-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Προσπαθώ να την συμπαθήσω...αλλά ακόμα δε μπορώ. Με κερδίζει το μοτέρ...αλλά προτιμώ την 3θυρη από την Coupe...και πραγματικά δε το λέω επειδή την έχω παραγγείλει.Από τις photos που βλέπω μου αρέσει αρκετά . . . Η τρίθυρη όμως είναι επίσης τέλεια. Και το παράδοξο . . . . την γουστάρω τρελά σε ΑΣΠΡΟ (advertisment victim )
Αργεί ακόμη Νίκο? Αν δε κανω λάθος έχεις παραγγείλει την 120?? Περιμένω εντυπώσεις μόλις την 'τσουλήσεις' . . .
Μεσα στο χειμώνα ελπίζω να προχωρήσω και εγώ σε παραγγελία . . .όχι την 120 όμως . . . -
E μην μου πεις 116...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
E μην μου πεις 116...Μπορεί μη με κράζετε . . . .
Θέλω να δω το νέο μοτερ που λέγεται ότι θα έρθει Σεπτέμβρη (με 122 άλογα) . . .
Θα δοκιμάσω και θα δω . . .αλλιώς λίγο σφύξιμο , και 118 . . . .....Αν δεις και την υπογραφή μου έχω ένα Πολο (το χω παραχωρήσει στην αδερφή μου βέβαια πλέον), που είναι πιο αδύναμο από την μηχανή μου, που και αυτή θεωρείται ψοφίμι στους κύκλους των μηχανόβιων . . . . Και πέρα από κάποια κόμπλεξ που μπορεί να μου έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς, κατά τα άλλα και τα δύο τα έχω ξεζουμίσει και τα έχω κατα-ευχαριστηθεί
-
Δεν είναι θέμα κραξίματος... απλά εκτιμώ ότι για να εκτιμήσεις τα προσόντα της 1 σε δυναμική συμπεριφορά χρειάζεται η δύναμη...
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
δεν ειχα δει τις φωτο και τυχαια τις ειδα σημερα σε περιοδικο...ξερναω αυτοματα, πεφτει ο φρεντο καπουτσινο κατω, παταει η γκαρσονα πανω, γλυστραει, πεφτει πανω σε μια τζαμαρια, τη κανει θρυψαλα και τα γυαλια πεφτουν στο μπλεντερ με τα μιλκ σεικ...περιττη η συνεχεια...
Να την πω εγω που την ειδα? Ανηγει ο adisgr την coca cola zero και πινει μια γουλια.Τη στιγμη εκεινη μπαινει μια ξανθια κ@υλαρα κρατοντας στο ενα χερι σιροπι σοκολατα και στο αλλο σιροπι BP ultimate.'Σοκολατα ή BP ultimate?',τον ρωταει.'Jet oil' απαντας αυτος κι κεινη τη στιγμη μια ανεμοσκαλα που κρεμεται απο ενα ελικοπτερο της Jetoil κατεβαινει απο μια τρυπα στο ταβανι.O adisgr μαζι με την γκομενα ανεβαινουν στην ανεμοσκαλα και καθως το ελικοπτερο παιρνει υψος και απομακρυνεται το καφε ανατιναζεται!
Σοβαρα τωρα η τιμουλα της κουπε με βαζει σε σκεψεις για την 325 coupe...
ουτε μπροστα να σουν η ησουν και δε σε ειδα
-
Ο χρήστης thodor έγραψε:
Προσπαθώ να την συμπαθήσω...αλλά ακόμα δε μπορώ. Με κερδίζει το μοτέρ...αλλά προτιμώ την 3θυρη από την Coupe...και πραγματικά δε το λέω επειδή την έχω παραγγείλει.
Από τις photos που βλέπω μου αρέσει αρκετά . . . Η τρίθυρη όμως είναι επίσης τέλεια. Και το παράδοξο . . . . την γουστάρω τρελά σε ΑΣΠΡΟ (advertisment victim )
Αργεί ακόμη Νίκο? Αν δε κανω λάθος έχεις παραγγείλει την 120?? Περιμένω εντυπώσεις μόλις την 'τσουλήσεις' . . .
