Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 215
    • 216
    • 217
    • 218
    • 219
    • 315
    • 316
    • 217 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    56912
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Αυτό ψάχνεις, λέγεται brake specific fuel consumption (bsfc).

      Για κινητήρες βενζίνης από 290-340 gr/kWh (πετρέλαιο πιο λίγο).

      Αν πατάς το γκάζι τόσο ώστε να βγάζει ο κινητήρας 50 kW, τότε καταναλώνεις 15 λίτρα βενζίνης σε 1 ώρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unhackable last edited by

        και είναι το ίδιο για όλους τους κινητήρες? Δηλαδή πχ:

        • αν το golf GT κινείται στις στροφές του κινητήρα του κατα τις οποίες αυτός αποδίδει 50 KW ισχύος τότε θα καταναλώσει 15 λίτρα σε μια ώρα?

        • αν το Civic 1.8 κινείται στις στροφές του κινητήρα του κατα τις οποίες αυτός αποδίδει 50 KW ισχύος τότε θα καταναλώσει 15 λίτρα σε μια ώρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Δεν ξέρω το bsfc των συγκεκριμένων κινητήρων (και σε ποιές στροφές) αλλά είναι παρόμοιο.

          Η κατανάλωση αλλάζει ΠΟΛΥ από το βάρος του αυτοκινήτου, το κιβώτιο και τη μετάδοση, τις σχέσεις του κιβωτίου (μακριές/κοντές) και την ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ. Ένα ελαφρύ και αεροδυναμικό αμάξι καίει λίγο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
            και είναι το ίδιο για όλους τους κινητήρες? Δηλαδή πχ:

            • αν το golf GT κινείται στις στροφές του κινητήρα του κατα τις οποίες αυτός αποδίδει 50 KW ισχύος τότε θα καταναλώσει 15 λίτρα σε μια ώρα?

            • αν το Civic 1.8 κινείται στις στροφές του κινητήρα του κατα τις οποίες αυτός αποδίδει 50 KW ισχύος τότε θα καταναλώσει 15 λίτρα σε μια ώρα?

            Περίπου 15, το πολύ να είναι από 14 έως 16. Αυτό που θα έχει μεγάλη διαφορά όμως είναι ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ θα πηγαίνει το καθένα με 50kW.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • U
              unhackable last edited by

              να δεχτούμε λοιπόν ότι αυτά τα δύο αυτοκίνητα έχουν παρόμοια

              • βάρη
              • αεροδυναμικούς συντελεστές
              • bsfc

              ?

              Γνωρίζει κάποιος με τι ταχύτητα κινούνται τα δύο αυτοκίνητα παράγoντας την ίδια αυτή ισχύ των 50 kW και με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Δεν το κάνεις έτσι - είναι πολύ δύσκολο. Αυτό που κάνεις είναι να καταργήσεις το ρεζερβουάρ της βενζίνης και να το αντικαταστήσεις με ένα βαθμονομημένο μπουκάλι (με βενζίνη). Μετά τρέχεις τα αυτοκίνητα με ίδιους ρυθμούς (μπορεί δίπλα-δίπλα) και βλέπεις πόσο καταναλώνει το ένα και πόσο το άλλο.

                Ακόμα πιο εύκολο, πάρε στοιχεία από το sprintmonitor.de.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • U
                  unhackable last edited by

                  Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι για παράδειγμα αν το ένα κινείται με 150 χιλιόμετρα την ώρα και σε μια ώρα έχει καταναλώσει 15 λίτρα ενώ το άλλο με 120 χιλιόμετρα την ώρα και σε μία ώρα έχει καταναλώσει και αυτό 15 λίτρα τότε το πρώτο έχει κατανάλωση (μούμπλε, μούμπλε) 10 λίτρα ανά χιλιόμετορ ενώ το δεύτερο 12,5 ..... είναι τόσο πολύ δύσκολο να το υπολογίσω

                  Α και βέβαια πάντα ... ακόμα περιμένω εκείνο το link που λέγαμε ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Και πως ξέρεις πόσο γκάζι χρειάζεται για να βγάλει 50kW ο κινητήρας;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • U
                      unhackable last edited by

                      τι σχέση έχει το γκάζι? δηλαδή με 6η για παράδειγμα το γκολφ βγάζει τα 50 kW σε πολλές διαφορετικές θέσεις στο γκάζι ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Τι ακριβώς θέλεις να αποδείξεις;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mjacob last edited by

                          Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
                          να δεχτούμε λοιπόν ότι αυτά τα δύο αυτοκίνητα έχουν παρόμοια

                          • βάρη
                          • αεροδυναμικούς συντελεστές
                          • bsfc

                          ?

                          Γνωρίζει κάποιος με τι ταχύτητα κινούνται τα δύο αυτοκίνητα παράγoντας την ίδια αυτή ισχύ των 50 kW και με την τελευταία σχέση στο κιβώτιο?

                          Αν είναι σταθερή η ταχύτητα, δεν θα είναι ίδια?

                          Αφού ισχύς = έργο στη μονάδα του χρόνου
                          Έργο = δύναμη επί μετατόπιση

                          Αν είναι σταθερή η ταχύτητα τότε η δύναμη απλώς θα υπερνικά την αεροδυναμική αντίσταση και τις απώλειες (για ίδιο bsfc δεν θα είναι ίδιες;)

                          Οπότε γενικώς για σταθερές 'υψηλές' ταχύτητες το μόνο που μετράει είναι η αεροδυναμική αντίσταση, και για επιταχύνσεις το καθαυτό μέγεθος (δλδ της επιτάχυνσης) και το βάρος;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • U
                            unhackable last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Τι ακριβώς θέλεις να αποδείξεις;

                            Δεν προσπαθώ να αποδείξω τίποτε. Απλά προσπαθώ να κάνω μια συζήτηση από την οποία θα βγούν συμπεράσματα με λογικά επιχειρήματα και οχι με επιχειρήματα σαν τα 'δεν είναι δυνατόν', 'αποκλείεται' και τα λοιπά ...

                            Να θέσω το αρχικό ερώτημα λίγο διαφορετικά: Για να αποδόσει ένας κινητήρας μια συγκεκριμένη ιπποδύναμη πρέπει να καιει την ίδια ποσότητα βενζίνης με έναν άλλο που αποδίδει την ίδια ισχύ? Δηλαδή από μια ποσότητα καυσίμου θα έχουμε πάντα το ίδιο έργο ανεξάρτητα με το πως αυτό καίγεται? Συμπιέσεις δεν έχουν σχέση? Πιέσεις δεν έχουν σχέση? Ο τρόπος που εκχύεται η βενζίνη μέσα στον θάλαμο δεν έχει σχέση?

                            Όλοι οι κινητήρες δηλαδή στην τελική είναι ΟΜΟΙΟΙ στον τρόπο που 'εξάγουν' έργο από μια δεδομένη ποσότητα βενζίνης?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              γενικά παιδιά εγώ έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το project της VW ειναι οικονομικού χαρακτήρα....

                              Προσπαθώ να το συνδέσω στο μυαλό μου και με τα turbo που εχουν τα diesel που ουσιαστικά πάντα καίνε λιγότερο.

                              Θα καίει λίγο παραπάνω από τα 1400 αλλά δε θα καίει και όσο τα 1800 T της audi....

                              Γενικά πρέπει να είναι οικονομικότερο του 1.8Τ, ανάλογο του civic αλλά δε θα είναι οικονομικότερο αυτού σε ταχύτητες με CC στην εθνική. Εκεί ότι και να κάνει το 2Χturbo θα τσιμπάει λίγο παράπάνω ανάλογα τα τακούνια μας.

                              Η διαφορά δε θα είναι τραγική αλλά θα υπάρχει υπερ του civic.... Αν όμως τα σκίσεις πιστεύω ότι σε κανένα μοντέλο δεν υπάρχει σωτηρία...

                              Τωρα για μέσα στην πόλη.... επιμένω στην άποψη μου ότι ο καθένας έχει και μία πόλη δικιά του (την ειδική του διαδρομή που λέμε) και οι μετρήσεις διαφέρουν
                              Ειδικότερα σε σχέση με τους ξένους που μετράνε.... Θέτω ως σημαντικό παράγοντα τη διαφορά θερμοκρασίας που εμας μας πηδάει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mjacob last edited by

                                Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                [...]Θέτω ως σημαντικό παράγοντα τη διαφορά θερμοκρασίας που εμας μας πηδάει

                                Για μένα σε συνθήκες Αθηναϊκής κίνησης, μόνο το πήξιμο μετράει.

                                Με τα 45άρια και τέρμα a/c αλλά σαφώς μειωμένη κίνηση γράφω 1.5-2.0lt++/100 λιγότερα απ'ότι με 25-30 και κλειστό a/c. Βέβαια τώρα κάνω τα 7χλμ σε 15-20 λεπτά ενώ πριν σε 45-60[σπάνια]λεπτά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • U
                                  unhackable last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                  Η διαφορά δε θα είναι τραγική αλλά θα υπάρχει υπερ του civic.... Αν όμως τα σκίσεις πιστεύω ότι σε κανένα μοντέλο δεν υπάρχει σωτηρία...

                                  Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι η διαφορά θα είναι υπέρ του TSi ή του GT

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mjacob last edited by

                                    Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:

                                    Η διαφορά δε θα είναι τραγική αλλά θα υπάρχει υπερ του civic.... Αν όμως τα σκίσεις πιστεύω ότι σε κανένα μοντέλο δεν υπάρχει σωτηρία...

                                    Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι η διαφορά θα είναι υπέρ του TSi ή του GT

                                    γιατί ξεχνάς ότι και τα δύο στο τέλος ανατινάζονται οπότε η κατανάλωση εξαρτάται από την πληρότητα του ρεζερβουάρ !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:

                                      Η διαφορά δε θα είναι τραγική αλλά θα υπάρχει υπερ του civic.... Αν όμως τα σκίσεις πιστεύω ότι σε κανένα μοντέλο δεν υπάρχει σωτηρία...

                                      Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι η διαφορά θα είναι υπέρ του TSi ή του GT

                                      απο οσα εχουμε δει μεχρι τωρα δε φαινεται κατι τετοιο. Οι διαφορες ειναι μικρες παντως οπως και να εχει το πραγμα.

                                      και να σου πω ενα μυστικο?

                                      • το GT ειναι 40 αλογα παραπανω και εχει πολυ μεγαλυτερη ροπη απο το civic.
                                      • το TSi ειναι επισης ταχυτερο απο το civic

                                      ΑΝ καιει και λιγο παραπανω, ε χαλαλι, θα το καταλαβεις στο 1ο προσπερασμα που θα κανεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • U
                                        unhackable last edited by

                                        Ε άμα είναι έτσι ... όντως χαλάλι

                                        Και εντάξει αμα κάψω και λίγο παραπάνω ισοφαρίζω με τα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώνω σε σχέση με κάποια άλλα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
                                          Ε άμα είναι έτσι ... όντως χαλάλι

                                          Και εντάξει αμα κάψω και λίγο παραπάνω ισοφαρίζω με τα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας που θα πληρώνω σε σχέση με κάποια άλλα

                                          Πληρώνεις λιγότερα από τα 1800? τα ίδια νομίζω. Απλά ασφάλιστρα εχεις λιγότερα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Πάντως ρε παιδιά είναι λίγο να το φοβάσαι.... τον όμιλο..

                                            Μπήκα σήμερα να διαβάζω για προβλήματα σε audi γιατί ένας φίλος μου (και εγω καμιά φορά) μας παιρνάει από το μυαλό κανένα οικογενειακό quattro... και φρίκαρα με τις βλάβες και τα ποσά που δίνεις....

                                            Κολο εγγύηση και πάλι κολοεγγύηση λες καμιά φορά....

                                            Μπορεί εμείς να μην έχουμε ανταλλακτικά αλλά ευτυχώς τα χρειαζόμαστε πιο σπάνια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 217 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr