-
Ερώτηση:
Συνάδελφος ψάχνει αγροτικό 1/2 τόνου και το μόνο που έχει βρει είναι το Fiat Strada. Υπάρχει κάτι άλλο στην κατηγορία?
-
Fiati 1.3 Multijet κινητήρας είναι κορυφή και μην ακούτε ΚΑΝΕΝΑΝ. Συντήρηση μηδέν ( μόνο λάδια και φίλτρα) ούτε ιμάντες ούτε Μ.λακίες. Αστέρι μοτέρ, 5χρόνια εγγύηση και πολύ οικονομικό.
Τα τύπου Hilux, Navara, L200 είναι τεράστια και καίνε τα άντερά τους.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Fiat ducato?
Nα μη το προλαβαίνεις απο μηχανές κι από σασμάνΝα φανταστείς τα fiat δεν κάνουν αλλαγές λαδιών. Κάθε 20.000χλμ τα αλλάζουν μαζί με το μοτέρ. Βαλβολίνες μαζί με σασμάν κάθε 50.000.
Aν νομίζεις ότι τα φιατ έχουν την ίδια αντοχή κι αξιοπιστία σε σκληρή χρήση με τα toyota,πάω πάσο.
Όταν βγάλεις όμως απ την τσέπη σου 15 ή 20 χιλιάρικα για να αγοράσεις επαγγελματικό είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτείς διαφορετικά
Μαλλον δεν ξερεις τι σου γινεται...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Fiati 1.3 Multijet κινητήρας είναι κορυφή και μην ακούτε ΚΑΝΕΝΑΝ. Συντήρηση μηδέν ( μόνο λάδια και φίλτρα) ούτε ιμάντες ούτε Μ.λακίες. Αστέρι μοτέρ, 5χρόνια εγγύηση και πολύ οικονομικό.+1 υστερα απο ενα strada βενζινης με 70 χιλιαδες απροβληματιστα χλμ και τωρα εχοντας στο σπιτι ενα 1.3 multijet επιβεβαιωνω τα παραπανω.
Επισης προσθετω και το απιστευτο γκαζι και ροπη που εχει αυτο το μοτερ...
εχω ριξει πολυ γελιο με κατι επιβατικα που προσπαθουν να δουν τι ηταν αυτο με την καροτσα που τους περασε -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Fiat ducato?
Nα μη το προλαβαίνεις απο μηχανές κι από σασμάνΝα φανταστείς τα fiat δεν κάνουν αλλαγές λαδιών. Κάθε 20.000χλμ τα αλλάζουν μαζί με το μοτέρ. Βαλβολίνες μαζί με σασμάν κάθε 50.000.
Aν νομίζεις ότι τα φιατ έχουν την ίδια αντοχή κι αξιοπιστία σε σκληρή χρήση με τα toyota,πάω πάσο.
Όταν βγάλεις όμως απ την τσέπη σου 15 ή 20 χιλιάρικα για να αγοράσεις επαγγελματικό είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτείς διαφορετικά
Μαλλον δεν ξερεις τι σου γινεται...
Ισως....
-
να προσθεσω και τα απειρα παραπονα απο οδηγους ταξι για τα ντηζελοκινητα Ιαπωνικα με μυριαδες προβληματα...
Ο ξαδελφος μου,οντας οδηγος ταξι αλλα ξεροκεφαλος,αλλαξε 2 avensis μεχρι να καταλαβει οτι βρωμαει η δουλεια...
Οι ιαπωνες οσο αξιοπιστοι ειναι στις βενζινες τοσο μαπα ειναι στα ντιζελ...επιβεβαιβεωμενο αυτο απο ανθρωπους της πιατσας(ταξι) -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Fiat ducato?
Nα μη το προλαβαίνεις απο μηχανές κι από σασμάνΝα φανταστείς τα fiat δεν κάνουν αλλαγές λαδιών. Κάθε 20.000χλμ τα αλλάζουν μαζί με το μοτέρ. Βαλβολίνες μαζί με σασμάν κάθε 50.000.
Aν νομίζεις ότι τα φιατ έχουν την ίδια αντοχή κι αξιοπιστία σε σκληρή χρήση με τα toyota,πάω πάσο.
Όταν βγάλεις όμως απ την τσέπη σου 15 ή 20 χιλιάρικα για να αγοράσεις επαγγελματικό είμαι σίγουρος ότι θα το σκεφτείς διαφορετικά
Μαλλον δεν ξερεις τι σου γινεται...
Ιταλική φινέτσα και ευγένεια.
να προσθεσω και τα απειρα παραπονα απο οδηγους ταξι για τα ντηζελοκινητα Ιαπωνικα με μυριαδες προβληματα...
Ο ξαδελφος μου,οντας οδηγος ταξι αλλα ξεροκεφαλος,αλλαξε 2 avensis μεχρι να καταλαβει οτι βρωμαει η δουλεια...
Οι ιαπωνες οσο αξιοπιστοι ειναι στις βενζινες τοσο μαπα ειναι στα ντιζελ...επιβεβαιβεωμενο αυτο απο ανθρωπους της πιατσας**(ταξι)**Τώωωρα δέσαμε.
(Σκέψου ότι αν δεν ήσουν τόσο αγενής στη πρώτη δημοσίευσή σου και τόσο απόλυτος στη δεύτερη, ίσως αντιμετωπιζόταν η γνώμη σου πιο σοβαρά. )
-
αυτος που πρωτα ηταν απολυτος και εγραφε με βαση τις μπουρδολογιες που ακουει χωρις να ειναι στην πιατσα δεν ημουν εγω....
δεν με νοιαζει αν αντιμετωπιζεις τη γνωμη μου σοβαρα ή οχι.... -
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
αυτος που πρωτα ηταν απολυτος και εγραφε με βαση τις μπουρδολογιες που ακουει χωρις να ειναι στην πιατσα δεν ημουν εγω....Πρέπει να γνωρίζεστε προσωπικά για να τον ξέρεις τόσο καλά και να ξέρεις ότι δεν είναι στη πιάτσα.
δεν με νοιαζει αν αντιμετωπιζεις τη γνωμη μου σοβαρα ή οχι....
Ευτυχώς. Μου έδιωξες το άγχος με αυτό.
Γειάααα.
-
βαριεμαι...
-
Το ίδιο παθαίνω κι εγώ όταν τα επιχειρήματά μου είναι σαθρά.
Άντε γεια.
(Οριστικό πλέον ) -
Ποια επιχειρηματα?ειχες κανενα?γιατι δεν ειδα τπτ....
το βαριεμαι το εγραψα γιατι προσπαθεις με χαζο-μ@λακιουλες και ειρωνιες να με κανεις να τσαντιστω...
σιγα μην κατσω να απανταω στις προκλησεις και στα φλωρικα του καθε ψευτομαγκα του πληκτρολογιου.Αντε γεια και απο μενα.
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
αυτος που πρωτα ηταν απολυτος και εγραφε με βαση τις μπουρδολογιες που ακουει χωρις να ειναι στην πιατσα δεν ημουν εγω....
δεν με νοιαζει αν αντιμετωπιζεις τη γνωμη μου σοβαρα ή οχι....γειά σου ρε πιάτσα αήτητη να' ούμε
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
Ποια επιχειρηματα?ειχες κανενα?γιατι δεν ειδα τπτ....
το βαριεμαι το εγραψα γιατι προσπαθεις με χαζο-μ@λακιουλες και ειρωνιες να με κανεις να τσαντιστω...
σιγα μην κατσω να απανταω στις προκλησεις και στα φλωρικα του καθε ψευτομαγκα του πληκτρολογιου.Αντε γεια και απο μενα.
αντε γειαααααααα
-
Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
να προσθεσω και τα απειρα παραπονα απο οδηγους ταξι για τα ντηζελοκινητα Ιαπωνικα με μυριαδες προβληματα...
Ο ξαδελφος μου,οντας οδηγος ταξι αλλα ξεροκεφαλος,αλλαξε 2 avensis μεχρι να καταλαβει οτι βρωμαει η δουλεια...
Οι ιαπωνες οσο αξιοπιστοι ειναι στις βενζινες τοσο μαπα ειναι στα ντιζελ...επιβεβαιβεωμενο αυτο απο ανθρωπους της πιατσας(ταξι)και πήρε fiat croma diesel
yo....
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
να προσθεσω και τα απειρα παραπονα απο οδηγους ταξι για τα ντηζελοκινητα Ιαπωνικα με μυριαδες προβληματα...
Ο ξαδελφος μου,οντας οδηγος ταξι αλλα ξεροκεφαλος,αλλαξε 2 avensis μεχρι να καταλαβει οτι βρωμαει η δουλεια...
Οι ιαπωνες οσο αξιοπιστοι ειναι στις βενζινες τοσο μαπα ειναι στα ντιζελ...επιβεβαιβεωμενο αυτο απο ανθρωπους της πιατσας(ταξι)και πήρε fiat croma diesel
yo....
δυστυχως δεν εισαγονται...φτηνα και σκυλια ειναι.
οποτε αναγκαστικα πηγε σε οκταβια -
Αν δεν έχεις μεγάλες απαιτήσεις σε διαθέσιμους χώρους φόρτωσης το Berlingo van 1.4i το Peugeot Partner 1.4 και το Doblo cargo 1.4 είναι οικονομικά και βενζινοκίνητα. Για το πρώτο έχω να πω τα καλύτερα από την συμβίωση με το προηγούμενο μοντέλο που έχει πάρει η Π.Α. Αν θέλεις μεγαλύτερους χώρους και τοναζ υπάρχουν πολλές εκδόσεις του Transporter σε van και pick up με σε 2 ή 3,2 λίτρα. Καθώς και σε Multivan. Νομίζω όμως ότι και το Transit βγαίνει σε διάφορες εκδώσεις βενζίνης για κάλυψη κάθε ανάγκης. Αν θέλεις κλασική κλούβα η Hyudai Van H1 είναι καλή επιλογή σε βενζίνη επίσης στα 2,4 λίτρα και σε πολύ καλή τιμή, νομίζω κοντά στα 17 με 18 χιλιάρικα. Πιθανά να υπάρχουν και άλλες επιλογές που εγώ δεν ξέρω. Αν ψάξεις νομίζω θα βρεις κάτι να σου καλύψει τις απαιτήσεις σου.
-
Παιδια κι εγω υπερ του ιαπωνα ειμαι οσον αφορα την αξιοπιστια, αλλά ελα που δεν υπαρχει εκπροσωπος στην κατηγορια που με ενδιαφερει, βλεπε Doblo, Berlingo, Kangoo. Και μην μου πειτε για Cubistar, ενα Κangoo ειναι με Nissan label...
Oποτε τι επιλεγω? Mια λυση ειναι να ανεβω ελαφρα σε επενδυση και να παω σε Caddy ή σε (μονο μτχ πλεον) Transit Connect?
Επισης να επιλεξω καθαρα επαγγελματικο, ή μικτη χρηση για να το χρησιμοποιω και σαν επιβατικο???
Επιλογη αγροτικού για Αθήνα