Μεσα στο χειμώνα ελπίζω να προχωρήσω και εγώ σε παραγγελία . . .όχι την 120 όμως . . .Ναι την 120i. Μου είπαν ότι κατασκευάστηκε...και περιμένουμε να φορτωθεί και να ξεκινήσει από τη Λειψία. Τέλη Αυγούστου θα την πάρω μάλλον. Εννοείτε ότι θα υπάρχει το σχετικό φωτογραφικό υλικό και εντυπώσεις στο BMW Forum (στο 4ΤΦ). Με το καλό και στα δικά σου! Να την πάρεις σωστά όμως. Με καλό μοτέρ και οπωσδήποτε τα μαμά xenon.
E μην μου πεις 116...
Μπορεί μη με κράζετε . . . .
Θέλω να δω το νέο μοτερ που λέγεται ότι θα έρθει Σεπτέμβρη (με 122 άλογα) . . .
Θα δοκιμάσω και θα δω . . .αλλιώς λίγο σφύξιμο , και 118 . . . .....Αν δεις και την υπογραφή μου έχω ένα Πολο (το χω παραχωρήσει στην αδερφή μου βέβαια πλέον), που είναι πιο αδύναμο από την μηχανή μου, που και αυτή θεωρείται ψοφίμι στους κύκλους των μηχανόβιων . . . . Και πέρα από κάποια κόμπλεξ που μπορεί να μου έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς, κατά τα άλλα και τα δύο τα έχω ξεζουμίσει και τα έχω κατα-ευχαριστηθεί
Κοίτα...αν θέλεις την άποψή μου...μη πάρεις την 116i. Δε θα την απολαύσεις...1000 φορές μια 147 ή Α3. Καλύτερα να πιεστείς να πάρεις την 118i...θα απολαύσεις περισσότερο οδική συμπεριφορά...και το τωρινό 1.6 μοτέρ καίει αρκετά...το καινούριο ίσως είναι καλύτερο.
Δεν είναι θέμα κραξίματος... απλά εκτιμώ ότι για να εκτιμήσεις τα προσόντα της 1 σε δυναμική συμπεριφορά χρειάζεται η δύναμη...
Οδήγησα την 116i (5dr), 118i (3dr) και την 120i (3dr). Η 116i...απλά σερνόταν...ψηλά κάτι λέει...αλλά δεν απολαμβάνεις οδήγηση και τα καλά της πίσω κίνησης. Η 118i είναι ΟΚ. Πάει καλά...ακούει και από χαμηλά...και γενικά είναι μια χαρά. Η 120i είναι ένα κλικ παραπάνω...είναι ότι πρέπει...αλλά ακριβή. Εξαρτάται όμως τι προτεραιότητες έχεις.
Αν οι mods κρίνουν ότι αυτά τα τόπικ ανοίκουν αλλού, ας τα μετακινήσουν.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Σε montego blue θα τα σπαει ετσι?Κοίτα να δεις σύμπτωση εε? Αν και δεν είναι το montego blue...αλλά το Le Mans Blue.
-
Κοίτα να δεις σύμπτωση εε? Αν και δεν είναι το montego blue...αλλά το Le Mans Blue.
Λευκη με μπλε stickers και κοκκινες λεπτομερειες....
μια χαρα και η 3θυρη hatchback παντως και γω μαλλον εκει θα κατεληγα
Κι ο νεος 1600αρης με βαζει σε σκεψεις,αλλα αξιζει για λιγα χιλιαρικα παραπανω σε σχεση με την 118 η και την 120?Και ποσο πιεσμενο/αξιοπιστο θα ειναι το μοτερ με δεδομενο οτι η BMW δεν ειδικευεται ακριβως σε 1600ρια μοτερ.
Αν προσθεσεις και το μπλαζε βλεμμα και την απαξιωση των υπαλληλων στην εκθεση μολις καταλαβουν οτι ενδιαφερεσαι για 1600ρι
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Êé ï íåïò 1600áñçò ìå âáæåé óå óêåøåéò,áëëá áîéæåé ãéá ëéãá ÷éëéáñéêá ðáñáðáíù óå ó÷åóç ìå ôçí 118 ç êáé ôçí 120?Êáé ðïóï ðéåóìåíï/áîéïðéóôï èá åéíáé ôï ìïôåñ ìå äåäïìåíï ïôé ç BMW äåí åéäéêåõåôáé áêñéâùò óå 1600ñéá ìïôåñ.
Áí ðñïóèåóåéò êáé ôï ìðëáæå âëåììá êáé ôçí áðáîéùóç ôùí õðáëëçëùí óôçí åêèåóç ìïëéò êáôáëáâïõí ïôé åíäéáöåñåóáé ãéá 1600ñé
'Ïíôùò ôï õðÜñ÷ïí 1600áñé êáßåé ðïëõ êáé äåí áñêåß ãéá ôï âÜñïò ôçò 1. Éóùò ôï êáéíïýñãéï êáéåé ëéãüôåñï áëëá ãéá åðéäüóåéò 'there is no replacement for displacement' 'ïðùò ëÝíå êáé ïé áããëïìáèåéò.
Ìðïñåßò íá ôçí åõ÷áñéóôçèåßò êáé ÷ùñéò ðïëõ äýíáìç áëëá åðåéäÞ åßíáé ôïóï æõãéóìÝíç èá ìÝíåéò óå êÜèå óôñïöÞ ìå ôçí äçøá ãéá ðåñéóóïôåñá Üëïãá. Äåí ëåù êáí ãéá åõèåßåò ãéáôé åêåß åßíáé ðïëõ ðßóù (210 ôåëéêç, ìå ôï æïñé ôá ôåëåõôáéá 20 ÷ëì áíá ùñá). Ïóï ãéá ôá ðñüóðåñÜóìáôá óå åðáñ÷éáêï äõêôéï èÝëåé ðïëõ õðïìïíç ìå÷ñé íá âñåéò áíïé÷ôï äñïìï êáé ðáíôá êáôÝâáóìáôá êáé îåæïýìéóìá ôïõ ìïôåñ ìå ôçí åõ÷ç íá ìçí ðåôá÷ôåß êáíåéò áðï áðÝíáíôé.
Áðï áîéïðéóôéá êáíÝíá ðáñÜðïíï ìå÷ñé óôéãìçò óôá 45000÷ëì. Ôï Ý÷åé êïíôéíï Üôïìï êáé ôï Ý÷ù ðÜñåé ãéá 1500/1700 ÷ëì.
Ôá run flat êÜíïõí ôï áìÜîé óêëçñü ÷ùñéò êáíÝíá ëüãù. Åãù èá Ýâáæá íïñìÜë ëÜóôé÷á êáé ñåæÝñâá áíÜãêçò. Âåëôéþíåé ôçí Üíåóç êáé ìåéùíåé ôçí ìç áíáñôþìåíç ìÜæá Üñá êáé ôçí åõåëçîßá.
Ðñïóùðéêç ìïõ Üðïøç åßíáé íá äåßîåôå åãêñÜôåéá ìå ôïí êáôÜëïãï ôùí extra êáé íá 'åðåíäõóåôáé' ôï budget óáò óå ðåñéóóüôåñá êõâéêÜ. Ç çëéïñïöç äåí èá óáò ëçøåé ïóï ç ðïëõðüèçôç ñïðÞ. Ôï 1.20 äåí ôï Ý÷ù ïäçãçóåé õðïèÝôù üìùò ðùò åßíáé ðéï ïëïêëçñùìÝíï. Áí êáé ç äýíáìç ìðïñåß íá åßíáé áðëá ÏÊ ãéá êáðïéïõò.
Íßêï Ý÷åéò íÝá ãéá äéëéôñï ôïõñìðï âåíæßíçò? 'Å÷åéò ðÝóåé ìÝóá óå üëá ìÝ÷ñé óôéãìçò áëëá äåí áêïõù ôðô ãéá áõôï ôï ìïôÝñ êáé áíõóç÷ù.
-
Ο χρήστης Tetrapetaloudos έγραψε:
Κι ο νεος 1600αρης με βαζει σε σκεψεις,αλλα αξιζει για λιγα χιλιαρικα παραπανω σε σχεση με την 118 η και την 120?Και ποσο πιεσμενο/αξιοπιστο θα ειναι το μοτερ με δεδομενο οτι η BMW δεν ειδικευεται ακριβως σε 1600ρια μοτερ.
Αν προσθεσεις και το μπλαζε βλεμμα και την απαξιωση των υπαλληλων στην εκθεση μολις καταλαβουν οτι ενδιαφερεσαι για 1600ρι
'Οντως το υπάρχον 1600αρι καίει πολυ και δεν αρκεί για το βάρος της 1. Ισως το καινούργιο καιει λιγότερο αλλα για επιδόσεις 'there is no replacement for displacement' 'οπως λένε και οι αγγλομαθεις.
Μπορείς να την ευχαριστηθείς και χωρις πολυ δύναμη αλλα επειδή είναι τοσο ζυγισμένη θα μένεις σε κάθε στροφή με την δηψα για περισσοτερα άλογα. Δεν λεω καν για ευθείες γιατι εκεί είναι πολυ πίσω (210 τελικη, με το ζορι τα τελευταια 20 χλμ ανα ωρα). Οσο για τα πρόσπεράσματα σε επαρχιακο δυκτιο θέλει πολυ υπομονη μεχρι να βρεις ανοιχτο δρομο και παντα κατέβασματα και ξεζούμισμα του μοτερ με την ευχη να μην πεταχτεί κανεις απο απέναντι.
Απο αξιοπιστια κανένα παράπονο μεχρι στιγμης στα 45000χλμ. Το έχει κοντινο άτομο και το έχω πάρει για 1500/1700 χλμ.
Τα run flat κάνουν το αμάξι σκληρό χωρις κανένα λόγω. Εγω θα έβαζα νορμάλ λάστιχα και ρεζέρβα ανάγκης. Βελτιώνει την άνεση και μειωνει την μη αναρτώμενη μάζα άρα και την ευεληξία.
Προσωπικη μου άποψη είναι να δείξετε εγκράτεια με τον κατάλογο των extra και να 'επενδυσεται' το budget σας σε περισσότερα κυβικά. Η ηλιοροφη δεν θα σας ληψει οσο η πολυπόθητη ροπή. Το 1.20 δεν το έχω οδηγησει υποθέτω όμως πως είναι πιο ολοκληρωμένο. Αν και η δύναμη μπορεί να είναι απλα ΟΚ για καποιους.
Νίκο έχεις νέα για διλιτρο τουρμπο βενζίνης? 'Εχεις πέσει μέσα σε όλα μέχρι στιγμης αλλα δεν ακουω τπτ για αυτο το μοτέρ και ανυσηχω.
Εγώ να δεις! Μετά το 'κελάηδημα' και το σκηνικό που έγινε στην BMW...πλέον τα πράγματα είναι πάρα μα πάρα πολύ tight. Για όσους δε θυμούνται...μια-δύο μέρες πριν ανακοινωθεί η 1 Coupe με δελτίο τύπου, βγήκαν οι πληροφορίες χωρίς φωτογραφίες στο Official BMW UK Site! Την επόμενη μέρα κιόλας κατέβηκε. Απ΄ότι φαίνεται δεν έπρεπε να ανέβει...και την επόμενη μέρα κατέβηκε το site. Φαντάζεστε τον πανικό ε?
Για το μοτέρ τώρα...ένα μοτέρ τέτοιο δε βγαίνει γρήγορα...ειδικά αν η BMW δεν έχει επενδύσει σε 4cyl 2.0Τ. Οι πληροφορίες μου λένε ότι θα βγει...και έπρεπε να είχε βγει, απλά προτιμήθηκε προς το παρόν να βγει η Coupe με τα μοτέρ αυτά. Σίγουρα θα προστεθούν κι άλλα μοτέρ...και ίσως δούμε και τελικά το μοτέρ αυτό να μπαίνει. Υπομονή μέχρι την Φρανκφούρτη θα έλεγα...μετά ίσως μάθουμε λεπτομέριες. Πάντως η τελευταία πληροφορία είναι ότι θα βγει.
Το νέο 1600άρι θα έχει και όλο το concept των EfficientDynamics.
Τέλος, καλά είναι τα απλά ελαστικά για την 1...αλλά να ξέρεις ότι έχεις runflat είναι μεγάλη ασφάλεια. Να ξέρεις δηλαδή ότι και με 150 να πηγαίνεις και να σου σκάσει το λάστιχο...δε θα βγει εκτός ελέγχου το αυτοκίνητο γιατί το ελαστικό δεν θα φύγει από τον τροχό. Σκληρά, ακριβά...αλλά αξίζουν νομίζω. (Ρεζέρβα δε χωράει στο πορτ-μπαγκάζ)
-
Μερικές σελίδες πιο πριν είχα γράψει για τις καταναλώσεις των νέων κινητήρων συμπεριλαμβανομένου και του νέου 1600.
Τα συνοψίζω:Για την 118i με 143hp 5.9λτ/100χλμ
Για την 120i με 170hp 6.4λτ/100χλμ
Για την νέα 116i με 122hp 5.8lt/100χλμ (-23% κατανάλωση σε σχέση με την παλιά 116)
Για να γίνει η σύγκριση αναφέρω ότι το παλιό μοτέρ της 116 είχε μέση εργοστασιακή 7.5λτ/100.Εγώ μεταξί αυτών θα ήθελα την 120i η καλύτερα την 120d αν μου την έκανε κάποιος Δώρο!!!
Αν πληρωνα εγώ η επιλογή μου θα ήταν η 116. Μεχρι τώρα την απέκλεια περισσότερο λόγω του ξεπερασμένου κινητήρα και της υψηλής κατανάλωσης και λιγότερο λόγω της απόδοσης.
Νομίζω όμως ότι το νέο μοτέρ θα την κινεί αξιοπρεπώς. Σίγουρα δεν θα είναι το πιο σβέλτο αμάξι όμως δεν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις τόσο παραπάνω για την 118.
Αν είμασταν στην Γερμανία ναι αλλά στην Ελλάδα όχι. Δεν θα έπερνα ποτέ δίλιτρο με το υπάρχον φορολογικό σύστημα. Είναι ληστεία.Η πραγματική διαφορά της 118 είναι max 2.000ευρώ παραπάνω απο 116. Στην ελλάδα την πληρώνουμε 6.600 παραπάνω στην έκδοση exclusive. 40% είναι ο φόρος που πληρώνεις για δίλιτρο. Αν το είχαμε συνειδητοποιήσει όλοι σαν καταναλωτές δεν θα αγόραζε κανένας διλιτρα και πιθανόν να αναγκάζαμε το κράτος να το ξανασκεφτεί για την φορολογία που επιβάλει. Σκέψου και τα 400άρια στα τέλη κυκλοφορίας. Και όλα αυτά για +20 άλογα. Δεν αξίζει.... -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Μερικές σελίδες πιο πριν είχα γράψει για τις καταναλώσεις των νέων κινητήρων συμπεριλαμβανομένου και του νέου 1600.
Τα συνοψίζω:Για την 118i με 143hp 5.9λτ/100χλμ
Για την 120i με 170hp 6.4λτ/100χλμ
Για την νέα 116i με 122hp 5.8lt/100χλμ (-23% κατανάλωση σε σχέση με την παλιά 116)
Για να γίνει η σύγκριση αναφέρω ότι το παλιό μοτέρ της 116 είχε μέση εργοστασιακή 7.5λτ/100.Εγώ μεταξί αυτών θα ήθελα την 120i η καλύτερα την 120d αν μου την έκανε κάποιος Δώρο!!!
Αν πληρωνα εγώ η επιλογή μου θα ήταν η 116. Μεχρι τώρα την απέκλεια περισσότερο λόγω του ξεπερασμένου κινητήρα και της υψηλής κατανάλωσης και λιγότερο λόγω της απόδοσης.
Νομίζω όμως ότι το νέο μοτέρ θα την κινεί αξιοπρεπώς. Σίγουρα δεν θα είναι το πιο σβέλτο αμάξι όμως δεν νομίζω ότι αξίζει να πληρώσεις τόσο παραπάνω για την 118.
Αν είμασταν στην Γερμανία ναι αλλά στην Ελλάδα όχι. Δεν θα έπερνα ποτέ δίλιτρο με το υπάρχον φορολογικό σύστημα. Είναι ληστεία.Η πραγματική διαφορά της 118 είναι max 2.000ευρώ παραπάνω απο 116. Στην ελλάδα την πληρώνουμε 6.600 παραπάνω στην έκδοση exclusive. 40% είναι ο φόρος που πληρώνεις για δίλιτρο. Αν το είχαμε συνειδητοποιήσει όλοι σαν καταναλωτές δεν θα αγόραζε κανένας διλιτρα και πιθανόν να αναγκάζαμε το κράτος να το ξανασκεφτεί για την φορολογία που επιβάλει. Σκέψου και τα 400άρια στα τέλη κυκλοφορίας. Και όλα αυτά για +20 άλογα. Δεν αξίζει....Βέβαια οι καταναλώσεις σε πραγματική χρήση είναι λίγο παραπάνω...αλλά όχι πολύ. Μόλις στρώσει το μοτέρ (αλλά αρχικά την παραλάβω με το ΚΑΛΟ ΠΡΩΤΑ ο Θεός ) θα σας πω. Όσοι έχουν το νέο 2λτ μοτέρ πάντως, δε βλέπουν πάνω από 10 σε κανονικές συνθήκες. Γενικά βλέπουν από 7-8 μέχρι 10 (βαριά).
Όσο για το 2λτ...εξαρτάται τι θέλεις. Με λίγη πίεση παραπάνω παίρνεις ένα 118i...και είσαι αρκετά πιο άνετος. Δε ξέρω ακριβώς πως θα πηγαίνει το νέο 116i με τα 122 άλογα...αλλά πόσο διαφορά να κάνουν 10 άλογα?? Το αμάξωμα αυτό για να κινηθεί δυναμικά και σωστά θέλει από 140 άλογα και πάνω. Αλλά όπως είπα και πριν...εξαρτάται από τις προτεραιότητές σου.
-
Όσο για το 2λτ...εξαρτάται τι θέλεις. Με λίγη πίεση παραπάνω παίρνεις ένα 118i...και είσαι αρκετά πιο άνετος. Δε ξέρω ακριβώς πως θα πηγαίνει το νέο 116i με τα 122 άλογα...αλλά πόσο διαφορά να κάνουν 10 άλογα?? Το αμάξωμα αυτό για να κινηθεί δυναμικά και σωστά θέλει από 140 άλογα και πάνω. Αλλά όπως είπα και πριν...εξαρτάται από τις προτεραιότητές σου
Δεν θα είναι γρήγορο το 116. Θα είναι όμως αξιοπρεπές.Εγώ έθεσα το ερώτημα σε άλλη βάση. Αξίζει να πάρεις ένα αυτοκίνητο ελάχιστα γρηγορότερο (+20 άλογα) το οποίο αξίζει +2000 όμως εσύ θα το πληρώσεις +6600 και θα πληρώνεις και κάθε χρόνο x2 τα τέλη;
Στην πολή, στην εθνική και γενικά στο 90% της χρήσης τους δεν θα έχει διαφορά. Η διαφορά θα φανεί σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο. Εκεί θα αναγκαστείς να πας με μια ταχύτητα κάτω. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικό. Δεν λέω ότι δεν προτιμώ την 118 και την 120. Λέω ότι δεν αξίζει στην ελλάδα να τις πάρεις. Η 116 είναι πιο λογική αγορά εκτός κι αν σου περισεύουν λεφτά. -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Όσο για το 2λτ...εξαρτάται τι θέλεις. Με λίγη πίεση παραπάνω παίρνεις ένα 118i...και είσαι αρκετά πιο άνετος. Δε ξέρω ακριβώς πως θα πηγαίνει το νέο 116i με τα 122 άλογα...αλλά πόσο διαφορά να κάνουν 10 άλογα?? Το αμάξωμα αυτό για να κινηθεί δυναμικά και σωστά θέλει από 140 άλογα και πάνω. Αλλά όπως είπα και πριν...εξαρτάται από τις προτεραιότητές σου
Δεν θα είναι γρήγορο το 116. Θα είναι όμως αξιοπρεπές.Εγώ έθεσα το ερώτημα σε άλλη βάση. Αξίζει να πάρεις ένα αυτοκίνητο ελάχιστα γρηγορότερο (+20 άλογα) το οποίο αξίζει +2000 όμως εσύ θα το πληρώσεις +6600 και θα πληρώνεις και κάθε χρόνο x2 τα τέλη;
Στην πολή, στην εθνική και γενικά στο 90% της χρήσης τους δεν θα έχει διαφορά. Η διαφορά θα φανεί σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο. Εκεί θα αναγκαστείς να πας με μια ταχύτητα κάτω. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο τραγικό. Δεν λέω ότι δεν προτιμώ την 118 και την 120. Λέω ότι δεν αξίζει στην ελλάδα να τις πάρεις. Η 116 είναι πιο λογική αγορά εκτός κι αν σου περισεύουν λεφτά.Εντάξει δεν είναι μόνο τα 20 άλογα...είναι και η ροπή και η άνεση του 2λτ μοτέρ σε ταξίδια κλπ. Οικονομικά λοιπόν αν το θέτεις έχεις δίκιο...αναλογικά όμως αν το δεις (και πάντα σε σχέση με το τωρινό 1600άρι) ίσως συμφέρει το 2λτ με τα 143 άλογα (118i). Η διαφορά (στις δόσεις) είναι κοντά στα 100 ευρώ περίπου τον μήνα...εκ των οποίων τα 30-40 τα γλυτώνεις από την χαμηλότερη κατανάλωση του 2λτ με σχέση με το 1.6. Το θέμα βασικά, όπως είπες, είναι αν διαθέτεις 70 ευρώ παραπάνω τον μήνα για τα 'καλά' του 2λτ όπως είπες.
Όσο για τα τέλη...είχα διαβάσει κάπου ότι από το 2008 θα αναδιοργανωθούν τα τέλη και θα πληρώνεις ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου σου. Αυτό θα γίνει στα πλαίσια της μείωσης φορολογίας στα εισαγόμενα καινούρια αυτοκίνητα. Αν ισχύσει τελικά κάτι τέτοιο, τα 2λτ μοτέρ (που έχουν χαμηλότερες εκπομπές από τα 1.6) θα έχουν χαμηλότερα τέλη. Φαντάζεσαι επίσης τι έχουν να πάθουν τελικά αυτοί που έχουν 1.4Τ...και γενικά turbo μοτέρ με υψηλές εκπομπές ρύπων. Βασικά στην Αγγλία έτσι φορολογούνται τα αυτοκίνητα...και έτσι πληρώνουν τέλη. Αν ισχύσει τελικά λοιπόν κάτι τέτοιο...καταλαβαίνεις ότι θα συμφέρει καλύτερα όχι μόνο αυτοκίνητο με καινούρια τεχνολογία (που βλέπουμε σε 2λτ μοτέρ και πάνω) αλλά και diesel που έχει αστείες χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Για να δούμε...
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Όσο για τα τέλη...είχα διαβάσει κάπου ότι από το 2008 θα αναδιοργανωθούν τα τέλη και θα πληρώνεις ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου σου. Αυτό θα γίνει στα πλαίσια της μείωσης φορολογίας στα εισαγόμενα καινούρια αυτοκίνητα. Αν ισχύσει τελικά κάτι τέτοιο, τα 2λτ μοτέρ (που έχουν χαμηλότερες εκπομπές από τα 1.6) θα έχουν χαμηλότερα τέλη. Φαντάζεσαι επίσης τι έχουν να πάθουν τελικά αυτοί που έχουν 1.4Τ...και γενικά turbo μοτέρ με υψηλές εκπομπές ρύπων.
Αναφέρεσαι για καινούρια ή παλιά μοτέρ; Τα καινούρια 1.4Τ της FIAT και της VW πάντως, έχουν πολύ χαμηλές εκπομπές, χαμηλότερες από αντίστοιχης απόδοσης ατμοσφαιρικά μοτέρ...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όσο για τα τέλη...είχα διαβάσει κάπου ότι από το 2008 θα αναδιοργανωθούν τα τέλη και θα πληρώνεις ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου σου. Αυτό θα γίνει στα πλαίσια της μείωσης φορολογίας στα εισαγόμενα καινούρια αυτοκίνητα. Αν ισχύσει τελικά κάτι τέτοιο, τα 2λτ μοτέρ (που έχουν χαμηλότερες εκπομπές από τα 1.6) θα έχουν χαμηλότερα τέλη. Φαντάζεσαι επίσης τι έχουν να πάθουν τελικά αυτοί που έχουν 1.4Τ...και γενικά turbo μοτέρ με υψηλές εκπομπές ρύπων.
Αναφέρεσαι για καινούρια ή παλιά μοτέρ; Τα καινούρια 1.4Τ της FIAT και της VW πάντως, έχουν πολύ χαμηλές εκπομπές, χαμηλότερες από αντίστοιχης απόδοσης ατμοσφαιρικά μοτέρ...
Όχι για καινούρια λέω. Συγκεκριμένα...
VW Golf TSI (140hp), CO2 Emissions: 165g/km Source
VW Golf GT (170hp), CO2 Emissions: 173g/km Source
BMW 118i (143hp), CO2 Emissions: 140g/km Source
BMW 120i (170hp), CO2 Emissions: 152g/km SourceΤης FIAT δε κατάφερα να βρω. Όπως βλέπεις πάντως τα αντίστοιχης ιπποδύναμης ατμοσφαιρικά καινούρια τεχνολογίας, αν και με περισσότερα κυβικά, έχουν χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
-
Είχα αντίθετη εικόνα, λαθεμένα μάλλον... Ισχύει σε όλους τους κατασκευαστές αυτό; Εχουν όλοι τόσο χαμηλές εκπομπές, ή πρόκειται για την BMW μόνον;
-
To mini D exei pleon tis idies ekpompes me to PRIUS
http://www.worldcarfans.com/8070724.004 ... -september -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είχα αντίθετη εικόνα, λαθεμένα μάλλον... Ισχύει σε όλους τους κατασκευαστές αυτό; Εχουν όλοι τόσο χαμηλές εκπομπές, ή πρόκειται για την BMW μόνον;Κοίτα...ομολογουμένως τα νέα μοτέρ της BMW στην 1 (τα 2λτ ατμοσφαιρικά και τα diesel, όχι το 3λτ ή το 1.6) έχουν από τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην κατηγορία τους (αν όχι τις χαμηλότερες...κρατάω μια επιφύλαξη γιατί δεν έχω ψάξει όλα τα μοτέρ) και αυτό κυρίως λόγω του νέου συστήματος auto start/stop, του Brake Energy Regeneration και γενικότερα των EfficientDynamics. Άρα ίσως να πρόκειται για τα μοτέρ της BMW μόνο προς στιγμήν. Σίγουρα όσο βγαίνουν νέα μοτέρ και εξελίσσεται η τεχνολογία...θα πέφτουν και οι εκπομπές (ειδικά έτσι όπως έχει σφίξει τα πράγματα η ΕΕ) ρύπων απ'όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ένας άλλος λόγος που το κάνει αυτό η BMW είναι επειδή θέλει να ρίξει τον μέσο όρο εκπομπής ρύπων της...τον οποίο ανεβάζουν τα Μ-Cars, αλλά ισοσταθμίζουν κάπως με το 7er Hydrogen. Δεν αποκλείεται στο μέλλον να δούμε ένα city-car με μοτέρ BMW αλλά για να μπει στο Mini...ή σε κάποιο νέο Mini (City Mini φάση).
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είχα αντίθετη εικόνα, λαθεμένα μάλλον... Ισχύει σε όλους τους κατασκευαστές αυτό; Εχουν όλοι τόσο χαμηλές εκπομπές, ή πρόκειται για την BMW μόνον;Δεν έχεις λάθος εικόνα. Πολύ σωστά νομιζες. Οι εκπομπες ρύπων πάνε ανάλογα με την μέση κατανάλωση. Τα TSI π.χ έχουν χαμηλότερη κατανάλωση απο τα αντίστοιχα ατμοσφαιρικά που αντικαθιστουν άρα και χαμηλότερους ρύπους. Οι νέοι κινητήρες της BMW είναι μια φωτεινή εξαίρεση. Έχουν απιστευτα χαμηλή κατανάλωση. Το 118 έχει 5.9λτ/100 όσο έχουν τα 1000άρια πόλης!!!! Γι'αυτό έχουν τόσο χαμηλούς ρύπους.
Επίσης και τα diesel έχουν πολύ χαμηλότερη κατανάλωση άρα και ρύπους. (βλέπε 118d να πάθεις πλάκα)
Εγραψα πιο πάνω για την σύγκριση με την παλιά 116.Η διαφορά (στις δόσεις) είναι κοντά στα 100 ευρώ περίπου τον μήνα...εκ των οποίων τα 30-40 τα γλυτώνεις από την χαμηλότερη κατανάλωση του 2λτ με σχέση με το 1.6.
Εγώ είπα ότι δεν θα έπερνα ποτέ το παλιό 116. Το νέο όμως έχει χαμηλότερη κατανάλωση από το δίλιτρο.
BMW σειρά 1