-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το αρνητικο κάμπερ κανει το λάστιχο να παταει καλά στις στροφες.Εαν μονο στριβεις,θα τρωγεται ομοιόμορφα.Εαν πηγαίνεις όλο ευθεια,θα τρωγεται στο εσωτερικο του μερος+1
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Για στεγνό καλά είναι. Φθορά; Εδώ παλεύουμε για τα κρατήματα. Η φθορά είναι πολυτέλεια...
Mα ίσα ίσα που για να έχεις καλά κρατήματα πρέπει να 'πατάει' όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια του ελαστικού και όσο μεγαλύτερη επιφάνεια πατάει τόσο πιο ομοιόμορφη πρέπει να είναι φθορά του ελαστικού σου! Αν το ελαστικό σου τρώγεται περισσότερο εσωτερικά σημαίνει ότι δεν πατάει όλο, άρα πολύ αρνητικό κάμπερ και κακά κρατήματα...
Προσωπικά έχω οδηγήσει το miata και στα Μέγαρα και στο Καρτόδρομο και προτιμώ το δεύτερο!
Το αρνητικο κάμπερ κανει το λάστιχο να παταει καλά στις στροφες.Εαν μονο στριβεις,θα τρωγεται ομοιόμορφα.Εαν πηγαίνεις όλο ευθεια,θα τρωγεται στο εσωτερικο του μερος
Ναι, δεν αναφερόμουν στην περίπτωση που το αυτοκίνητο κινείται μόνο ευθεία. Για να φτάσεις σε τόσο ακραίες τιμές camber σημαίνει ότι το αμάξι το στρίβεις πάρα πολύ συχνά, όπου σε αυτή την περίπτωση η φθορά θα είναι ομοιόμορφη.
Όπως και να έχει αν η φθορά είναι ανομοιόμορφη σημαίνει ότι το camber είναι υπερβολικό. -
Kαι ανομοιομορφη να ειναι δεν πολυπειραζει γιατι υπαρχει λαστιχο στην εξωτερικη πλευρα, εκει που χρειαζεται περισσοτερο, ενω το αντιθετο θα ηταν μεγαλυτερο προβλημα. Το κυριο μειονεκτημα του αρνητικου καμπερ ειναι η μειωση της προσφυσης στο διαμηκη αξονα, οχι στον εγκαρσιο.
-
Προσεγμενη και μερακληδικη δουλεια!
Μπραβο παλικαρε... -
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
Το κυριο μειονεκτημα του αρνητικου καμπερ ειναι η μειωση της προσφυσης στο διαμηκη αξονα, οχι στον εγκαρσιο.+1
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δεν έχω μετρήσει. Σόρυ...
Και τα κρατηματα πώς θα δεις αν βελτιώθηκαν μετα τις νεες αναρτησεις σου;
Ε, δε νομίζω να χρειάζεται μέτρηση αυτό. Για PSS9 λέμε ότι φόραγα. Η μέρα με την άλλη μέρα... Πάντως ότι πρέπει να δω τι στο καλό χρόνο καταφέρνω, πρέπει. Και πολύ το παραμέλησα δηλαδή...
-
Πάντως ξανασκέψου το για Σέρρες.
Εκεί θα ξεδιπλώσει όλες τις αρετές που μόλις απέκτησε το leon σου.
Θα βγεις πολύ καλύτερος από αποιαδήποτε άλλη 'πίστα'τόσο σε ψάξιμο γραμμών όσο και χειρισμό του αυτ/του σου σε απίστευτη ποικιλία στροφών.
Θα ήθελα να το έβλεπα στην Κ13 μετά από όλα όσα του έχεις κάνειΜια επισκεψη μόνο.....αρκεί για να κολλήσεις. Ξανασκέψου το.
Στο καρτόδρομο δεν ξεδιπλώνεται ούτε το 1/3 των δυνατοτήτων του αυτ/του σου αυτή τη στιγμή.
Μου φαίνεται κάπως να έχεις δώσει 5-10-15.000 ευρώ και να σκέφτεσαι τα ~ 600 που θα χρειαστείς για ένα Σ/Κ -
Τεσπά...
Επειδή δεν έβγαλα άκρη με τα Μπρίτζεστοουν (καθυστερήσεις απανωτές), παράγγειλα τα παρακάτωθι...
Και του τράβηξα χτε' κι ένα Σουνιάκι, να πατήξουν. Καλά είναι, νομίζω...
-
Με γειές τα οχταρια σου.
Πές μου,ζεσταθηκαν πολύ στη βόλτα σου;Από θόρυβο;
-
Από τα 80-90 και πάνω κάνουν ένα βόμβο. Ζεστάθηκαν, αν και δεν πίεσα ακόμα.
Τώρα, όσον αφορά στο στρώσιμο τέτοιων ελαστικών, έχω πλεροφορηθεί ότι κάνεις αμέσως ένα πλάκωμα στο 70%-80% της πρόσφυσής τους, για να δουλέψουν τα μόριά τους και μετά το ακινητοποιείς για 2 μέρες, να πήξουν. Δεν ξέρω. Λέω να κάνω το κλασικό στρώσιμο... -
Γενικά (ανάλογα με το κατασκευαστή) τα σλικ φθείρονται πολύ πιο αργά μετά το πρώτο κύκλο ζέστης/κρύου. Δεν αντέχουν όμως πολλούς τέτοιους κύκλους (πάλι ανάλογα με το κατασκευαστή, τα σκληρά αντέχουν περισσότερους κύκλους ζέστης/κρύου).
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Από τα 80-90 και πάνω κάνουν ένα βόμβο. Ζεστάθηκαν, αν και δεν πίεσα ακόμα.
Τώρα, όσον αφορά στο στρώσιμο τέτοιων ελαστικών, έχω πλεροφορηθεί ότι κάνεις αμέσως ένα πλάκωμα στο 70%-80% της πρόσφυσής τους, για να δουλέψουν τα μόριά τους και μετά το ακινητοποιείς για 2 μέρες, να πήξουν. Δεν ξέρω. Λέω να κάνω το κλασικό στρώσιμο...Για τα περισσότερα ημι-σλίκ λέγεται οτι θελουνε ενα καλό στίντ να φτασουνε σε θερμοκρασίες λειτουργείας,και μετα να ξεκουραστούν για τουλάχιστο ενα εικοσιτετράωρο.
Επεδη όμως όλα τα ημι-σλίκ δεν ειναι ίδια,δεν μπορω να σου πω αν αυτος ειναι ο σωστός τρόπος για τα 888Αυτα που λέει ο Λεωνιδας παραπάνω,κι'αυτα μάλλον ισχύουν.Πολύ λιγότεροι οι κύκλοι θερμανσης-ψυξης των ημισλίκ σε σχεση με τα πολιτικα
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Από τα 80-90 και πάνω κάνουν ένα βόμβο. Ζεστάθηκαν, αν και δεν πίεσα ακόμα.
Τώρα, όσον αφορά στο στρώσιμο τέτοιων ελαστικών, έχω πλεροφορηθεί ότι κάνεις αμέσως ένα πλάκωμα στο 70%-80% της πρόσφυσής τους, για να δουλέψουν τα μόριά τους και μετά το ακινητοποιείς για 2 μέρες, να πήξουν. Δεν ξέρω. Λέω να κάνω το κλασικό στρώσιμο...Ολες αυτές οι γόμες των ημιζ και των σλικς ένα heat cycling το χρειάζεται ο οργανισμός τους. Ενα πλάκωμα στο 90% της πρόσφυσης χωρίς μπλοκαρίσματα και γλυστρίματα και μετά κρύωμα για μια-δυο μέρες.
Οι Αμερίκανοι μάλιστα, προσφέρουν αυτά τα λάστιχα και 'ψημένα' -
Άρα ένα ανέβα-κατέβα ψιλο-πλακώ στον Ωρωπό που έκανα σήμερα, καλό θα τους έκανε. Τώρα κάνουν νάνι. Έλεγα να τα βγάλω πάλι αύριο τσάρκα, αλλά μάλλον θα τ'αφήσω να πήξουν.
-
Νομίζω πως το καλύτερο στρώσιμο θα ήταν τη στιγμή που θα έχουν φτάσει σε μια ικανοποιητική θεμοκρασιά με αρκετά σβέλτη οδήγηση, θα πρέπει να κρυώσουν απότομα, πρακτικά αδύνατο στο δρόμο αφού θα πρέπει να τα αφαιρέσεις και βάλεις άλλη 4άδα. Πιο εύκολο και λογικό σε πίστα
-
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Άρα ένα ανέβα-κατέβα ψιλο-πλακώ στον Ωρωπό που έκανα σήμερα, καλό θα τους έκανε. Τώρα κάνουν νάνι. Έλεγα να τα βγάλω πάλι αύριο τσάρκα, αλλά μάλλον θα τ'αφήσω να πήξουν.Και καλά θα κάνεις. Άστα να ξεκουραστούν και ξαναβγάλτα Κυριακή πλέον [ή Σάββατο αργά το βράδυ].
-
Τελικά δεν άντεξα... Τα πήγα Διόνυσο-Ν. Μάκρη...
Άει σιχτίρ, ας χαλάσουν νωρίτερα... Θα προσέξω τα επόμενα περισσότερο. -
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Τελικά δεν άντεξα... Τα πήγα Διόνυσο-Ν. Μάκρη...
Άει σιχτίρ, ας χαλάσουν νωρίτερα... Θα προσέξω τα επόμενα περισσότερο.Ανώριμε Στρίφτη
και την επόμενη φορα τα ίδια θα λές.
-
ερωτηση...τοε τι εχουμε?
διοτι συνηθως οταν εχεις κλειστο δηλαδη / \ τοτε τρωει απεξω το λαστιχο στην ευθεια
με καμπερ τρωμε απο μεσα στην ευθεια?
αρα μιηπως η λυση ειναι το εντονο τοε ωστε να εχουμε σωστο φαγωμα?εμενα ειδικα στο 206 το κλειστο τοε με εχει βοηθησει παρα πολυ να βελτιωσω το turn in...συμφωνω στην εξοδο χανεις καθως μετα απο ενα σημειο σε υποστρεφει αλλα εκει εχω το μπλοκε και το κραταει...
το ρωταω γιατι τωρα που εδωσα καμια μοιρα καμπερ ολοι μου λενε να το παω στο 0 το τοε ενω εγω θελω να το αφησω κλειστο (0.5 απο καθε μερια)
και ισως να το κανω και πιο εντονο...καμια γνωμη στριφτερ?
-
Εγώ μπροστά, κατά πάσαν πιθανότητα, θα'χα toe out και πίσω toe in. Ειδικά μ'έντονο κάμπερ. Τώρα για πόσο, είναι θέμα υποκειμενικώδες. Δοκιμάζεις, βλέπεις.
Στο ραλάκι είχα μια ιδέα out μπρος, in κάμποσο πίσω. Στα 4κούνικα κάργα out μπρος, κάργα in πίσω.
Για να σε δώκω μγια ιδέα, στο Λεό χωρίς μπλοκέ είχα -12 μπρος και με μπλοκέ -9.
Ως γνωστούν οι απόψεις διίστανται για το πώς στρίβει σωστότερα το αυτ/το. Ο περισσότερος κόσμος μάλιστα, θα'λεγε για μπροστινό -έστω και λίγο- toe in. Δεδομένων όλων των πραμάτων που φοράω όμως, αλλά και της προσωπικής μου κουλαμάρας, η συγκεκριμένη φιλοσοφία μού ταιριάζει περισσότερο οδηγικά.
Στήνοντας τη Λεόνα...