-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εχουν πολλες ακυρωσεις και γενικά αμάξια έχουν να δωσουνΜακάρι να έχεις δίκιο φίλε μου. Εγώ πάντως παράγγειλα το Μάιο από το Δεληγιάννη το 1.8 sport 5d, galaxy grey και είμαι προετοιμασμένος για μεγάλη αναμονή (αυτός μου είπε 10 μήνες). Ευτυχώς έχω κι άλλο αυτοκίνητο και δεν 'καίγομαι'.
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Σχετικά με τον συναγερμό είχαμε συζητησει με τον Σπύρο κάποια στιγμή μήπως κανουμε κατι...
Δυστυχως λόγω τρελλοδουλειάς μου το έχω αμελήσει.
Για να δούμε μήπως κανουμε καποιο group buy...Nα με έχετε υπόψιν σας. Με ενδιαφέρει επίσης.
-
Ο χρήστης jar76 έγραψε:
εχουν πολλες ακυρωσεις και γενικά αμάξια έχουν να δωσουν
Μακάρι να έχεις δίκιο φίλε μου. Εγώ πάντως παράγγειλα το Μάιο από το Δεληγιάννη το 1.8 sport 5d, galaxy grey και είμαι προετοιμασμένος για μεγάλη αναμονή (αυτός μου είπε 10 μήνες). Ευτυχώς έχω κι άλλο αυτοκίνητο και δεν 'καίγομαι'.
παρε ενα τηλ στη λαρισα και ρωτα αν έχουν και πότε.
-
Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΗΣ έγραψε:
Σχετικά με τον συναγερμό είχαμε συζητησει με τον Σπύρο κάποια στιγμή μήπως κανουμε κατι...
Δυστυχως λόγω τρελλοδουλειάς μου το έχω αμελήσει.
Για να δούμε μήπως κανουμε καποιο group buy...Nα με έχετε υπόψιν σας. Με ενδιαφέρει επίσης.
εγω έκανα ασφάλεια κλοπής.... είναι πιστεύω το ίδιο
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Σχετικά με τον συναγερμό είχαμε συζητησει με τον Σπύρο κάποια στιγμή μήπως κανουμε κατι...
Δυστυχως λόγω τρελλοδουλειάς μου το έχω αμελήσει.
Για να δούμε μήπως κανουμε καποιο group buy...Nα με έχετε υπόψιν σας. Με ενδιαφέρει επίσης.
εγω έκανα ασφάλεια κλοπής.... είναι πιστεύω το ίδιο
ανάλογα πόσο εκτίμησες το αυτοκίνητο σου φίλε coyote. Αν το έχεις υπερ-εκτιμήσει θα πληρωθείς την αξία αγοράς άσχετο του τι πληρώνεις σε ασφάλεια.
@Διονύση, Γιώργο:Να μαζευτούμε κάμποσοι και μετά θα αναζητήσουμε συμβατα συστήματα συναγερμού.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Σχετικά με τον συναγερμό είχαμε συζητησει με τον Σπύρο κάποια στιγμή μήπως κανουμε κατι...
Δυστυχως λόγω τρελλοδουλειάς μου το έχω αμελήσει.
Για να δούμε μήπως κανουμε καποιο group buy...Nα με έχετε υπόψιν σας. Με ενδιαφέρει επίσης.
εγω έκανα ασφάλεια κλοπής.... είναι πιστεύω το ίδιο
ανάλογα πόσο εκτίμησες το αυτοκίνητο σου φίλε coyote. Αν το έχεις υπερ-εκτιμήσει θα πληρωθείς την αξία αγοράς άσχετο του τι πληρώνεις σε ασφάλεια.
@Διονύση, Γιώργο:Να μαζευτούμε κάμποσοι και μετά θα αναζητήσουμε συμβατα συστήματα συναγερμού.
22000
-
καλά είσαι...21-22 θα το εκτιμούσαν
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
καλά είσαι...21-22 θα το εκτιμούσαν22 θα το εκτιμήσουν..... γι αυτό το εβαλα τόσο
-
το group N user που μας βγάζει, τι είναι?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το group N user που μας βγάζει, τι είναι?Μια πρόχειρη προσπάθεια αντικατάστασης του αριθμού δημοσιεύσεων με χαρακτηρισμό. Θα αλλάξει πάλι!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
[...]ανάλογα πόσο εκτίμησες το αυτοκίνητο σου φίλε coyote. Αν το έχεις υπερ-εκτιμήσει θα πληρωθείς την αξία αγοράς άσχετο του τι πληρώνεις σε ασφάλεια.δυστυχώς την τρέχουσα αξία **πώλησης **θα πληρωθείς, και όχι πόσο το αγόρασες [πιθανώς αυτό να εννοούσες]
Οπότε καλό είναι κάθε χρόνο να αναπροσαρμόζουμε και το ύψος της ασφάλισης γιατί αλλιώς πληρώνουμε κερατιάτικα....Υ.Γ. Το GroupX δείχνει το στάδιο *καψίματος *στο forum
-
Δηλαδη μπορεί να γίνω group A?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δηλαδη μπορεί να γίνω group A?μπα εσύ που είσαι παντρεμένος με πεθερά σε βλέπω group E
Αντρέα το ίδιο πράγμα λέμε
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Δηλαδη μπορεί να γίνω group A?
μπα εσύ που είσαι παντρεμένος με πεθερά σε βλέπω group E
Αντρέα το ίδιο πράγμα λέμε
στο group M είμαι
-
πραγματι πρεπει να εχουν πολλες ακυρωσεις.σημερα περασα απο τον δικο μου να παραπονεθω για την αργοπορια (αφου ακομα και ο διονυσης πηρε) και μου ειπαν οτι θ αργησει λογω ηλιοροφης παντως μου ειπε οτι εντος του μηνα εχει να μου δωσει (μαλλον απο ακυρωση) 1.8 σπορτ σε γκρι ή μαυρο. επειδη το μαυρο δε με χαλαει, βρωμιζει τοσο ευκολα οσο λενε? απο μουρη λεει αλλα μην ειμαι και με το ξεσκονοπανο στο χερι
-
Από 9/7/2007 αυξάνεται η τιμή του 1.8 Sport κατα 500
-
[quote='Ernest']Από 9/7/2007 αυξάνεται η τιμή του 1.8 Sport κατα 500
-
[quote='Ernest']Από 9/7/2007 αυξάνεται η τιμή του 1.8 Sport κατα 500
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
ο πωλητης ειχε πει οτι θα καλυψει τυχον αυξηση της τιμης.αν οχι, να πανε να γ@μηθουνε ειναι σιγουρη η πληροφορηση?δηλαδη απο Δευτερα?σα μουσαβτε μου φαινεται η πληροφορια
Πάντως δεν νομίζω να σου καλύψουν τη διαφορά. Ο Σαρακάκης Γλυφάδας είχε πει οτι θα την επιβαρυνόμουν αν τυχόν συνέβαινε.
-
Πρώτο ταξίδι για το Υβριδικό.
Κατάσταση: Πλήρες φορτίο 4 άτομα και αποσκευές (στα 360 κιλά σύνολο) και πλήρης κλιματισμός.
Διαδρομή: Αθήνα - Βόλος (Άφησσος) - Αθήνα.
Εντυπώσεις:
- Θέση οδήγησης: Δεν κουράζει στα μεγάλα ταξίδια.
- Θόρυβος: Εδώ δεν μπορώ να έχω ακριβή πληροφόρηση αλλά το γεγονός ότι παρόλο που βασικός θόρυβος ήταν ο σπασμένος καθρέπτης στα 120+ το CD έπαιζε στο 1/4 της ισχύος και ακούγονταν πολύ καθαρά δείχνει τη καλή δουλειά των ανθρώπων της Honda. Το CVT στα κομμάτια της Εθνικής που είναι επίπεδα (λίγα δυστυχώς) εξασφαλίζει και την άνεση από το θόρυβο του κινητήρα ο οποίος απλά γουργουρίζει στις μεγάλες ανηφόρες στροφάροντας από 4~5 k.
- Επιδόσεις: Ένα ψυχωμένο 1600 όπως αναμενόταν. Το 'kick-down' (κοινώς η ταχύτητα με την οποία τα υδραυλικά αλλάζουν τη σχέση υποδιπλασιασμού στο CVT) αρκετά καλό αν και στην αρχή αυτό το μισό δεύτερο θυμίζει λίγο turbo. Το βράδυ με την θερμοκρασία να κατεβαίνει κάτω από 30 βαθμούς ο ηλεκτροκινητήρας έκανε πολύ περισσότερο αισθητή τη παρουσία του. Στα τμήματα με τις μεγάλες ανηφόρες το CC δεν είχε μεγάλη δυσκολία στο να κρατά την ταχύτητα σταθερή (αν και έχανε 5 με 6 χιλιόμετρα) οπότε με 1-2 άτομα τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα.
- Κατανάλωση. 6.1 λίτρα για 380 χιλιόμετρα (όσο και το trip) και στην επιστροφή με λίγο πιο ζωηρό ρυθμό στα 6.2 λίτρα. Ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια ταχύτητας παντού με εξαίρεση στο κομμάτι ως τον Άγιο Κωνσταντίνο που τα 120 είναι ήδη πολλά (για την κατάσταση του δρόμου). Καλή κατανάλωση. Δεν με εντυπωσίασε είναι η αλήθεια άλλα με φυσιολογικό φορτίο (2 άτομα και αποσκευές) και σε λίγο πιο κρύες συνθήκες (με την μπαταρία να έχει μεγαλύτερη απόδοση και χωρητικότητα) με τον καθρέπτη του οδηγού σε καλή κατάσταση (μεγάλες τριβές που τις άκουγες και τις έβλεπες όταν καθάριζες τα τζάμια εμπρός) και με το αμάξι πλυμμένο τα 5.5 λίτρα δεν θα ήταν ουτοπικό νούμερο.
- ΄Άνεση. Με την ανάρτηση επιβαρυμένη λόγω των πολλών κιλών σε μερικά σημεία το ένιωθες ότι τερμάτιζε αλλά σε σχέση με άλλα οχήματα η άνεση του ήταν εφάμιλλη θα έλεγα του GOLF IV (με τα 65άρια ελαστικά καθώς το βασικό με τα 80άρια γερμανικό είναι απλά άπαιχτο για τους Ελληνικούς δρόμους) αλλά μακριά από τους Γάλλους (πχ ΖΧ ή ακόμα χειρότερα τα Citroen με υδροπνευματικές). Σε σχέση με το COLT καμμία σχέση είναι πολύ πιο άνετο και σε σχέση με το TIPO (αν και δεν πρέπει να συγκρίνουμε οχήματα με 15 χρόνια διαφορά) η πίσω ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια δουλεύει πολύ καλύτερα από τους ημιυστερούντες βραχίονες αν και δεν είναι τόσο παιγνιδιάρα όσο αυτή του TIPO ή του ΖΧ. Το μακρύ μεταξόνιο βοηθά πολύ στις εγκάρσιες ανωμαλίες μειώνοντας σημαντικά τα g που δέχεται το στομάχι των επιβατών με αποτέλεσμα να μην κουράζει και να μην ζαλίζει.
- Οδική Συμπεριφορά. Τα όρια πρόσφυσης είναι αρκετά ψιλά ακόμα και με τα 195 ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Το τιμόνι παρόλο ηλεκτρικό έδινε τις πληροφορίες που έπρεπε. Στους πλάγιους ανέμους το όχημα παρουσιάζει ευαισθησία αν και δεν συγκρίνεται με τα πολυμορφίζοντα μικρά (είδε COLT) καθώς με τον άνεμο να κάνει έντονα την παρουσία του αναγκάστηκα να προβώ μόνον σε μικροδιορθώσεις της πορείας. Από την άλλη όμως σε καμία στιγμή δεν ένιωσα συμπτώματα αποσταθεροποίησης (το τιμόνι να έχει μικρότερη επίδραση εμπρός, η ουρά να φεύγει κ.λπ.) κάτι που πρέπει να λέει πολλά για το αεροδυναμικό ζύγιασμα. Το όχημα εφεύγε δηλαδή σχεδόν ως μονόλιθος δεξία ή αριστερά καθώς το Κ.Β. και το Κ. Αεροδυναμικής Πίεσης (Κ.Α.Π.) πρέπει να έπεφταν πολύ κοντά (και στα δύο ταξίδια οι ογκόλιθοι επιβάτες (τα μεγάλα βαρίδια) βρισκόντουσαν εμπρός και πίσω) για τη συγκεκριμένη διαμόρφωση φορτίου. Σε ταξίδι μόνος και με αποσκευές αν οι συνθήκες το επιτρέψουν θα μου δοθεί η ευκαιρία να επαληθεύσω τον άνω ισχυρισμό (περί Κ.Β. και Κ.Α.Π. Αν προσθέσει κανείς και το πολύ μεγάλο μεταξόνιο τα φαινόμενα στροφής του εμπρός ή του πίσω μέρους απλά ή δεν υπάρχουν ή είναι ανεπαίσθητα. Τα πίσω διπλά ψαλίδια έκαναν τη διαφορά στους δρόμους του Πηλείου αλλά και στην Εθνική καθώς ποτέ δεν ένιωσα κάποια μετακίνηση του πίσω μέρους ή κάποιο ξεκόλλημα (κοινώς στιγμιαία υπέρβαση της πρόσφυσης του πίσω άξονα με αποτέλεσμα να κλείσει πιο γρήγορα τη στροφή το όχημα).
- Χώροι. Το ταξίδι έγινε με τους πίσω επιβάτες να παίζουν 'ξύλο' (φιλικό μας ζευγάρι που είναι πολύ ερωτευμένο ακόμα.... - κοινώς η ώρα του παιδιού αλλά κατάλληλο μόνον για ενήλικες) και χωρίς προβλήματα. Τα 350 λίτρα του χώρου αποσκευών ήταν επαρκέστατα (είχαμε ακόμα λίγο χώρο) για ταξίδι 3 ημερών αν και για 15 ημέρες μάλλον θα θέλαμε μπαγκαζιέρα.
- Άνεση του οδηγού. Μεγάλο πράγμα το cruise control. Σταυροπόδι ή να χορεύουν τα πόδια την ώρα που το όχημα πραγματοποιούσε τη δουλειά για την οποία είχε φτιαχτεί. Ο δεξιός καθρέπτης αποδείχτηκε σωτήριος. Για τον κεντρικό απογοήτευση όμως, καθώς τρέμει (και αυτό οφείλεται και στην οθόνη ενδείξεων για τους αισθητήρες παρκαρίσματος) και είναι μικρός.
- Απόδοση κλιματισμού. Πολύ καλή με το να διατηρεί με μεγάλη άνεση τους 25 βαθμούς με έξω 36 ή 37 και με ντάλα ήλιο. Το μόνο που με ενοχλεί είναι αυτή η τάση στο full auto να λειτουργεί πάντα με ανακυκλοφορία.
Αυτά και ελπίζω να μην κούρασα....
Ηonda Civic 2005