-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά υπερστρέφει το 207Ντινο μας τι κανεις λιανα αυτο βρε φιλε γιατι εδω και καμποσα ποστ δεν εχω καταλαβει ακομα τι θες να πεις!!!!
Το εκανες και σου εκανε εντυπωση και το συζητας ή απλα αναρωτιεσαι???
-
Το έκανα, και βασικά με εντυπωσίασε αρκετά πάρα πολύ σε σχέση με το 307. Την προηγούμενη φορά που είχα οδηγήσει ένα 207 sport pack δεν είχα καταφέρει να το δω αυτό γιατί το αμάξι ήταν φίλου μου. Τώρα με το 207 executive που ήταν td δοκίμασα τέτοια κολπάκια, και μου έκανε εντύπωση η ευκολία. Λίγο άφημα και μια μικρή τιμονιά και παααμεεεε... Βέβαια όπως είπα διατηρώ μια επιφύλαξη για τις πιέσεις του πίσω άξόνα...
-
Ντινο σου λεω με πασα ευθυνη αυτων που γραφω οτι ολα τα αυτοκινητα γυρνανε κατω απο συνθηκες .
Αλλα ευκολα αλλα δυσκολα.
Τα Πεζω ειδικα, αρκετα ευκολα.
Επειδη πολλες φορες δεν ειναι οι συνθηκες καταλληλες (καλος δρομος -μικρες ταχυτητες δοκιμης) νομιζουμε οτι δεν γυρνανε και οταν το διαπιστωνουμε ειναι ή δυσαρεστη ή ευχαριστη εκπληξη (αναλογα τι μας αρεσει).
Να σαου θυμισω τι γραφοταν στα περιοδικα οταν ειχε πρωτοεμφανστει το 206???
Εχει χασει το μπριο της η Πεζω -δεν ειναι διασκεδαστικο - ξεχασανε τις ριζες τους οι Γαλλοι κλπ ομορφα ,και ολα αυτα γιατι το 206 δεν ητανε γυριστρα οπως το 106.(και 206 γυρναει και παραγυρναει!!!)
Δεν εχω οδηγησει 207 αλλα ειμαι σιγουρος οτι γυρναει (το διαπιστωσες και συ αλλωστε)
Για το 407 μπορω να σου πω με σιγουρια οτι γυρναει (πορολο που το βρωμοesp που εχει ,σου κοβει την μιση διασκεδαση). -
Για το 307 επισης μπορω να σου μιλησω με σιγουρια και να σου πω οτι ειδικα στην Κρητη που οι δρομοι ειναι σαπουνια μεχρι και προσοχη ηθελε στις υπερβολες!!!!
Στο παρατσακ γλυτωσα ενα τετακε και σε φουρκετα με αριστερο ποδι στο φρενο τσιμπισα ενα μισο -
Καταρχήν, το 307 δεν γυρνάει όπως το 207, ούτε καν όπως το 407. Εννοώ όχι τόσο εύκολα με άφημα/τιμονιά. Το 207 του φίλου μου όσο το είχα οδηγήσει δεν είχα 'καταφέρει' τέτοια πράγματα, παρά μόνο μερικές 'δυνατές' μετατοπίσεις της ουράς. Απλά προχτές είδα πόσο όμορφα υπερστρέφει και πόσο ωραία το μαζεύεις. Ακόμα και το δίλιτρο 407 που είχα, παρόλο που το esp ξαναέμπαινε, είχε πολύ διασκεδαστική συμπεριφορά.
Τώρα μόλις γύρισα από td ενός golf gt dsg. Και πάλι, η ίδια διαπίστωση σε σχέση με το 307, το ίδιο που είχα διαπιστώσει και με το C30. Αρκετά περισσότερο συμμετοχικός πίσω άξονας σε σχέση με το δικό μου, που για να υπερστρέψεις πρέπει να έχεις μαζέψει χιλιόμετρα και να παίξεις αρκετά με μεταφορές βάρους.
-
Πιο συμμετοχικός ο πίσω άξονας του Golf σε σχέση με του 307?
Ευτυχώς που πήρα Xsara τότενες (back in the days)...
-
Λογικό δεν είναι Νικόλα; Πολλαπλοί vs. ημιάκαμπτο. Πάντως ενώ το μοτέρ και το κιβώτιο απλά φυσάνε, νομίζω πως το τιμόνι του golf είναι κάπως πιο αναίσθητο, ενώ και τα φρένα του δεν μου άρεσαν ιδιαίτερα. Αποκομμένο εντελώς πεντάλ, ενώ από δύναμη έτσι και έτσι...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πιο συμμετοχικός ο πίσω άξονας του Golf σε σχέση με του 307?Ευτυχώς που πήρα Xsara τότενες (back in the days)...
Υστερούντες στην Xsara , ημιάκαμπτος στο 307= ΠΟΛΥ πιο διασκεδαστική η Xsara!
Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί οι Γάλλοι παράτησαν τους υστερούντες βραχίονες για τους ημιάκαμπτους... Το κόστος; Δεν μπορώ να φανταστώ το λόγο να έχουν διαφορά!
Για να μην μιλήσω για τα πλεονεκτήματα των ράβδων στρέψης στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και στον συνολικό όγκο της ανάρτησης.. -
Κόστος/απλότητα. Συν τοις άλλοις, άρχισαν αρκετοί να κράζουν την επιλογή αυτή γιατί έκανε τον πίσω άξονα αρκετά πιο συμμετοχικό από ότι ίσως μπορούσε να ελέγξει κάποιος αδαής, σε σχέση με μια πιο ουδέτερη υλοποίηση ανάρτησης.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πιο συμμετοχικός ο πίσω άξονας του Golf σε σχέση με του 307?
Ευτυχώς που πήρα Xsara τότενες (back in the days)...
Υστερούντες στην Xsara , ημιάκαμπτος στο 307= ΠΟΛΥ πιο διασκεδαστική η Xsara!
Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί οι Γάλλοι παράτησαν τους υστερούντες βραχίονες για τους ημιάκαμπτους... Το κόστος; Δεν μπορώ να φανταστώ το λόγο να έχουν διαφορά!
Για να μην μιλήσω για τα πλεονεκτήματα των ράβδων στρέψης στη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών και στον συνολικό όγκο της ανάρτησης..Νομίζω οτι έχει να κάνει με το βάρος του αυτοκινήτου. Οι υστερούντες δέν δουλευουν σωστά στα βαριά αυτοκίνητα
-
Δεν έχουν τόσο μεγάλη αντοχή στο βάρος.
-
Ο καλός μηχανικός (= αυτός που συνήθως δεν έχει τον marketeer πάνω από το κεφάλι του) μπορεί να κάνει οποιαδήποτε τεχνολογία να δουλέψει σωστά. Είτε είναι ημιάκαμπτος, είτε υστερούντες, είτε πολλαπλών συνδέσμων κοκ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν έχουν τόσο μεγάλη αντοχή στο βάρος.Και η DS και η CX υστερούντες δεν είχαν;
Η XM επίσης νομίζω....
Δεν νομίζω πως ήταν το βάρος, ίσως το κόστος , τι να πω... Τώρα για το 'συμμετοχικό' πίσω μέρος, νομίζω πως κι αυτό θα μπορούσε να μειωθεί ΜΕ τους υστερούντες αν θέλανε (θ' αρκούσαν μερικά σκληρότερα σινεμπλόκ...).Δεν ξέρω ρε γ@μωτο, μ' αρέσει πολύ η ανάρτηση της Xsara, έχει μια 'αρχοντική' αίσθηση στο δρόμο και δεν ξέρω, φοβάμαι πως με τους ημιάκαμπτους (θα)έχει χαθεί αυτό...
-
Πάντως κλασσικό πρόβλημα για 306/xsara/206 που φορτώνονται πίσω είναι φθορά στα ρουλεμάν αλλά και τις ράβδους αν δεν γίνει αλλαγή. Σίγουρα πάντως θα μπορούσαν να είναι περισσότερο ενισχυμένη εν ανάγκη. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του ημιάκαμπτου πάντως είναι το κόστος και η απλότητα του όλου συστήματος. Μακάρι στο 308 να είχε μπει κάτι καλύτερο (πίσω σύστημα από 407 όπως λεγόταν) αλλά... Τέσπα, γεγονός είναι πάντως ότι το 207 είναι πολύ καλύτερο σε θέμα συμμετοχής του πίσω άξονα σε σχέση με το δικό μου, απόδειξη του ότι αν υπάρχει θέληση, όλα μπορούν να γίνουν.....
-
εγω υποπτευομαι οτι στα καλα 308 ισως εχουν αλλη αναρτηση πισω οπως εγινε με auris
-
Μακάρι, αλλά κομματάκι δύσκολο... Οι φωτό άλλα λένε...
-
Ντίνε, το έκανα ρε συ... άκουσα ένα γκντούπ... το ύγρο που λες... αλλά απο εκεί και πέρα τί κάνουμε;
-
Γραφω γιατι ειναι η σελιδα 407 και ειπα να την τιμησω
Τι χαμπερια ???καλα???.
Παντως ετσι για την ιστορια ,ο Hilux μου ειχε πει οτι οταν αποσυνδεσαν το esp απο ενα 407 ηταν σκετη απολαυση!!!!!
Ντινο το 307 στην Κρητη και με ψιλομαπα λαστιχα ηταν .....wrc!!!
Γυρνουσε για πλακα και σπιναριζε ολη την δευτερα -
Πρέπει να βρούμε που είναι ο αισθητήρας του esp (yaw sensor) και να ξεκουμπώσουμε την φύσα του. Έτσι μάλλον θα βγει το esp και θα μείνει το abs/bas/ebd...
Θανάση εννοώ αφού έχουν περάζει 5-10 δευτερόλεπτα αφότου ενεργοποιήθηκε ο κλιματισμός, αν ακούγεται κάποιος διαφορετικός θόρυβος, σαν πιο άγριος... Δοκίμασε αφού έχει δουλέψει ο κλιματισμός για 10 δευτερόλεπτα και έχοντας πάλι στροφές να τον βγάλεις. Μειώνεται ο θόρυβος; Στο 207 executive που δοκίμασα υπήρχε σαφής διαφορά , οπότε ανησυχώ λιγότερο...
-
Τι θέλεις με το a/c? Ο θόρυβος που ακούς μπορεί να αλλάζει λόγω της εκτονωτικής βαλβίδας (του σπιτιού στη ψύξη δεν έχουν - έχουν τριχοειδή = σταθερά, μόνο στη θέρμανση έχουν). Η εκτονωτική στην αρχή είναι ανοικτή και σιγά-σιγά κλείνει.
Μήπως ακούς κάποιο κλαπέ που κλείνει αυτόματα μόλις ανάψεις τον κλιματισμό;
PEUGEOT FORUM