-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Λόγω του active ride και των κινητήρων της Renault. Υπήρχε κανείς άλλος λόγος;Κανά σχέδιο από τη Ferrari θα κλέψανε.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στην McLaren όταν υπήρχε ο Prost που πραγματικά σκοτωνόταν για το μονοθέσιο κανένα πρόβλημα.Και στην Ferrari με το που πήγε ο Prost, απολύτως κανένα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ AGISΟ Σέννα δεν ήταν τέλειος.
Έκανε πολλές μαλακίες αλλά τότε δεν υπήρχε internet να τον αποκαθηλώνουν τρις την εβδομάδα.
Δεν έκανε ποτέ δοκιμές εξέλιξης το χειμώνα και δεν ήταν και το πρώτο όνομα στην εξέλιξη των μονοθεσίων. Στην McLaren όταν υπήρχε ο Prost που πραγματικά σκοτωνόταν για το μονοθέσιο κανένα πρόβλημα. Μα κανείς δεν αναρωτιέται πως από την παντοκρατορία της McLaren περάσαμε στις διαστημικές Williams????
Δε πιστεύω να σοβαρολογείς .Μπορεί να μην υπήρχε internet ,ήταν πολύ πιο δυνατή όμως η παρουσία του αθλητικού συντάκτη( τα μεγάλα ονόματα μόνο τότε υπήρξαν)και η μεταφορά πληροφοριών ήταν ή ίδια σε ποσότητα(ίσως και περισσότερη- ουσιαστική) απλά γινόταν πιο αργά. Μπορεί να μην άνοιγες ένα pc για να δείς τί έγινε πριν 1 ώρα στα άδυτα κάποιας ομάδας, κάθε εβδομάδα όμως υπήρχε report για όλους και ιδιαίτερα στα live των αγώνων(πολλά χρόνια τώρα). Μη ξεχνάς και τα άρθρα των 4Τ της εποχής .
Έτσι μπορούσαμε να ξέρουμε τι έκανε ο Σέννα και κάθε κορυφαίος οδηγός τα......καλοκαίρια του . -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ AGISΔεν έκανε ποτέ δοκιμές εξέλιξης το χειμώνα και δεν ήταν και το πρώτο όνομα στην εξέλιξη των μονοθεσίων. .......
Ποιές δοκιμές εννοείς. Μη νομίζεις ότι ήταν τα πράγματα όπως είναι σήμερα(θα ξέρεις φαντάζομαι). Πάντως μιας και το αναφέρεις και βέβαια ο Σέννα συμμετείχε σε δοκιμές εξέλιξης. Επίσης ήταν και ο κορυφαίος εξελικτής μονοθεσίου ενδιαμέσα στη σεζόν(μόνο Σέννα και Σουμάχερ).
-
Ο χρήστης AGIS έγραψε:
Δε πιστεύω να σοβαρολογείς .Μπορεί να μην υπήρχε internet ,ήταν πολύ πιο δυνατή όμως η παρουσία του αθλητικού συντάκτη( τα μεγάλα ονόματα μόνο τότε υπήρξαν)και η μεταφορά πληροφοριών ήταν ή ίδια σε ποσότητα(ίσως και περισσότερη- ουσιαστική) απλά γινόταν πιο αργά. Μπορεί να μην άνοιγες ένα pc για να δείς τί έγινε πριν 1 ώρα στα άδυτα κάποιας ομάδας, κάθε εβδομάδα όμως υπήρχε report για όλους και ιδιαίτερα στα live των αγώνων(πολλά χρόνια τώρα). Μη ξεχνάς και τα άρθρα των 4Τ της εποχής .
Έτσι μπορούσαμε να ξέρουμε τι έκανε ο Σέννα και κάθε κορυφαίος οδηγός τα......καλοκαίρια του .Τότε υπήρχε κ το ελεύθερο Eurosport από το οποίο έβλεπες από τις δοκιμές της Πέμπτης, το prequalifying, τα κατακτήρια της Παρασκευής, του Σαββάτου τον αγώνα την Κυριακή κ μετά περίληψεις, παρελειπόμενα. Αυτή ήταν εποχή! Όλο το ΣουΚου με Eurosport!
-
Δοκιμες εξελιξης δεν ειχε κανει (αν θυμαμαι καλα) αμεσως μετα το πρωταθλημα του 90, οταν εκκρεμουσε η αφαιρεση της σουπερ λισανς του και ειχε ανακοινωσει η ΜακΛαρεν οτι θα τον αντικαταστησει με τον Δρ Παλμερ. Αλλη περιπτωση δε θυμαμαι
Το 91 ο Σενα ειχε παρει τους 4 πρωτους αγωνες και μ'αυτους πηρε το πρωταθλημα α λα Αλονσο. Στην υπολοιπη χρονια πλην απο 1-2 περιπτωσεις δεν μπορουσε να τον κοντραρει πουθενα
Οσο για το ποση και τι ενημερωση μας προσεφεραν τα αρθρα των 4Τ, λογοι ευγενειας προς τον οικοδεσποτη δε μ'αφηνουν να απαντησω (εξαιρεση τα διαστηματα που εγραφε ο Λαζακις)
-
Ηταν και τα άρθρα των 4Τ έστω και..... σε μικρές δόσεις .
Πάντως γνωρίζουμε τι γινόταν στις δοκιμές εξέλιξεις (της εποχής) και ήταν και ο Σέννα μέσα παρόλο που στις διακοπές των αγώνων έκανε πολλά ακόμα πράγματα.
Βλέπετε δεν είναι η ζωή ίδια για όλους. Οδηγοί όπως ο Πρόστ πχ(κορυφαίος και αυτός κανείς δεν το αμφισβητεί) είχε όμως μια ολόκληρη χώρα (Γαλλία ότι σημαντικότερο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό απο πάντα)να τον 'σπρώχνει' ενώ ο Σέννα είχε μια ολόκληρη χώρα να τραβήξει (Βραζιλία όχι και ότι σημαντικότερο μέχρι τότε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό παρ ότι....). -
Ας μην ανακυκλωθούμε με το τι έκανε και τι δεν έκανε ο AS. Όσοι δεν γνωρίζουν ας ψάξουν και ας ενημερωθούν!!!
Θυμίστε μου παρακαλώ πότε ο Senna έκανε δοκιμές εξέλιξης του μονοθεσίου χειμωνιάτικα (που ήταν πάντα σε διακοπές και το είχε και ως απαράβατο όρο στο συμβόλαιο)??
Το γεγονός ότι έβλεπες τους αγώνες από το Eurosport δεν σημαίνει ότι υπήρχε η πληθώρα απόψεων που υπάρχει σήμερα. Το internet δίνει βήμα σε πολλούς (ακόμα και σε εμένα.... ) να λένε ότι θέλουν και όποτε θέλουν.
Ο Senna δεν ήταν Άγιος (το πλάκωμα με τον Irvine αν και τα οπίσθια του Ιρλανδού το τραβούσαν το μπουνίδι, το βρισίδι που έριξε μετά τον 3ο τίτλο στη συνέντευξη τύπου με τους Δημοσιογραφους να κοιτούν με το στόμα ανοιχτό, ο εμβολισμός του Prost στην Ιαπωνία το 1990 όπως και ο ίδιος παραδέχτηκε 2 χρόνια μετά όταν τότε έλεγε το γνωστό 'με 290 χιλιόμετρα την ώρα κανείς δεν είναι τρελός να προκαλέσει ατύχημα...') ήταν ολίγον Δημοσιοσχετίστας (αυτός πίεζε για την κατάργηση των ηλεκτρονικών από το παρασκήνιο) αλλά είναι ηλίου φαεινότερον ότι στη γενεά του ήταν ο καλύτερος.
-
Επισης ο Senna ειχε σχεδον παντα καλυτερο μονοθεσιο απο τον teammate του, οπως και εκανε ο,τι περνουσε απ'το χερι του ωστε να μην εχει αξιο teammate στην ομαδα. Γνωριζε βεβαια οτι αυτος ηταν ο ευκολοτερος τροπος να κατακτησει πρωταθλημα. Επισης εκανε και αλλες μικροτητες (σημερα θα τις χαρακτηριζαμε 'πουστιες') οπως πχ καποτε που αλλαξε τις καρεκλες στην press conference για να καθεται αυτος διπλα στο Lauda.
Νομιζω ο Prost ηταν το φοβητρο του Senna εκεινη την εποχη και ο χειροτερος εφιαλτης του. Στο τσακ εχασε αλλα 2 πρωταθληματα που θα τον εφερναν στα 6 σε εφαμιλλο δηλαδη επιπεδο απο πλευρας επιτυχιων με το διδυμο Fangio-Schumi.
Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με.Δεν είναι δυνατόν να διορθώσουμε όλες τις λέξεις που έχεις γράψει.
Γράψε κάτι που να έχει ένα σωστό μέσα για να κάνουμε μια αρχή. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
.... ήταν ολίγον Δημοσιοσχετίστας (αυτός πίεζε για την κατάργηση των ηλεκτρονικών από το παρασκήνιο) αλλά είναι ηλίου φαεινότερον ότι στη γενεά του ήταν ο καλύτερος.Στην γενιά του έτρεχαν επίσης οι καλύτεροι. Κ όσο υποστηριχτής του MS κ αν είμαι κ ήμουν το ότι τότε υπήρχε κόντρα πολύ μεγαλύτερη απ ότι την εποχή 95 - 05 δείχνει ότι κάθε νίκη κ κάθε πρωτάθλημα είχε διαφορετικό βαθμό δυσκολίας...!!! Γι αυτό τον Βραζιλιάνο θα τον έχω πάντα πάνω απο MS ασχέτως στατιστικών.
Πες ότι θες κ όπως το θες (δικαίωμα σου άλλωστε) αλλά αυτά που έκανε με το μονοθέσιο ο Senna δεν θα ξαναγίνουν. Τότε που οι αγώνες ήταν αγώνες!!! Τότε που το προσπέρασμα δεν γινόταν στα pits. Αυτός είχε δώσει άλλο νόημα στην οδήγηση στην βροχή! Τότε που ο οδηγός σε σχέση με το μονοθέσιο είχε πολύ μα πάρα πολύ περισσότερο λόγο απ' ότι τώρα!
Τώρα για τ άλλα που λες ok απόψη σου. Βασικά προτιμώ να έχω την κάλυψη που υπήρχε τότε από το να διαβάζω στο internet.
Ναι το μπουνίδι στον Irvine δεν το επικροτώ αλλά so what πια? Αυτά έχεις να του χρεώσεις? Δηλ. πόσοι οδηγοί έχουν αρπαχτεί? Για το θέμα του 90 φρόντισε ο Ballestre... με τον πόλεμο που έκανε στον Senna βγάζοντας με το έτσι θέλω τον Prost πρωταθλητή το 89 επειδή ο Senna ξεκινώντας μετά την επαφή με τον πρώτο πέρασε ανάμεσα από διάδρομο διαφυγής για να ξαναμπεί στην πίστα κ αυτό ήταν ο λόγος αποκλεισμού του από το GP!
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Επισης ο Senna ειχε σχεδον παντα καλυτερο μονοθεσιο απο τον teammate του, οπως και εκανε ο,τι περνουσε απ'το χερι του ωστε να μην εχει αξιο teammate στην ομαδα. Γνωριζε βεβαια οτι αυτος ηταν ο ευκολοτερος τροπος να κατακτησει πρωταθλημα. Επισης εκανε και αλλες μικροτητες (σημερα θα τις χαρακτηριζαμε 'πουστιες') οπως πχ καποτε που αλλαξε τις καρεκλες στην press conference για να καθεται αυτος διπλα στο Lauda.Νομιζω ο Prost ηταν το φοβητρο του Senna εκεινη την εποχη και ο χειροτερος εφιαλτης του. Στο τσακ εχασε αλλα 2 πρωταθληματα που θα τον εφερναν στα 6 σε εφαμιλλο δηλαδη επιπεδο απο πλευρας επιτυχιων με το διδυμο Fangio-Schumi.
Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με.
Βασικά ο λόγος που δεν πήγε στην Williams o Senna το 93 ήταν ο Prost που άσκησε veto στην μεταγραφή του Βραζιλιάνου.
Κ να σου πω ένα από τα σχόλια του Senna αναφέρομενος στον Prost γι αυτή την υπόθεση: 'He knows that in the same car is tough...'
