-
Εδω χανουν τα ατμοσφαιρικα φουλ δεν θα χασουν τα τουρμπατα,...εμενα παντως πλεον δνε παει...το νιωθω...
-
Τιποτα επιπτωσεις στους kompressorατους γνωριζουμε??
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Τιποτα επιπτωσεις στους kompressorατους γνωριζουμε??Λογικα θα ειναι στα επιπεδα των ατμοσφαιρικων.
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Τιποτα επιπτωσεις στους kompressorατους γνωριζουμε??Καμια αισθητη μεταβολη...
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Τα τουρμπάτα με πρόγραμμα είναι που 'δυσανασχετούν' συνήθως με τις ζέστες.Κιαπό αυτά,κυρίως όσα δεν έχουν fmic.Όσα έχουν την παλεύουν,αρκεί να μην τα σκίζεις συνεχώς και αδιακρίτως...Τότε θα δεις κάτι ωραίες τριψήφιες θερμοκρασίες στην εισαγωγή...Θυμάμαι ότι το παλιό μου 323 GTX επηρεαζόταν πολύ... Και διηγώντας τα να κλαις... Πού λεφτά για τουρμπίνα τώρα;
-
Μια χαρα... μαλλον μια απο τα ιδια για το εvο.
-
Στο tsi (golf) τώρα δεν νιώθω κάποια μείωση της απόδοσης, αλλά μάλλον το χω συνηθίσει επειδή κάνει μόνιμα πολύ ζέστη.
Θυμάμαι τέλη Μαιου ξεκινούσα το πρωι για την δουλειά με κοντά 10C και εφευγα το μεσημέρι με περίπου 30C. Τότε η διαφορά ήταν πάρα πολύ έντονη και μου είχε κάνει εντύπωση.
Είναι το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο που έρχομαι σε επαφή και δεν ξέρω αν η διαφορά είναι μικρή ή μεγάλη σε σχέση με άλλα, είναι σίγουρα όμως υπαρκτή.
Για την κατανάλωση δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά γιατί πλέον το κλιμά το έχω μόνιμα ανοικτό, τεσπα εντός πόλης 1-1,5λτ/100χλμ αυξηση, σε ταξίδι περίπου +0,5λτ/100χλμ
-
Τι διαφορές (απώλειες) σε πίεση είναι λογικό να βλέπω με τη ζέστη;Ας πούμε διαφορές του 0,1-0,2 bar σε όβερ και στεθερή είναι λογικές με 42 και 43 βαθμούς εξωτερική;
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Τι διαφορές (απώλειες) σε πίεση είναι λογικό να βλέπω με τη ζέστη;Ας πούμε διαφορές του 0,1-0,2 bar σε όβερ και στεθερή είναι λογικές με 42 και 43 βαθμούς εξωτερική;στις μεγαλες ζεστες βλεπεις (+) 0,1-0,2 στο οβερ
-
Στη σταθερή;Εκεί τι βλέπεις;
(Και τότε γιατί συζητάμε ότι με τις ζέστες ζορίζονται τα τούρμπο; Επειδή λειτουργούν περισσότερο από το κανονικό για να ανεβάσουν τις ζητούμενες πιέσεις;Ή επειδή σηκώνουν και παραπάνω πίεση από το κανονικό για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του κάθε προγράμματος;)
Πάντως ξέρω και περιπτώσεις που με τη ζέστη χωρίς να υπάρχει μηχανολογικό πρόβλημα,υπάρχουν μικρότερα όβερ από τα συνήθη...
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Στη σταθερή;Εκεί τι βλέπεις;η σταθερη μενει σταθερη...
(Και τότε γιατί συζητάμε ότι με τις ζέστες ζορίζονται τα τούρμπο; Επειδή λειτουργούν περισσότερο από το κανονικό για να ανεβάσουν τις ζητούμενες πιέσεις;Ή επειδή σηκώνουν και παραπάνω πίεση από το κανονικό για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του κάθε προγράμματος;)
μετρα τις θερμοκρασιες των καυσαεριων τον Ιουλιο με 40 βαθμους και μετρα παλι τον Φεβρουαριο με 10 βαθμους...
Πάντως ξέρω και περιπτώσεις που με τη ζέστη χωρίς να υπάρχει μηχανολογικό πρόβλημα,υπάρχουν μικρότερα όβερ από τα συνήθη...
αυτο δεν το εχω ξανα-ακουσει ... :hmmm:
μετρα μια... το διαγραμμα actual-requested boost μαζι με θερμοκρασιες...
εχεις προβληματα ;
-
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Στη σταθερή;Εκεί τι βλέπεις;η σταθερη μενει σταθερη...
(Και τότε γιατί συζητάμε ότι με τις ζέστες ζορίζονται τα τούρμπο; Επειδή λειτουργούν περισσότερο από το κανονικό για να ανεβάσουν τις ζητούμενες πιέσεις;Ή επειδή σηκώνουν και παραπάνω πίεση από το κανονικό για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του κάθε προγράμματος;)
μετρα τις θερμοκρασιες των καυσαεριων τον Ιουλιο με 40 βαθμους και μετρα παλι τον Φεβρουαριο με 10 βαθμους...
Πάντως ξέρω και περιπτώσεις που με τη ζέστη χωρίς να υπάρχει μηχανολογικό πρόβλημα,υπάρχουν μικρότερα όβερ από τα συνήθη...
αυτο δεν το εχω ξανα-ακουσει ... :hmmm:
μετρα μια... το διαγραμμα actual-requested boost μαζι με θερμοκρασιες...
εχεις προβληματα ;
-
Μάλλον κάτι παίζεται...Αυτό με τις μικροδιαφορές στην πίεση πάντως το έχει κιάλλος ένας σίγουρα...Θα σε πάρω κάνα τηλ να τα πούμε απόψε
Τωρα με τις ζέστες πως πάνε τα τουρμπάτα σας?