-
Ολο και περισοτερα αυτοκινητα υιοθετουν το 'κολπο' με την καρτα. Εχει κατι παραπανω η καρτα απο το κλειδι; Εκτος απο το τεραστιο κοστος αγορας, αν χαθει μια, και τη 'μουρη'; Ασε που το κλειδι ειναι και πιο ανθεκτικο.
-
Ολο και περισοτερα αυτοκινητα υιοθετουν το 'κολπο' με την καρτα. Εχει κατι παραπανω η καρτα απο το κλειδι; Εκτος απο το τεραστιο κοστος αγορας, αν χαθει μια, και τη 'μουρη'; Ασε που το κλειδι ειναι και πιο ανθεκτικο.
-
Ναι ολοι εχουμε δικιο αλλα μην ξεχναμε οτι ενας ακομη λογος που η καρτα μπαινει ολο και πιο πολυ ειναι ο τροποσ που ξεκιναμε τα αυτοκινητα μας. Ετσι αν καποιος εχει κλειδι ξεκιναει το αμαξι οπως του καπνισει δηλαδη μπαινει μεσα και καρφωνει απο το μηδεν στην εκκινηση χωρις να κανει την ενδιαμεση σταση που απιτειτε απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου. Ενω με την καρτα το αμαξι ακολουθει τυπικα την προδιαγεγραμμενη διαδικασια εκκινησης οπως πρεπει αυτη να ειναι. Αυτο σωζει κινητηρα, μιζα, μπαταρι, ηλεκτρικη κρεμαγιερα και πολλα ακομη που με το κλειδι δεν θα γινοταν. Αρα υπαρχουν σοβαροι λογοι που χρησιμοπηειτε η καρτα περα της μουρης!
-
Ωραίο είναι επισης και το συστημα της μερσεντες...
Είναι ένα ηλεκτρονικό κλειδι περίπου τριγωνικό που πάνω έχει κουμπάκια για κλειδωμα,ξεκλειδωμα και πορτπαγκαζ αλλα αντί για μεταλλικό στελεχος έχει ένα ηλεκτρομαγνητικό ''πομπο'' στην κορυφή.Το βάζεις μεσα στην υποδοχη και μετα το γυρνας κανονικά όπως τα συμβατικα κλειδια.Μεσα του βέβαια είναι κρυμμένο ένα συμβατικό κλειδάκι για να κλειδωνεις ντουλαπάκια κλπ (π.χ. σε πλυντηρια αυτ/των και παρκινγκ) αλλα και για έκτακτες καταστάσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω (ξεκλειδωνεις πορτα οδηγου κλπ)... Το καλό είναι ειναι οτι αφ'ενος κάνεις τη μουρη σου αφου δεν ειναι κλειδί,ουτε τετραγωνη αχαρη καρτα αλλα και οτι ο τρόπος εκκίνησης σου θυμίζει ακόμη οτι είσαι σε αυτοκίνητο και όχι σε ιντερνετ καφε αλλα και οτι αν τελειωσει η μπαταρία μπορείς να κάνεις εκκίνηση αφου ο πομπός στηρίζεται στον μαγνητισμο...Πολυ ωραιο όντως... -
Ναι ολα αυτα ειναι ωραια εμενα μου αρεσει και εχω χρησιμοποιησει το συστημα του S2000 κλειδι και κουμπι μαζι.......πολυ αρχοντικο!
-
Αυτό που με προβληματίζει σε τέτοιου είδους εφαρμογές είναι κυρίως το κόστος αντικατάστασης σε περίπτωση βλάβης - κακής χρήσης. (πχ μητέρα συναδέλφου που τράβηξε απότομα το υπέρυθρο κλειδί της μερσέντες με αποτέλεσμα να αχρηστευθεί το κλειδί και να χρειαστεί αντικατάσταση με διόλου ευκαταφρόνητο κόστος)
Πέρα όμως από τυχόν βλάβες σε εφαρμογές καινούργιας τεχνολογίας (που πα΄ντα μπορεί να συμβούν έιτε από σφάλμα υλικού, είτε από κακή χρήση), εχω την πεποίθηση ότι η χλιδή τελικά είναι ωραία πράγμα στο αγαπημένο μας αυτοκίνητο γιατι κάνει την ζωή μας πιο εύκολη.
ΥΓ.: ανάλογη δεν ήταν πριν μερικά χρόνια η αντίληψη για το πόσο χρήσιμοι είναι τελικά οι ηλεκτρικοί καθρέπτες, ή τα παράθυρα;
-
Ναι ατ ιδια λεγαμε αλλα διαωασε το ποστ μου για τις ευεγερτικες ιδιοτητες για το αμαξι και ισως τα πραγματα να μην ειναι ακριβως ετσι μπορει η καρτα να σε γλυτωσει απο αλλες πιο βαριες ζημιες!
-
Ο χρήστης dasim έγραψε:
Ναι ολοι εχουμε δικιο αλλα μην ξεχναμε οτι ενας ακομη λογος που η καρτα μπαινει ολο και πιο πολυ ειναι ο τροποσ που ξεκιναμε τα αυτοκινητα μας. Ετσι αν καποιος εχει κλειδι ξεκιναει το αμαξι οπως του καπνισει δηλαδη μπαινει μεσα και καρφωνει απο το μηδεν στην εκκινηση χωρις να κανει την ενδιαμεση σταση που απιτειτε απο τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου. Ενω με την καρτα το αμαξι ακολουθει τυπικα την προδιαγεγραμμενη διαδικασια εκκινησης οπως πρεπει αυτη να ειναι. Αυτο σωζει κινητηρα, μιζα, μπαταρι, ηλεκτρικη κρεμαγιερα και πολλα ακομη που με το κλειδι δεν θα γινοταν. Αρα υπαρχουν σοβαροι λογοι που χρησιμοπηειτε η καρτα περα της μουρης!Αν εννοείς αυτή την δημοσίευση, μπορείς να γίνεις ποιο σαφής.
-
Ναι μαλλον δεν το εθεσα σωστα. Αντι να πηγαινουμε τον διακοπτη του κλειδιου απο την θεση 0 στην θεση 1 που κανει το ECU check παμε απευθειας στο μιζαρισμα και ξεκινημα. Στην αρχη ολοι ακολουθουμε τις διαδικασιες αλλα μετα απο κανα 6μηνο οπως θελεις βαζουμε εμπρος.
Με την καρτα τωρα αυτο το παραπανω εννοω δεν γινεται γιατι αφου πατησεις το κλειδι ακολουθειτε ΠΑΝΤΑ η διαδικασια του ECU check
-
Ο χρήστης dasim έγραψε:
Ναι μαλλον δεν το εθεσα σωστα. Αντι να πηγαινουμε τον διακοπτη του κλειδιου απο την θεση 0 στην θεση 1 που κανει το ECU check παμε απευθειας στο μιζαρισμα και ξεκινημα. Στην αρχη ολοι ακολουθουμε τις διαδικασιες αλλα μετα απο κανα 6μηνο οπως θελεις βαζουμε εμπρος.Με την καρτα τωρα αυτο το παραπανω εννοω δεν γινεται γιατι αφου πατησεις το κλειδι ακολουθειτε ΠΑΝΤΑ η διαδικασια του ECU check
Και πρεπει να κανει check καθε φορα το αμαξι πριν το αναψεις?Το γραφω γιατι το μανουαλ του δικου μου δεν το γραφει,οποτε δεν θεωρουν αναγκαια μια τετοια κινηση.
-
Ε νομιζω οτι σε ολα λενε οτι πρεπει να σταματαμε στιγμιαια στην θεση ΟΝ πριν ξεκινησουμε την μιζα.
-
Ο χρήστης dasim έγραψε:
Ε νομιζω οτι σε ολα λενε οτι πρεπει να σταματαμε στιγμιαια στην θεση ΟΝ πριν ξεκινησουμε την μιζα.Παντως προτιμω να μπορω να βαζω μπροστα αμεσως αν χρειαστει παρα να περιμενω να κανει διαγνωση πρωτα και μετα .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ε νομιζω οτι σε ολα λενε οτι πρεπει να σταματαμε στιγμιαια στην θεση ΟΝ πριν ξεκινησουμε την μιζα.
Παντως προτιμω να μπορω να βαζω μπροστα αμεσως αν χρειαστει παρα να περιμενω να κανει διαγνωση πρωτα και μετα .
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ μόλις διάβασα τη δημοσίευση του dasim. Πάντα περιμένω να γίνει ο έλεγχος του αυτοκινήτου κατά το άνοιγμα του διακόπτη αλλά αν, υποθετικά πάντα, μας σβήνει το αυτοκίνητο σε φανάρι, διασταύρωση, διάβαση τρένου κ.λ.π. τι γίνεται τότε.
Εκτός αν οι κάρτες έχουν σαν επιλογή και κάποια δυνατότητα άμεσης εκκίνησης για περιπτώσεις ανάγκης. -
Χρησιμοποιω τα τελευταια 2,5 χρονια την '' καρτα ελευθερα χερια'' που διαθετει το megane μου κ ομολογουμενος ειναι ενα συστημα που το συνηθησα τοσο πολυ που αν θα παρω αλλο αυτοκινητο που δεν το διαθετει πιστευω θα ξενερωσω πολυ.
Κατ αρχην δεν εχεις φοβο να την χασεις γιατι απλα δεν την βγαζεις καθολου απο την τσεπη σου!Αν παθει κατι η μπαταρια τις καρτας την διαβαζει η θηκη τις καρτας και Χωρις να διαθετει μπαταρια (Δεν γραφω λαλακιες το εχω δοκιμασει)
Αν μεινεις απο μπαταρια αυτοκινητου υπαρχει ενοειται το εφεδρικο παραδοσιακο κλειδι!
Γενικα το συστημα τις renault ειναι πολυ μελετημενο κ απολυτα ψαγμενο οσο αφορα τις τυχον δυσλειτουργιες του! Κ οσο για αυτες εγω προσωπικα δεν αντιμετωπισα το παραμικρο.
Δεν ειναι gadget για επιδειξιομανείς αλλα πραγματικο εργαλειο ευχρηστιας κ ελευθεριας.Σιγουρα τετοια αναλογα συστηματα σε λιγα χρονια απο τωρα θα θεωρουνται αυτονοητα στην γραμμη παραγωγης του καθε οχηματος!
-
Σε συνέχεια των όσων ανέφερε ο tractioner προσθέτω πως είναι μεγάλη ευκολία το keyless start. Έχοντας το sx4 2,5 μήνες είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την ύπαρξη συστήματος εκκίνησης χωρίς κλειδί. Ούτε σκύψιμο να βρω την οπή ( ) ούτε βγάζε το κλειδί από την τσέπη. Απλά γυρνάς τον διακόπτη και εκκινεί η μίζα.
-
παντως δεν μπορω να πω πως με χαλασε το συστημα της καρτας στο auris που απεκτησε η οικογενεια..
δεν ειχα ευκαιρεια να εξοικειωθω με το συστημα, ηταν πολυ συντομη η επαφη, αλλα τουλαχιστον στο τογιοτα, εχει και ενα σαν 'κουμπι' στο χερουλι της πορτας που η το πατας ή το ακουμπας και κλειδωνει το αυτοκινητο (με την καρτουλα παντα στην τσεπη).. χωρια που υπαρχει παντα η επιλογη να κλειδωσεις το αυτοκινητο απο την καρτα (και να το ξεκλειδωσεις)..
πολυ ψαρωτικο ηταν το συστημα που με το που πατας φρενο (αυτοματο - γαρ) ενεργοποιηται το start/stop engine και μπορεις να ξεκινησεις!
ε, ρε μεγαλεια η φωτουλα! -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ε νομιζω οτι σε ολα λενε οτι πρεπει να σταματαμε στιγμιαια στην θεση ΟΝ πριν ξεκινησουμε την μιζα.
Παντως προτιμω να μπορω να βαζω μπροστα αμεσως αν χρειαστει παρα να περιμενω να κανει διαγνωση πρωτα και μετα .
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ μόλις διάβασα τη δημοσίευση του dasim. Πάντα περιμένω να γίνει ο έλεγχος του αυτοκινήτου κατά το άνοιγμα του διακόπτη αλλά αν, υποθετικά πάντα, μας σβήνει το αυτοκίνητο σε φανάρι, διασταύρωση, διάβαση τρένου κ.λ.π. τι γίνεται τότε.
Εκτός αν οι κάρτες έχουν σαν επιλογή και κάποια δυνατότητα άμεσης εκκίνησης για περιπτώσεις ανάγκης.Μα δεν διαρκει ωρες ο ελεγχος συνεχεια σβηνουν Μεγκαν στα φαναρια για την ακριβεια ειναι πιο γρηγορο απο το κλειδι!
-
Ο χρήστης dasim έγραψε:
Ε νομιζω οτι σε ολα λενε οτι πρεπει να σταματαμε στιγμιαια στην θεση ΟΝ πριν ξεκινησουμε την μιζα.
Παντως προτιμω να μπορω να βαζω μπροστα αμεσως αν χρειαστει παρα να περιμενω να κανει διαγνωση πρωτα και μετα .
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ μόλις διάβασα τη δημοσίευση του dasim. Πάντα περιμένω να γίνει ο έλεγχος του αυτοκινήτου κατά το άνοιγμα του διακόπτη αλλά αν, υποθετικά πάντα, μας σβήνει το αυτοκίνητο σε φανάρι, διασταύρωση, διάβαση τρένου κ.λ.π. τι γίνεται τότε.
Εκτός αν οι κάρτες έχουν σαν επιλογή και κάποια δυνατότητα άμεσης εκκίνησης για περιπτώσεις ανάγκης.Μα δεν διαρκει ωρες ο ελεγχος συνεχεια σβηνουν Μεγκαν στα φαναρια για την ακριβεια ειναι πιο γρηγορο απο το κλειδι!
Και τα κλειδια πρεπει να τα γυρισεις μια θεση προς τα πισω και μετα να 'μιζαρεις',αυτο γινεται για να μην γυρισεις την μιζα με αναμμενη μηχανη κατα λαθος.
Απλα με το κλειδι μπορεις να προσπερασεις την διαγνωση και να αναψεις αμεσως την μηχανη.
Καρτα ή κλειδι;