-
Κάπως καλύτερα τα λες τώρα. Σε όσα δεν αναφέρω συμφωνούμε.
Τα αποτελεσματα των αγωνων τοσα χρονια αλλα λενε
Επισης 32 poles (3ος καλυτερος στην ιστορια) δεν ειναι δα και τοσο χαλια
Τα αποτελέσματα στα δοκιμαστικά και στο βρεγμένο λένε ότι στα δοκιμαστικά και στο βρεγμένο ο Senna είχε τη σωστή προσέγγιση, αφού αυτός κέρδιζε σχεδόν πάντα.
Για το δεύτερο δεν είπαμε ότι είναι κεφτές, χειρότερος του Senna είπαμε.- 6ος στο ντεμπουτο του στη f1 με τη McLaren που παραπαιε (εδω ο παπουτσης βγηκε 7ος στα δοκιμαστικα και εγκατελειψε στον 1ο γυρο και το ντεμπουτο του εγινε θρυλος...)
- Αρκετες νικες το 81 και 82 με τη Renault που ηταν χειροτερη απ'τη McLaren του 93
- Πρωταθλημα απεναντι στις Williams-Honda των Mansell-Piquet
- Ηγεμονικη εμφανιση στο Monaco με κατωτερο μονοθεσιο (διαφορα 25s απο το 2ο Rosberg, 1 λεπτο απο τον 3ο Senna και 1 γυρο απο τον 4ο Mansell)
- Την ιδια χρονια 2 φορες του τελειωσε το καυσιμο πριν το τελος, τη μια κρατησε τη νικη με εντυπωσιακη τεχνικη weaving, την αλλη...κατεβηκε να σπρωξει (!!!)
- Πρωταθληματα με teammates παγκοσμιους πρωταθλητες-θρυλους της f1
- 3 νικες το 87 απεναντι στις πανισχυρες Williams (διαφορα δυναμικοτητας παρομοια με το 93), στη Βραζιλια μαλιστα με διαφορα 40 δευτερολεπτων!
- Ισαξιος αν οχι ανωτερος του μεγαλου Ayrton στη McLaren
- 'Copa! Copa!' (Monza 89)
- Το '90 νικη απο 13ος στο Μεξικο
Δε με εντυπωσίασες! (Ποιο Μονακό;)
Δεχομαι αυτο που λες, αλλα 1ον ο Prost δεν κερδιζε μονο οταν ο Senna εγκατελειπε. Το 88 ο Senna ειχε ενα dq και μια μονο εγκαταλειψη (Monaco), ο Prost 2, αλλα ο Prost τον κερδισε στα ισια τους 5 απο τους 12 υπολοιπους αγωνες. Το 89 μην ξεχναμε οτι ο Senna ειχε το Νο.1 και πιθανοτατα τη στηριξη της Honda, που οδηγησε και τον Prost στη φυγη παρα το πρωταθλημα που κερδισε.
2ον για πολλες απο τις εγκαταλειψεις του Senna υπευθυνος ηταν ο ιδιος, οποτε η βαθμολογια ειναι αρκετα αντιπροσωπευτικη.
Για το 1ον δεν είπα ότι έχανε πάντα, έχανε όμως στους περισσότερους.
Το 89 είχε 7 τερματισμούς όλους μπροστά από τον Prost και τη Suzuka δώρο. Έφυγε γιατί δεν άντεχε τη χασούρα
Για το 2ον είπαμε ο Senna έκανε περισσότερα λάθη.Κερδιζε τιποτα με τις pole positions εκτος απ'το ρεκορ;
Κέρδιζε το προφανές: να ξεκινάει πρώτος, κέρδιζε οπαδούς, κέρδιζε αναγνώριση ως ο ταχύτερος, κέρδιζε ότι μπορούσε να κερδίσει. Ο Prost τι κέρδιζε με race setup στα δοκιμαστικά;
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
[snip]
Κέρδιζε το προφανές: να ξεκινάει πρώτος, κέρδιζε οπαδούς, κέρδιζε αναγνώριση ως ο ταχύτερος, κέρδιζε ότι μπορούσε να κερδίσει. Ο Prost τι κέρδιζε με race setup στα δοκιμαστικά;Επίσης κέρδιζε κάτι βεσπάκια που έδιναν στον pole-man (πρέπει να είχε μαζέψει αρκετά μεγάλη συλλογή )
-
Τα αποτελέσματα στα δοκιμαστικά και στο βρεγμένο λένε ότι στα δοκιμαστικά και στο βρεγμένο ο Senna είχε τη σωστή προσέγγιση, αφού αυτός κέρδιζε σχεδόν πάντα.
Εννοουσα οτι η συνολικη προσεγγιση του Prost (που περιλαμβανει τα δοκιμαστικα και το βρεγμενο), πιο προσεκτικη και σιγουρα λιγοτερο θεαματικη, ηταν η σωστη, χαριζοντας του εντυπωσιακα αποτελεσματα και τεραστιες επιτυχιες. Εξαλλου τα δοκιμαστικα δε δινουν βαθμους, και οι wet αγωνες δεν ειναι δα και πολλοι, οποτε μπορουσε να καλυψει το οποιο ντεζαβανταζ. Οταν ειχε κορυφαιο μονοθεσιο το αξιοποιησε πληρως, οταν δεν ειχε ξεπερασε τις προσδοκιες!
Δε με εντυπωσίασες! (Ποιο Μονακό;)
(Monaco 86)
Για το 1ον δεν είπα ότι έχανε πάντα, έχανε όμως στους περισσότερους.
Το 89 είχε 7 τερματισμούς όλους μπροστά από τον Prost και τη Suzuka δώρο. Έφυγε γιατί δεν άντεχε τη χασούραΤο 88 ηταν περιπου στα ιδια στα head-to-head, βεβαια ηταν και η 1η χρονια του Senna στη McLaren. Το 89 πώς μιλας για χασουρα οταν κερδισε το πρωταθλημα με καθαρη διαφορα? Επσιης γιατι δεν παραδεχεσαι τη στηριξη της Honda? Μην τα βλεπεις τοσο μονοπλευρα, μεχρι κι ο mig νομιζω το δεχεται αυτο
Για το 2ον είπαμε ο Senna έκανε περισσότερα λάθη.
Ο ενας λοιπον ειναι γρηγοροτερος σε καποιες συνθηκες (εστω συνολικα τις περισσοτερες) αλλα του κοστιζει σε παραπανω λαθη, γιατι να γερνει η πλαστιγα υπερ του?
Κέρδιζε το προφανές: να ξεκινάει πρώτος, κέρδιζε οπαδούς, κέρδιζε αναγνώριση ως ο ταχύτερος, κέρδιζε ότι μπορούσε να κερδίσει.
Δεν κερδιζε βαθμους ομως που ειναι ο στοχος. Ειναι οπως ειπες εσυ προηγουμενως 'τι κερδισε ο Prost με τους περισσοτερους βαθμους το 88'? Δε μετρανε!
Ο Prost τι κέρδιζε με race setup στα δοκιμαστικά;
Καλυτερη αποδοση στον αγωνα που ηταν το πιο σημαντικο? Πχ υψηλοτερη τελικη ή λιγοτερη φθορα ελαστικων? Μην ξεχναμε οτι συχνα ο Senna χρησιμοποιουσε τα setups του Prost μιας και δεν ηταν τοσο ικανος στην εξελιξη και το στησιμο του μονοθεσιου!
-
pinin, για να το θέσουμε με απλά λόγια, μεταξύ Σένα και Προστ, ο Γάλλος ήταν ο ξενέρωτος της υπόθεσης
ΥΓ. Είναι γνωστο πως ο Σένα τύγχανε της υποστήριξης της Χόντα (και του Ντένις, στην μια από τις 2 χρονιές που ήταν ομόσταυλος του Προστ) όχι τυχαία όμως.
-
εγω παλι καπου ειχα διαβασει (ή ειχα ακουσει)οτι η honda εδεινε ελαχιστα καλυτερα μοτερ στον Γαλλο για να εξισοπρροπουνται οι διαφορες μεταξυ τους....σπαω το κεφαλι μου αλλα δεν μπορω να θυμηθω πηγη...
-
ΝΕΧΤ on 4Τ FORUM.
ο patro προσπαθει να αποδειξει οτι η williams ειναι η καλυτερη ομαδα.
dont miss it. -
Patro ΔΕΝ είναι.
Επσιης γιατι δεν παραδεχεσαι τη στηριξη της Honda?
