Καταρχήν μιλάμε μόνο για το 2007, από το 2008 θα υπάρχει κανονικά η κατηγορία R.
Βέβαια και τότε θα υπάρχει το πρόβλημα του πως θα τρέχουν τα R παρέα με τα Ν/Α, όσο τουλάχιστον θα υπάρχουν τα τελευταία, δηλ. 4-5 χρόνια ακόμα.
Ως προς αυτό λοιπόν, το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι το JWRC, όπου τα R3 (Clio του Sandell) δηλ. ΔΙΛΙΤΡΑ αυτοκίνητα τρέχουν μαζί με τα S1600.
Αυτό σημαίνει πως τα R ΔΕΝ είναι kit car ίδιου κυβισμού διότι ΔΕΝ έχουν ίδιες ελευθερίες με τα kit car σε ό,τι αφορά το αμάξωμα (θόλοι, φτερά κτλ.). Και όντως, σα λογική, η R είναι κάτι σαν 'kit car group N', δηλ. ανάμεσα στα Ν και στα Α. Οπότε λογικά τρέχουν σαν κανονικά ομάδας Α, δηλ. R/3 --> A/7, R/2 --> A/6 κτλ.
Ενημερωτικά, το δελτίο αναγνώρισης του Clio R/3 περιλαμβάνει (όλα με part number της μαμάς Renault, τέλος δηλ. της 'μαστρο-Μήτσος' εξέλιξης, και αυτό νομίζω είναι το κόλπο: μικρότερο κόστος διότι δε χρειάζεσαι πλέον R&D αλλά όλα τα λεφτά πάνε στην τσέπη του εργοστασίου): πιστόνια, μπιέλες, στροφαλοφόρο, βολάν, εκκεντροφόρους, πεταλούδα 60 mm, συμπλέκτη, κιβώτιο σειριακό συγκεκριμένο, διαφορικό, ημιαξόνια, πλήμνες, γόνατα και μπράτσα και γέφυρες ανάρτησης, συγκεκριμένα αμορτισέρ, πίσω άξονα, φρένα-τρόμπες κτλ. Πως μπορεί να συγκριθεί αυτό με ένα 'θηρίο' kit car με 4πετάλουδα, αλλαγές σε πλαίσιο-αμάξωμα, ελεύθερους εκκεντροφόρους, ελεύθερη συμπίεση κτλ.
Δεν ξέρω αν απάντησα στην απορία σου...