Τώρα ποιός ήταν φόβητρο ποιανού κ ποιός δεν ήθελε καλό teammate..... -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Βασικά ο λόγος που δεν πήγε στην Williams o Senna το 93 ήταν ο Prost που άσκησε veto στην μεταγραφή του Βραζιλιάνου.
Κ να σου πω ένα από τα σχόλια του Senna αναφέρομενος στον Prost γι αυτή την υπόθεση: 'He knows that in the same car is tough...'
Τώρα ποιός ήταν φόβητρο ποιανού κ ποιός δεν ήθελε καλό teammate.....Ο Prost τον δεχτηκε στην Mclaren γνωριζοντας την αξια του (και τις σχεσεις του με τη Honda...), σε αντιθεση με το βετο του Senna σε αλλους οδηγους απο το ξεκινημα της καριερας του. Θυμησου τι κλασης teammates ειχε στην καριερα του ο Senna και τι ο Prost και θα καταλαβεις.
Οσον αφορα το '93 με οσα ειχαν προηγηθει μεταξυ τους ηταν φυσικα αδυνατο να συνυπαρξουν στην ιδια ομαδα.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ο Prost τον δεχτηκε στην Mclaren γνωριζοντας την αξια του (και τις σχεσεις του με τη Honda...), σε αντιθεση με το βετο του Senna σε αλλους οδηγους απο το ξεκινημα της καριερας του. Θυμησου τι κλασης teammates ειχε στην καριερα του ο Senna και τι ο Prost και θα καταλαβεις.Οσον αφορα το '93 με οσα ειχαν προηγηθει μεταξυ τους ηταν φυσικα αδυνατο να συνυπαρξουν στην ιδια ομαδα.
Μη τα ισοπεδώνουμε όλα πάντως. Πιστεύεις πραγματικά ότι φοβόταν τον ανταγωνισμό με ισάξια αυτοκίνητα; Η μαχη στο Μονακό με τον Μάνσελ δε σου λεει τίποτα τότε που είχε υποδεέστερο μονοθέσιο; Απλά όπως και όλοι οι γεννημένοι πρωταθλητές(Μ Σουμάχερ) θέλουν πλήρη έλενχο της γνώσης και μηδέν διαρροές για τις κινήσεις τους. Αυτό δε θα μπορούσε να συμβή με 2 επίδοξους πρωταθλητές στην ίδια ομάδα.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Οσον αφορα το '93 με οσα ειχαν προηγηθει μεταξυ τους ηταν φυσικα αδυνατο να συνυπαρξουν στην ιδια ομαδα.
O Senna δεν φάνηκε να έχει πρόβλημα...
Ποιοί ήταν αυτοί που δεν πήγαν στην McLaren ή στην Lotus λόγω Senna? (που ακόμα τότε έφτιαχνε το όνομα του στην F1)
Τώρα αν έκανε χειμερινές δοκιμές ή όχι κ ότι άλλο άποψη σας.
Όμως αξίζει να διαβάσετε κ να ενημερωθείτε γι αυτά που έχουν ειπωθεί κ γραφτεί ως προς την δουλειά του σε κάθε ομάδα που πήγε.
Ήταν ιδιοφυία στην οδήγηση του κ όποιος έχει παρακολουθήσει αγώνες του μπορεί να το καταλάβει.Τώρα απο εκεί κ μετά σίγουρα θα υπάρχουν κ αυτοί που δεν τον γούσταραν....
Respect όμως γι αυτόν που έδωσε άλλο νόημα στην F1 τότε που αυτή ήταν πολύ πιο drivers sport απ όσο είναι σήμερα...!
-
Το 90 ποιος από τους δύο είπε στον Dennis ή εγώ ή αυτός;
Ποιόν διάλεξε ο Dennis;
Ποιος έτρωγε ξύλο όσο ήταν teamates;
Ποιος δεν ήθελε τον άλλο στην ίδια ομάδα (1993);
Ποιος προσπαθεί να κάνει το άσπρο-μαύρο;Η σύγκριση Senna-Prost είναι από τις πλέον εύκολες τόσα χρόνια που ήταν teamates.
Στην εποχή του ο Senna ήταν μακράν ο ταχύτερος. Αυτό από ελάχιστους αμφισβητείται. Και μάλιστα ήταν τόσο ανώτερος από τους υπόλοιπους (που είναι επίσης μεγάλα ονόματα), ωστέ να θεωρείται από τους περισσότερους ως ο καλύτερος όλων των εποχών, όποτε και αν τίθεται τέτοιο ερώτημα. -
Φοβόταν ο Σένα τον ανταγωνισμό των ομόσταυλων;
Ξέρετε πολλούς στη Φ1 που να έτρεξαν τα 3/4 της καριέρας τους ομόσταυλοι με τρέχοντες οι μελλοντικούς πρωταθλητές (Προστ, Χιλ) ή με πιλότους που άξιζαν τουλάχιστον ένα τίτλο αλλά δεν τους έκατσε (Γκέρχαρντ Μπέργκερ);
Για να μη μιλήσουμε και για τους αντιπάλους κόντρα στους οποίους αγωνίστηκε.
Καλό παιδί δεν ήταν σίγουρα, ιδιαίτερα στα πρώτα χρόνια της καριέρας του, αλλά όχι και να λέμε πως δεν εξέλισσε τα μονοθέσια (δεν ήταν σαν τον Προστ σε αυτό τον τομέα, αλλά πόσοι γνωρίζουν την απαιτήση να του ξαναφτιάξουν ένα κράνος από την αρχή, διότι του το έκαναν βαρύτερο από ότι χρειαζόταν) ή ότι φοβόταν μήπως είχε καλύτερο ομόσταυλο.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Το 90 ποιος από τους δύο είπε στον Dennis ή εγώ ή αυτός;Ο Prost λογω του αβανταρισματος του Senna απο McLaren και Honda (που ξεκινησε απ'το '87 και το εχει παραδεχθει και η ιδια η Honda)
Ποιόν διάλεξε ο Dennis;
Το Senna για τον παραπανω λογο
Ποιος έτρωγε ξύλο όσο ήταν teamates;
Ο Senna φυσικα. To '88 o Prost μαζεψε 105 βαθμους εναντι 94 του Senna και παρ'ολα αυτα εχασε το πρωταθλημα (!!!). Το '89 κερδισε ο Prost απο τον προτελευταιο κιολας αγωνα με σημαντικη διαφορα.
Ποιος δεν ήθελε τον άλλο στην ίδια ομάδα (1993);
Ο Prost γιατι καταλαβε πια περι τινος προκειται και προτιμουσε να μην τρεξει καθολου παρα να τον εχει μαζι του.
Ποιος προσπαθεί να κάνει το άσπρο-μαύρο;
Ποιος? Ποιος?
Ποιος επελεξε την ασημη Toleman απο πολυ καλυτερες ομαδες για να ειναι το Νο.1 γνωριζοντας οτι θα σπασει το συμβολαιο οταν τον βολευει? Ποιος εφυγε νυχτα και οδηγησε τις Toleman & Lotus στην εξαφανιση?
Ποιος τελειωσε με το βετο του την καριερα του Derek Warwick?
Ποιος ειχε ως teammates (συχνα με προσωπικη απαιτηση) τους απιθανους 'βοηθους' De Angelis, Cecotto, Dumfries, Nakajima και Berger, που συνηθως επαιρναν τα απομειναρια απ'οτι εδινε η ομαδα στον 'εκλεκτο'?
Ποιος παραλιγο να σκοτωσει τον teammate του στο pit wall του Estoril οταν αυτος επιχειρησε να τον προσπερασει?
Ποιος αθετησε το λογο του σε μια συμφωνια κυριων (Imola '89) που προκαλεσε την οργισμενη επιπληξη του Ron Dennis?
Ποιος με το επιθετικο στυλ οδηγησης του ευθυνοταν για αρκετα ανοητα ατυχηματα, προβληματα αξιοπιστιας και αυξημενη καταναλωση, αλλα με την πρωτη ευκαιρια κατακεραυνωνε δημοσια τις ομαδες του?
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Το 90 ποιος από τους δύο είπε στον Dennis ή εγώ ή αυτός;
Ο Prost λογω του αβανταρισματος του Senna απο McLaren και Honda (που ξεκινησε απ'το '87 και το εχει παραδεχθει και η ιδια η Honda)
Ποιόν διάλεξε ο Dennis;
Το Senna για τον παραπανω λογο
Μέχρι εδώ σωστά!
Ποιος έτρωγε ξύλο όσο ήταν teamates;
Ο Senna φυσικα. To '88 o Prost μαζεψε 105 βαθμους εναντι 94 του Senna και παρ'ολα αυτα εχασε το πρωταθλημα (!!!). Το '89 κερδισε ο Prost απο τον προτελευταιο κιολας αγωνα με σημαντικη διαφορα.
Δεν ήταν λάθος του Senna που οι βαθμοί του ήταν ποιοτικότεροι (νίκες,2ες,3ες θέσεις κλπ). Επίσης, το '89 αν θυμασαι, ο Προστ τον πέταξε έξω τον Σένα κι όταν ξαναμπήκε ο βραζιλιάνος στον αγώνα με τη βοήθεια των marshals, ο Μπαλέστρε τον ακύρωσε.
Ποιος δεν ήθελε τον άλλο στην ίδια ομάδα (1993);
Ο Prost γιατι καταλαβε πια περι τινος προκειται και προτιμουσε να μην τρεξει καθολου παρα να τον εχει μαζι του.
Τι εννοείς 'καταλαβε πια περι τινος προκειται '; Τις σχέσεις Προστ-Μπαλέστρε τις γνωρίζεις/γνώριζες;
Ποιος επελεξε την ασημη Toleman απο πολυ καλυτερες ομαδες για να ειναι το Νο.1 γνωριζοντας οτι θα σπασει το συμβολαιο οταν τον βολευει? Ποιος εφυγε νυχτα και οδηγησε τις Toleman & Lotus στην εξαφανιση?
Ποιος τελειωσε με το βετο του την καριερα του Derek Warwick?
Σωστά κι εδώ!
Ποιος ειχε ως teammates (συχνα με προσωπικη απαιτηση) τους απιθανους 'βοηθους' De Angelis, Cecotto, Dumfries, Nakajima και Berger, που συνηθως επαιρναν τα απομειναρια απ'οτι εδινε η ομαδα στον 'εκλεκτο'?
Ο Μπέργκερ 'απίθανος' (ειρωνικά) ; Μακάρι να υπήρχαν οδηγοί σαν τον Μπέργκερ σήμερα.
Ποιος παραλιγο να σκοτωσει τον teammate του στο pit wall του Estoril οταν αυτος επιχειρησε να τον προσπερασει?
Ποιος αθετησε το λογο του σε μια συμφωνια κυριων (Imola '89) που προκαλεσε την οργισμενη επιπληξη του Ron Dennis?
Σωστός και πάλι εδώ!
Ποιος με το επιθετικο στυλ οδηγησης του ευθυνοταν για αρκετα ανοητα ατυχηματα, προβληματα αξιοπιστιας και αυξημενη καταναλωση, αλλα με την πρωτη ευκαιρια κατακεραυνωνε δημοσια τις ομαδες του?
Παραδείγματα plz
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Ποιος ειχε ως teammates (συχνα με προσωπικη απαιτηση) τους απιθανους 'βοηθους' De Angelis, Cecotto, Dumfries, Nakajima και Berger, που συνηθως επαιρναν τα απομειναρια απ'οτι εδινε η ομαδα στον 'εκλεκτο'?
O De Angelis μονο τυχαιος δε ηταν.
Ριξε μια ματια στη χρονια του 85.
Εβγαζε ματια μαζι με το Σεννα.
Χαθηκε τραγηκα σε δοκιμες στο Le castellie το επομενο χρονο απο φωτια που πηρε το αυτοκινητο του και μαλιστα αυτο αποτελεσε και την ταφοπλακα στα turbo.Σε ολα τα αλλα συμφωνω απλως καλο θα ηταν να μη τα βλεπεις μονοπλευρα.
Ο Σεννα δε ηταν αγιος αλλα ουτε και ο Προστ που ειχε μια ολοκληρη χωρα να τον σπρωχνει (σας θυμιζει τιποτα? hamilton ) με αρχηγο τον Μπαλεστρ τοτε προεδρο τησ Φισα.
Ποιόν θεωρείτε κορυφαίο οδηγό όλων των εποχών στην F1;