Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση πρώτου σταδίου. Μια άλλη άποψη
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση πρώτου σταδίου. Μια άλλη άποψη
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    57
    1708
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takinen last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      από το καπάκι του εκκεντροφόρου, που είναι το υψηλότερο σημείο του κινητήρα)

      Aπό όσα θυμάμαι αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, το επι του λόγου σωληνάκι ξεκινάει από το κάρτερ...είμαι 80% σίγουρος...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        predator last edited by

        Ο χρήστης takinen έγραψε:
        predator, δεν μπορώ να καταλάβω με ποιον τρόπο μπορεί να βρεθεί καύσιμο μέσα στο κάρτερ του λαδιού....μπορείς εσύ;
        Οι συγκεκριμένες αναθυμιάσεις προέρχονται από όσα ξέρω, βασικά από το λάδι, + ότι μπορεί να ακακατεύτηκε και να εξατμίστηκε. (νερό; βρώμες;
        παραφλού; -> μοιάζει λίγο με αμμωνία η μυρωδιά του ...)
        Πάντως το συγκεκριμένο σωληνάκι μάλλον κακό κάνει στην απόδοση ενός κινητήρα και προφανώς και στην κατανάλωσή του, μιας και στα περισσότερα αγωνιστικά καταλήγει σε ένα απομονωμένο ξεχωριστό κάρτερ το οποίο κάθε τόσο καθαρίζεται...Πάντως για να βγαίνει από εκεί καύσιμο το βρίσκω λίγο χλωμό...εως άσπρο.

        αμα μπορουν να περασουν νερο και βρωμες γιατι να μην μπορει να περασει και καυσιμο ??
        σιγουρα απο τον οδηγο της βαλβιδας εξαγωγης περναει ποσοτητα απο τα προιοντα της καυσης αρα και καποιο ποσο ακαυστου
        αν παλι ειναι παραφλου θα επρεπε και αυτο να λιγοστευει...
        ηταν τοσο γρηγορα που εξαπλωνοταν η μποχα στο μικρο αλλα βιαια αεριζομενο χωρο που οτι και να ειναι εχει 'καταναλωση'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takinen last edited by

          Ο χρήστης predator έγραψε:
          αμα μπορουν να περασουν νερο και βρωμες γιατι να μην μπορει να περασει και καυσιμο ??
          σιγουρα απο τον οδηγο της βαλβιδας εξαγωγης περναει ποσοτητα απο τα προιοντα της καυσης αρα και καποιο ποσο ακαυστου
          αν παλι ειναι παραφλου θα επρεπε και αυτο να λιγοστευει...
          ηταν τοσο γρηγορα που εξαπλωνοταν η μποχα στο μικρο αλλα βιαια αεριζομενο χωρο που οτι και να ειναι εχει 'καταναλωση'

          Το νερό όπως ξέρεις μπορεί από μια ταλαιπωρημένη, ή κακώς τοποθετημένη φλάντζα κυλινδ/λής χαλαρά να περάσει στο χώρο του λαδιού και αντιστρόφως.
          Σε ραλλύ και να λιγοστεύει το παραφλού δεν είναι το πιο παράξενο φαινόμενο στον κόσμο.
          Από εκεί και πέρα webber κάθετα 50άρια το rallye δεν φοράει για να πετάει τόση πολύ άκαυστη που αυτή με κάποιο τρόπο να βρεί το δρόμο μέχρι το κάρτερ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης takinen έγραψε:

            από το καπάκι του εκκεντροφόρου, που είναι το υψηλότερο σημείο του κινητήρα)

            Aπό όσα θυμάμαι αλλά μπορεί να κάνω και λάθος, το επι του λόγου σωληνάκι ξεκινάει από το κάρτερ...είμαι 80% σίγουρος...

            Οχι, ξεκινάει από το καπάκι των εκκεντροφόρων ...όπου μαζεύονται (φυσιολογικά, εφόσον είναι αέρια) οι αναθυμιάσεις.

            Τι είναι αυτές ? Βασικά λάδι που λόγω θερμοκρασίας/πίεσης πέρασε σε αέρια φάση (ανοίξτε την τάπα πλήρωσης λαδιού στην κορυφή του κινητήρα όταν ο τελευταίος δουλεύει και είναι πιθανό να βγει ένας 'ατμός') και δεν το θέλουμε, βασικά διότι αυξάνει την πίεση ψηλά στον κινητήρα (δυσκολεύοντας συνολικά τη λειτουργία του) και κυρίως διότι έτσι δυσκολεύει τη δουλειά της αντλίας λαδιού για να στείλει το 'κανονικό' λάδι πάνω. Αν έχει μέσα παραφλού ? Αμφιβάλλω διότι τότε κάτι δεν πάει καλά με τις φλάντζες... Καύσιμο ? Ενδεχόμενα από τους οδηγούς βαλβίδων στη φάση που η βαλβίδα εισαγωγής είναι κλειστή, αλλά δε νομίζω να είναι σημαντική η ποσότητα (άσε που τότε μάλλον θα έπεφτε λάδι μέσα στον θάλαμο καύσης και θα έκαιγε λάδι) Ομοίως για καυσαέριο.

            Αυτό που ΙΜΗΟ αποκλείεται να έγινε είναι να αυξήθηκε η κατανάλωση καυσίμου λόγω της απουσίας του σωλήνα. Αλλά μπορεί όντως να γέμισε λάδι ο χώρος του κινητήρα και να μύρισε και παράξενα (γιατί να μυρίζει ωραία το εσωτερικό του κινητήρα ? )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              takinen last edited by

              Νασσο συμφωνώ απόλυτα στο γεγονός της μη αύξησης της κατανάλωσης.
              Τώρα για το που ξεκινάει το εν λόγω σωληνάκι είμαι σχεδόν σίγουρος οτί είναι το κάρτερ μιλώντας για Peugeot-Citroen. Yπάρχει πάντως περίπτωση διαφοροποιήσεων...γιατί όχι;

              Γενικά πάντως σε ένα κύκλωμα υδραυλικής φύσεως οι αναθυμιάσεις μπαίνουν στο κάρτερ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                predator last edited by

                εσυ δηλαδη ψηφιζεις παραφλου ?? (παντως η φλαντζα εχει 5.000Km)
                ο μονος τροπος ειναι να το δοκιμασει και κανενας αλλος με ραλλακι να δουμε τι θα παρατηρησει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  takinen last edited by

                  Ο χρήστης predator έγραψε:
                  εσυ δηλαδη ψηφιζεις παραφλου ?? (παντως η φλαντζα εχει 5.000Km)

                  Ναι!!!
                  Τι κόλλα βάλατε στη φλάντζα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    predator last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:

                    Αυτό που ΙΜΗΟ αποκλείεται να έγινε είναι να αυξήθηκε η κατανάλωση καυσίμου λόγω της απουσίας του σωλήνα. Αλλά μπορεί όντως να γέμισε λάδι ο χώρος του κινητήρα και να μύρισε και παράξενα (γιατί να μυρίζει ωραία το εσωτερικό του κινητήρα ? )

                    για να ξεκαθαρισουμε, ποτε δεν αναφερθηκε αυξηση (ως γεγονος) της καταναλωσης
                    ειπα οτι θεωροντας οτι αυτο που βγαινει ειναι καυσιμο σημαινει οτι αφου το πεταμε αυξανουμε καταναλωση
                    παντως θα δοκιμασω ξανα την μυρωδια απο το καπακι του λαδιου η οποια πρεπει να ειναι η ιδια μηπως βγαλω κανενα συμπερασμα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      theorallye last edited by

                      Ρε παιδιά, προφανώς αυτό που λέει ο nass είναι το σωστό. Πάντως για παραφλού το αποκλείω. Εκτός του ότι δεν λιγοστεύει το παραφλού, δεν υπάρχει οποιοδήποτε σημείο κακής λειτουργίας του μοτέρ. Προφανώς είναι το φυσιολογικό αυτό που συμβαίνει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theorallye last edited by

                        takinen, αυτό για την κόλλα και τη φλάντζα το λες σοβαρά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          takinen last edited by

                          Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                          takinen, αυτό για την κόλλα και τη φλάντζα το λες σοβαρά;

                          Ναι...γιατί; Πού το αστείο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            theorallye last edited by

                            Διότι κόλλα δεν μπαίνει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sidobre last edited by

                              Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                              Διότι κόλλα δεν μπαίνει.

                              Θεοδώση, πολλά από φλάτζες δεν ξέρω, αλλά όταν μου είχαν αλλάξει -προβληματική- φλάτζα, είχαν σημειώσει στο τιμολόγιο κανονικότατα και κόλλα φλάτζας. Αρα μπαίνει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                theorallye last edited by

                                Τάσο, η φλαντζόκολλα που σου χρέωσαν πιθανότατα δεν ήταν για τη φλάντζα κεφαλής, αλλά μπήκε μεταξύ της κεφαλής και του καπακιού των εκκεντροφόρων ή κάπου αλλού (π.χ. εξάτμιση). Δεν ξέρω ακριβώς τι δουλειά έγινε στο αυτοκίνητό σου. Πάντως για τη φλάντζα κεφαλής του Rallye τουλάχιστον δεν μπαίνει φλαντζόκολλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  servmx last edited by

                                  Ο χρήστης predator έγραψε:

                                  εχεις δικιο
                                  ειναι οπως ακριβως το περιγραφεις
                                  δεν χρειαστηκε καν να το ψαξω
                                  μολις διαβασα την εξηγηση που δινεις καταλαβα πως λειτουργει...

                                  Δε φαίνεται να χρειάζεται να λάβεις κάποια εξήγηση για τον τρόπο λειτουργίας καθώς έχεις βγάλει ήδη και συμπέρασμα και δίδεις και συμβουλές σε άλλους. Αν δεν το 'γνώριζες' το θέμα απλά θα ρώταγες τους υπόλοιπους.
                                  Δε σε κατηγορώ όμως γιατί στο θέμα αυτοκίνητο η άγνοια και ακόμη χειρότερα η ημιμάθεια βασιλεύει, π.χ. τα άλογα 'βγαίνουν' από τον κινητήρα με μαγικό τρόπο όπως ακριβώς και τα χρήματα από την τσέπη και οι φιδέμποροι-βελτιωτές βασιλεύουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    servmx last edited by

                                    Ερώτηση:
                                    Πρίν και μετά το πέταγμα στο σωληνάκι στη δυναμομέτρηση παρατηρήθηκε κάποιο 'παίξιμο' στις στροφές του κινητήρα?
                                    Ο κινητήρας έχει κανένα ασυνήθιστο θόρυβο τώρα τελευταία?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      takinen last edited by

                                      Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                                      Τάσο, η φλαντζόκολλα που σου χρέωσαν πιθανότατα δεν ήταν για τη φλάντζα κεφαλής, αλλά μπήκε μεταξύ της κεφαλής και του καπακιού των εκκεντροφόρων ή κάπου αλλού (π.χ. εξάτμιση). Δεν ξέρω ακριβώς τι δουλειά έγινε στο αυτοκίνητό σου. Πάντως για τη φλάντζα κεφαλής του Rallye τουλάχιστον δεν μπαίνει φλαντζόκολλα.

                                      Φίλε theo, δεν υπάρχει συγκεκριμένος τύπος 'φλαντζόκολλας'... Σε κάθε αλλαγή φλάντζας, τοποθετούμε την γνωστή κόκκινη Loctite (δεν ξέρω αν το γράφω σωστά). Σε γενικές γραμμές την κόλλα αυτή τη βάζουμε σε όλες τις 'σοβαρές' εργασίες σε ένα αυτοκίνητο κυρίως για λόγους ασφαλείας όπως πχ σε ένα παξιμάδι ή για λόγους στεγανοποίησης όπως στη φλάντζα.
                                      Σε όσα καπάκια έχω λύσει προσωπικά, που ναι μπορεί να μην είναι πάρα πολλά, πάντα υπήρχαν υπολείματα από τις παλιές κόλλες που ήθελαν ξύσιμο..
                                      Ακόμα και να μην έχει κόλλα ένα μοτέρ από 'τη μάνα του' (πράγμα χλωμό) εμείς την τοποθετούμε για μεγαλύτερη ασφάλεια αλλά και επειδή δεν είμαστε 100% σίγουροι οτί θα κάνουμε την τέλεια εργοστασιακή δουλειά...
                                      Για 20-30 ευρώ πάντως που κάνει ενα σωληνάριο δεν πιστεύω πως αξίζει το ρίσκο να μην την τοποθετήσουμε....
                                      Και τέλως πάντων δεν βλέπω κανέναν λόγο για να ισχύει το...>Πάντως για τη φλάντζα κεφαλής του Rallye τουλάχιστον δεν μπαίνει φλαντζόκολλα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        maf last edited by

                                        Έχω την εντύπωση ότι έχουμε μπερδευτεί λίγο . Καταρχάς στη φλάντζα κεφαλής του Rallye δεν μπαίνει φλαντζόκολλα!! Το μπέρδεμα πιθανώς προκλήθηκε επειδή στο 16v Rallye έχει 2-3 τμήματα που τοποθετούνται πάνω από το καπάκι. Σε αυτά (των εκκεντροφόρων) πράγματι τοποθετείται φλαντζόκολλα όπως το είπε ο Theorallye. Τέλος Loctite βάζουμε από όσο ξέρω σε βίδες για να μην ξεβιδώσουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 3 / 3
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr