Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 77
    • 78
    • 60 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2062
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazio last edited by

      Επί τέλους, στις δυο τελευταίες σελίδες το θέμα ξανά πήγε στη σωστή κατεύθυνση, αφού έγινε και πάλι αναφορά στη πίσω ανάρτηση του τάπερ.

      Απορία, όλοι όσοι το θάβουμε ή το εκθειάζουμε το έχουμε οδηγήσει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vengas last edited by

        Το ότι τα bridgestone είναι χειρότερα το έλεγαν και στο top gear . Οταν δοκίμαζαν ένα μοντέλο (δε θυμάμαι πιο ήταν, μάλλον γιαπωνέζικο) που είχε bridgestone το δοκίμασαν μετά και με michelin και ήταν 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερο με τα γαλλικά
        και στο τέλος είπαν: εάν πάρετε το αμάξι πετάξτε τα bridgestone και βάλτε michelin

        Εγώ τα πήρα με το EVO που δεν ανέφερε για τα λάστιχα και το έβγαλαν αργότερο και μάλιστα του έβαλαν να μια φωτογραφιάρα με τον τροχό να σπινάρει και μια τεράστια λεζάντα από κάτω να γράφει για την μειωμένη ελκτική πρόσφυση

        ναι αλήθεια το golf είναι πιο δεμένο (με πολύ μικρή διαφορά όμως)σαν αυτοκίνητο, όμως είναι ξενέρωτο από το σχήμα μόνο αν κρίνεις και τον ήχο του κινητήρα. πολύ πιο άχαρο απέναντι στο Χόντα
        σε καμιά περίπτωση ο ημιάκαμπτος δε σκότωσε το Χόντα όπως λένε κάποιοι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kid last edited by

          Σίγουρα δεν το βελτίωσε όμως..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            Ο χρήστης Kid έγραψε:
            Σίγουρα δεν το βελτίωσε όμως..

            Ο ξανθάκος στο GTI της χρονιάς δεν ειπε τιποτα κακό...

            Ειπε αντιθέτως ότι δε ξεκολλά με τίποτα...

            και καλό έιναι να γραφουμε τη γνώμη των ειδικών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              Ο χρήστης coyote έγραψε:

              Σίγουρα δεν το βελτίωσε όμως..

              Ο ξανθάκος στο GTI της χρονιάς δεν ειπε τιποτα κακό...

              Ειπε αντιθέτως ότι δε ξεκολλά με τίποτα...

              και καλό έιναι να γραφουμε τη γνώμη των ειδικών.

              Έλα μωρέ τι ξέρει η κουλάντζα τώρα. Θα τα πήρε από την αντιπροσωπεία και θα είπε ότι του είπαν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vengas last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:
                Σίγουρα δεν το βελτίωσε όμως..

                υπάρχει περίπτωση να βγάλει την ανάρτηση και να βάλει κανείς την καλή?
                Δύσκολη υπόθεση το στήσιμο του αυτοκινήτου μετά...
                Λογικά ΄κάποια εταιρία βελτιώσεων θα κάνει κάτι τέτοιο, αλλά μπορεί να βγαίνει ακριβά για ένα χατς μπακ συνολικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tazio last edited by

                  Ο χρήστης vengas έγραψε:

                  Σίγουρα δεν το βελτίωσε όμως..

                  υπάρχει περίπτωση να βγάλει την ανάρτηση και να βάλει κανείς την καλή?
                  Δύσκολη υπόθεση το στήσιμο του αυτοκινήτου μετά...
                  Λογικά ΄κάποια εταιρία βελτιώσεων θα κάνει κάτι τέτοιο, αλλά μπορεί να βγαίνει ακριβά για ένα χατς μπακ συνολικά.

                  Σεμνάααα.
                  Εξάλλου πια είναι η καλή;
                  Αυτή που στα χαρτιά είναι ανώτερη ή αυτή που αν και φαινομενικά κατώτερη,στα χαρτιά πάντα, λειτουργεί πολύ σωστά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης vengas έγραψε:
                    Το ότι τα bridgestone είναι χειρότερα το έλεγαν και στο top gear . Οταν δοκίμαζαν ένα μοντέλο (δε θυμάμαι πιο ήταν, μάλλον γιαπωνέζικο) που είχε bridgestone το δοκίμασαν μετά και με michelin και ήταν 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερο με τα γαλλικά
                    και στο τέλος είπαν: εάν πάρετε το αμάξι πετάξτε τα bridgestone και βάλτε michelin

                    ναι ακριβως η ιδια περιπτωση ηταν..., με τη μονη διαφορα οτι ηταν pirelli και F430

                    εκτος αν εχει ξαναειπωθει το σχολιο και δε το θυμαμαι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης tazio έγραψε:

                      Σίγουρα δεν το βελτίωσε όμως..

                      Ο ξανθάκος στο GTI της χρονιάς δεν ειπε τιποτα κακό...

                      Ειπε αντιθέτως ότι δε ξεκολλά με τίποτα...

                      και καλό έιναι να γραφουμε τη γνώμη των ειδικών.

                      Έλα μωρέ τι ξέρει η κουλάντζα τώρα. Θα τα πήρε από την αντιπροσωπεία και θα είπε ότι του είπαν.

                      εγω του τα εδωσα απο μυστικό κονδύλι και αν δεν ελεγε αυτά που έπρεπε.... τοτε (Τζακ Μπαουερ rules)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vengas last edited by

                        Ξαναδιάβασα το συγκριτικό του ΕVO, το πίσω μέρος του καινούριου ΄λεει είναι ακλόνητο σε σχέση με το παλιο πουθενά λόγος για το ότι με τη νεα ανάρτηση είναι χειρότερη η συμπεριφορά του.
                        Ο κινητήρας του έχει 219 άλογα(σε άλλο σημείο του αρθρου αναφέρουν 213 ) γιατί ο κινητήρας του βασίζεται σε ένα Ακορντ που είχε δίλιτρο με 220 άλογα.
                        Και έχει και πολύ καλύτερο τιμόνι. Η πρόσφυσή του είναι σε κάθε περίπτωση καλύτερη λένε ειναι καλυτερη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης vengas έγραψε:
                          Ο κινητήρας του έχει 219 άλογα(σε άλλο σημείο του αρθρου αναφέρουν 213 ) γιατί ο κινητήρας του βασίζεται σε ένα Ακορντ που είχε δίλιτρο με 220 άλογα.

                          Τι άλλο θα ακούσουμε...

                          K20A είναι ο κινητήρας, απλά έχουν κάνει αλλαγές παρόμοιες με αυτές που έχω κάνει και εγώ στο δικό μου ΕΡ3: προσεκτικότερο πρόγραμμα, χαμήλωμα VTEC point κτλ. Συν την καινούργια πολλαπλή εισαγωγής.

                          Και όχι, ΔΕΝ είναι 219 άλογα. Με 184 άλογα τροχό στο Mustang πρέπει να είναι γύρω στα 210 άλογα στρόφαλο.

                          Στο κάτω-κάτω, αν η Honda ήθελε 220+ άλογα για το TypeR, θα έβαζε το μοτέρ του JDM TypeR...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            highfidelity last edited by

                            Ο χρήστης vengas έγραψε:
                            Ξαναδιάβασα το συγκριτικό του ΕVO, το πίσω μέρος του καινούριου ΄λεει είναι ακλόνητο σε σχέση με το παλιο πουθενά λόγος για το ότι με τη νεα ανάρτηση είναι χειρότερη η συμπεριφορά του.
                            Ο κινητήρας του έχει 219 άλογα(σε άλλο σημείο του αρθρου αναφέρουν 213 ) γιατί ο κινητήρας του βασίζεται σε ένα Ακορντ που είχε δίλιτρο με 220 άλογα.
                            Και έχει και πολύ καλύτερο τιμόνι. Η πρόσφυσή του είναι σε κάθε περίπτωση καλύτερη λένε ειναι καλυτερη

                            Στραγάλια, πασατέμποοοοο, φυστικάκιιιιιι!
                            Ελα πάρε, πάρε....ξηροκάρπιον!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              Ο χρήστης coyote έγραψε:

                              Ο ξανθάκος στο GTI της χρονιάς δεν ειπε τιποτα κακό...

                              Ειπε αντιθέτως ότι δε ξεκολλά με τίποτα...

                              και καλό έιναι να γραφουμε τη γνώμη των ειδικών.

                              ρε συ coyote μια απορία...τα σχόλια αυτά τα έκανε πράγματι ο ξανθάκος όταν ήμουν εκεί με τους redliners...μόλις κατέβηκα από το τάπερ.
                              εσύ που ήσουν και τα άκουσες;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spyros-s last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:

                                Ο κινητήρας του έχει 219 άλογα(σε άλλο σημείο του αρθρου αναφέρουν 213 ) γιατί ο κινητήρας του βασίζεται σε ένα Ακορντ που είχε δίλιτρο με 220 άλογα.

                                Τι άλλο θα ακούσουμε...

                                K20A είναι ο κινητήρας, απλά έχουν κάνει αλλαγές παρόμοιες με αυτές που έχω κάνει και εγώ στο δικό μου ΕΡ3: προσεκτικότερο πρόγραμμα, χαμήλωμα VTEC point κτλ. Συν την καινούργια πολλαπλή εισαγωγής.

                                Και όχι, ΔΕΝ είναι 219 άλογα. Με 184 άλογα τροχό στο Mustang πρέπει να είναι γύρω στα 210 άλογα στρόφαλο.

                                Στο κάτω-κάτω, αν η Honda ήθελε 220+ άλογα για το TypeR, θα έβαζε το μοτέρ του JDM TypeR...

                                τελικά η καλύτερη μετατροπή σε κάθε αυτοκίνητο είναι περιοδικά σαν το evo ή το ams...θα τους πάω το δικό μου που είναι 140 άλογα να το μετρήσουν...με την λογική τους θα βγάλει 160...σίγουρα θα δω βελτίωση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vengas last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  Ο κινητήρας του έχει 219 άλογα(σε άλλο σημείο του αρθρου αναφέρουν 213 ) γιατί ο κινητήρας του βασίζεται σε ένα Ακορντ που είχε δίλιτρο με 220 άλογα.

                                  Τι άλλο θα ακούσουμε...

                                  K20A είναι ο κινητήρας, απλά έχουν κάνει αλλαγές παρόμοιες με αυτές που έχω κάνει και εγώ στο δικό μου ΕΡ3: προσεκτικότερο πρόγραμμα, χαμήλωμα VTEC point κτλ. Συν την καινούργια πολλαπλή εισαγωγής.

                                  Και όχι, ΔΕΝ είναι 219 άλογα. Με 184 άλογα τροχό στο Mustang πρέπει να είναι γύρω στα 210 άλογα στρόφαλο.

                                  Στο κάτω-κάτω, αν η Honda ήθελε 220+ άλογα για το TypeR, θα έβαζε το μοτέρ του JDM TypeR...

                                  Το περιοδικό τα έλεγε αυτά, όχι εγώ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vengas last edited by

                                    Σήμερα΄πέτυχα ένα type-R στο δρόμο. Ηταν εντυπωσιακότατο. όλοι το κοιτούσαν και μικρα παιδάκια ξεφώνιζαν: τι αμάξι είναι αυτό, πόσο πιάνει κλπ κλπ. Αυτοί που ήταν πίσω του το κοιτούσαν με ένα ύφος ζήλιας....σαν να βλέπουν κάνα Τότσικα μπροστά τους....
                                    Τι να πω....μια Lamborghini σε συσκευασία μικρομεσαίου...
                                    γμτ ποτε θα ερθει η ωρα να παρω κι εγω ενα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      vengas, εννοείται πως εννοώ το περιοδικό...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                        Ο ξανθάκος στο GTI της χρονιάς δεν ειπε τιποτα κακό...

                                        Ειπε αντιθέτως ότι δε ξεκολλά με τίποτα...

                                        και καλό έιναι να γραφουμε τη γνώμη των ειδικών.

                                        ρε συ coyote μια απορία...τα σχόλια αυτά τα έκανε πράγματι ο ξανθάκος όταν ήμουν εκεί με τους redliners...μόλις κατέβηκα από το τάπερ.
                                        εσύ που ήσουν και τα άκουσες;

                                        στη FIAT που να ημουνα ρε...!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:

                                          Ο ξανθάκος στο GTI της χρονιάς δεν ειπε τιποτα κακό...

                                          Ειπε αντιθέτως ότι δε ξεκολλά με τίποτα...

                                          και καλό έιναι να γραφουμε τη γνώμη των ειδικών.

                                          ρε συ coyote μια απορία...τα σχόλια αυτά τα έκανε πράγματι ο ξανθάκος όταν ήμουν εκεί με τους redliners...μόλις κατέβηκα από το τάπερ.
                                          εσύ που ήσουν και τα άκουσες;

                                          Ο Ξανθάκος είμαι!!!!!!! με βρηκες....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            καλά...δεν σου ζήτησα να μας συστηθείς. Δικαίωμα σου να είσαι και ο μπάτμαν ...
                                            απλά στην κουβέντα αυτή ήταν λίγα άτομα παρόντες -κυρίως παιδιά από το κλαμπ-
                                            και εγώ τυχαία λόγω της κλήρωσης...αυτό δεν κατάλαβα.

                                            Υ.Γ. Δεν θα μπορούσες να είσαι ο Ξανθάκος...εκείνος ήταν μόνιμα γελαστός και ευχάριστος πράγμα που σημαίνει ότι είναι ανύπαντρος και άνευ πεθεράς

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 60 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr