-
Τέτοιο που το κάνανε, να το βάλουν εκεί που ξέρουν.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Το Νίβα δεν έχει κάνει κρας τεστ, αλλά έχουν κυκλοφορήσει εκατοντάδες χιλιάδες!
Έχω ακούσει για 'εργαλείο', για 'τραγική ποιότητα κατασκευής', για 'απαράδεκτο βάψιμο', όμως ποτέ για ΠΑΡΑΛΟΓΑ επικίνδυνο σε σύγκρουση!Μάλλον είναι αρκετά πιο γερό από τον Κινέζο, και επειδή είναι και πιο ελαφρύ την βγάζει καθαρή!
http://cartest.omega.kz/crash/vaz_21213.html ( μάλλον καλύτερα από τον κινέζο κρίνοντας από τις φωτογραφίες... )
-
Βασικά κι αυτό χάλια τα πάει... Είδες πού πήγε το τιμόνι και βάρεσε το κεφάλι του ανδρείκελου;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Βασικά κι αυτό χάλια τα πάει... Είδες πού πήγε το τιμόνι και βάρεσε το κεφάλι του ανδρείκελου;Πράγματι...... τώρα που βλέπω και τις άλλες φωτογραφίες : http://www.a-r.ru/new_site/year2002/n19/niva/1.htm
-
και δεν έχει και αερόσακο...
πόσοι βγήκαν να πουν για επικίνδυνα/χάρους/απαράδεκτα ρωσσικά τζιπ; (ή μήπως είναι ακριβά; )
τα κινέζικα μας πείραξαν
-
Σίγουρα χειρότερα γιατί η καμπίνα πρέπει να αντέξει μεγαλύτερες δυνάμεις με τη μεγάλη μάζα πίσω να την 'σπρώχνει' στο εμπόδιο (σε μετωπική πάντα) ακόμα και αν διαθέτουν περισσότερο χώρο για ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης. Αλλά αυτοκίνητα με το μοτέρ πίσω ή κέντρο είναι συνήθως σπόρ με ενισχυμένα πλαίσια οπότε νο πρόμπλεμ
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και δεν έχει και αερόσακο...πόσοι βγήκαν να πουν για επικίνδυνα/χάρους/απαράδεκτα ρωσσικά τζιπ; (ή μήπως είναι ακριβά; )
τα κινέζικα μας πείραξαν
Εκείνα τα χρόνια, κανείς δεν ασχολιόταν σοβαρά με την παθητική ασφάλεια. Άσε που κανείς δεν είχε τέτοιες προσδοκίες από το Niva, τόσο λίγο που κόστιζε.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
και δεν έχει και αερόσακο...
πόσοι βγήκαν να πουν για επικίνδυνα/χάρους/απαράδεκτα ρωσσικά τζιπ; (ή μήπως είναι ακριβά; )
τα κινέζικα μας πείραξαν
Εκείνα τα χρόνια, κανείς δεν ασχολιόταν σοβαρά με την παθητική ασφάλεια. Άσε που κανείς δεν είχε τέτοιες προσδοκίες από το Niva, τόσο λίγο που κόστιζε.
Έχει σταματήσει να πωλείται μήπως; και το Landwind είναι ΕΚΕΙΝΩΝ των χρόνων αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και δεν έχει και αερόσακο...
πόσοι βγήκαν να πουν για επικίνδυνα/χάρους/απαράδεκτα ρωσσικά τζιπ; (ή μήπως είναι ακριβά; )
τα κινέζικα μας πείραξαν
Εκείνα τα χρόνια, κανείς δεν ασχολιόταν σοβαρά με την παθητική ασφάλεια. Άσε που κανείς δεν είχε τέτοιες προσδοκίες από το Niva, τόσο λίγο που κόστιζε.
Έχει σταματήσει να πωλείται μήπως; και το Landwind είναι ΕΚΕΙΝΩΝ των χρόνων αυτοκίνητο.
Τουλάχιστον όμως το Niva το αγοράζουν άτομα που έχουν σκοπό να το κυκλοφορούν κατα 80% στα βουνά (κυνηγοί, αγρότες κτλ) ενώ το Landwind θα γίνει το 2CV των φτωχών μεσοαστών wannabe «τζιπάδων».
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τουλάχιστον όμως το Niva το αγοράζουν άτομα που έχουν σκοπό να το κυκλοφορούν κατα 80% στα βουνά (κυνηγοί, αγρότες κτλ) ενώ το Landwind θα γίνει το 2CV των φτωχών μεσοαστών wannabe «τζιπάδων».δεν νομίζω να σχολιάζουμε για οδηγούς εδώ, το αυτοκίνητο σχολιάζουμε
ή μήπως επειδή το παίρνουν κυνηγοί κι είναι εργαλείο, απαγορεύεται να πέσει ΑΛΛΟΣ επάνω τους κι ας είναι τέλειοι οδηγοί; ή μήπως το Niva έχει φρένα ώστε να μην πέσει σε κάποιον άλλον; (δεν είναι απαραίτητη η μετωπική σύγκρουση)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και δεν έχει και αερόσακο...
πόσοι βγήκαν να πουν για επικίνδυνα/χάρους/απαράδεκτα ρωσσικά τζιπ; (ή μήπως είναι ακριβά; )
τα κινέζικα μας πείραξαν
Εκείνα τα χρόνια, κανείς δεν ασχολιόταν σοβαρά με την παθητική ασφάλεια. Άσε που κανείς δεν είχε τέτοιες προσδοκίες από το Niva, τόσο λίγο που κόστιζε.
Έχει σταματήσει να πωλείται μήπως; και το Landwind είναι ΕΚΕΙΝΩΝ των χρόνων αυτοκίνητο.
Όχι, το Landwind είναι αντίγραφο πολύ νεώτερου οχήματος, του Opel Frontera/Isuzu Rodeo. Το Niva πρωτοκυκλοφόρησε τη δεκαετία του '70.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όχι, το Landwind είναι αντίγραφο πολύ νεώτερου οχήματος, του Opel Frontera/Isuzu Rodeo. Το Niva πρωτοκυκλοφόρησε τη δεκαετία του '70.
άρα είναι ακόμα χειρότερο σε όλους τους τομείς και δεν θα πρεπε καν να πωλείται.
Το 'σημερινό' Niva χρονολογείται από τα μέσα της δεκαετίας του 90
-
Αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες; Δε νομίζω. Αυτό είναι το κλασσικό, παμπάλαιο Niva με αλλαγμένα πίσω φανάρια και πόρτα, άλλο ταμπλώ και διαφορετικό μοτέρ.
Υπήρξε όμως παρουσίαση μιας νέας έκδοσης βασισμένης σε άλλο δάπεδο, με τελείως διαφορετική μορφή, η οποία παρουσιάστηκε λίγα χρόνια πριν. Δεν την είδα ποτέ όμως εδώ...
-
όχι μόνο SUV...τώρα κ κινέζικο sedan...
ADAC: Επικίνδυνο το Brilliance BS6
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=62375
-
-
Από χαρτί τα φτιάχνουν;
Πάντως αυτό μπορεί να χρησιμεύσει σαν καλό αντιπαράδειγμα σε όλους αυτούς που πιστεύουν ότι μεγάλο σεντάν = ασφαλές αυτοκίνητο.
-
Oτι να ναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τραγικο!!!Ουτε τοστιερα να ηταν... -
Βασικά είναι το πρόβλημα ότι οι κινέζοι ακόμα κάνουν αντιγραφές παλαιών μοντέλων. Μόλις ξυπνήσουν (οκ σε καμιά 20αριά χρόνια) βλέπω τους ευρωπαίους να τρέχουν. Σωστά τα λέει ο Χάρης, αυτό έχει αποδειχθεί αρκετό καιρό τώρα και για τα υπόλοιπα ασχέτως μεγέθους...
απόλυτη γερμανική αφάλεια
Youtube Videoιταλική φινέτσα
Youtube Videoαμερικάνικη τεχνολογία (το καλύτερο όλων!)
Youtube Videoκαι οι ανατολίτες δεν θέλουν να μείνουν πίσω στην τεχνολογία!
Youtube Videoτο πιο ασφαλές αμάξι είπαμε είναι ένα!
http://www.youtube.com/watch?v=mUPq760LC00
(δεν ξέρω με πόσα στούκαρε βέβαια, φαίνονται πιο λίγα...)αυτό έγινε με λίγα περισσότερα
Youtube Videoέντιτ
ξεχάσαμε τη ρωσία ή καλύτερα την ΕΣΣΔ!
http://www.youtube.com/watch?v=erJtIM5r ... ed&search= -
http://www.youtube.com/watch?v=caOqD54oxRA&NR=1
Καλα δειτε αυτο και τα λεμε μετα... -
Ok, δείτε και ένα ΜΒ 30ετίας:
Youtube Video
Κινεζικο SUV αποτυχαινει σε crash test