Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τωρα με τις ζέστες πως πάνε τα τουρμπάτα σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τωρα με τις ζέστες πως πάνε τα τουρμπάτα σας?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    32
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      1-3power last edited by

      Εδω χανουν τα ατμοσφαιρικα φουλ δεν θα χασουν τα τουρμπατα,...εμενα παντως πλεον δνε παει...το νιωθω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • I
        iliasp last edited by

        Τιποτα επιπτωσεις στους kompressorατους γνωριζουμε??

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • xenos
          xenos last edited by

          Ο χρήστης iliasp έγραψε:
          Τιποτα επιπτωσεις στους kompressorατους γνωριζουμε??

          Λογικα θα ειναι στα επιπεδα των ατμοσφαιρικων.

          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης iliasp έγραψε:
            Τιποτα επιπτωσεις στους kompressorατους γνωριζουμε??

            Καμια αισθητη μεταβολη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • D
              dimsabas last edited by

              Ο χρήστης b_x έγραψε:
              Τα τουρμπάτα με πρόγραμμα είναι που 'δυσανασχετούν' συνήθως με τις ζέστες.Κιαπό αυτά,κυρίως όσα δεν έχουν fmic.Όσα έχουν την παλεύουν,αρκεί να μην τα σκίζεις συνεχώς και αδιακρίτως...Τότε θα δεις κάτι ωραίες τριψήφιες θερμοκρασίες στην εισαγωγή...

              Θυμάμαι ότι το παλιό μου 323 GTX επηρεαζόταν πολύ... Και διηγώντας τα να κλαις... Πού λεφτά για τουρμπίνα τώρα;

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • L
                lef last edited by

                Μια χαρα... μαλλον μια απο τα ιδια για το εvο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • S
                  sainof last edited by

                  Στο tsi (golf) τώρα δεν νιώθω κάποια μείωση της απόδοσης, αλλά μάλλον το χω συνηθίσει επειδή κάνει μόνιμα πολύ ζέστη.

                  Θυμάμαι τέλη Μαιου ξεκινούσα το πρωι για την δουλειά με κοντά 10C και εφευγα το μεσημέρι με περίπου 30C. Τότε η διαφορά ήταν πάρα πολύ έντονη και μου είχε κάνει εντύπωση.

                  Είναι το πρώτο υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο που έρχομαι σε επαφή και δεν ξέρω αν η διαφορά είναι μικρή ή μεγάλη σε σχέση με άλλα, είναι σίγουρα όμως υπαρκτή.

                  Για την κατανάλωση δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά γιατί πλέον το κλιμά το έχω μόνιμα ανοικτό, τεσπα εντός πόλης 1-1,5λτ/100χλμ αυξηση, σε ταξίδι περίπου +0,5λτ/100χλμ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • B
                    b_x last edited by

                    Τι διαφορές (απώλειες) σε πίεση είναι λογικό να βλέπω με τη ζέστη;Ας πούμε διαφορές του 0,1-0,2 bar σε όβερ και στεθερή είναι λογικές με 42 και 43 βαθμούς εξωτερική;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cap-dim last edited by

                      Ο χρήστης b_x έγραψε:
                      Τι διαφορές (απώλειες) σε πίεση είναι λογικό να βλέπω με τη ζέστη;Ας πούμε διαφορές του 0,1-0,2 bar σε όβερ και στεθερή είναι λογικές με 42 και 43 βαθμούς εξωτερική;

                      στις μεγαλες ζεστες βλεπεις (+) 0,1-0,2 στο οβερ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        b_x last edited by

                        Στη σταθερή;Εκεί τι βλέπεις;

                        (Και τότε γιατί συζητάμε ότι με τις ζέστες ζορίζονται τα τούρμπο; Επειδή λειτουργούν περισσότερο από το κανονικό για να ανεβάσουν τις ζητούμενες πιέσεις;Ή επειδή σηκώνουν και παραπάνω πίεση από το κανονικό για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του κάθε προγράμματος;)

                        Πάντως ξέρω και περιπτώσεις που με τη ζέστη χωρίς να υπάρχει μηχανολογικό πρόβλημα,υπάρχουν μικρότερα όβερ από τα συνήθη...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cap-dim last edited by

                          Ο χρήστης b_x έγραψε:
                          Στη σταθερή;Εκεί τι βλέπεις;

                          η σταθερη μενει σταθερη...

                          (Και τότε γιατί συζητάμε ότι με τις ζέστες ζορίζονται τα τούρμπο; Επειδή λειτουργούν περισσότερο από το κανονικό για να ανεβάσουν τις ζητούμενες πιέσεις;Ή επειδή σηκώνουν και παραπάνω πίεση από το κανονικό για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του κάθε προγράμματος;)

                          μετρα τις θερμοκρασιες των καυσαεριων τον Ιουλιο με 40 βαθμους και μετρα παλι τον Φεβρουαριο με 10 βαθμους...

                          Πάντως ξέρω και περιπτώσεις που με τη ζέστη χωρίς να υπάρχει μηχανολογικό πρόβλημα,υπάρχουν μικρότερα όβερ από τα συνήθη...

                          αυτο δεν το εχω ξανα-ακουσει ... :hmmm:

                          μετρα μια... το διαγραμμα actual-requested boost μαζι με θερμοκρασιες... 🙂

                          εχεις προβληματα ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cap-dim last edited by

                            Ο χρήστης b_x έγραψε:
                            Στη σταθερή;Εκεί τι βλέπεις;

                            η σταθερη μενει σταθερη...

                            (Και τότε γιατί συζητάμε ότι με τις ζέστες ζορίζονται τα τούρμπο; Επειδή λειτουργούν περισσότερο από το κανονικό για να ανεβάσουν τις ζητούμενες πιέσεις;Ή επειδή σηκώνουν και παραπάνω πίεση από το κανονικό για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του κάθε προγράμματος;)

                            μετρα τις θερμοκρασιες των καυσαεριων τον Ιουλιο με 40 βαθμους και μετρα παλι τον Φεβρουαριο με 10 βαθμους...

                            Πάντως ξέρω και περιπτώσεις που με τη ζέστη χωρίς να υπάρχει μηχανολογικό πρόβλημα,υπάρχουν μικρότερα όβερ από τα συνήθη...

                            αυτο δεν το εχω ξανα-ακουσει ... :hmmm:

                            μετρα μια... το διαγραμμα actual-requested boost μαζι με θερμοκρασιες...

                            εχεις προβληματα ;

                            🙂

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              b_x last edited by

                              Μάλλον κάτι παίζεται...Αυτό με τις μικροδιαφορές στην πίεση πάντως το έχει κιάλλος ένας σίγουρα...Θα σε πάρω κάνα τηλ να τα πούμε απόψε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr