-
senna...
-
Ο Πουρναράκης!!!
δεν είδατε που είχε την μεγαλύτερη τελική και 1 καλό φρενάρισμα?
αν είχε ασχοληθεί από μικρος, ποιός Σέννα και βλακείες?
για να σοβαρευτούμε και λίγο θεωρώ ότι λείπει από την λίστα ο μεγάλος Ζυλ Βιλνέβ -
όσο περνάει ο καιρός το πασίγνωστο σλόγκαν: παντού υπάρχει ένας μύθος
θεωρώ ότι είναι μέσα σε όλα και πάει με όλα.
οι περσότεροι εδώ δεν έχουν δει ποτε τον Ζυλ Βιλνέβ κι όμως επειδή πέθανε νωρίς είναι ένας μύθος .
τον ζητάνε όλοι(?)....
κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τον Σέννα. αυτός 'αγιοποιηθηκε' πολύ παραπάνω από ότι του αναλογεί επειδή πέθανε στο καθήκον.
Δεν είμαι και εντελώς βέβαιος αλλά όσο ζούσε -στην κόντρα του με τον προστ- δεν είχε και την τόόσο μεγάλη αποδοχή που έχει μετά θάνατον...την εποχή την θυμάμαι καλά -εγώ ψήφισα Πικέ- θεωρώ ότι ήταν για ένα διάστημα το 'αγαπημένο παιδί' της f1...μετά έγινε ο σουμάχερ - πριν ο προστ - ο λάουντα κοκ.... -
Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
οι περσότεροι εδώ δεν έχουν δει ποτε τον Ζυλ Βιλνέβ κι όμως επειδή πέθανε νωρίς είναι ένας μύθος.Αυτό δεν ισχύει (εκτός αν είμαστε νήπια)...
_
-
Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
όσο περνάει ο καιρός το πασίγνωστο σλόγκαν: παντού υπάρχει ένας μύθος
θεωρώ ότι είναι μέσα σε όλα και πάει με όλα.
οι περσότεροι εδώ δεν έχουν δει ποτε τον Ζυλ Βιλνέβ κι όμως επειδή πέθανε νωρίς είναι ένας μύθος .
τον ζητάνε όλοι(?)....
κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τον Σέννα. αυτός 'αγιοποιηθηκε' πολύ παραπάνω από ότι του αναλογεί επειδή πέθανε στο καθήκον.
Δεν είμαι και εντελώς βέβαιος αλλά όσο ζούσε -στην κόντρα του με τον προστ- δεν είχε και την τόόσο μεγάλη αποδοχή που έχει μετά θάνατον...την εποχή την θυμάμαι καλά -εγώ ψήφισα Πικέ- θεωρώ ότι ήταν για ένα διάστημα το 'αγαπημένο παιδί' της f1...μετά έγινε ο σουμάχερ - πριν ο προστ - ο λάουντα κοκ....αν και προσωπικά λόγω ηλικίας τον έχω δει στα πρώτα χρόνιαπου έβλεπα F1, θεωρώ ότι και οι νεώτεροι τον έχουν δει όσο και εμείς οι παλαιότεροι, ίσως και παραπάνω λόγω των τόσων βίντεο που κυκλοφορούν στο ίντερνετ, ίσως και λίγο περισσότερο.
μεγάλος οδηγός δεν είναι αυτός που κατακτά μόνο τα πρωταθλήματα, αλλά και αυτός που κάνει τον θεατή να σηκωθεί στις μύτες των ποδιών του ακόμα και στην τηλεόραση και σε άλλες εποχές, με τρελές ιπποδυνάμεις, χωρίς τράξιον, κτλ.
έτσι κι αλλιώς την γνώμη μας εκφράζουμε και χωρίς όφελος, δεν το κάνουμε για να δεχόμαστε συγκαλυμένες επιθέσεις για να αρχίσει μάχη.
ελληνικούς αγώνες θα το κάνετε και εδώ..... -
Γειά σας,
Με βάση τον τίτλο του θέματος '... κορυφαίος οδηγός' , αυτός δηλαδή που είναι στην κορυφή, υπερτερεί κλπ, ψήφισα Σουμάχερ.
Είναι πρώτος σε νίκες, σε πρωταθλήματα (μέχρι σήμερα !), κατέχει σχεδόν όλα τα ρεκόρ, συνεπώς είναι ο κορυφαίος.
Άλλο πράγμα, ο ...καλύτερος, που αναφέρουν αρκετοί.
Ο καλύτερος είναι κάτι το σχετικό και προκύπτει μετά από σύγκριση και για να συγκρίνεις, πρέπει να ισχύουν οι ίδιες παράμετροι, κάτι που δεν υφίσταται μεταξύ όλων αυτών των οδηγών (διαφορετικές συνθήκες, άλλοι κανόνες, άλλες δυνατότητες, άλλες τεχνολογίες, όλα διαφορετικά).Φιλικά
Μάξιμος
-
Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
[snip]
κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τον Σέννα. αυτός 'αγιοποιηθηκε' πολύ παραπάνω από ότι του αναλογεί επειδή πέθανε στο καθήκον.Έχεις υπόψη σου κάποια οδηγικά του χαρίσματα που μεγαλοποιήθηκαν ή ακόμα κι εφευρέθηκαν μετά το θάνατό του, χωρίς να ισχύουν;
Δεν είμαι και εντελώς βέβαιος αλλά όσο ζούσε -στην κόντρα του με τον προστ- δεν είχε και την τόόσο μεγάλη αποδοχή που έχει μετά θάνατον...
[snip]Στην αρχή δεν είχε μεγάλη αποδοχή, όσο όμως πέρναγαν τα χρόνια τόσο μεγαλύτερη ήταν η αποδοχή που κέρδιζε (με το σπαθί του). Όταν σκοτώθηκε τον είχε αποδεχτεί ακόμα και ο Προστ ως τον καλύτερο οδηγό που είχε αντιμετωπίσει ή δει στη φόρμουλα ένα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Έχεις υπόψη σου κάποια οδηγικά του χαρίσματα που μεγαλοποιήθηκαν ή ακόμα κι εφευρέθηκαν μετά το θάνατό του, χωρίς να ισχύουν;Το οτι στην κορυφη της σελιδας εχει 55 ψηφους ενω ο ms εχει 31, ο Prost 7 και ο Fangio 4 ειναι η απαντηση στο ερωτημα σου.
-
Και μολις 3 ψηφους ο Κλαρκ, για τον οποιο οταν ζουσε ο Σενα τους ελεγαν οτι ηταν αμεσα συγκρισιμοι
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Έχεις υπόψη σου κάποια οδηγικά του χαρίσματα που μεγαλοποιήθηκαν ή ακόμα κι εφευρέθηκαν μετά το θάνατό του, χωρίς να ισχύουν;
Το οτι στην κορυφη της σελιδας εχει 55 ψηφους ενω ο ms εχει 31, ο Prost 7 και ο Fangio 4 ειναι η απαντηση στο ερωτημα σου.
I know... ρητορική ήταν η ερώτηση
-
Ο χρήστης pptsmps έγραψε:
όσο περνάει ο καιρός το πασίγνωστο σλόγκαν: παντού υπάρχει ένας μύθος
θεωρώ ότι είναι μέσα σε όλα και πάει με όλα.
οι περσότεροι εδώ δεν έχουν δει ποτε τον Ζυλ Βιλνέβ κι όμως επειδή πέθανε νωρίς είναι ένας μύθος .
τον ζητάνε όλοι(?)....
κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τον Σέννα. αυτός 'αγιοποιηθηκε' πολύ παραπάνω από ότι του αναλογεί επειδή πέθανε στο καθήκον.
Δεν είμαι και εντελώς βέβαιος αλλά όσο ζούσε -στην κόντρα του με τον προστ- δεν είχε και την τόόσο μεγάλη αποδοχή που έχει μετά θάνατον...την εποχή την θυμάμαι καλά -εγώ ψήφισα Πικέ- θεωρώ ότι ήταν για ένα διάστημα το 'αγαπημένο παιδί' της f1...μετά έγινε ο σουμάχερ - πριν ο προστ - ο λάουντα κοκ....Έχεις παρακολουθήσει αγώνες της 10ετίας 84-94? Τότε που ο οδηγός έπαιζε βασικό ρόλο κ κάποιος μπορούσε να διακριθεί κ μ ένα πιο αργό μονοθέσιο. Το θέμα είναι τι έκανε , πως το έκανε κ με ποιούς έτρεχε...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Το οτι στην κορυφη της σελιδας εχει 55 ψηφους ενω ο ms εχει 31, ο Prost 7 και ο Fangio 4 ειναι η απαντηση στο ερωτημα σου.Αφου θεωρείται ο καλύτερος για τι να μην έχει και 55 και 85 και 105;
Αν δηλαδή την πρωτομαγιά του 94 ζούσε και απλά σταματούσε την καριέρα του, ποιος σου λέει ότι θα είχε 54 και όχι 55;
Τι σχέση έχει το ότι πέθανε; Τόσοι και τόσοι έχουν πεθάνει στην F1.Όσο για τις 3 του Clark και τις 4 του Fangio, είναι απόλυτα φυσιολογικές, αφού ψηφίζονται από άτομα που στην πλειοψηφία τους δεν τους έχουν παρακολουθήσει ποτέ να αγωνίζονται.
Γενικά, σε ψηφοφορίες αυτού του τύπου οι μεταγενέστεροι έχουν σαφές προβάδισμα (αυτό είναι το 'άδικο' της υπόθεσης), ο δε θάνατος μου μοιάζει ανούσια καραμέλα.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Το οτι στην κορυφη της σελιδας εχει 55 ψηφους ενω ο ms εχει 31, ο Prost 7 και ο Fangio 4 ειναι η απαντηση στο ερωτημα σου.
Αφου θεωρείται ο καλύτερος για τι να μην έχει και 55 και 85 και 105;
Αν δηλαδή την πρωτομαγιά του 94 ζούσε και απλά σταματούσε την καριέρα του, ποιος σου λέει ότι θα είχε 54 και όχι 55;
Τι σχέση έχει το ότι πέθανε; Τόσοι και τόσοι έχουν πεθάνει στην F1.Όσο για τις 3 του Clark και τις 4 του Fangio, είναι απόλυτα φυσιολογικές, αφού ψηφίζονται από άτομα που στην πλειοψηφία τους δεν τους έχουν παρακολουθήσει ποτέ να αγωνίζονται.
Γενικά, σε ψηφοφορίες αυτού του τύπου οι μεταγενέστεροι έχουν σαφές προβάδισμα (αυτό είναι το 'άδικο' της υπόθεσης), ο δε θάνατος μου μοιάζει ανούσια καραμέλα.
Λογικά αν ζούσε θα παρέμενε ο κορυφαίος. Αλλά αν έχανε το πρωτάθλημα του 1994 από τον Σουμάχερ και σταματούσε μάλλον θα άφηνε ανάλογη γεύση με τον τελευταίο στο τέλος της καρριέρας του που του το άρπαξε ο Νάντο.. Τελικά καλύτερο φινάλε στην καρριέρα του είχε ο Προστ που έφυγε αγκαλιά με τον 4ο τίτλο
-
Το πράγμα μιλάει από μονο του
Michael Schumacher (7 πρωταθλήματα - 91 νίκες) -
Αργά και ταπεινά
Michael Schumacher (7 πρωταθλήματα - 91 νίκες) ---> Αυτόν ψήφισα.
Juan Manuel Fangio (5 πρωταθλήματα - 24 νίκες) ----> Θεωρείται ο καλύτερος της εποχής του.
Alain Prost (4 πρωταθλήματα - 51 νίκες) ----> Ο κύριος καθηγητής. Θα μπορούσε να έχει 5 πρωταθλήματα καθώς έχασε 2 από ατυχία και κέρδισε ένα που δεν το άξιζε.
Ayrton Senna (3 πρωταθλήματα - 41 νίκες) ----> Ίσως ο πιο ταλαντούχος οδηγός που πέρασε ποτέ. Ο θάνατος του απλά έφτιαξε ένα θρύλο.
Jackie Stewart (3 πρωταθλήματα - 27 νίκες) ----> Δεν έχω γνώμη.
Niki Lauda (3 πρωταθλήματα - 25 νίκες) ---> Το τελευταίο πρωτάθλημα δεν το άξιζε (ο Prost ήταν πίο γρήγορος αλλά μετά από ένα ατύχημα που σε αφήνει μισοανάπηρο θέλει @@@@δια να ξαναγυρίσεις εκεί.
Nelson Piquet (3 πρωταθλήματα - 23 νίκες) ----> Κάποτε είχε πει ότι ο Σέννα δεν είναι 'φανατικός άντρας'. Ο τελευταίος μιάς γενεάς που σήμερα θα την χαρακτήριζαν κωλόπαιδα.
Jack Brabham (3 πρωταθλήματα - 14 νίκες) ---> όπως και με Jackie δεν έχω γνώμη.
Jim Clark (2 πρωταθλήματα - 25 νίκες) ----> Ο πιο γρήγορος οδηγός από το νησί....
Mika Hakkinen (2 πρωταθλήματα - 20 νίκες) ----> Και μόνον το γεγονός ότι αποφάσισε να μεγαλώσει παιδιά από την Φ1 δεν θα μου επέτρεπε να τον ψηφίσω. Το προσπέρασμα του όμως στον MS το 2000 ήταν όμως το αποτέλεσμα μίας εξαιρετικής οδηγικής εφυίας.
Fernando Alonso (2 πρωταθλήματα - 15 νίκες) ----> Πολύ νέος για να κριθεί.
Emerson Fittipaldi (2 πρωταθλήματα - 14 νίκες) ----> Πολύ άοσμος για να ψηφιστεί.
Graham Hill (2 πρωταθλήματα - 14 νίκες) ----> Το γεγονός ότι ο Damon δεν είναι στη λίστα σημαίνει κάτι??? Πολύ γρήγορος μας άφησε πρόωρα.
Alberto Ascari (2 πρωταθλήματα - 13 νίκες) ----> Γενειάς Fangio. Ο Fangio κυριαρχούσε στην εποχή του (είχε και το καλύτερο μονοθέσιο).
Nigel Mansell (1 πρωτάθλημα - 31 νίκες) ----> Ο μόνος πραγματικός πρωταθλητής από το νησί στα χρόνια που βλέπω Φ1.
-
Δεν ειπε αυτο που γραφεις ο Πικέ. Ειπε οτι ο Σενα περναει υπερβολικα πολυ χρονο με τους μηχανικους του
-
Και εγώ ψηφίζω Σέννα, δε μπορώ όμως να μην αναφέρω ότι ο Μ Σουμάχερ είναι ο πιο ολοκληρωμένος πρωταθλητής απο όλους. Τα χρόνια δυναμικής παρουσίας που είχε ( και ήταν πολλά) η απόλυτη αφοσίωση σε αυτό που έκανε και η ικανότητα να εμπνέει όσους εργάζονταν μαζί του είναι κάποια απο τα μοναδικά στοιχεία του απόλυτου πρωταθλητή.
Σέννα ψήφισα γιατί έζησε την εποχή που ήταν πιο αντρίκιο το άθλημα και στα λίγα σχετικά χρόνια που το βίωσε ήταν επικεφαλής όλων. Έδειξε τεχνικές για τους μετέπειτα πρωταθλητές(όπως το να έιναι ένα με τους μηχανικούς - ομάδα γιατί αυτοί είναι το υπόλοιπο 50% οποιασδήποτε προσπάθειας) και πως ο αγώνας τελειώνει με το πέσιμο της καρό. Η τέλεια φυσική κατάσταση( τότε δεν είχαν όλοι οι οδηγοί)και η ικανότητα να πιέζη στο όριο απο την αρχή εως το τέλος κάποια απο τα μοναδικά στοιχεία του ανθρώπου φαινόμενο όχι μονο στην εποχή του αλλά και σήμερα.
Αν δεν είχε κοπή το νήμα της ζωής του ( )ίσως σήμερα να ήταν αυτός ο ορισμός του απόλυτου πρώτου ,αν και είναι για κάποιους. -
@ AGIS
Ο Σέννα δεν ήταν τέλειος.
Έκανε πολλές μαλακίες αλλά τότε δεν υπήρχε internet να τον αποκαθηλώνουν τρις την εβδομάδα.
Δεν έκανε ποτέ δοκιμές εξέλιξης το χειμώνα και δεν ήταν και το πρώτο όνομα στην εξέλιξη των μονοθεσίων. Στην McLaren όταν υπήρχε ο Prost που πραγματικά σκοτωνόταν για το μονοθέσιο κανένα πρόβλημα. Μα κανείς δεν αναρωτιέται πως από την παντοκρατορία της McLaren περάσαμε στις διαστημικές Williams????
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μα κανείς δεν αναρωτιέται πως από την παντοκρατορία της McLaren περάσαμε στις διαστημικές Williams????Λόγω του active ride και των κινητήρων της Renault. Υπήρχε κανείς άλλος λόγος;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ AGISΟ Σέννα δεν ήταν τέλειος.
Έκανε πολλές μαλακίες αλλά τότε δεν υπήρχε internet να τον αποκαθηλώνουν τρις την εβδομάδα.
Όπως??
Δεν έκανε ποτέ δοκιμές εξέλιξης το χειμώνα και δεν ήταν και το πρώτο όνομα στην εξέλιξη των μονοθεσίων. Στην McLaren όταν υπήρχε ο Prost που πραγματικά σκοτωνόταν για το μονοθέσιο κανένα πρόβλημα. Μα κανείς δεν αναρωτιέται πως από την παντοκρατορία της McLaren περάσαμε στις διαστημικές Williams????
Μήπως από την φυγή της Honda από την McLaren?
Μήπως από το ότι η Renault έδωσε ανταγωνιστκό κινητήρα στην Williams κ με την επιστροφή Mansell έχασαν το 91 από τον Senna αλλά το 92 ήταν ο καλύτερος συνδυασμός. Όταν επιτέλους βρήκαν κ αξιοπιστία πέραν της ταχύτητας που ήδη είχαν.
Όταν το 93 με την ενεργητική ανάρτηση ήταν 2 σκάλες πάνω από τις 2ες Benneton. Κ η McLaren με κινητήρα Ford κέρδιζαν με τον Senna μόνο στην βροχή (5 νίκες κ 2ος στο πρωτάθλημα).
Λόγω Prost περάσαμε στην παντοκρατορία της Williams?EDIT- Δυστυχώς λόγω της σαρωτικής Williams του 93 FW15 απογορεύτηκε η ενεργητική ανάρτηση. Κάτι που σίγουρα πλήγωσε την Williams κ που ίσως έπαιξε ρόλο κ στο ατύχημα του Senna.
Ποιόν θεωρείτε κορυφαίο οδηγό όλων των εποχών στην F1;