Όπως είπα δεν δέχομαι ποτέ ότι δίνουν σε κάποιον καλύτερο μονοθέσιο από τον άλλο γιατί α) δεν υπάρχει λόγος να βλάψεις την ομάδα σου, β) αν το δεχτείς δεν μπορείς να συγγρίνεις ποτέ και κανέναν άμεσα, γ) ΑΝ το έκαναν κάποιος λόγος θα υπήρχε (κάτι θα έκανε καλύτερα).
Για το race setup στα δοκιμαστικά θα πω απλά ότι δεν έχει καμία λογική, δεν το κάνει κανείς και για αυτά που λες υπάρχουν τα free practice.
Εν κατακλείδι, ο Senna ήταν σαφώς ταχύτερος, πίεζε πάντα στο όριο και πάντα για τη νίκη με αποτέλεσμα να φθείρει περισσότερο το μονοθέσιο και να κάνει περισότερα λάθη. Αυτό σημαίνει όμως racer. Ο άλλος ήταν ξενέρωτος όπως είπε και ο mig.
Τα αποτελέσματα (αφου εκεί καταλήγει συνέχεια) λένε 1-1. Ισοφάρισε ο Prost με παπουτσέλειο πέναλντι! -
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
εγω παλι καπου ειχα διαβασει (ή ειχα ακουσει)οτι η honda εδεινε ελαχιστα καλυτερα μοτερ στον Γαλλο για να εξισοπρροπουνται οι διαφορες μεταξυ τους....σπαω το κεφαλι μου αλλα δεν μπορω να θυμηθω πηγη...Mαλλον το βιβλιο του Τσακιρογλου για τον Αυρτον.Δε θυμαμαι αυτο ακριβως αλλα θυμαμαι οτι γραφει πως καθε φορα που το ελεγε αυτο ο Προστ για τα μοτερ η Χοντα ελεγχε και τα δυο χωρις ποτε να βρει κατι διαφορετικο
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
- Το '90 νικη απο 13ος στο Μεξικο
Την Suzuka του 88 την θυμάσαι? Όταν έσβησε το μοτέρ στην εκκίνηση κ έμεινε 20ος τον πέρασαν σχεδόν όλοι πλην 2-3 μονοθέσιων κ τελικά κέρδισε τον αγώνα με τον Prost μέσα?
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
- Το '90 νικη απο 13ος στο Μεξικο
Την Suzuka του 88 την θυμάσαι? Όταν έσβησε το μοτέρ στην εκκίνηση κ έμεινε 20ος τον πέρασαν σχεδόν όλοι πλην 2-3 μονοθέσιων κ τελικά κέρδισε τον αγώνα με τον Prost μέσα?
Kαλα γινονταν τετοια πραγματα στο παρελθον?
Τι πατατες βλεπουμε τα τελευταια χρονια! -
Καλά δεν πρόκειται να πείσουμε ο ένας τον άλλον.
Με τα νούμερα ειδικά...
Ο Senna κανονικά στα πρωταθλήματα είναι 3-2 από τότε που είχε αντίστοιχο μονοθέσιο με τον Prost. (για να μην πούμε το 1 που ο Prost είχε διαστημόπλοιο σε σχέση με τον Βραζιλιάνο το 93).Βέβαια να σου πω ότι στην προκειμένη περίπτωση του Senna δεν τον θεωρώ καλύτερο ever λόγω αριθμών. Άλλωστε σε απόλυτα νούμερα δεν είναι καλύτερος. Ο MS τα σάρωσε όλα. Ακόμα κ τις pole.
Ο Senna χρησιμοποιούσε αρχικά τα set up του καθηγητή. Μετά από κάποια φάση όχι. Γενικά όμως ο Alain πρέπει να ήταν αρκετά πιο ανοιχτός στο να μοιραστεί. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι τότε μπορούσε να παιχτεί κ το κρυφτούλι όταν ο ένας πιλότος δεν έδινε πληροφορίες στον άλλον κατί που τώρα όχι μόνο δεν ισχύει αλλά οι πηγές των πληροφοριών είναι πολύ πολύ μεγαλύτερες για την ομάδα κ συνεπώς τους πιλότους. (τρομέρος πόλεμος κ μεταξύ Piquet κ Mansell σ αυτό όταν ήταν teamates)
Γενικά το drive to win αίσθημα πιστεύω στον Ayrton ήταν περισσότερο κ από του MS. Είχε δεν είχε μονοθέσιο , έβρεχε χιόνιζε ήταν στεγνά θα οδηγούσε στο 110%, ότι είχε το έστιβε για να το πάει όσο γρηγορότερα γινόταν κ να κερδίσει. Χώρο δεν έδινε για προσπέραση. Ό άλλος έπρεπε να ιδρώσει πολύ. Ο καθηγητής ήταν άλλος πιλότος. Professor , άλλο approach, πολύ γρήγορος αποτελεσμάτικος κ αλάνθαστος, αλλά δεν όρμαγε σαν τον Senna. Κ εκείνος ή μάλλον εκείνος ήταν που έβγαινε στα μέσα ενημέρωσης αρκετές φορές. Αν θυμάμαι καλά η FIA του έδωσε κ πρόστιμο για την δημόσια δήλωση του όταν ήταν στην Ferrari 'next time I push him off track'. Γενικότερα γκρίνιαζε περισσότερο κ κατηγορούσε κ αυτός ανοιχτά κ μάλιστα γι αυτό εκδιώχθηκε από τον Lombardi κ την Scuderia. To 90 τα είχε βάλει κ με τον Mansell όταν θεώρησε ότι τον έκλεισε εσκεμμένα στην εκκίνηση της Πορτογαλίας. Βέβαια όταν έκανε στην άκρη στην Jerez που ο Senna έμεινε από ψυγείο νερού κ το πρωτάθλημα πήρε φωτιά οι δηλώσεις του ήταν διαφορετικές....
Γενικά όμως τότε υπήρχε μεγάλος πόλεμος δηλώσεων. Έκανε μία δήλωση o Prost ή ο Senna μετά από λίγο θα υπήρχε κ η απάντηση. Φαγωμάρα σ όλα τα επίπεδα. Κ μάλιστα αυτή η μάχη των 2 ήταν σαν σύγκρουση γιγάντων που όμοια της στην F1 δεν υπήρξε ποτέ, τουλάχιστον όσο εγώ έχω δει.Επίσης το format της F1 τότε ήταν τόσο μα τόσο διαφορετικό (κ κατά την άποψη πολύ πιο συναρπαστικό). Ειδικότερα με την έλειψη ανεφοδιασμών κ με την ελεύθερη επιλογή ελαστικών , την έλειψη ηλεκτρονικών (εκτός των semi automatic gearboxes κ αυτά όχι σε όλα τα μονοθέσια), άλλα αεροδυναμικά πακέτα κλπ, μπορούσαμε να δούμε πράγματα κ θάματα. Όπως κάποιοι να ξεκινάνε με σκληρά κ να μην αλλάζουν σ όλο τον αγώνα, άλλοι ν αλλάζουν κ να κατεβάζουν 1 κ 2 secs τον γύρο σε σχέση με τους πρώτους χαρίζοντας μας τρελές μάχες.
Τσπ ότι κ να λέμε σίγουρα υπάρχουν κ στραβά κ καλά κ πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες να δούμε κάποια πράγματα.
Ίσως να μην θεωρούσαμε τον Senna τόσο καλό άν δεν υπήρχε ο Prost που ήταν το αντίπαλο δέος. Άλλωστε η αξία του 2ου δίνει σημασία στην νίκη του 1ου.
Ο Prost για μένα ήταν από ένας τους greatest ever.
O Senna απλά ο greatest of the greatest. -
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
- Το '90 νικη απο 13ος στο Μεξικο
Την Suzuka του 88 την θυμάσαι? Όταν έσβησε το μοτέρ στην εκκίνηση κ έμεινε 20ος τον πέρασαν σχεδόν όλοι πλην 2-3 μονοθέσιων κ τελικά κέρδισε τον αγώνα με τον Prost μέσα?
Kαλα γινονταν τετοια πραγματα στο παρελθον?
Τι πατατες βλεπουμε τα τελευταια χρονια!Βρες κ δες τις σεζόν 84-93 κ τότε είναι που θα σε πιάσει καθολική απογοήτευση γι αυτό που βλέπουμε τώρα.....
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Kαλα γινονταν τετοια πραγματα στο παρελθον?
Τι πατατες βλεπουμε τα τελευταια χρονια!Βρες κ δες τις σεζόν 84-93 κ τότε είναι που θα σε πιάσει καθολική απογοήτευση γι αυτό που βλέπουμε τώρα.....
Καλα απο ανθρωπο (εμενα) που ο πρωτος αγωνας Φορμουλα1 που ειδε ηταν η Ιμολα '94 τι περιμενεις να ξερει απο θεαμα...
-
Racing is Racing.
Νομίζω το έχουμε παρακάνει (όλοι μας) με τις φιλοσοφίες περί 'ναι, αλλά πήγαινε σοφά, έπαιρνε βαθμούς' κτλ κτλ και μετά κλαιγόμαστε που δεν έχουμε θέαμα.
Αν σε κάτι διαφέρουν αυτοί οι άνθρωποι από τους περισσότερους από εμάς είναι στο ότι κάνουν μια δουλειά με πολλά ρίσκα, τα δέχονται και φτάνουν στα όριά τους. Ε, ας το κάνουν χωρίς εκπτώσεις.
Μου αρέσουν πολύ οι 'επιστήμονες' οδηγοί, που λειτουργούν εγκεφαλικά κτλ, αλλά δε θέλω δω κάποιον έτσι σε όλη του την καρριέρα. Οι οδηγοί αγώνων δεν είναι βουδδιστές, δεν περιμένουν παθητικά τί θα τους έρθει λειτουργώντας με την αρχή ελαχίστου έργου.Ο Michael π.χ. πέρα από αγώνες στρατηγικής (που εκτελούσε τέλεια) έκανε fastest lap στον προτελευταίο γύρο της καρριέρας του κι ένα προσπέρασμα χωρίς αντίκρυσμα δίπλα στον τοίχο 4 γύρους πριν το τέλος... Αυτοί οι άνθρωποι ξεχωρίζουν τελικά στο χώρο.
Αν ο οδηγός αγώνων δε δείξει την ψυχασθένεια και την τρέλλα του πού και πού, ας παίξει Playstation.
Εμένα σε όλη αυτή την κουβέντα μου αρκεί να αντιπαραθέσω δύο Onboard γύρους Senna και Prost από την ίδια πίστα την ίδια μέρα. Οι διαφορές, αν μπορείς να τις διακρίνεις, είναι πραγματικά συγκλονιστικές. Δε σημαίνει ότι ο Prost δεν είχε αποτέλεσμα με τον τρόπο του ή ότι δεν ήταν από τους μεγαλύτερους οδηγούς στην ιστορία... απλά η τρίχα στη στροφή σου σηκώνεται μόνο με το κίτρινο κράνος στο πλάνο.
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
- Το '90 νικη απο 13ος στο Μεξικο
Την Suzuka του 88 την θυμάσαι? Όταν έσβησε το μοτέρ στην εκκίνηση κ έμεινε 20ος τον πέρασαν σχεδόν όλοι πλην 2-3 μονοθέσιων κ τελικά κέρδισε τον αγώνα με τον Prost μέσα?
Kαλα γινονταν τετοια πραγματα στο παρελθον?
Τι πατατες βλεπουμε τα τελευταια χρονια!Καλα, παρομοια περιστατικα εχουμε δει και στο προσφατο παρελθον, οπως με τον Raikkonen στην Suzuka το 2005 που ξεκινησε 17ος και τερματισε 1ος...
p.s Tελικα μηπως φταιει η πιστα ?
-
Suzuka, Spa, Monaco. Η αγία τριάς των πιστών......
-
Διευκρινησεις σε οτι διαβασα:
- Δεν υπηρχε παρκ-φερμέ εκεινο τον καιρο οποτε δεν στεκει να λεει καποιος οτι δοκιμαζε ο Χ (Προστ) αγωνιστικο σεταπ στα δοκιμαστικα. Για το λογο αυτο υπηρχε το warm-up την Κυριακη το πρωι
- Οι αγωνες τοτε ΔΕΝ ηταν καλυτεροι απο αποψη θεαματος. και _ Μερικες χρονιες παιζει να ηταν και χειροτεροι (88 για παραδειγμα)
- Ενα σκορ 3-2 με ισαξιο υλικο (οπως διαβασα) δεν ειναι αυτο ακριβως που θα ελεγε καποιος 'τον ισοπεδωσε'
- Τοσο το 89 όσο και το 90, η Σουζουκα ηταν ο προτελευταιος αγωνας και τοσο στον Σενα το 89 οσο και τον Προστ το 90 δεν τους εφτανε ουτε καν η νικη σε Σουζουκα - Αδελαϊδα αν ο 'αλλος' επαιρνε 2 δευτερες
-
- Σωστό
- Λίγο καλύτεροι ήταν (είχε και κανένα προσπέρασμα)
- Σωστό
- Σωστό με τη διαφορά ότι το 89 στη Suzuka o Senna κέρδισε και ο Prost εγκατέλειψε, άρα του έφτανε μία νίκη στην Αδελαΐδα.
-
Και τωρα υπαρχει και κανενα προσπερασμα. Ειδικα το 88 οι αγωνες ηταν παρελαση.
Δεν αναφερω το τι εγινε στην πραγματικοτητα, οσο το αν ηταν το στουκαρισμα η μοναδικη επιλογη των Προστ και Σενα αντιστοιχα να παρουν τον τιτλο (οπως καποιος εκανε σε καποια Αδελαϊδα και καποια Χερεθ). Δεν ηταν.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Δεν αναφερω το τι εγινε στην πραγματικοτητα, οσο το αν ηταν το στουκαρισμα η μοναδικη επιλογη των Προστ και Σενα αντιστοιχα να παρουν τον τιτλο (οπως καποιος εκανε σε καποια Αδελαϊδα και καποια Χερεθ). Δεν ηταν.Το τι ακριβώς έγινε το 1989 στην Σουζούκα παραμένει ίσως λίγο ανεξιχνίαστο. Έχει να κάνει και με την οπτική που το βλέπει κανείς. Αν θαύμαζε τον Σένα ή τον Προστ πιο πολύ.
Έχουν χυθεί τόνοι μελάνης για τον συγκεκριμένο αγώνα. Ο Προστ υπολόγιζε τα πάντα, δεν άφηνε τίποτα στην τύχη και 'έπαιζε σκάκι' όταν οδηγούσε. Είναι πολύ πιθανό να ήθελε να σφραγίσει τον τίτλο όσο μπορούσε πιο γρήγορα γιατί αυτό του παρείχε μεγαλύτερη σιγουριά.
Υπάρχει για τον συγκεκριμένο αγώνα και η άποψη ότι 'έκλεψε' στην εκκίνηση, αφού εκκινούσε δεύτερος πίσω από τον πολμαν Σένα. Ορισμένοι θαυμαστές του Βραζιλιάνου το έχουν υποστηρίξει αυτό. Η συνέχεια πασίγνωστη: Οδήγησε την κούρσα αρκετούς γύρους ο Γάλλος μέχρι που κάποια στιγμή ο Σένα τον έφτασε και χώθηκε αστραπιαία, με την φόρα που είχε πάρει από την ανηφορική ευθεία, σε μια δεξιά στροφή αλλά η McLaren του Προστ έστριψε με τέτοιο τρόπο που δεν άφηνε κανένα περιθώριο να στρίψει τελικά πρώτος, κλείνοντάς του την πόρτα. Ο Γάλλος σηκώθηκε και έφυγε σίγουρος για το αποτέλεσμα ενώ ο Βραζιλιάνος ακυρώθηκε 'για λόγους ασφάλειας' επειδή χρησιμοποίησε, κάνοντας ζιγκ-ζακ, ένα βοηθητικό δρομάκι στην πίστα.
Είναι μάλλον ακαθόριστα όλα αυτά και δεν μπορείς να δικαιώσεις στην ουσία κανέναν. Είχε προλάβει να περάσει το αυτοκίνητο του Σένα και είχε άδικο ο Προστ να τον κλείσει και φρόντισε απλώς να πέσει πάνω του; Υπεράσπιζε ο Γάλλος την αγωνιστική του γραμμή και ο Σένα εκβίασε ένα φαινομενικά 'αδύνατο' προσπέρασμα; Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν εννοούσε να τον αφήσει με καμμία δύναμη να περάσει τη δεδομένη χρονική στιγμή ο Προστ - περισσότερο για λόγους γοήτρου πιστεύω.
- Ακόμα: Δίκαια ακυρώθηκε η νίκη του Σένα ή υπήρξε σκευωρία από μέρους της διοργανώτριας αρχής; Πάλι εξαρτάται από το πως ερμηνεύτηκαν οι σχετικοί κανονισμοί στο συγκεκριμένο αγώνα τότε. Αν όντως απαγορευόταν η χρήση του δρομίσκου διαφυγής τότε δεν είχαν άλλη επιλογή οι αγωνοδίκες.
- Πάντως η σύγκρουση του Σένα πάνω στην Ferrari του Προστ το 1990 έγινε καθαρά για λόγους ρεβανσισμού και δεν είχε άλλο νόημα.
Ποιόν θεωρείτε κορυφαίο οδηγό όλων των εποχών στην F1;