-
Λεγεται Motorkote..ειναι πολυ καλο οντως.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Μια ερώτηση για τους ειδικούς του χώρου (και μη) Έβαλα στο MAZDA6 τα motul 0W-30 X-lite πια η διαφορά του με το ίδιας φίρμας 5W-30. To 0-30 είναι και πιο ακριβό άρα είναι καλύτερο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Και τα 2 ειναι συνθετικα εστερικα group 5, η διαφορα τους ειναι κυριως στην προδιαγραφη vw503.01 και στο σημειο ροης (το 0W30 ειναι ψιλορευστο ) και ουσιαστικα ειναι ο αντικαταστατης του 8100 0w40.
Η Motul στην σειρα αυτη χρησιμοποιει συνθετικους εστερες (Diester,Polyolesters,complex esters) και ειναι σαφως ανωτερα απο τα συνθετικοποιημενα πετρελαικης βασης (PAO) που χρησιμοποιουν αλλες εταιριες οπως πχ.....η amsoil
Πιστευω οτι περισσοτερο σου ταιριαζει το MOTUL SPECIFIC FORD 913B 5W30 μιας και παραδοσιακα η mazda ακολουθει την Ford σε προδιαγραφες ( εκτος απο rotary κινητηρες)Οι εστέρες που χρησιμοποιούνται στην παγκόσμια βιομηχανία λιπαντικών (κάθε είδους) είναι εξ ορισμού συνθετικοί. Η σωστή έκφραση είναι ότι η MOTUL χρησιμοποιεί Οργανικούς Εστέρες (τέτοιοι είναι οι Διβασικού Οξέως και οι Πολυόλης - οι δε complex esters είναι μαρκετίστικη έκφραση καθότι όλοι οι παρασκευαστές 'κορυφαίων λιπαντικών' πειραματίζονται με διάφορες χημικές ενώσεις παράγοντας τους 'δικούς τους' εστέρες ή πληρώνουν άλλους ανεξάρτητους παρασκευαστές προσθέτων και εστέρων να κάνουν αυτήν την δουλειά).
Τα λιπαντικά PAO (PolyAlfaOlefins) προέρχονται από το αιθυλένιο του πετρελαίου (καμία σχέση με το πρωτογενές ορυκτέλαιο) και δεν είναι 'συνθετικοποιημένο πετρελαϊκής βάσης' (το 'συνθετικοποιημένο' σαν όρος παραπέμπει άμεσα σε δήθεν συνθετικό και όχι σε Group IV) αλλά 100% συνθετικής προελεύσεως καθότι παράγεται εργαστηριακά και μοριακά από χημικές αντιδράσεις με αιθυλένιο.
Οι εστέρες είναι χημικές ενώσεις (ή μάλλον αντιδράσεις) αλκοολών-οξέων και μπορούν να προέρχονται από διάφορες πηγές (που έχουν συνήθως την αρχική μορφή ζωικών και φυτικών ελαίων, αλλά μπορούν να προέρχονται επίσης από το πετρέλαιο ή κι από άλλες επανεπεξεγασμένες ενώσεις, έχει πχ παραχθεί εστέρας με βάση PAO -αν στέκει χημικά η έκφραση αυτή- και ίσως μόνο η φαντασία μπορεί να περιορίσει τις απεριόριστες δυνατότητες παραγωγής ποικίλων εστέρων) και παράγουν άπειρους συνδυασμούς. Η δε ποιότητά τους ποικίλει, αναλόγως την προέλευση και την επεξεργασία, κι επειδή συχνά έχουν χημικά ασταθή συμπεριφορά στις διάφορες συνθήκες που καλούνται να αντιμετωπίσουν, τελικά χρησιμοποιούνται για να προσδώσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και συμπεριφορά στα λιπαντικά και ενισχύονται από την παρουσία PAO ή και ορυκτελαίου αναλόγως της περίπτωσης. Ένα εστερικό λιπαντικό που δεν χρησιμοποιείται σύμφωνα με τις προδιαγραφές ή οδηγίες χρήσης του παρασκευαστή πολλές φορές καταρρέει νωρίτερα από το προβλεπόμενο και μάλιστα γρήγορα έως ξαφνικά. Την σταθερότερη συμπεριφορά την παρουσιάζουν οι εστέρες πολυόλης αλλά και πάλι ποτέ δεν θα σταθούν χωρίς υποστήριξη (κατά κανόνα από PAO γιατί δύσκολα σε τόσο ακριβή σύνθεση προσθέτει κάποιος ορυκτέλαιο) ειδικά όταν μιλάμε για λιπαντικό ευρείας παραγωγής όπου το κόστος είναι ένα ζήτημα που λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψιν κατά την παραγωγή.Tα MOTUL 8100 X-max και X-lite είναι Group IV/V (PAO+Esters) και όχι μόνο Group V (εστερικά). Δεν είναι τυχαίο που έχει επικρατήσει ο όρος