-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Ακόμα και επίτηδες να το έκανε η McLaren (το να κλείσει τον Hamilton), τιμωρία δεν στέκει. McLaren οδηγεί ο Hamilton αν δεν κάνω κάθος, οπότε αμά θέλουν τον βάζουν να κάνει 50 γύρους, αμά θέλουν τον βάζουν να κάνει 10, αμά θέλουν δεν τον βγάζουν και καθόλου.
Με αυτή τη λογική να τιμωρηθει και η Ferrari που δεν ανεφοδίασε τον Massa, γιατί έχω βάσιμες υποψίες ότι το έκανε για να ευνοήσει τον Raikkonen, να τιμωρηθεί και η Red Bull γιατί στον προηγούμενο αγώνα ο Coulthard (όπως και ο Hamilton) δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τον τελευταίο γύρο του, προφανώς για να ευνοηθεί ο Webber, να τιμωρηθει και η BMW γιατί έβγαλε τον Heidfeld πιο μπροστά από τον Kubica στο Q3, να τιμωρηθεί και όποιος άλλος κάνει οτιδήποτε στο Q3 αφού εκεί καθορίζεται η στρατηγική της ομάδας και κάποιος από τους δύο ευνοείται.
Κάτω οι team orders!+1000
-
Ότι κ να έγινε από τα 2 σενάρια δεν έπρεπε η FIA να ανακατευτεί στα εντός μιας ομάδας κ να την τιμωρήσει κιόλας.
Δηλαδή πήγαν να αποδώσουν δικαιοσύνη δικαιώνοντας αυτόν που έκανε την παρατυπία κ τιμωρόντας τους υπολοίπους.
Είτε σας αρέσουν τα team order είτε όχι δεν μπορεί η FIA ν ανακατεύεται στα εσωτερικά της ομάδας. Τα team orders υπήρχαν εδώ κ πάρα πολλά χρόνια στις καλύτερες κ στις χειρότερες στιγμές της F1.Πήγαν να ισορροπήσουν τα καμώματα του Hamilton κρατώντας τον μέσα παραπάνω χρόνο κ έρχεται η 'δίκαιη' FIA κ επικροτεί με την απόφαση της τις ηλιθιότητες του. Αυτό είναι τραγική κ ηλίθια παρέμβαση στις αποφάσεις κ τις στρατηγικές της ομάδας. Είπαμε αλλά όχι κ έτσι. Δεν έχει δικαίωμα να κάνει κουμάντο όπως γουστάρει η ίδια η ομάδα στο μαγαζί της? Δεν έβλαψε κανέναν είτε εντός είτε εκτός πίστας. Του MS στο Monaco είναι τελείως διαφορετική περίπτωση επειδή ήταν εντός πίστας κ το μονοθέσιο του μπλόκαρε την διαδικασία του qualifying. Δεν είχε να κάνει με εσωτερικές αποφάσεις ομάδας.
Αν τα actions της McLaren 'are considered prejudicial to the interests of the competition and to the interests of motor sport generally.' τότε τα δικά τους (ΦΙΑ) είναι 1000 φόρες χειρότερα. Η McLaren θα αποφάσιζε για το starting grid , η FIA όμως αποφάσισε για το αποτέλεσμα του αγώνα!!!
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Το ότι έπρεπε να σταματήσει η τακτική των team orders, όταν αυτό ζημιώνει το θέαμα, δεν νομίζω ότι βρίσκει κανέναν αντίθετο. Δεν είναι αστείο να μην δίνεται η ευκαιρία σε έναν οδηγό να κάνει μια επιπλέον προσπάθεια λόγω... εσωτερικών διενέξεων; Σου άρεσε αυτό δηλαδή; Εγώ περίμενα ως ουδέτερος θεατής, καθότι η ομάδα μου δεν είχε τύχη, να δω αν θα γράψει ακόμα ταχύτερο γύρο ο νεαρός. Η τακτική του αποκλεισμού του λοιπόν με ξένισε, για να μην πω ότι με έκανε να κλείσω αμέσως την τηλεόραση και να σκεφτώ να οργανώσω αλλιώς το πρόγραμμα μου το απόγευμα της Κυριακής... Οπως σωστά ανέφερε και ο Migf1 δεν θα έπρεπε να υπάρξει διπλή τιμωρία (οδηγού και ομάδας) γιατί ή η ομάδα (όπως φάνηκε από την επικοινωνία) προέτρεψε τον οδηγό της εσκεμμένα να καθυστερήσει την διαδικασία, χωρίς να έχει κάποιο μηχανικό ή άλλης φύσεως πρόβλημα, ή ο οδηγός έπραξε αυτοβούλως. Άρα έπρεπε να μην τιμωρηθεί ο Αλόνσο αλλά μόνο η ομάδα. Ωραία ήταν λάθος να τιμωρηθούν και οι δύο! Η λαδιά έγκειται στο γεγονός όλη αυτή η εικόνα δυσφήμισε το άθλημα σε μια εποχή μάλιστα που δεν διακρίνεται για το θέαμα που προσφέρει.Τέλος αν ήμουν Ρος Ντέννις (δόξα τω θεο είμαι απλός καναπεδάκιας ), όπως ξαναέγραψα θα άφηνα να κάνει δεύτερο γρήγορο γύρο ο μικρός και στους επομενους δύο αγώνες (για να μην πω σε όλους) θα έδινα το πλεονέκτημα στον Ισπανό να έχει γύρο περισσότερο στα δοκιμαστικά. Ακόμα θα επέβαλλα τσουχτερό πρόστιμο ή μείωση αποδοχών αν μπορούσα στον Χάμιλτον για τον λόγο ότι δεν κάνει σωστά την δουλειά του και δεν ακολουθεί τις εντολές της ομάδας, χρησιμοποιώντας στην ανάγκη και τους ικανότατους δικηγόρους που θα είχα στην διάθεσή μου για να μην ζημιωθεί η ομάδα με πιθανές μελλοντικές δυσβάστακτες αποζημιώσεις, και θα τόνιζα με τρόπο αμείλικτο ότι μια μόνο παρόμοια ενέργεια στο μέλλον και θα αποτελούσε οριστικά παρελθόν για την ομάδα! (... Και μετά θα τα μάζευα και θα πήγαινα μονίμως διακοπές μουτζώνοντας τους όλους που με πρήξαν τόσα χρόνια )
Συμφωνώ για το πως έπρεπε να ενεργήσει ο Dennis (η McLaren) και για το ότι δεν ήταν καθόλου ωραίο να μην δοθεί η ευκαιρία στον Hamilton, αλλά δεν λαμβάνεις υπόψη σου ότι:
1: Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχουν εντολές (στρατηγική) σε μία ομάδα.
2: Δεν είχαν καθαρο μυαλό και άνεση χρόνου για να πάρουν τις σωστές αποφάσεις εκείνη τη στιγμή. Αργότερα, προφανώς, αλλιώς θα έπρατταν.
3: (και κυριοτερον) Μπορείς να κάνεις κριτική στον -κάθε- Dennis για τα λάθη του, αλλά δεν μπορείς να τον τιμωρήσσεις κιόλας γιατί δεν κάνει ότι θέλεις εσύ. Ούτε λογαριασμο θα σου δώσει (εσένα, εμένα ή την FIA) για τα εσωτερικά της εταιρίας του, ούτε θα κάνει αυτό που ευχαριστεί τον κόσμο.Στο περιστατικό αυτό το μόνο που χρήζει εξέτασης (άρα και τιμωρίας) είναι το αν ο Alonso κέρδισε με αθέμιτο τρόπο πλεονέκτημα από τον αντίπαλό του (Hamilton). Η McLaren τι πλεονέκτημα κέρδισε; Ποιον έβλαψε; Τον εαυτό της; Η βλακεία δεν τιμωρείται από όσο ξέρω.
Χωριά που τιμωρώντας τον Alonso, τιμωρείται και η ομάδα έτσι κι αλλιώς.ripper συμφωνω βεβαια αλλα δυστυχως αυτο ειναι το αποτελεσμα οταν αφηνει ο rubens τον ms να κερδισει και αποδοκιμαζει ο πολυς κοσμος (καλη ωρα ο Red Spirit απο πανω). Μην ξεχνας επιχειρηση ειναι και θα κανουν τους κανονισμους οπως βολευει την τσεπη τους κι ας μην ειναι απαραιτητα ο,τι πιο δικαιο. Και σου λεει αμα δε σ'αρεσει μην το βλεπεις, θα το δουν οι υπολοιποι που ειναι και η πλειοψηφια.
Ακριβώς. Αυτό είπαμε από την αρχή. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχει αγωνία το πρωτάθλημα. Και το έχουν αποδείξει με σειρά γελοίων αποφάσεων χρόνια τώρα.
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ότι κ να έγινε από τα 2 σενάρια δεν έπρεπε η FIA να ανακατευτεί στα εντός μιας ομάδας κ να την τιμωρήσει κιόλας.
Δηλαδή πήγαν να αποδώσουν δικαιοσύνη δικαιώνοντας αυτόν που έκανε την παρατυπία κ τιμωρόντας τους υπολοίπους.
Είτε σας αρέσουν τα team order είτε όχι δεν μπορεί η FIA ν ανακατεύεται στα εσωτερικά της ομάδας. Τα team orders υπήρχαν εδώ κ πάρα πολλά χρόνια στις καλύτερες κ στις χειρότερες στιγμές της F1.Μπαρδον !!!!
... η κινηση του αλονσο να καθιστερισει τον Ηαμιλτον - εκτιμω- οτι ειναι εντελως ισαξιο με το φρενο του Βarrichello στην Αυστρια.
Σε μια πιστα που για να περασεις ελαφρως αργοτερο μονοθεσιο πρεπει να το πηδηξεις ΚΑΙ σε μια πιστα που το ζυγό grid ειναι δεδομενο οτι θα χασει 1-2 θεσεις στην εκκινηση ( τουλαχιστον 10 χρονια εκκινησεων αυτο δειχνουν με ελαχιστες εξαιρεσεις κυριως απο3η σε 1η θεση )... το να φερεις τον ομοσταυλο σου στην π2 της εκκινησης ειναι σαν να κανονιζεις το τελικο αποτελεσμα.
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω 100% ... προτειμω 1000 φορες να φλυαρω σε φορουμ για το εαν μια καθυστεριση σε ενα μπουλονι αλλαξε ενα αποτελεσμα ...παρα να βλεπω καταμουτρα τον Βαrrichello να φρεναρει στην Αυστρια και τον Σουμι να ανταποδιδει στο Ιντυ
-
Λεω να μην ασχοληθω με τα καραγκιοζλικια του Σαββατου. Λιγο-πολυ οσοι εχουν ελαχιστως καθαρο μυαλο και δεν ειναι εντελως διαβρωμενοι απο τις Πουρναρακιαδες και Σεϊτανιδιαδες που ακουνε καθε αγωνιστικο ΣΚ εχουν διαμορφωσει οπως διαβαζω αποψη.
Το μονο που εχω να αναφερω ειναι οτι το μεγαλο ταλεντο που 'μιλαει' στο αυτοκινητο ειχε προβλημα στο τιμονι και με το που αλλαξε λαστιχα το τιμονι επανακοληθηκε στη θεση του και βελτιωθηκε ο νεος. Αλλιως θα εσπαζε και θα ειχε το τελος του Σενα. Τελικα τωρα που το σκεφτομαι, αν του ειχαν αλλαξει λαστιχα του Σενα να ειχε γλιτωσει;
Να τον χαιρομαστε...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Στο περιστατικό αυτό το μόνο που χρήζει εξέτασης (άρα και τιμωρίας) είναι το αν ο Alonso κέρδισε με αθέμιτο τρόπο πλεονέκτημα από τον αντίπαλό του (Hamilton). Η McLaren τι πλεονέκτημα κέρδισε; Ποιον έβλαψε; Τον εαυτό της; Η βλακεία δεν τιμωρείται από όσο ξέρω.
Χωριά που τιμωρώντας τον Alonso, τιμωρείται και η ομάδα έτσι κι αλλιώς.Ο Αλονσο με ποιον τροπο θα μπορουσε να κανει κατι χωρις τη βοηθεια της ομαδας; Εχει live timing στο μονοθεσιο;
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Ότι κ να έγινε από τα 2 σενάρια δεν έπρεπε η FIA να ανακατευτεί στα εντός μιας ομάδας κ να την τιμωρήσει κιόλας.
Δηλαδή πήγαν να αποδώσουν δικαιοσύνη δικαιώνοντας αυτόν που έκανε την παρατυπία κ τιμωρόντας τους υπολοίπους.
Είτε σας αρέσουν τα team order είτε όχι δεν μπορεί η FIA ν ανακατεύεται στα εσωτερικά της ομάδας. Τα team orders υπήρχαν εδώ κ πάρα πολλά χρόνια στις καλύτερες κ στις χειρότερες στιγμές της F1.Μπαρδον !!!!
... η κινηση του αλονσο να καθιστερισει τον Ηαμιλτον - εκτιμω- οτι ειναι εντελως ισαξιο με το φρενο του Βarrichello στην Αυστρια.
Σε μια πιστα που για να περασεις ελαφρως αργοτερο μονοθεσιο πρεπει να το πηδηξεις ΚΑΙ σε μια πιστα που το ζυγό grid ειναι δεδομενο οτι θα χασει 1-2 θεσεις στην εκκινηση ( τουλαχιστον 10 χρονια εκκινησεων αυτο δειχνουν με ελαχιστες εξαιρεσεις κυριως απο3η σε 1η θεση )... το να φερεις τον ομοσταυλο σου στην π2 της εκκινησης ειναι σαν να κανονιζεις το τελικο αποτελεσμα.
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω 100% ... προτειμω 1000 φορες να φλυαρω σε φορουμ για το εαν μια καθυστεριση σε ενα μπουλονι αλλαξε ενα αποτελεσμα ...παρα να βλεπω καταμουτρα τον Βαrrichello να φρεναρει στην Αυστρια και τον Σουμι να ανταποδιδει στο Ιντυ
Okkk ο καθένας όπως το βλέπει. Δεν μπορούμε να συμφωνούμε όλοι.
Γνώμη μου ότι είναι τέλειως διαφορετικά κ άσχετα περιστατικά με μόνο κοινό τα team orders.Έχει γίνει κ παλαιότερα αυτό που έγινε στην Αυστρία αλλά τσπ.
Ουσία είναι ότι εντός αγώνα κ μετά από τόσους γύρους αποφάσισε η Ferrari να δωθεί η νίκη στον MS για να ενισχύσει την βαθμολογική θέση του no1 της ομάδας ρίχνοντας στον κουβά την προσπάθεια του no2.
Για μένα αυτό δεν είναι συγκρίσιμο με τα προχθεσινά γεγονότα. Ακόμα κ αν είχε το αβαντάζ ο Αλόνσο στην εκκίνηση ο μικρός θα μπορούσε κ να τον περάσει στα pit. Δεν ήταν απόφαση τύπου οδηγεί ο Hamilton την κούρσα κ κάνει δεξιά για να περάσει ο Ισπανός λίγο πριν πέσει η καρό σημαία.
Ούτως ή αλλιώς η καθυστέρηση που έγινε στον μικρό ήταν κάτι που ο ίδιος προκάλεσε με την συμπεριφορά του.
Στο τέλος τέλος οι ίδιοι που έχουν βάλει τον Hamilton σε μονοθέσιο κ τους οφείλει την καριέρα του (στην προκειμένη περίπτωση) έχουν κάθε δικαίωμα να πάρουν αποφάσεις για το πως θα μοιραστούν τα χαρτιά στην κάθε περίπτωση. Κ αυτό πιστεύω πως είναι δικαίωμα κάθε ομάδας. Είτε μας αρέσει είτε όχι. Κάποιες φορές είναι χρήσιμο κ κάποιες φορές υπερβολικό. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Στο περιστατικό αυτό το μόνο που χρήζει εξέτασης (άρα και τιμωρίας) είναι το αν ο Alonso κέρδισε με αθέμιτο τρόπο πλεονέκτημα από τον αντίπαλό του (Hamilton). Η McLaren τι πλεονέκτημα κέρδισε; Ποιον έβλαψε; Τον εαυτό της; Η βλακεία δεν τιμωρείται από όσο ξέρω.
Χωριά που τιμωρώντας τον Alonso, τιμωρείται και η ομάδα έτσι κι αλλιώς.Ripper ειπαμε θεωρησαν οτι εκαναν παραβαση του κανονισμου τους (συναγωνισμος μεταξυ των οδηγων) επιχειρωντας να βλαψουν ενα οδηγο. Επισης σε τετοιες περιπτωσεις τιμωρειται η παραβαση ως προθεση ασχετως αν κερδηθηκε πλεονεκτημα, πχ. αν παει καποιος να κλεψει μια τραπεζα και τον τσακωσουν η πραξη του θα τιμωρηθει αν και τελικα δεν κερδισε κατι ουτε εβλαψε κανεναν.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ο Αλονσο με ποιον τροπο θα μπορουσε να κανει κατι χωρις τη βοηθεια της ομαδας; Εχει live timing στο μονοθεσιο;Δεν ισχυρίζομαι ότι φταίει ο Alonso. Αυτό έπρεπε να εξετάσουν είπα.
Σου φτιάχνω ένα σενάριο πχ:
Του λένε από τα pits περιμένουμε λίγο και φεύγεις μόλις σηκώσει ο lollipop man για να προλάβει κι ο Lewis και αυτός κάθεται 10 sec και μετά φεύγει. Θα έπρεπε να τιμωρηθεί. -
Aπλα ας το εξεταζαν καλυτερα κ ας τον τιμωρουσαν μετα το τελος του αγωνα με ποινη δευτερολεπτων...ΑΠΛΑ...
-
Ξαναγυρνάμε στα ίδια:
-
Team orders θα υπάρχουν πάντα και πολύ δύσκολα θα ελεχθούν, πράγμα που συμφωνεί με τα σημερινά κατεβατά μου.
-
Τα έκαναν σαλάτα - οι ιθύνοντες των McLaren και FIA γιατί 'δεν είχαν καθαρό μυαλό', πράγμα που δεν τους δικαιολογεί απαραίτητα, βάσει της εμπειρίας, των θέσεων που κατέχουν και των ειδικών και πληρέστατων γνώσεων που διαθέτουν. Και θέλω να δω αν υπάρχουν έστω δύο άνθρωποι που βλέπουν F1 και κατάλαβαν επακριβώς τις αιτιάσεις των πρακτικών και των αποφάσεών τους και έχουν διαμορφώσει ομόγνωμη άποψη. Γιατί τελικά ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του. Και θα μου πεις, ρε φίλε λογαριασμό θα μας δώσουν τώρα; Ασφαλώς και όχι! Έτσι δείχνουν πόσο πολύ μας σέβονται - παγκοσμίως μιλώντας... Θα το θέσω κάπως ωμά αν και μάλλον έχετε συνηθίσει να παρατηρείτε να διαλέγω προσεκτικά κάθε λέξη που πληκτρολογώ: Έχω βαρεθεί όλη αυτή την κοροϊδία που ξεκινά με τους τροποποιημένους κατά το δοκούν κάθε χρονιά κανονισμούς, τις εκατέροθεν αποφάσεις, πρακτικές, βρώμικες τακτικές, κλεψιές που καταλήγουν σε ψεύτικες στημένες δηλώσεις όλων και έχουν σαν αποτέλεσμα ένα τελικό τηλεοπτικό 'προϊόν' κακοστημένο, στεγνό, άοσμο, άγευστο, άχρωμο, μαγειρεμένο μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια και το χειρότερο: σκηνοθετημένο, με άλλα λόγια σικέ.
-
Τελικά σε μένα που είμαι παντελώς άγνωστος θα ήταν παράλογο να δώσει λογαριασμό ο κάθε Ρον, αλλά δυστυχώς γι αυτόν λογαριασμό θα πρέπει τελικά να δώσει στην FIA, που όπως έγραψε και ο Babbis, που του την έχει στημένη για το παραμικρό μετά και την fake (sic) αθώωση της 'ένοχης' ομάδας του στο Stepneygate. Τί να κάνουμε, Μας αρέσει ή όχι έτσι έχουν τα πράγματα
-
-
Offtopic:
Παιδια μια χαρη ζητω μονο...Εαν γινεται να γραφετε λιγο πιο μικρες απαντησεις...ειναι καλοκαιρι και βαριεμαι να καθομαι να διαβαζω ολοκληρα κατεβατα...
Ευχαριστωωωω! -
Μπορει η Μακ Λαρεν να εβγαλε τα ματια της μονη της,αλλα οι τζογαδοροι τι φταιγανε να μπουνε στον κουβα;
-
Συχωρέστε μου την χαζή ίσως απορία αλλά ο Χάμι τελικά έκανε αυτό που του κατελογίσθη ή είναι επινόημα της Μακλάρεν?(γιατί κρίνοντας από την 1η αντίδραση του Ντένις κατάλαβα το εντελώς αντίθετο από τη στιγμή ιδίως που έσπευσε να περιαδράξει τον προσωπικό γυμναστή του Αλόνσο)
Επίσης οι ιθύνοντες τα έκαναν σαλάτα όπως ο Red Spirit έγραψε ή καθόρισε σύμφωνα με τα συμφέροντα που παίζονται την ικανοποιητικότερη των αποφάσεων?
Τελικά το ίδιο πράγμα κάθε φορά-->καθορισμός βάση τηλεοπτικών αναγκών του αποτελέσματος ώστε να υπάρξει ενδιαφέρον σε 1 καθαρά όπως το αντελήφθην ''οικογενειακό'' θέμα.
Πόσο άνους αισθάνομαι όταν παρακολουθώ κάτι που διαρκώς αποδεικνύει τη μη καθαρότητά του!
-
Πάντως η ομάδα της ΜακΛάρεν ήταν εκνευρισμένη με τον Χάμιλτον.
Αυτό φάνηκε και από το ότι στο pre race δεν τον πλησίαζε κανένας μηχανικός και την ομπρέλα την κρατούσε ο μπαμπάς του -
Ένα σενάριο που μπορεί να παίζει αν και ακραίο. Η Mclaren θέλει να δώσει το πρωτάθλημα στον FA (δεν έδωσε και λίγα λεφτά για να τον δει δεύτερο αν λέμε πάρει πρωτάθλημα ο Χάμιλτον και βγούν οι άλλοι εκτός πρωταθλήματος). 'Ρίχνει' τον Χάμιλτον (νέος είσαι κάνε υπομονή έχεις χρόνια μπροστά σου ακόμα) και πριμοδοτεί τον Αλόνσο και για να πει 'ορίστε κάναμε σωστή μεταγραφή'. Δε μπορεί να παίζει και αυτό το ακραίο μεν αλλά πιθανό σενάριο;
-
εγώ να ρωτήσω:
εάν αυτό που έγινε με το fa και τον lh γινόντανε αλλά με ζευγάρι τον fa και gfisichella θα αντιδρούσαν έτσι;
απλά έχουμε να κάνουμε με τον γλοιώδη lh που τυχαίνει να είναι και άγγλος!
τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εγώ να ρωτήσω:εάν αυτό που έγινε με το fa και τον lh γινόντανε αλλά με ζευγάρι τον fa και gfisichella θα αντιδρούσαν έτσι;
απλά έχουμε να κάνουμε με τον γλοιώδη lh που τυχαίνει να είναι και άγγλος!
τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο!
Δεν εχεις κι'αδικο...
-
Πάντως ο Ron κατάφερε να τραβήξει την προσοχή όλων στην McLaren.
Καλώς ή κακώς εκεί στο Paragon σήμερα θα έχουν ανοίξει σαμπάνιες.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πάντως ο Ron κατάφερε να τραβήξει την προσοχή όλων στην McLaren.Καλώς ή κακώς εκεί στο Paragon σήμερα θα έχουν ανοίξει σαμπάνιες.
αρνητική δημοσιότητα που αυτή την στιγμή δεν την χρειάζονται...βλέπε Stepneygate.
Eπίσημο thread: GΡ Oυγγαρίας 2007