-
[quote='Chris Jericho']
ΚΑΙ ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑΚΙΝΕΝ!
ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ) ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ! ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΧΡΗΣΤΗ Chris Jericho ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΤΟΥ ΣΧ ΤΟΥ ΙΒΑΝ Η ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ!
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΓΚΟ ΦΟΡ τελικα κρινεται βαση των αποψεων που εκφραζει... ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ!!!
ΕΝΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ.ΟΣΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΩΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!
-
Κι όμως, ω πουλί, ο τύπος αυτός δεν είναι bot. Από την πρώτη μέρα που γράφτηκε προκαλεί, και μάλιστα την ώρα που ποστάριζε τσόντες χθες βράδυ έκανε και quote σε ποστ άλλου χρήστη απαντώντας με γελάκια. Δεν έχω ξαναδει bot να το κάνει αυτό, όπως και δεν έχει ξαναποστάρει ποτέ bot με ελληνική ΙΡ. Όπως και να 'χει, ban.
[mod]
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Κι όμως, ω πουλί, ο τύπος αυτός δεν είναι bot. Από την πρώτη μέρα που γράφτηκε προκαλεί, και μάλιστα την ώρα που ποστάριζε τσόντες χθες βράδυ έκανε και quote σε ποστ άλλου χρήστη απαντώντας με γελάκια. Δεν έχω ξαναδει bot να το κάνει αυτό, όπως και δεν έχει ξαναποστάρει ποτέ bot με ελληνική ΙΡ. Όπως και να 'χει, ban.[mod]
BOT όχι HACK όμως? Ξέρετε ότι μπορεί να είναι δύο χρήστες με το ιδιο username συνδεδεμένοι ταυτόχρονα?
-
Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:
Κι όμως, ω πουλί, ο τύπος αυτός δεν είναι bot. Από την πρώτη μέρα που γράφτηκε προκαλεί, και μάλιστα την ώρα που ποστάριζε τσόντες χθες βράδυ έκανε και quote σε ποστ άλλου χρήστη απαντώντας με γελάκια. Δεν έχω ξαναδει bot να το κάνει αυτό, όπως και δεν έχει ξαναποστάρει ποτέ bot με ελληνική ΙΡ. Όπως και να 'χει, ban.
[mod]
BOT όχι HACK όμως? Ξέρετε ότι μπορεί να είναι δύο χρήστες με το ιδιο username συνδεδεμένοι ταυτόχρονα?
Μάλιστα
Να συνεχίσουμε στο θέμα; -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
[ΥΓ: Η αποχη (τουλαχιστον για μενα) ειναι ανεκδοτο για ενα λογο: **Το ατιμο το γκαζι ειναι πολυ χειροτερο απο την πρεζα. **Η εντυπωσιακη διαμαρτυρια ομως......
JOHANNDELTA , ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ , ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΜΙΑΣ ΜΕΡΙΔΑΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ , ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ .
ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΧΟΜΠΥ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ .
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ , ΒΡΗΣΚΟΝΤΕ ΣΤΟΝ , ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΔΟΥΝ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΧΟΜΠΥ .ΕΧΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΜΟΡΦΗ (ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ) ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ , ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ , ΔΙΑΚΡΙΝΟΜΕΝΟΙ Σ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ .
ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ , ΠΟΥ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ , ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΛΟΓΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ .
ΑΡΑ ΜΙΑ ΑΠΟΧΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ (ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΟΜΟ -ΧΟΜΠΙΣΤΑΣ) ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΛΟΓΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ , ΜΟΝΟ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΟΒΑΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΕΦ'ΟΣΩΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΟΜΟΙΟΓΕΝΙΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ .
Υ.Γ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΑΠΟΧΗ Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ , ΑΦΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΑΡΧΗ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ
Υ.Γ2 ΚΑΛΟΟΟ ΤΟ , ΤΟΥ FOTIS84
-
Ο χρήστης ivan έγραψε:
Για το (3) που γράψατε τώρα, αν και εφ'όσων έχετε (γνωρίζεται) την απάντηση στην απορία..
Μέχρι τώρα πως γινόντουσαν τόσοι αγώνες και ξαφνικά τα δικαιολογητικά δεν είναι επαρκή?
Είναι κάτι συγκεκριμένο που άλλαξε ή θεωρείται πλεόν λειψό σε σχέση με πριν?Γινόντουσαν με την 'ανοχή' του Υπ. Δημ. Τάξης που πάντα τόνιζε ότι 'την επόμενη φορά δεν...'. Και ήρθε η επόμενη φορά.
Κατανοητό;Δεν είπατε κάτι δυσνόητο/δύσκολο.
Οσο για την 'ζώνη υψηλης ζήτησης της πίστας' και τα γραφόμενά σας:
Σαφώς και παίρνουμε ένα ποσό για ενοικίαση της πίστας από τον εκάστοτε οργανωτή, που όμως έίναι πολύ μικρό σε σχέση με τη ζώνη (Σ Κ: ζώνη υψηλής ζήτησης πίστας)
Τι εννοείτε 'υψηλής ζήτησης'...
[Προφανώς δεν μιλάμε για την 'ζημια' που υφίσταται η εταιρία μην μπορώντας να ικανοποιήσει τις ανάγκες κάποιων πελατών της το ΣΚ (του 'κοινου'), αλλά καθαρά για το οικονομικό ζήτημα (αφου λέτε για το ποσο ενοικίασης το οποιο είναι πολύ μικρό σε σχέση με...κλπ)]
Αυτό πραγματικά το έχω απορία τόσο καιρό.
Συγκριτικά λοιπόν, το να ήταν ανοιχτή η πίστα στο κοινό το ΣΚ του αγώνα, θας σας απέφερε μεγαλύτερα κέρδη?? (και υπάρχουν και διάφορες άλλες εκδοχές αυτής της ερώτησης αλλα ας μείνουμε στους αγώνες).Αν απαντήσετε ναι, με πόσα αυτοκίνητα το υπολογίζετε?
-
κ.ΧΡΙΣΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΡΕΞΩ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΧΑ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.
ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΕΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΠΗΡΑ ΤΡΕΥΛΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΗΘΕΝ ΠΙΟ 'ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ' ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΩ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΑ! ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΙΝΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ ΔΕ ΛΕΕΙ... -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
υψηλης ζήτησης της πίστας' και τα γραφόμενά σας:
Σαφώς και παίρνουμε ένα ποσό για ενοικίαση της πίστας από τον εκάστοτε οργανωτή, που όμως έίναι πολύ μικρό σε σχέση με τη ζώνη (Σ Κ: ζώνη υψηλής ζήτησης πίστας)
Τι εννοείτε 'υψηλής ζήτησης'...
[Προφανώς δεν μιλάμε για την 'ζημια' που υφίσταται η εταιρία μην μπορώντας να ικανοποιήσει τις ανάγκες κάποιων πελατών της το ΣΚ (του 'κοινου'), αλλά καθαρά για το οικονομικό ζήτημα (αφου λέτε για το ποσο ενοικίασης το οποιο είναι πολύ μικρό σε σχέση με...κλπ)]
Αυτό πραγματικά το έχω απορία τόσο καιρό.
Συγκριτικά λοιπόν, το να ήταν ανοιχτή η πίστα στο κοινό το ΣΚ του αγώνα, θας σας απέφερε μεγαλύτερα κέρδη?? (και υπάρχουν και διάφορες άλλες εκδοχές αυτής της ερώτησης αλλα ας μείνουμε στους αγώνες).Αν απαντήσετε ναι, με πόσα αυτοκίνητα το υπολογίζετε?
Καλημέρα. Δεν εννοώ track day. Αυτή την εποχή ο χώρος έχει μεγάλη ζήτηση από εταιρίες που θέλουν να κάνουν διάφορες εκδηλώσεις και φυσικά νοικιάζουν την αποκλειστική χρήση του χώρου συνήθως για Σ Κ, ή γοα Π Σ Κ.
-
το καταλαβαίνω για τις εταιρίες και καλά κάνετε.
Στις περιπτώσεις της ενοικίασης της πίστας από τις διάφορες ομάδες ανθρώπων/οδηγών ή τα διάφορα clubs, αναφερόμουν, που το κοστολόγιο είναι ακόμα αρκετά υψηλο, και προτιμάτε να μην την νοικιάσετε σε χαμηλότερη τιμή, και να έχετε τα όποια έσοδα από τους επισκέπτες της πίστας (που σίγουρα είναι λιγότεροι απ'οτι θα ήταν σε μία οργανωμένη κίνηση).
Βέβαια καταλαβαίνω ταυτόχρονα ότι δεν μπορεί η τιμή για τις παραπάνω ομάδες που λέω, να είναι διαφορετική από αυτή που πληρώνουν οι εταιρίες.
Οπότε κάποιος από τους δύο μένει παραπονεμένος, και δεν χρειάζεται να δικαιολογηθεί ούτε να εξηγηθεί το γιατί μενει παραπονεμένος αυτός που μένει. Είναι φυσικό-λογικό.Τελοσπάντων, συγγνώμη για το off topic αλλά τόσα χρόνια δε με νοιαζει (για τηνακρίβεια 'δε στέκομαι') που η πίστα είναι στην κατάσταση που είναι, που ο ασφαλτοτάπητας είναι όπως είναι, που οι γύρω εγκαταστάσεις είναι μηδαμινές, αλλά το ότι δεν μπορουμε να την εκμεταλευτούμε όπως θέλουμε.
Το σταματάω εδώ, γιατί δεν έχει σχέση με το Πρωτάθλημα Ταχύτητας που εκεί οι άνθρωποι (αγωνιζόμενοι - 'ομάδες' κλπ) έχουν το δικό τους πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Το σταματάω εδώ, γιατί δεν έχει σχέση με το Πρωτάθλημα Ταχύτητας που εκεί οι άνθρωποι (αγωνιζόμενοι - 'ομάδες' κλπ) έχουν το δικό τους πρόβλημα.
Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ........
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΔΟΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΞ , ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΤΩΣΕΙ ΠΑΛΙ , ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ..............
-
ΡΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ .......?
ΜΗΠΩΣ ΠΗΤΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ............. ΚΑΤΙ .........?
ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΦΥΣΙΞΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΙΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ........ ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ...... ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ........... ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΣΤΙΣ .... .....? -
.......... μπααα ε?
ουτε φωνή ούτε ακρόαση που λένε.Τα έχουν μαζέψει και έχουν πάει για μπάνιο. Τι μπάνιο... Μακροβούτια και καταδύσεις σε βάθος που δεν υπάρχει φως!
-
και παμε παλι
dimos
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
.......... έχουν πάει για μπάνιο. . . .Μακροβούτια και καταδύσεις σε βάθος που δεν υπάρχει φως!Βρε δεν παν να πνιγουν κιολας..;
αλλά που τέτοια τύχη...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Τι λεω ο ανθρωπας καλοκαιριατικα...Μαλλον φταιει το οτι δεν εχω κανονισει ακομα τις διακοπες μουΕυτυχώς το κατάλαβες μόνο σου
-
Ο χρήστης galiandra έγραψε:
Τι λεω ο ανθρωπας καλοκαιριατικα...Μαλλον φταιει το οτι δεν εχω κανονισει ακομα τις διακοπες μου
Ευτυχώς το κατάλαβες μόνο σου
-
EEEEEE ΠΑΛΟΥΚΑΡΙΑ .....
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΡΙΧΝΕΤΕ ΤΙΣ ΒΟΥΤΙΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΚΑΤΑΓΑΛΑΝΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ , ΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΓΟΡΓΟΝΑ ..... ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΗΝ , ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΤΑΡΑΒΕΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ .......
ΓΙΑ ΤΑ Α6 Ν2 Α1 Α5 , ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ......... ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΒΑΖΕΛΙΝΗ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΗ ? Η ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ..............ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ .........
-
Καλησπερα, ακουσα οτι θα γινει διπλος αγωνας στην Ροδο και ο επομενος στα Μεγαρα εσεις ....???πως θα παρουν αδεια για διεξαγωγη αγωνων στα μεγαρα ..??(Προσωρινη μαλλον ..?ποιος ξερει ...!)
-
[11/9/2007]
Νέες ημερομηνίες αγώνων
Η ΕΘΕΑ ανακοινώνει τις εξής νέες ημερομηνίες για τους αγώνες που αναβλήθηκαν, εξαιτίας των πυρκαγιών του Αυγούστου, καθώς και της διεξαγωγής των βουλευτικών εκλογών του Σεπτεμβρίου :
Ράλλυ Αχαιός: Από 2/9 μεταφέρεται στις 24-25 Νοεμβρίου 2007.
Ράλλυ Παλάδιο: Από 25/11 μεταφέρεται στις 8-9 Δεκεμβρίου 2007.
Ράλλυ Σπριντ Μεσηνίας (Χωμάτινο): Από 23/9 μεταφέρεται στις 4 Νοεμβρίου 2007.
Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας (Ασφάλτινο): Από 21/10 μεταφέρεται στις 25 Νοεμβρίου 2007.Επίσης ανακοινώνονται οι παρακάτω αλλαγές στο πρόγραμμα του Πανελληνίου **Πρωταθλήματος **Ταχύτητας:
Αγώνας Ταχύτητας Ρόδου: Από 28/10 μεταφέρεται στις 20-21 Οκτωβρίου 2007 και μετατρέπεται σε διπλό αγώνα συμπληρώνοντας το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, μετά την αναβολή των Μεγάρων της 24ης Ιουνίου.
Αγώνας Ταχύτητας Μεγάρων: Θα διεξαχθεί κανονικά στις 18 Νοεμβρίου 2007 σύμφωνα με το πρόγραμμα.ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΕΝΝΟΕΙ ΟΤΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ -ΤΕΛΟΣ ! ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΟΙ ΒΟΛΙΩΤΕΣ !
ΔΙΛΠΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ , ΦΥΣΙΚΑ , ΓΙΑ ΡΟΔΟ , ΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ......
ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ ΑΝ , ΠΑΡΕΙ ΑΔΕΙΑ Η ΠΙΣΤΑ ?.................
Η ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ < ΑΚΑΛΥΠΤΟΥ > ΟΠΩΣ ..... ΜΟΤΟ ?ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΥ..............
ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΙ ΕΡΧΟΝΤΕ ...............
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ ΑΝ , ΠΑΡΕΙ ΑΔΕΙΑ Η ΠΙΣΤΑ ?.................
ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΥ..............ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΙ ΕΡΧΟΝΤΕ ...............
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ, ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ !!!
ΠΗΓΗ http://www.enduro.gr/index.cfm?
13/09/2007 - SUPERMOTO ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Παγκόσμιο Supermoto ΜέγαραΟ τελικός του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στην Ελλάδα!
Ο τελευταίος Αγώνας Supermoto για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2007 θα γίνει στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων στις 20-21 Οκτωβρίου 2007. Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supermoto περιλαμβάνει 8 αγώνες σε όλο τον κόσμο, με την αυλαία να πέφτει για πρώτη φορά στην Ελλάδα!
Στην χώρα μας, το GP SM έχει μια ιστορία 7 ετών και τελείται σε πίστες ή σε μεγάλους χώρους parking, σε χώρους λιμανιών και γενικά σε οποιαδήποτε έκταση μπορεί να συνδυάσει ένα καλό ασφάλτινο τερέν, με λίγο χωμάτινο, παράλληλα με την καλή κι εύκολη θέαση.
Στο παρελθόν αγώνες έχουν γίνει στα Μέγαρα, στις Σέρρες, στη Κρήτη, στο Ελληνικό και στον Πειραιά. Για το 2007 ο τελευταίος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων βρίσκεται κοντά στο κέντρο της Αθήνας, στην διασταύρωση της Εθνικής Οδού Αθηνών – Κορίνθου προς Πάχη Μεγάρων, ενώ οι αγώνες εντός Αθήνας συγκεντρώνουν κατά μέσο όρο πάνω από 4.000 θεατές.
Οι αγώνες είναι διήμεροι, με τα ελεύθερα και χρονομετρημένα δοκιμαστικά να γίνονται το Σάββατο, ενώ οι αγώνες την Κυριακή το πρωί. Παράλληλα, ο αγώνας συμπεριλαμβάνεται και στο ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Supermoto, ενώ εκεί θα ολοκληρωθεί και το Ελληνικό Πρωτάθλημα καθώς θα γίνει ο τελευταίος αγώνας που θα κρίνει τους Πρωταθλητές.
Έτσι λοιπόν θα υπάρχουν οι κατηγορίες S1 (< 450cc) και S2 (Open) για το Παγκόσμιο, και S3 (< 250cc) και Open για το Ευρωπαϊκό, και φυσικά όλες οι κατηγορίες του Ελληνικού Πρωταθλήματος.
Όντας ο τελευταίος αγώνας, επιφυλάσσει μεγάλη ένταση, θέαμα κι εκπλήξεις, καθώς στα Μέγαρα θα στεφθούν οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές όλων των κατηγοριών!
Thierry Van Den Bosch ή Adrien Chareyre; Attilio Pignotti ή Gerard Delepine; Μανώλης Παπαγεωργίου Jr. ή Φώτης Τσαλίκης; Ηλίας Μικές ή Θανάσης Νάκης; Ελάτε να τους χειροκροτήσουμε όλοι μαζί, σε ένα αγωνιστικό διήμερο γεμάτο δράση, με περισσότερους από 15 τελικούς αγώνες! Ελάτε να ανακηρύξουμε τους Παγκόσμιους και Έλληνες Πρωταθλητές και να δούμε τους δικούς μας οδηγούς να μάχονται και να ανταγωνίζονται τους διεθνείς πρωταγωνιστές!.....ΧΡΙΣΤΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ !!
ΦΙΛΙΚΑ
Μ.Τ
(νυν ΠΑΡΩΔΙΑ) Πανελληνίο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2007