Group IV/V όταν εκφράζουμε τα πραγματικά συνθετικά λιπαντικά. Κανένα PAO λιπαντικό δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε κινητήρες υψηλής απόδοσης χωρίς Οργανικούς Εστέρες (γενικά μπορεί να τα καταφέρει ικανοποιητικά με ένα δυνατό πακέτο σύγχρονων χημικών προσθέτων, αν δεν περιέχει εστέρες, αλλά το 'ικανοποιητικά' αρκετούς δεν τους... ικανοποιεί), και κανένα εστερικό δεν μπορεί να σταθεροποιήσει την απόδοσή του χωρίς PAO ή έστω χωρίς ορυκτέλαιο. Μόνο οι Εστέρες Πολυόλης μπορούν να σταθούν μόνοι τους αλλά αφενός οι ιδιότητές τους ωφελούν περισσότερο κινητήρες τζετ παρά εμβολοφόρους εσωτερικής καύσης και αφετέρου είναι τόσο ακριβοί που αν παρασκευαστεί λιπαντικό παραγωγής μόνο με εστέρες πολυόλης ελάχιστοι θα τολμήσουν να το αγοράσουν. Γι αυτό ακόμη και η RED LINE που χρησιμοποιεί Εστέρες Πολυόλης όσο κανείς άλλος δεν περιέχει άνω του 65% εστέρες με το υπόλοιπο 25-30% να είναι PAO και 5-10% λοιπά χημικά πρόσθετα (αυτά τα είπε ο Dave της RL στο BITOG - ναι διαβάζει κι ο Dave BITOG και μας φωτίζει κι εμάς όταν παραχανόμαστε). Aυτό που δεν έχω μάθει είναι αν αυτή η αναλογία αφορά τα Motor Oils ή τα Race Oils της RL (εννοείται ότι τα Race Oils περιέχουν περισσότερους εστέρες από τα Motor Oils). Η δε MOTUL χρησιμοποιεί εστέρες κατά κόρον στην σειρά 300V αλλά δεν ανακοινώνει κάτι σαφές, αν και από αναλύσεις που έχω διαβάσει στο παρελθόν η ποσόστωση σε εστέρες (μη ανακοινώσιμης αναλογίας αλλά περιέχει κάποια ποικιλία) δεν ξεπερνάει της RED LINE. Παρομοίως και με την Silkolene. Tα ester based λιπαντικά παραγωγής (όσα αναγράφουν τον τίτλο) της MOTUL περιέχουν αρκετές PAO και προσωπικά πιστεύω ότι περιέχουν περισσότερες PAO από εστέρες και αυτό φαίνεται τόσο από τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά όσο και από την τιμή τους που είναι προσιτά. Δυστυχώς, η MOTUL δεν είναι τόσο ανοιχτή στην επικοινωνία της όσο η RED LINE όταν απαντάει σε πολύ ψαγμένους καταναλωτές (πχ όταν μου απαντάνε υπεραπλουστευμένα ότι το τάδε ester based είναι 100% εστερικό είναι φανερό ότι υποτιμάνε τη νοημοσύνη μου, καθότι ενώ αυτοί γνωρίζουν τα αυτονόητα είναι λογικό να μην τα γνωρίζουν οι πελάτες τους).
Η δε AMSOIL ακολουθεί την φιλοσοφία της Mobil και περιέχει περίπου 80% PAO, 10% εστέρες (διβασικού οξέως και πολυόλης) και 10% λοιπά πρόσθετα, αν και αυτή η αναλογία δεν είναι σταθερή σε όλη την γκάμα της αφού για παράδειγμα η σειρά TS (Ο-R) περιέχει κατά 50% εστέρες (κυρίως πολυόλης) και στο AHR 60 (άχρηστο για εφαρμογές σε κινητήρες παραγωγής) περιέχει ακόμη περισσότερο ποσοστό.Υπόψιν εδώ ότι ο καθολικός σεβασμός που έχει κερδίσει η RED LINE στις ΗΠΑ οφείλεται στα Race Oils της που διακρίθηκαν για την απόδοσή τους όσο ελάχιστα λιπαντικά στους αμερικανικούς αγώνες, και δεν οφείλεται στα Motor Oils τα οποία δεν έχουν ενθουσιάσει στον ίδιο βαθμό (χωρίς να σημαίνει ότι δεν ανήκουν στα κορυφαία της κατηγορίας τους με πάρα πολλούς ευχαριστημένους πελάτες). Οι Εστέρες Πολυόλης κάνουν ασυναγώνιστη δουλειά σε κινητήρες αγώνων και σε συνθήκες-απαιτήσεις αγώνων, κάτι που ουδείς μπόρεσε να το αμφισβητήσει ακόμη.
Eπίσης, διευκρινίζω ότι το MOTUL SPECIFIC FORD 913B είναι το πολύ Group III και όχι Group IV/V. Τις προδιαγραφές που καλείται να καλύψει τις καλύπτει ανετότατα ως 'ημισυνθετικό' ή 'συνθετικής βάσης' όπως συνηθίζεται να τιτλοφορούνται τα λιπαντικά που περιέχουν Group III (και όχι απαραίτητα 100% Group III).
Και τέλος, το X-lite 0W30 είναι πιο εύρευστο (φαίνεται από το Σημείο Ροής, -51C vs -42C) και ταυτόχρονα πιο λεπτόρευστο στις χαμηλές θερμοκρασίες από το X-max 5W30 (399.1cSt vs 493.23cSt στους 4C), ενώ στις υψηλές θερμοκρασίες είναι το ίδιο λεπτόρευστα με 11.9cSt vs 12.0cSt (ενώ στις πολύ υψηλές το 0W30 δείχνει να κρατάει εξίσου καλά αν όχι καλύτερα το ιξώδες του με 6.88cSt vs 6.80cSt στους 130C). Με ίδιο Σημείο Ανάφλεξης (232C) και μάλλον ίδιο HTHS (δεν ανακοινώνεται αλλά είναι καί στα δύο >=3.5cP) βρίσκω το 8100 X-lite 0W30 ως λίγο πιο ενδιαφέρουσα σύνθεση και επιλογή για κινητήρες που απαιτούν λεπτόρευστο λιπαντικό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το X-max δεν είναι εξαιρετική σύνθεση. -
Για να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα και με ορους που ειναι κατανοητοι απο ολους.
Στην κατηγορια 'συνθετικα' συμπεριλαμβανονται οι εξης 3 τυποι λιπαντικων:
A)Group III.Μεχρι προσφατα θεωρουνταν πετρελαικης βασης.Με δικαστικη αποφαση, συμπεριλαμβανονται στην γκαμα των συνθετικων.
Β)PAO (πολυ αλφα ολεφινες).Σε απλη μεταφραση συνθετικοποιημενο πετρελαικης βασης. Πολυμερες που προκυπτει από διυλιση πετρελαιου.Είναι φθηνο γιατι η πρωτη υλη του είναι το αργο πετρελαιο.
Γ) Εστερες. Οι εστερες προκυπτουν από την αντιδραση της χημικης ενωσης μεταξυ αλκοολων και οξεων. Οι εστερες προερχονται κατά κυρια βαση από φυτικα και ζωικα λιπη και οξεα.Η διαδικασια της παραγωγης τους είναι ιδιαιτερα πολυπλοκη και ακριβη.(Οι εστερες στα MOTUL 300V προερχονται κυριως από φοινικελαιο).Ο κυριος λογος για να προτιμησει καποιος εστερικο συνθετικο λιπαντικο είναι η συνεκτικοτητα. Η ηλεκτροχημικη συνεκτικοτητα επιτυγχανεται διοτι τα εστερικα μορια είναι πολικα δηλαδη μαγνητικα.
Τα μορια των πολύ αλφα ολεφινων είναι ουδετερα.
Απλο παραδειγμα Τα μαγνητακια που βαζουμε στο ψυγειο.Στην περιπτωση των εστερων κολουν στην δε περιπτωση των ΡΑΟ πεφτουν….
Για να απομυθοποιησουμε τις ΡΑΟ( είναι εξαιρετικες αλλα όχι αριστες) σας υπενθυμιζω ότι είναι η φθηνοτερη βασικη πρωτη υλη μετα το πετρελαιο.Γι αυτό το λογο τα λιπαντικα της AMSOIL είναι φθηνα , και εγιναν ακομα φθηνοτερα μετα τα μεσα της δεκαετιας του ’80 όταν σταματησε να χρησιμοποιει διεστερικη βαση για πρωτη υλη αντικαθιστωντας την με φθηνες ολεφινες.Εως και σημερα στην Αμερικη ψιθυριζεται ότι πολλα από τα «συνθετικα» προιοντα της AMSOIL είναι στην πραγματικοτητα πετρελαικα προιοντα με ελαχιστα συνθετικα προσθετα .
Η απορια μου γιατι τα AMSOIL είναι τοσο φθηνα σε ξενες αγορες παγκοσμιως σε σχεση με MOTUL, RED LINE, TORCO,KLOTZ,REVENOL απαντηθηκε.Είναι καθαρα θεμα ποιοτητας και όχι σε αυτά που γραφουν στα τεχνικα τους χαρακτηριστικα.Όλα τα παραπανω η AMSOIL τα κρυβει επιμελως όπως και το γεγονος ότι η ομοσπονδιακη επιτροπη εμποριου των ΗΠΑ ανακαλυψε ότι τα επονομαζομενα «συνθετικα» λιπαντικα της ειχαν από λιγο εως καθολου συνθετικη πρωτη υλη.Απαιτησαν η να τα αποσυρουν η να αλλαξουν το χαρακτηρισμο «συνθετικο» αφου δεν ηταν.
Σε ότι αφορα την συνεπεια των δηλωμενων χαρακτηριστικων με την πραγματικοτητα , υπαρχει μεγαλο περιθωριο αμφισβητησης.Από την στιγμη που δεν ελεγχονται από το ΑΡΙ, μπορει το δειγμα ,που παρεπιπτοντως αναλυεται σε δικα τους εργαστηρια , να εχει οντως τα τεχνικα αυτά χαρακτηριστικα, αλλα η μαζικη παραγωγη να μην εχει καμια σχεση αφου δεν ελεγχεται από κανενα πιστοποιημενο οργανισμο.
Αυτό προεκυψε μετα από τεστ που εκανε η RED LINE σε ομοειδη λιπαντικα, όχι πορτοκαλια με μηλα τακτικη της ΑΜSOIL, σε δειγμα χρησης λιπαντικου της AMSOIL στα 919 μιλια ειχε τεραστια διαφορα φθορας στο δειγμα του χρησιμοποιημενου λαδιου σε σχεση με αυτό της RED LINE στα 20.342 μιλια. Ο μυθος περι αντοχης σε μακροχρονια χρηση, καταρριπτεται.Αρα λοιπον να μην τα βαζουμε με εταιρειες κολοσσους όπως η ARAL και LIQUI MOLY επειδη δεν ικανοποιουν τα βιτσια μας στο να μας μοιραζουν φυλλαδια με τα τεχνικα χαρακτηριστικα των λιπαντικων τους.
Οι ανθρωποι είναι σοβαροι και προτιμουν να αποδεικνυεται στην πραξη η αξια των προιοντων τους και όχι μεσω μεγαλοστομιων και τελικα ψευδων και παραπλανητικων πληροφοριων τυπου «Αμερικανιας» .
Και μια αχρηστη πληροφορια αλλα ενδεικτικη της κουλτουρας της AMSOIL( ex AMZOIL).
Το ονομα προηλθε από την AMWAY η οποια διαθετει εκλεπτυσμενο πολυεπιπεδο marketing, κοινως αεροπλανακι η πυραμιδα( τροπος διακινησης προιοντων της AMSOIL) και την PENΝZOIL εταιρεια λιπαντικων(την εποχη εκεινη πρωτοκλασατο ονομα στη βιομηχανια).Ουτε το ονομα δεν μπορουσαν να σκεφτουν μονοι τους…Κλεινοντας θελω να διευκρινησω ότι δεν θεωρω κακη την AMSOIL, απλα δεν είναι η κορυφαια και όχι σαν απλη γνωμη μου αλλα βασιζομενος σε στοιχεια που παραθετω παραπανω.Την θεωρω όμως πολύ καλη επιλογη στη μεσαια κατηγορια λιπαντικων αρκει να μην ξεφευγουν οι τιμες της σε σχεση με αυτό που προσφερουν τα προιοντα της.
-
Να ρωτησω κάτι σχετικά με λάδια με επωνυμία εταιρίας αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια αναφέρομαι στα λιπαντικά opel που χρησιμοποιεί η opel για τα αυτοκίνητα της, στα service.
Αυτά που μπορεί να διαφέρουν με αντίστοιχα εμπορίου σε παρόμοιες τιμές.
1l/5-30W 7,5 -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Τα μορια των πολύ αλφα ολεφινων είναι ουδετερα.:Συμφωνώ, για αυτό και σε ένα καλό λιπαντικό χρησιμοποιούνται και εστέρες.Το ένα συμπληρώνει τα μειονεκτήματα του άλλου.
Η απορια μου γιατι τα AMSOIL είναι τοσο φθηνα σε ξενες αγορες παγκοσμιως σε σχεση με MOTUL, RED LINE, TORCO,KLOTZ,REVENOL απαντηθηκε.Είναι καθαρα θεμα ποιοτητας και όχι σε αυτά που γραφουν στα τεχνικα τους χαρακτηριστικα.
Αυθαίρετο συμπέρασμα, είναι φθηνά αυτή την περίοδο στην Ελλάδα και όχι αλλού.
http://www.opieoils.co.uk/performance_l ... msoil.aspx
Amsoil Synthetic 5w-40 Euro Formula £9.89 (λίρες όχι ευρώ).Όλα τα παραπανω η AMSOIL τα κρυβει επιμελως όπως και το γεγονος ότι η ομοσπονδιακη επιτροπη εμποριου των ΗΠΑ ανακαλυψε ότι τα επονομαζομενα «συνθετικα» λιπαντικα της ειχαν από λιγο εως καθολου συνθετικη πρωτη υλη.Απαιτησαν η να τα αποσυρουν η να αλλαξουν το χαρακτηρισμο «συνθετικο» αφου δεν ηταν.
Μπορούμε να έχουμε ένα link γι'αυτό;
Επειδή εγώ βλέπω τις παρακάτω εικόνες που δείχνουν καθαρά 100% synthetic.
Πιστεύω οτι ως ευρωπαίοι πρέπει να στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές εταιρείες που έχουν εξίσου καλά λιπαντικά. Απλά λίγος ανταγωνισμός είναι πάντα ευπρόσδεκτος. Δυστυχώς δεν έχουμε αρκετά αποτελέσματα αναλύσεων από ευρωπαϊκά λάδια στο BITOG , ενώ η πράξη δείχνει οτι τα amsoil είναι μέσα στα καλύτερα.
-
Το όνομα AMSOIL που προήλθε από το AMZOIL προέρχεται από το επώνυμο του ιδρυτή της Albert Amatuzio.
AMatuZio OIL = AMZOIL που αργότερα για λόγους προφοράς μετονομάστηκε σε AMSOIL
Καμία σχέση με AMWAY. Οι όποιοι επικριτές της AMSOIL στις ΗΠΑ αναφέρονται στον τρόπο διακίνησης και σε ορισμένους κακούς dealers της που είναι αδιάβαστοι και λένε βλακείες μόνο για να πουλήσουν σε άσχετους (στον αντίποδα διαθέτει όμως και μερικούς εξαιρετικούς dealers που χαίρεσαι να συζητάς μαζί τους γιατί μαθαίνεις όσο προχωρημένος και να είσαι), και δεν αναφέρονται στην ποιότητα των προϊόντων της ή στην ειλικρινειά της, εξ ου και η παρομοίωση με την AMWAY (πχ κάποιοι την λένε AMSWAY ή AMSOILWAY, κι άλλοι πιο πικρόχολοι την λένε SCAMSOIL - όλοι τους είναι μετρημένοι στα δάχτυλα ακόμη και στα μεγέθη των ΗΠΑ). Και παρεπιπτόντως η AMWAY έχει καλή ποιότητα στα προϊόντα που προωθεί μέσω του δικτύου της (είναι offtopic αλλά το λέω για να μην αφήσουμε να εννοηθεί ότι επειδή η AMWAY χρησιμοποιεί εξελιγμένο πολυεπίπεδο μάρκετινγκ και διαθέτει αρκετούς εκνευριστικούς dealers -ειδικά στην Ελλάδα της αρπαχτής- σημαίνει ότι τα προϊόντα της δεν είναι καλά).Τελικά, όλο αυτό το σκηνικό αποτελεί την καλύτερη μόνιμη διαφήμιση για την AMSOIL. Αλλά εμάς σαν καταναλωτές δεν ξέρω κατά πόσο πρέπει να μας ενδιαφέρουν όλα αυτά (εμένα σαν χομπίστα με ενδιαφέρουν αυτά και άλλα).
RedLine η πηγή σου σε ορισμένα κρίσιμα σημεία σε παραπληροφορεί και ξέρω από που προέρχονται γιατί τα ίδια απίστευτα τα έχω ξανακούσει ΠΡΟΦΟΡΙΚΩΣ από αξιοσέβαστο μεγαλοεισαγωγέα μεγάλης φίρμας που δεν θέλω να εκθέσω δημοσίως καθότι η συζήτηση ήταν ιδιωτική -μάρτυρες απόδειξης δεν υπάρχουν και καλύτερα έτσι- όπου ειπώθηκαν πολλά, αλλά ούτε και φταίνε τα προϊόντα του που εισάγει αν αυτός ανοίγει το στόμα του και λέει ό,τι πιο αστήριχτο ξέρει να πει για να θάψει τους άλλους αντί να επαινέσει ευθέως τα προϊόντα του. Ανάμεσα σε αυτά ειπώθηκαν και τα περί δίωξης της AMSOIL στις ΗΠΑ για παραπλάνηση που είναι μέγα ψέμα γι αυτό και δεν θα βρεις ποτέ γραπτή απόδειξη γι αυτό - αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο η AMSOIL δεν θα υπήρχε καν σήμερα αν δεν σταματούσε με δικαστική εντολή να διαδίδει τα ίδια ψεύδη, δηλαδή να αναγράφει 100% synthetic και να ισχυρίζεται στο επίσημο site της ότι όλα τα λιπαντικά της πλην της σειράς XL και του PCO είναι Group IV/V - ουδείς επώνυμος μικρός-μεγάλος στον τομέα των λιπαντικών δύναται να ψεύδεται, μπορεί βέβαια να κρύπτεται αποφεύγοντας να αναφέρει αυτά που δεν τον συμφέρουν αλλά σίγουρα δεν μπορεί να δημοσιεύει γραπτώς και επισήμως ότι είναι 100% Group IV/V και να μην είναι. Η εικόνα που παρουσιάζεις για την AMSOIL είναι μεγίστου απατεώνα και όχι εταιρίας που παράγει σοβαρά προϊόντα. Απλά, να ξέρεις ότι η AMSOIL δεν έχει καταδικαστεί ποτέ για τίποτα (ούτε πταίσμα ούτε πλημμέλημα ούτε τίποτα) και αυτό είναι κάτι που το καυχάται ο ίδιος ο Άλμπερτ Αματούζιο, παρότι δεν έχει σταματήσει ποτέ να προκαλεί επωνύμως τον ανταγωνισμό μη φοβούμενος να ρισκάρει να εκτεθεί.
Επίσης, θα το ξαναπώ γιατί έκανες το ίδιο σφάλμα: η έκφραση 'συνθετικοποιημενο πετρελαικης βασης' είναι λάθος όταν αναφέρεσαι στις PAO.Καλόπιστα σου λέω λοιπόν ότι αυτός που σε πληροφορεί περί λιπαντικών ή δεν γνωρίζει από λιπαντικά ή σε παραπληροφορεί σκοπίμως, γνωρίζει τελείως επιγραμματικά και είναι επίσης παραπληροφορημένος, οπότε άλλαξε σύμβουλο και κυρίως συνέχισε την προσπάθεια διασταυρώνοντας τις πληροφορίες σου βάζοντας και το μυαλό σου να δουλέψει πάνω σε αυτές. Ίσως δεν το ξέρεις αλλά έχουν εκνευριστεί ορισμένοι μεγαλέμποροι μαζί μου, κυρίως επειδή δεν μπορούν να με κάνουν τίποτα καθότι δεν έχω εμπορικά κίνητρα για να λέω όσα λέω. Στην προκειμένη περίπτωση το ότι είμαι χομπίστας είναι και το μοναδικό μου αποτελεσματικό 'όπλο' και 'ασπίδα'. Τελικά είναι αυτή είναι και η περηφάνια μου και μου αρέσει αυτό, οπότε έτσι θα μείνω.
Τέλος, ανακοίνωσε σε παρακαλώ το τεστ της RED LINE όπου το ομοειδές AMSOIL είχε στα 919 μίλια την ίδια φθορά με του RED LINE στα 20342 μίλια, για να το δούνε όλοι καθότι πρόκειται για κάτι πολύ κραυγαλέο για να περάσει έτσι άκριτα. Πέρα από αυτό οι συνθέσεις της RED LINE είναι πολύ διαφορετικές από της AMSOIL και σίγουρα υπάρχουν εφαρμογές όπου υπερτερεί η μία έναντι της άλλης και τούμπαλιν. Γενικά, τον πρώτο καιρό έδινα σημασία στα συγκριτικά τεστς αλλά τελικά δεν πρέπει καθότι είναι εύκολο μία εταιρία που γνωρίζει το λιπανικό της να στήσει ένα συγκριτικό στα μέτρα της. Πέρα από αυτό τα συγκριτικά βοηθούν στην έκδοση κάποιων χρήσιμων συμππερασμάτων με την ίδια ευκολία που μπορεί και να παραπλανήσουν, οπότε απλώς θέλει μελέτη (και δυνατότητα κατανόησης των στοιχείων που δημοσιεύονται), αλλά κι αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εάν έχουν δοθεί όσο περισσότερα στοιχεία γίνεται που αφορούν το τεστ.
Στα υπόλοιπα σου απάντησε ο Γιάννης και θα λάβεις και άλλες απαντήσεις.
-
[quote='nEK']Να ρωτησω κάτι σχετικά με λάδια με επωνυμία εταιρίας αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια αναφέρομαι στα λιπαντικά opel που χρησιμοποιεί η opel για τα αυτοκίνητα της, στα service.
Αυτά που μπορεί να διαφέρουν με αντίστοιχα εμπορίου σε παρόμοιες τιμές.
1l/5-30W 7,5 -
Από την συζήτηση αποκόμισα χρήσιμα συμπεράσματα και από τους 2 red line και miltellas. Είδα πως τα motul 0W-30 είναι και ΡΑΟ και εστερικά που όπως καταλαβαίνω είναι τα καλύτερα. Τα group V είναι εστερικά 100%. Ποιες φίρμες έχουν στο εμπόριο τέτοια προϊόντα;
-
eρωτηση...
το αμαξι μου συνεχιζει να καιει ακαθεκτο λαδι...
περιπου 1 λιτρο ανα 4-5000χλμ το κοβω...
ο μηχανικος μου επιμενει οτι ειναι τα αμσοιλ.
εγω επιμενω οτι δεν ειναι.ο μονος τροπος να μας φυγει η καψα ειναι να δοκιμασω αλλα λαδια...
εβαζα 10-40.λεω να παω ειτε παλι σε μοτουλ 5-40 οπως παλια
ειτε σε ρεντ λαιν...
αλλαγες καθε 10000χλμ .
τι προτεινουμε?μιλτοοοο? -
Εμενα την πρωτη φορα που εβαλα amsoil 10-40 εκαψε γυρω στα 800 ml στα 10.000 χλμ
Στη 2η αλλαγη εκαψε γυρω στα 400-500 ml σε 10.000, και τωρα στην 3η σε 5.000 που τα εχω, δεν εχω δει αξιοσημειωτη πτωση για να προσθεσω ακομα.
Επισης η πτωση γινεται αισθητη περι τα 7-8.000 χλμ για να συμπληρωσω. -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Το όνομα AMSOIL που προήλθε από το AMZOIL προέρχεται από το επώνυμο του ιδρυτή της Albert Amatuzio.
AMatuZio OIL = AMZOIL που αργότερα για λόγους προφοράς μετονομάστηκε σε AMSOILΝομίζω οτι υπήρξε δικαστική διαμάχη με την pennzoil για το όνομα Μίλτο. Η pennzoil ήταν η γνωστότερη μάρκα την εποχή που ξεκινούσε η αμσοιλ και παραπονέθηκε για την ομοιότητα στην προφορά του ονόματος.
Στο τέλος τη δικαστική διαμάχη την κέρδισε η amsoil αλλά στο ενδιάμεσο είχε ήδη αλλάξει το z με το s και αφού πήγαινε καλά στις πωλήσεις αποφάσισε να μην το ξαναλλάξει.
Αυτό το διάβασα πρόσφατα στο BITOG , νομίζω το έργαψε ο pablo που είναι ντήλερ της amsoil οπότε πρέπει να είναι σωστό σαν πληροφορία. -
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Από την συζήτηση αποκόμισα χρήσιμα συμπεράσματα και από τους 2 red line και miltellas. Είδα πως τα motul 0W-30 είναι και ΡΑΟ και εστερικά που όπως καταλαβαίνω είναι τα καλύτερα. Τα group V είναι εστερικά 100%. Ποιες φίρμες έχουν στο εμπόριο τέτοια προϊόντα;MOTUL 300V, και redline
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
eρωτηση...
το αμαξι μου συνεχιζει να καιει ακαθεκτο λαδι...
περιπου 1 λιτρο ανα 4-5000χλμ το κοβω...
ο μηχανικος μου επιμενει οτι ειναι τα αμσοιλ.
εγω επιμενω οτι δεν ειναι.ο μονος τροπος να μας φυγει η καψα ειναι να δοκιμασω αλλα λαδια...
εβαζα 10-40.λεω να παω ειτε παλι σε μοτουλ 5-40 οπως παλια
ειτε σε ρεντ λαιν...
αλλαγες καθε 10000χλμ .
τι προτεινουμε?μιλτοοοο?Πολυ πιθανο να φταινε τα Amsoil μιας και χρησιμοποιουν φθηνες ολεφινες, δοκιμασε και MOTUL, ετσι θα εχεις μια πιο σφαιρικη και εμπειρικη αποψη
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Το όνομα AMSOIL που προήλθε από το AMZOIL προέρχεται από το επώνυμο του ιδρυτή της Albert Amatuzio.
AMatuZio OIL = AMZOIL που αργότερα για λόγους προφοράς μετονομάστηκε σε AMSOILΝομίζω οτι υπήρξε δικαστική διαμάχη με την pennzoil για το όνομα Μίλτο. Η pennzoil ήταν η γνωστότερη μάρκα την εποχή που ξεκινούσε η αμσοιλ και παραπονέθηκε για την ομοιότητα στην προφορά του ονόματος.
Στο τέλος τη δικαστική διαμάχη την κέρδισε η amsoil αλλά στο ενδιάμεσο είχε ήδη αλλάξει το z με το s και αφού πήγαινε καλά στις πωλήσεις αποφάσισε να μην το ξαναλλάξει.
Αυτό το διάβασα πρόσφατα στο BITOG , νομίζω το έργαψε ο pablo που είναι ντήλερ της amsoil οπότε πρέπει να είναι σωστό σαν πληροφορία.Πολυ σωστα! Η δικαστικη αποφαση βγηκε υπερ της PENNZOIL.Απλα η AMSOIL δεν θελει να θυμαται το αποτελεσμα και απλα διαδιδει οτι αλλαξε το ονομα επειδη δεν ηταν 'πιασαρικο' Στα πρακτικα της ακροαματικης διαδικασιας, ειναι καταγεγραμμενη η μαρτυρια των εναγομενων οτι στο βωμο του MLM(πολυεπιπεδο μαρκετινγκ), ειναι επιβεβλημενη η χρηση της υπερβολης στην προωθηση των προιοντων της.
-
@RedLine Λάδια εστερικής βάσης μπορεί να έχουν προβλήματα με τα πρόσθετα (βγαίνουν σε ίζημα - απαράδεκτο) και επίσης δημιουργούν προβλήματα στον εκκεντροφόρο/βαλβίδες.
-
Φτηνές ολεφίνες ; Ας το δεχτούμε .
Τις προτιμώ παρά να χρησιμοποιώ group III απο εταιρείς που το κρύβουν και διατείνονται οτι πουλούν 100% 'συνθετικά' λιπαντικά.
Το θεωρώ πιό τίμιο (αν και ένα καλό group III μπορεί να είναι καλύτερο από ένα κακό group IV.)
π.χ το group III+ της shell είναι τελικά πολύ καλό.
Η amsoil υποστηρίζει οτι δεν ακολουθεί επίσημα τις API και ACEA επειδή κάτι τέτοιο σε υποχρεώνει να έχεις τους ίδιους προμηθευτές και την ίδια συνταγή αναβάζοντας το κόστος. Τώρα μπορεί και επιλέγει αυτή κάθε φορά τους προμηθευτές της πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές και δεν είναι υποχρεωμένη να αγοράζει από συγκεκριμένους σε τιμές που της επιβάλουν άλλοι. Η amsoil δεν έχει δικά της διϋλιστήρια κάνει απλώς τη μίξη(blender). -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
@RedLine Λάδια εστερικής βάσης μπορεί να έχουν προβλήματα με τα πρόσθετα (βγαίνουν σε ίζημα - απαράδεκτο) και επίσης δημιουργούν προβλήματα στον εκκεντροφόρο/βαλβίδες.Θεωρητικα ειναι πιθανο, μπορει και οχι ομως.Το θεμα ειναι οτι τα λαδια εστερικης βασης(diesters,polyolesters,polyesters and complex esters) ειναι 100% συνθετικα.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Η amsoil υποστηρίζει οτι δεν ακολουθεί επίσημα τις API και ACEA επειδή κάτι τέτοιο σε υποχρεώνει να έχεις τους ίδιους προμηθευτές και την ίδια συνταγή αναβάζοντας το κόστος.
Ετσι ακριβως οπως το διατυπωνεις ειναι 'Η AMSOIL υποστηριζει...'
Το οτι δεν συμμορφωνεται με τους κανονες του ΑΡΙ, δεν ειναι κατακριτεο, πλην ομως αφηνει 'παραθυρακι' στο να αλλαζει τις συνταγες της οποτε θελει και να μην συμβαδιζουν τα πραγματικα τεχνικα χαρακτηριστικα τους με αυτα που ανακοινωνουν.
Οι βασικοι προμηθευτες της πρωτης υλης παγκοσμιως ειναι 3 με 4. Αρα και η AMSOIL αναγκαστικα απο εναν απο αυτους προμηθευεται, ενας λογος παραπανω για να θεωρουνται φθηνα τα λαδια της ειναι οτι δεν δινει καθολου χρηματα για ΑΡΙ πιστοποιησεις.
Πολυ απλα λοιπον οτι λεει η AMSOIL δεν αποτελει κανονα.Πρεπει να πουλησουν και το πολυεπιπεδο marketing επιβαλλει με καθε τροπο.Και για να αποκλιμακωσουμε την κατασταση και να χαμογελασουμε λιγακι:
http://www.dodgedakotas.com/boards/gen/24629-1.htmlyour stating nothing but what amsoil themself states!
funny how you missed the 2 independent studies we posted a short while back (eh steve?)amsoil thickened up so bad after 15,000
that the 5/30 came out looking more like 15/50!mobil1 however remained the same
they also showed that Mobil1 gave better MPG's!!!!!!
oww and amsoil tranny fluid
2 post made on trouble with it
and as all ways it was pushed off the board
(eh steve?)ow yea and how about that guy with the plane?
yea once again pushed off the boardonly good things you hear about amosil around here comes from the guys selling the crap!
and the sooner everyone starts opening their eyes
the sooner we'll see less of all you scam artists!point is the only studies that show scamsoil is the better oil
is done by them their selves!indy studies show other oils to be far better!
and the claims scamsoil makes about their oil
well hey guess what????
penzoil makes the very same claims and you can find it written right on the back of a 5 qt. container of penzoil plat.!so (steve) a'hem fisher
go stick that in your pipe and smoke! -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Από την συζήτηση αποκόμισα χρήσιμα συμπεράσματα και από τους 2 red line και miltellas. Είδα πως τα motul 0W-30 είναι και ΡΑΟ και εστερικά που όπως καταλαβαίνω είναι τα καλύτερα. Τα group V είναι εστερικά 100%. Ποιες φίρμες έχουν στο εμπόριο τέτοια προϊόντα;
MOTUL 300V, και redline
Σκέτο Group V σε λιπαντικό παραγωγής δεν υπάρχει.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
eρωτηση...
το αμαξι μου συνεχιζει να καιει ακαθεκτο λαδι...
περιπου 1 λιτρο ανα 4-5000χλμ το κοβω...
ο μηχανικος μου επιμενει οτι ειναι τα αμσοιλ.
εγω επιμενω οτι δεν ειναι.ο μονος τροπος να μας φυγει η καψα ειναι να δοκιμασω αλλα λαδια...
εβαζα 10-40.λεω να παω ειτε παλι σε μοτουλ 5-40 οπως παλια
ειτε σε ρεντ λαιν...
αλλαγες καθε 10000χλμ .
τι προτεινουμε?μιλτοοοο?Πολυ πιθανο να φταινε τα Amsoil μιας και χρησιμοποιουν φθηνες ολεφινες, δοκιμασε και MOTUL, ετσι θα εχεις μια πιο σφαιρικη και εμπειρικη αποψη
Φθηνές ολεφίνες; Απόδειξέ το, γιατί η AMSOIL μας λέει ότι χρησιμοποιεί πολυαλφαολεφίνες και όχι απλές ολεφίνες. Αυτό φαίνεται κι από αναλύσεις που έχουν γίνει στο BITOG.
Περι λιπαντικών γενικώς