-
εχω ενα 307 διλιτρο και με το παραμικρο η θερμοκρασια νερου
παει στο 95-100 βαθμους κελσιου. επισης σε ενα ταξιδι χαλκιδικη-
αθηνα (με θερμοκρασια εξωτερικη ~35 βαθμους κελσιου) ειχα
το ιδιο προβλημα & θερμοκρασια λαδιου ~130 βαθμους κελσιου
παρολου που οδηγουσα χαλαρα και δεν ξεπερνουσα τα 140-150
χλμ.υπαρχει προβλημα ???
τι λυσεις προτεινεται !!! -
εχω ενα 307 διλιτρο και με το παραμικρο η θερμοκρασια νερου
παει στο 95-100 βαθμους κελσιου. επισης σε ενα ταξιδι χαλκιδικη-
αθηνα (με θερμοκρασια εξωτερικη ~35 βαθμους κελσιου) ειχα
το ιδιο προβλημα & θερμοκρασια λαδιου ~130 βαθμους κελσιου
παρολου που οδηγουσα χαλαρα και δεν ξεπερνουσα τα 140-150
χλμ.υπαρχει προβλημα ???
τι λυσεις προτεινεται !!! -
εχω ενα 307 διλιτρο και με το παραμικρο η θερμοκρασια νερου
παει στο 95-100 βαθμους κελσιου. επισης σε ενα ταξιδι χαλκιδικη-
αθηνα (με θερμοκρασια εξωτερικη ~35 βαθμους κελσιου) ειχα
το ιδιο προβλημα & θερμοκρασια λαδιου ~130 βαθμους κελσιου
παρολου που οδηγουσα χαλαρα και δεν ξεπερνουσα τα 140-150
χλμ.υπαρχει προβλημα ???
τι λυσεις προτεινεται !!! -
2λιτρο βενζίνης ή πετρέλαιο; Χρονολογία/έκδοση;
-
Νερα-λαδια εχει?Το ιδιο παθαινε και ενα Corsa μιας φιλης μου και οταν σηκωσα καπο ελειπε 3 λιτρα παραφλου και 1 λιτρο λαδι
-
Κανε εναν ελεγχο οπως ειπε και ο φιλος απο πανω σε νερο και λαδια
μετα κοιτα για διαρροες
Μετα θα πρεπει να δεις εαν δουλευουν σωστα τα βερτιλατερ ,
μετα την βαλβιδα θερμοκρασιας και τελος εαν εχει αρπαξει η φλατζα
-
Να ελέγξει ο μηχανικός σου εαν υπάρχει αέρας στο κλειστό κύκλωμα ψυξης, κατι που δεν φαίνεται στη στάθμη και χρειάζεται εξαέρωση.
Μετά αλλαγή βαλβίδας θερμοκρασίας στο ψυγείο (του βεντιλατέρ) και τέλος αλλαγή θερμοστάτη σαν έσχατη λύση.
-
H θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού είναι λογικό να είναι στους 95-100... το 'παραμικρό' πώς το εννοείς; Το σωστό είναι το καλοκαίρι σε 6-7 λεπτά και το χειμώνα σε 10-12 να την έχει φτάσει (ή στο περίπου anyway). Θερμοκρασία λαδιού παρ' όλο που μου φαίνεται μεγάλη, είναι εντός των φυσιολογικών. Εξαρτάται από το πόσο και τι λάδι έχεις. Αν εντός πόλης σου μένει λίγο πιο χαμηλά και μόνο όταν πας από 140χαω και πάνω σου ανεβαίνει στους 130, τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τη θερμοκρασία. Φαντάζομαι ότι δεν την έχεις δει ποτέ να μπαίνει στα κόκκινα, και όταν ρίχνεις ρυθμό πέφτει λίγο.
