-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
my god... οι ζαντες ειναι 17αρες και σε αυτους τους θολους μετα βιας φαινονται για 16αρες!!! Απλα ΕΛΕΟΣYo maaaannn! Θα το δώσουμε στον Xzibit να του βάλει κάνα ζαντικό από 20 και πάνω για να δείξει το όχημα!
Το πιο χάλια πάντως (εκτός από την άνεση που πάει καλιά της...), είναι τα φρένα: δείχνουν απίστευτα μικρά μέσα σ' αυτή τη ζάντα!
Αλλά αφού το πόπολο θέλει 17άρες... (όταν θα δει πόσο κοστίζει η αλλαγή των ελαστικών , δεν ξέρω τι θα έχει να πει, αλλά λέμε τώρα... ) -
http://driving.timesonline.co.uk/tol/li ... 003301.ece
-
Μπορω να γινω μετοχος της Fiat??
-
πολύ όμορφο αυτοκίνητο
-
http://www.alfaowner.com/ entipwseis 1.4T 150
I mentioned the engine earlier and will admit at this point I was expecting just ok performance. All I can say is WOOHOO!!! what an engine. Everytime I pressed the excellerator all I could think of was 'Uno Turbo'. For those of you who were never fortunate enough to have driven an Uno Turbo, it was a mad little rocket that Fiat brought out in the 80's that showed a clean pair of heals to many a larger sportier car.
A 1.4 Turbo petrol engine putting out 150BHP, Fiat have yet again made a very special engine that will be talked about for years to come.
I found it very hard indeed to keep my speed down for 2 reasons, 1 the car is so quiet and the engine so responsive that you don't realise the speed your going and 2,, A cracking little Turbo engine, excellent 6 speed gearbox, 18' wheels on low profile tyres, steering a sharp as you need and excellent handling, just makes you want to go looking for those twisty back roads, in a family hatchback.
But wait, it gets even better. While driving along I spotted a little button on the dash with the word 'Sport' written on it. I pressed it. The engine response got even quicker and the steering got a little heavier and I was 19 again and want to stay out all night just driving the thing when the roads are empty. -
http://www.fiat.co.uk/Showroom/#showroom/bravo/configurator
Στο Η.Β. το Bravo λανσαρίστηκε από τις 30/6 και προσφέρεται με τον T-JET 150HP.
Στην Ιταλία, πάλι όχι.
http://www.fiat.it/cgi-bin/pbfiat.dll/FIAT_ITALIA/carconfig/carconfig.jsp?Μήπως οι Ιταλοί θεωρούν την βρετανική αγορά σημαντικότερη από τη δική τους;
Μήπως αν μια εθνική αντιπροσωπεία πιέσει (η ελληνική, ας πούμε..), μπορεί φέρει πιο γρήγορα το μοντέλο με τους καλούς κινητήρες; -
Ο χρήστης pankal έγραψε:
http://www.fiat.co.uk/Showroom/#showroom/bravo/configurator
Στο Η.Β. το Bravo λανσαρίστηκε από τις 30/6 και προσφέρεται με τον T-JET 150HP.
**Στην Ιταλία, πάλι όχι. **
http://www.fiat.it/cgi-bin/pbfiat.dll/FIAT_ITALIA/carconfig/carconfig.jsp?Μήπως οι Ιταλοί θεωρούν την βρετανική αγορά σημαντικότερη από τη δική τους;
Μήπως αν μια εθνική αντιπροσωπεία πιέσει (η ελληνική, ας πούμε..), μπορεί φέρει πιο γρήγορα το μοντέλο με τους καλούς κινητήρες;http://www.quattroruote.it/news/articol ... dice=99351
-
Μάλιστα... από σήμερα λοιπόν με 150 άλογα και με τιμή 20000+ ευρώ για την έκδοση Dynamic.
Μα 20000 ευρώ;
20000 ευρώ;
-
Σου φαίνονται πολλά? Μια χαρά τιμούλα είναι
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μάλιστα... από σήμερα λοιπόν με 150 άλογα και με τιμή 20000+ ευρώ για την έκδοση Dynamic.Μα 20000 ευρώ;
20000 ευρώ;
Γιατί όχι; Κι εγώ θα το ήθελα φθηνότερα, αλλά ο ανταγωνισμός εκεί παίζει.
-
Ναι, νομίζω ότι είναι πολλά. Το Golf TSi (βασικός αντίπαλος) από πόσα ξεκινάει; Βέβαια δε γνωρίζω τι εξοπλισμός περιλαμβάνεται στα διάφορα επίπεδα τόσο του Bravo όσο και του Golf.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σου φαίνονται πολλά? Μια χαρά τιμούλα είναι+1 Λογικοτατη τιμη, αρα με τα σουξου μουξου μανταλακια και λοιπα κουτακια να φτασει 22-23κ.... πολυ καλα...
-
Allora, το Golf TSi Comfortline ξεκινάει από 20375 ευρώ «με το κλειδί στο χέρι» (πηγή - σελ.13 του pdf) και το Bravo TJet Dynamic ξεκινάει από 20280 (πηγή - config FIAT.it).
Τιμές Ιταλίας πάντα.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μάλιστα... από σήμερα λοιπόν με 150 άλογα και με τιμή 20000+ ευρώ για την έκδοση Dynamic.Μα 20000 ευρώ;
20000 ευρώ;
στην Ελλαδα 20000ε?
-
Όχι, το έχω γράψει και στο προηγούμενο post, οι τιμές είναι για την ιταλική αγορά.
-
Ιταλια.....
στην Ελλαδα θα ειναι σχεδον 1000αρικο παρακατω...
-
... στα επίπεδα του TSi δηλαδή. Και το TSi στην βασική έκδοση είναι αρκετά φτωχό. Το Bravo είναι πλουσιότερο.
-
Αν βγάλουν το Bravo σε τιμή TSI, θα έχουν καθορίσει -με το καλημέρα- την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου...
-
Ακόμα και αν έχει καλύτερο εξοπλισμό;
-
Δεν είναι premium όμως
Fiat Bravο 2007