αδας το πολυ 4αδας ποσο μαλλον να εγκαταλειπεις.

                                Με αυτα δε θελω να πω οτι ειναι 1ος λογω κωλοφαρδιας ή κυριως λογω αυτης αλλα δε σημαινει οτι επειδη ειναι 1ος ειναι και ο καλυτερος οδηγος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  greo last edited by

                                  kantoniou δε θυμαμαι να εχουν κανει αβιαστα λαθη, ολοι αυτοι που λες.

                                  Ο Χαμιλτον μεχρι στιγμης εφτασε 3 φορες σε θεση να απειλειται η θεση του στην πιστα. Τη μια τον περασε ο Μασσα, που εχασε τα φρενα, την αλλη το κανονισε ο θειος Ρον και την τριτη (στην Ουγγαρια) ουσιαστικα δεν ειχε ο απο πισω ευκαιρια να περασει.

                                  kleisj οχι μονο στην Ουγγαρια, αλλα ΚΑΙ στο Μονακο εκανε αντιστοιχο αν οχι σοβαροτερο παρομοιο λαθος. Και τοτε ο παντελως λαθος χειρισμος του θεματος απο τον θειο Ρον εφερε ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ τα καραγκιοζλικια της Ουγγαριας

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kantoniou last edited by

                                    Ο χρήστης greo έγραψε:
                                    kantoniou δε θυμαμαι να εχουν κανει αβιαστα λαθη, ολοι αυτοι που λες.

                                    Ο Χαμιλτον μεχρι στιγμης εφτασε 3 φορες σε θεση να απειλειται η θεση του στην πιστα. Τη μια τον περασε ο Μασσα, που εχασε τα φρενα, την αλλη το κανονισε ο θειος Ρον και την τριτη (στην Ουγγαρια) ουσιαστικα δεν ειχε ο απο πισω ευκαιρια να περασει.

                                    kleisj οχι μονο στην Ουγγαρια, αλλα ΚΑΙ στο Μονακο εκανε αντιστοιχο αν οχι σοβαροτερο παρομοιο λαθος. Και τοτε ο παντελως λαθος χειρισμος του θεματος απο τον θειο Ρον εφερε ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ τα καραγκιοζλικια της Ουγγαριας

                                    Μονο οσα θυμαμαι προχειρα:
                                    Ο Κιμι εκανε ενα γυρο στη βροχη με στεγνα, επειδη εχασε την εισοδο στα πιτς. Επισης αρκετα λαθη στους γρηγορους γυρους στα δοκιμαστικα, που του στοιχισαν μαλλον δυο πολ μεχρι τωρα.
                                    Ο Μασσα παραβιασε κοκκινο και του πηραν το διπλωμα. Επισης κουρεψε το γκαζον που ειχε χορταριασει. Τελος (το μεγαλυτερο λαθος του), τα εβαλε με τον Αλονσο.
                                    Ο Αλονσο κι αυτος λαθη στα δοκιμαστικα, αρκετο γκαζον, υπεστη προσπερασματα απο αργοτερους συνδυασμους σε εκβιαστικες αποπειρες να περασει.

                                    Για να μην παρεξηγηθω: Εγω δεν λεω οτι ο Χαμιλτον ειναι αλανθαστος, ειναι ο ταχυτερος ή καλυτερος συνολικα απο τους αλλους 2. Λεω οτι για ρουκι ειναι πολυ εντυπωσιακος, συνολικα σε αποδοση (δηλ. και σε ταχυτητα και σε αποφυγη λαθων).
                                    Προτιμω σιγουρα να το παρει ο Αλονσο ή ο Κιμι, τους οποιους θεωρω πιο ολοκληρωμενους. Απλα ας θυμηθουμε οτι πριν αρχισει η σεζον υπηρχε διλημμα μηπως ειναι καλυτερος ο εμπειρος ΝτεΛαΡοσα, και τωρα δεν θα ειναι εκπληξη ο μικρος να το σηκωσει με την πρωτη...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kantoniou last edited by

                                      Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                      Επιπλεον, εγω θα περιμενα τον Χαμιλτον περισσοτερο επιρρεπη σε λαθη **αφοτου **βρεθηκε στην πρωτη θεση, λογω αγχους και αυξημενων απαιτησεων. Για ρουκι, στον τομεα αποφυγη λαθων, τα εχει παει περιφημα, νομιζω.

                                      Έκανε ένα πολύ μεγάλο στην Ουγγαρία που ίσως αντιστρέψει το πλεονέκτημα που είχε έναντι των άλλων τριών. Δηλ. κ λάθη οδηγικά να έκανε κανένας δεν θα του έλεγε τπτ φέτος. Δικαιολογημένος θα ήταν... πράγμα που σημαίνει κανένα stress κ πολύ ανέση. Ακόμα κ από την πρώτη θέση είναι καλύτερα από τους άλλους.
                                      Αυτό όμως που κατάφερε να κάνει στον τελευταίο αγώνα είναι όντως αδικαιόλογητο. Να δούμε αν στην τελική του κοστίσει ή όχι.

                                      kleisj, σωστα τα λες. Εγω αναφερομουν σε οδηγικα λαθη στην πιστα. Εκτος απο την ιστορια με το πιτστοπ, που εκανε μπροστα, δεν θυμαμαι αλλο λαθος (ΟΚ και η υδρολισθηση, αν θελουμε να ειμαστε πολυ αυστηροι).
                                      Για την Ουγγαρια συμφωνω οτι και παρα πολυ σοβαρη μαλακια και εκανε και πιστευω οτι θα του στοιχισει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        powergs last edited by

                                        Ο Χάμιλτον (ανεξάρτητα από το τη συμπεριφορά του προς την ομάδα), στην πίστα είναι αυτή τη στιγμή ο ποιο σταθερός οδηγός. Αυτό το δείχνουν και οι θέσεις που έχει πάρει μέχρι τώρα. Το οδήγημά του και αυτό δείχνει ότι μόνο σαν ρούκι δεν οδηγάει. Οδηγάει πολύ ώριμα και τα αποτελέσματα είναι φανερά. Η σύγκριση με τον Αλόνσο είναι αναπόφευκτη γιατί είναι στην ίδια ομάδα. Όμως επειδή, το πηγαίνει μέχρι τώρα το μονοθέσιο καλύτερα από τον Αλόνσο, αυτό δεν αναιρεί τις δυνατότητες του δεύτερου. Δεν ξέχασε ο Αλόνσο να οδηγάει. Κάθε οδηγός θέλει κάποιο καιρό για να προσαρμοστεί στη νέα του ομάδα. Ο Αλόνσο έπεσε στην περίπτωση που άλλαξε και ομάδα και εταιρία ελαστικών. Ο Χάμιλτον τα γνωρίζει τα bridgeston από τους αγώνες που έδινε στο παρελθόν. Δεν είναι λοιπόν μικρή η εμπειρία του αυτή. Όπως δεν είναι μικρός και ο παράγοντας ψυχολογία που ο Αλόνσο έχει να αντιμετωπίσει, γιατί αλλιώς τα υπολόγιζε με το Χάμιλτον και αλλιώς του ήρθαν. Με νεύρα όμως, και με άγχος δε θα τα κάνει καλύτερα τα πράγματα και για τον ίδιο αλλά και για την ομάδα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          magik last edited by

                                          Κοίτα που πλάκα πλάκα έχω αρχίθει να θυμπαθώ τον Ιθπανό.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pptsmps last edited by

                                            Απλα ας θυμηθουμε οτι πριν αρχισει η σεζον υπηρχε διλημμα μηπως ειναι καλυτερος ο εμπειρος ΝτεΛαΡοσα, και τωρα δεν θα ειναι εκπληξη ο μικρος να το σηκωσει με την πρωτη...

                                            σωστός

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 25 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr