-
Αν και οφτόπικ....
έχω μία C4...από τις πρώτες που ήρθαν Ελλάδα. Ενα 1600 Exclusive. Λοιπόν ως αυτοκίνητο θεωρώ ότι είναι εξίσου ποιοτικό και καλοφτιαγμένο με τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Δεν την συγκρίνω με την Xsara. Είναι 10 βήματα μπροστά.
Στο θέμα των βλαβών. Σε εμένα δεν έχει βγάλει μηχανικό. Κάτι τριγμοί στα καπάκια των αμορτισέρ ενοχλούσαν τα οποία διορθώθηκαν. Ενα ακόμα ήταν ότι μου έσπασε ένα μικρό πλαστικό στο μεντεσέ του πορτ μπαγκάζ και ήταν συνέχεια ανοικτό ή συνέχεια κλειστό μιας και δεν είναι από τα κανονικά. Αντικαταστάθηκε σε 5 λεπτά.
Σε θέματα μοτέρ δεν είχα καθόλου κατανάλωση λαδιού. Το εσωτερικό δεν έχει καμία φθορά ενώ εξωτερικά είναι σαν καινούριο παρότι το πλένω μία στους 3 μήνες. (πολύ καλή βαφή)
Κλείνοντας θέλω να πω ότι τα προβλήματα τους είναι λίγα και μικρά. Αλλά είναι λίγο εκνευριστικό να πηγαίνεις για κάτι τόσο μικρό στο σέρβις. Συγκρίνοντας με άλλα παρόμοια οχήματα και διαβάζοντας και στα άλλα φόρα θεωρώ ότι η citroen και το c4 βρίσκονται στα ίδια με τους άλλους.
-
Η δική μας Xsara παντως, αν και το εσωτερικό έχει πλαστικά για γέλια, δεν τρίζει και δεν έχει βγάλει τίποτε άλλο από ένα σένσορα για τον αυτόματο κλιματισμό (γύρω στα 3
-
Εεε όχι και τραγική η ποιότητα...
Και τα διάφορα μικροπροβληματάκια (από ότι διαβάζω) δεν είναι 'προνόμιο' μόνο της Citroen, αλλά και των άλλων εταιρειών.
Krieza, μπορώ κάλλιστα να σου αναφέρω άπειρα παραδείγματα με θεωρητικά αξιόπιστα αυτοκίνητα, τα οποία αναιρούν αυτά που αναφέρεις... Όπως λέει κι ο mika (κι ο elteo), τα απροβλημάτιστα μοντέλα πλέον είναι περισσότερα από τα προβληματικά...
Ας επιστρέψουμε στο C5 II...
-
Η Xsara αρχίζει τα ψιλοτριξίματα μόνο μετά από (το λιγότερο) 90.000 ταλαιπωρημένων χλμ.
Και η C4 είναι όντως μακράν καλύτερη σε αυτό τον τομέα.
-
η 2η φωτό κάτι λέει....
τουλχ ας την κάνουν ενδιαφέρουσα οπτικά...
-
Υπαρχει παντως η αισθηση (προσωπικη) οτι η citroen 8α παρουσισει κατι πολυ καλο για το C5...
Στην πρωτη φωτο ο κ@λος εχει ακριβως ιδιο κοψιμο με του c-sportlunge...
Οσον αφορά την αξιοπιστια των citroen μεσα στον γενικτερο χωρο της αυτοκινισης.. απλα εχω να επισημανω πως ειδα και γνωρισα απογοητευμενους κατοχους passat με προβληματα σε σανσμαν, διαφορικο,βαλβιδες.. (αναφερω μονο το passat γιατι ειναι κατηγοριας c5) καθως επισης και κατοχους vectra με καταλυτη να σκαει σαν μπομπα στις 30000 χλμ με 140 στην εθνικη..επίσης με προβληματικα σανσμαν κτλ...
Η ουσια ειναι ν αποφυγουμε αυτες τις συγκρισεις γιατι δεν βγαζουν πουθενα.. και ο λογος ειναι (προσωπικη μου γνωμη παντα) οτι ο καθε οδηγος εχει κι ενα διαφορετικο λογο να προτιμησει κα ν αγαπησει ενα αυτοκινητο !! και να ειστε σιγουροι πως υπαρχουν εκατονταδες λογοι -
-
Κάτι από Αμερικάνικο Nissan φέρνουν αυτά τα chops. Το μπροστά μέρος μου αρέσει πάντως. Και το εσωτερικό.
-
-
-
Δεν το σβήνω...Το έβαλα γύρω στις 12 ( που δεν είχε εμφανιστεί το post του pavlos23 ) εμφανιστηκε στις 12:30 έλεος δλδ
-
σοφιστικε σχεδιασμος citroen
το πισω μερος με χαλάει λιγο που παραπεμπει σε BMW 3 -
Και εμένα με χαλάει το μπροστινό που μοιάζει μπροστά σε mondeo. Το εσωτερικό φαίνεται ωραίο αλλά το ατάκτως ερριμένο κουμπί των αλάρμ και ο αεραγωγός του συνοδηγού χαλάνε λίγο το σύνολο...
-
Μου άρεσε! Τα πίσω φώτα μου θυμίζουν Jetta όμως...
Επίσης, το εσωτερικό ελπίζω να αλλάξει σύντομα. Σχεδιαστικό πανηγύρι στον Άγιο Σώστη...ίσως να φταίει και η φωτό όμως, οπότε επιφυλάσσομαι!
-
Μου αρέσει γενικά αν και περίμενα κάτι πιο εξωγηίνο, μπροστά τουλάχιστον.
Η μούρη μου φέρνει σε GSA, το εσωτερικό είναι απλά εκπληκτικό και μόνο το πίσω μέρος που θυμίζει 500 διαφορετικά αυτοκίνητα με κρατάει λίγο.@νδρέας
-
Δεν αλλάζει τπτ το αυτοκίνητο είναι προπαραγωγής.
-
καλα..τι τιμονι ειναι αυτο?
Laptop? -
Και εγώ θα την ήθελα περισσότερο ξεχωριστή. Όχι όσο η C6 αλλά περισσότερο απο όσο είναι. Μοιάζει πολύ με την οικογένεια C4 εμπρός.
-
Το τιμόνι είναι σταθερού κέντρου αλλά με 4 ακτίνες αυτή την φορά.
Το εμπρός τμήμα θα το ήθελα λίγο πιο δυναμικό αλλά μάλλον δείχνει να αρέσει στο κοινό της κατηγορίας. Το πίσω τμήμα χάνει από την φωτό αφού το πίσω τζάμι είναι καμπύλο αλα C6 από όσο γνωρίζω. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
αλλά το ατάκτως ερριμένο κουμπί των αλάρμ και ο αεραγωγός του συνοδηγού χαλάνε λίγο το σύνολο...σα να τα σχεδιασε η σχολη τυφλων ειναι..πολυ ασχετη σχεδιαση..
Citroen C5 2008