-
Βάλε μπρός το αμάξι ΑΠΟ ΚΡΥΟ και άφησέ το να ζεσταθεί παρκαρισμένο,
ακίνητο, ΧΩΡΙΣ μαρσάρισμα κλπ.α) Σε πόσα λεπτά ανεβάζει θερμοκρασία στους 100C?
β) Σε πόσα λεπτά ανοίγουν τα βεντιλατέρ?Εφόσον ΑΜΕΣΩΣ ανεβάζει θερμοκρασία, εμένα μου μυρίζει ΜΙΣΟκλειστος
θερμοστάτης-βαλβίδα, οπότε δεν έχεις καλή κυκλοφορία στα κύκλωμα ψύξης.γ) Βλέπεις μήπως φυσαλίδες στο ψυκτικό υγρό ? (δες αφού κλείσεις με
μεγάλη προσοχή μην πεταχτεί πάνω σου). -
drdino :307 XSI 2.0 (βενζινη) μοντελο 4/2006
pilotos : λαδια εχει παραφλου δεν μπορω να τσεκαρω γιατι
το ψυγειο ειναι μεσα στη μετωπη και δεν εχεις αμεση προσβαση,αλλα
τελη Απριλιου πηγα συνεργειο και υποτηθεται οτι το τσεκαραν και
αυτο...
japanpower: διαρροες δεν εχει και το βεντιλατερ ανοιγει
sp0+:εξαέρωση για να γινει πρεπει να αλλαξω και το αντιψυκτικο?!
σωστα? γενικα εχουν τα γαλλικα ταση για μικροβλαβες
Di0:εγω θελω θερμοκρασια νερου στο 90 και οχι στο 100.δεν γινεται
να κανω διαδρομη 2χλμ στο περιστερι σε στενακια με 2ταχυτητα και
40χλμ και το νερο να δειχνει 100.αυτο δεν συμβαινει σε κανενα
γιαπωνεζικο...και λαδια στο 130 επειδη παω 140 χλμ στην εθνικη
ειναι απαραδεκτο γιατι αναγκαζομουν να κοψω για να πεσει η θερμοκρασια.
zardoz:δεν ξερω αυτη τη στιγμη να σου απαντησω.ευχαριστο ολους για την βοηθεια
-
Πάει όντως στο 100; Καρφωμένη βελόνα στους 90 δεν θα δεις στα γαλλικά πάντως. Βγάλε καμιά φωτό τον πίνακα οργάνων με θερμοκρασία ψυκτικού και λαδιού αν είναι εύκολο.
Παραφλού ελέγχεις από το δοχείο πλήρωσης στα αριστερά σου όπως βλέπεις το μηχανοστάσιο από μπροστά. Aν και έχουμε διαφορετικό μοτέρ, το δοχείο βρίσκεται στην ίδια θέση:κόκκινος κύκλος. Η στάθμη να είναι μεταξύ min-max.
-
Ακούγεται περίεργο το ότι ανεβαίνει τόσο γρήγορα σίγουρα, πάντως αν παίζει 90-100 θεωρητικά είσαι ΟΚ. Επίσης θεωρητικά, θέλεις το ψυκτικό να είναι σε αυτή τη θερμοκρασία γιατί αποδίδει καλύτερα.
Στο δικό μου (206 1.6) η θερμοκρασία παίζει 90-98 συνέχεια όταν είναι ζεστό. Κάτι συζητιόταν πρόσφατα στο psclub για αλλαγή θερμοστάτη (ή αισθητήρα θερμοκρασίας; ) με άλλον που θα δίνει σήμα σε άλλες θερμοκρασίες ώστε η θερμοκρασία να είναι 82-92 ή κάπου εκεί.
Όσο για τα λάδια, αφ'ενός ο δείκτης δεν είναι ό,τι πιο αξιόπιστο, από την άλλη, ανεβάζει και μένει 130 ή ανεβάζει και συνεχίζει να ανεβαίνει; Τα κόκκινα μου φαίνεται είναι 140+, και με κόφτες σε πίστα έχω δει τη βελόνα πολύ κοντά στο 140. Υποπτεύομαι ότι τα λάδια που έχει ο κινητήρας δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, ξέρεις μάρκα και πότε τα άλλαξες;
Για την ταχύτητα που ανεβάζει, δοκίμασε ό,τι έχει προταθεί στο θέμα
-
Ο χρήστης THANASIS21 έγραψε:
εχω ενα 307 διλιτρο και με το παραμικρο η θερμοκρασια νερου
παει στο 95-100 βαθμους κελσιου.Λοιπόν. Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Τα συστήματα ψύξης δουλεύουν ως εξής (χοντρικά):
Έστω η ιδανική θερμοκρασία είναι 90 βαθμοί. Ο θερμοστάτης όταν η θερμοκρασία είναι μέχρι 90 δεν ασχολείται με το θέμα. Πάνω από τους 90 μπαίνει στο παιχνίδι και λέει στο σύστημα ψύξης 'μεγάλε κάτι παίζει εδώ πέρα, κάνε τη δουλειά σου γιατί καιγόμαστε (κυριολεκτικά)'. Πόσο πάνω από τους 90; Συνήθως στους 95-100 βαθμούς. Τότε λοιπόν το σύστημα ψύξης βάζει ένα χεράκι και αρχίζει να ρίχνει τη θερμοκρασία. Πόσο τη ρίχνει;;; Λίγο κάτω από τους 90 (80-85), οπότε λέει 'σα να ξεπαγιάσαμε εδώ πέρα' και λασκάρει...
Συμπέρασμα: Είναι απολύτως φυσιολογικό να υπάρχει αυτό το ελαφρύ παίξιμο του δείκτη θερμοκρασίας στο αμάξι.
Ερώτηση: Γιατί σε άλλα αμάξια αυτό δε συμβαίνει;;;
Απάντηση: Οι περισσότεροι οδηγοί δεν γνωρίζουν τα παραπάνω και τρομάζουν με αυτό το 'παίξιμο' του δείκτη. Άρα υπάρχει μηχανισμός που απαγορεύει στο δείκτη να κινηθεί σε περίπτωση που οι μεταβολές της θερμοκρασίας είναι εντός αυτών των στενών ορίων. Ο δείκτης θα κινηθεί (προς τα πάνω ή κάτω) μόνο αν υπάρξει μεγάλη παρέκλιση από τη φυσιολογική θερμοκρασία.
Το γιατί η Peugeot δεν χρησιμοποιεί τέτοιο μηχανισμό (κι εγώ 206 έχω) δεν το γνωρίζω, πιθανολογώ ότι είναι θέμα κόστους.
επισης σε ενα ταξιδι χαλκιδικη-
αθηνα (με θερμοκρασια εξωτερικη ~35 βαθμους κελσιου) ειχα
το ιδιο προβλημα & θερμοκρασια λαδιου ~130 βαθμους κελσιου
παρολου που οδηγουσα χαλαρα και δεν ξεπερνουσα τα 140-150
χλμ.Σε κίνηση με σταθερή ταχύτητα είναι φυσιολογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία του λαδιού (για να πω την αλήθεια όμως δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή το γιατί... ), ιδίως σε αυτοκίνητα χωρίς ψυγείο λαδιού (που είναι συνήθως υπερβολή, εκτός άμα μιλάμε για πιεσμένα υπερτροφοδοτούμενα). Μετά από λίγο πέφτει η θερμοκρασία. Εφόσον δεν παραμένει εκεί πάνω για πολύ ώρα και δεν πάει στο κόκκινο ουδέν πρόβλημα.
εγω θελω θερμοκρασια νερου στο 90 και οχι στο 100.
Λυπάμαι, αλλά αυτό, χωρίς 'πείραγμα' δεν γίνεται!
δεν γινεται
να κανω διαδρομη 2χλμ στο περιστερι σε στενακια με 2ταχυτητα και
40χλμ και το νερο να δειχνει 100.Γιατί αυτό σου φαίνεται περίεργο;;:hmmm: Το περίεργο θα ήταν μέσα σε 2 χλμ (ή σε οποιαδήποτε στιγμή γενικά) να σου ανεβάζει στα κόκκινα...
αυτο δεν συμβαινει σε κανενα
γιαπωνεζικο...Και Γερμανικό και σου εξήγησα γιατί...
υπαρχει προβλημα ???
τι λυσεις προτεινεται !!!Κανένα απολύτως πρόβλημα. Είναι και οι δύο παρατηρήσεις απολύτως φυσιολογικές.
Λύση: Να μην ανησυχείς! Και να μην ασχοληθείς με κάτι που δουλεύει μια χαρά!
-
Μάρκο, δεν νομίζω ότι είναι θέμα κόστους. Πάντως για εμένα είναι προτιμότερο να βλέπω τις μεταβολές τις θερμοκρασίες παρά να είμαι στην ψευδαίσθηση ότι το μοτέρ δουλεύει πάντα στους 90 βαθμούς. Αλλά με κάτι τέτοιες αντιδράσεις μετά αναρωτιόμαστε στους καφέδες γιατί κάνουν συγκεκριμένα πράγματα οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάρκο, δεν νομίζω ότι είναι θέμα κόστους.Εγώ πάλι είμαι σίγουρος ότι είναι... Αν αυτό το μηχανηματάκι κάνει 1 ευρώ και θα η Πεζώ βγάζει 4εκ αμάξια το χρόνο, ξαφνικά μένεις με 4 εκ ευρώ στην άκρη!
-
Δεν χρειάζεται κάποιο ειδικό μηχανηματάκι. Γραμμή κώδικα είναι στον εγκέφαλο πλέον. Εγώ σου είπα γιατί γίνεται αυτό, για να είναι πιο ήσυχοι οι οδηγοί. Το μεγαλύτερο ποσοστό θέλει όσο το δυνατόν λιγότερα ερεθίσματα. Να βάζει μπρος, να φεύγει.
-
Εγω παντως στο 206 εχω αυτο που περιγραφεις και ειναι ολα φυσιολογικα 1 χρονο τωρα και παραπανω. Δηλαδη η θερμοκρασια δεν ειναι καρφωμενη στους 90 αλλα παιζει απο 85-100 θα ελεγα...
Σε γενικες γραμμες παντως εχω ξενερωσει λιγο απο το παιξιμο του ρελαντι ( 'Σε Φυσιολογικα ορια' ), κατι τριγμοι, και λιγο το κιβωτιο ως αισθηση, κατι αυτο με τη θερμοκρασια (:oops:) ...
Δεν ξερω αν θα ξαναπαιρνα γαλλικο
-
Θύμισέ μου λίγο τι μοτέρ έχεις...
Όσο για το κιβώτιο, κανείς δεν είναι ενθουσιασμένος. Με μια αλλαγή στις βαλβολίνες πάτνως υπάρχει θεαματική βελτίωση.
-
1.4 16v εχω. Απο μοτερ και επιταχυνσεις παραπανω και αποτι περιμενα πραγματικα για 1.4... αλλα γενικα ρε γμτ το αμαξι εχει μια αισθηση 'φτηνιας' σε αρκετα πραγματα, που με εκνευριζει...
Σαν να το φτιαξαν 'στα γρηγορα' ειναι!
-
Ε ναι, το έχει το 206 αυτό, αν σκεφτείς από πότε είναι. Καλώς ή κακώς, ούτε ιδιαίτερα ακριβό ήταν (είναι).
Όσον αφορά το ρελαντί σου, δεν θυμάμαι αν έχει βηματικό μοτέρ ρελαντί εσένα, θα πρέπει να το ψάξω και να σου πω.
προβλημα υπερθερμανσης σε Peugeot 307