-
Το θεϊκό και απαράμμιλο σε οδηγικές συγκινήσεις supercar υπό κλίμακα MX-5 2.0 NC RC βρέθηκε αντιμέτωπο με το νέο Opel GT, από το ελληνικό EVO.
'Ξαφνικά το αγαπημένο μας ΜΧ-5 δείχνει λίγο και υπερτιμολογημένο...' ενώ '...δείχνει τελικα και μαλακό λόγω του set up της ανάρτησης'.
Πολυ θετικά, αντιθέτως, τα σχόλια για το GT.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Οπως θα έλεγε και ένας φίλος:
Φίλε μου, καθένας δηλώνει ό,τι θέλει, μην ψαρώνεις...!
ε δεν εβγαλε και τιποτα τρελα νουμερα για να ψαρωσουμε, αντιθετα τα νουμερα ειναι τα αναμενομενα...
Τα δυναμόμετρα δεν τα έχω σε καμία υπόληψηουτε εγω αλλα, καλος η κακος με αυτα μετραμε δυναμη, ροπη κλπ
εκτος αν εισαι απο αυτος που μετρανε την δυναμη με κενα, καροτσες κολονες :lol:
-
Η δυναμομέτρηση στους 4Τ δίνει,
230,3/5600
30,7/5400
Και άν κάνεις άλλες 10 δυναμομετρήσεις σε 10 διαφορετικα δυναμόμετρα,θα πάρεις άλλες 10 διαφορετικές μετρήσεις.
Πρωτιμώ να γνωρίζω μονο ότι λέει ο κατασκευαστης,διότι πέφτει το ίδιο μέσα με οποιονδηποτε άλλον τα μετρησει σε ανεξάρτητο μηχανημα.
Εαν μιλάμε δηλαδη για κάτι μετρήσιμο με αριθμούς,που όμως ΔΕΝ έχει σταθερη τιμή μετρησης,τότε προφανως δεν είναι αξιόπιστο.
Οπότε,ακόμα και 'στο περίπου' να τα λέει ο κατασκευαστης,μου αρκει.Και φυσικά στις μετρήσεις των 'βελτιωμένων' έχω και πάλι πολλές-πολλές επιφυλάξεις.Τουλάχιστον για την ακρίβεια των μετρησεων.Αν μου λέγανε π.χ. 200 ίπποι 'σύν-πλήν δεκα' θα ήταν δεκτο.Οταν ακούω 212,3 άλογα με χαλάει
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το θεϊκό και απαράμμιλο σε οδηγικές συγκινήσεις supercar υπό κλίμακα MX-5 2.0 NC RC βρέθηκε αντιμέτωπο με το νέο Opel GT, από το ελληνικό EVO.'Ξαφνικά το αγαπημένο μας ΜΧ-5 δείχνει λίγο και υπερτιμολογημένο...' ενώ '...δείχνει τελικα και μαλακό λόγω του set up της ανάρτησης'.
Πολυ θετικά, αντιθέτως, τα σχόλια για το GT.
Ποιος θεωρεί το 2.0 NC RC υπεραυτοκίνητο υπό κλίμακα; Ειδικά το RC που είναι και βαρύτερο από την έκδοση με τη μαλακή οροφή...
Μία παρατήρηση: δε δείχνει το ΜΧ υπερτιμηλογημένο, αλλά το Opel πάμφηνο. Σκεφτείτε ότι πριν 2 χρόνια, όποιος ήθελε 265 εργοστασιακά άλογα, είχε φθηνότερη επιλογή το WRX STi των 50Κ, το οποίο είναι κι αρκετά μονοδιάστατο. Μετά ήρθε η 130i των 42Κ, σήμερα υπάρχει και το S3 των 44Κ. Και ξαφνικά, να σου το GT με 37Κ, που είναι και roadster. Δεν είναι το MX ακριβό, το GT είναι τσάμπα. Όσο για το μαλακό set-up της ανάρτησης, τώρα το είδαν στο EVO; Άντε, άντε...Εσείς τι γράψατε;
-
Θα συμφωνήσω και εγώ...(παράξενο εε) και το mr2 πριν 4 χρόνια που το πήρα είχε 30 χιλ...αλλά γουστάρω όμως που επιτέλους η opel εβγαλε ένα αμάξι ...ΤΣΆΜΠΑ ΜΑΝ και έκανε τα αλλά να δείχνουν πανάκριβα και υπερτιμολογημένα ...
Ας το κάνουν και οι άλλες εταιρίες !!
-
To θέμα δεν είναι μόνο ότι έχει (ή δεν έχει) δελεαστική τιμή, είναι και ότι έχει κάτι να πει ως σπορ κατασκευή.
Το σοβαρότερο μειονέκτημά του, για μένα, είναι η ανυπαρξία θέσεων για αντικείμενα στο εσωτερικό και ο πολύ μικρός έως ανύπαρκτος χώρος αποσκευών, που το καθιστούν περισσότερο αυτοκίνητο βόλτας.
Στο δε ντουλαπάκι δεν χωράνε ούτε τα χαρτιά του.Οκ, roadster, αλλά θα ήθελα να έχει χώρο για μια-δυο μικρές βαλίτσες, να πας μια εκδρομή.
Και πόσο δύσκολο ήταν να προβλέψουν μια θέση για το κινητό στο ταμπλό;Ούτε η ποιότητα κατασκευής του είναι κάτι το ιδιαίτερο, οπότε βάσει και αυτών εκτιμώ την τιμή του ως απλώς φυσιολογική. Δεν είναι και λίγα 37Κ ευρώ.
Βέβαια, το αμάξι είναι πολύ καλό στο δρόμο, πολύ δυνατό και διασκεδαστικό, οπότε υπό αυτό το πρίσμα αξίζει να το σκεφτεί κανείς σοβαρά, εφόσον πηγαίνει για roadster... -
Δείτε τους χώρους σε λίτρα του GT και του S2000
GT 157
S2000 143Το κινητό σου μπορείς να το βάλεις στο πίσω ντουλαπάκι που έχεις ακριβώς πάνω στο ώμο σου .
Τα χαρτιά σου έχει θέση πίσω από το κάθισμα το οδηγού
Τα 37κ σαφώς είναι πολλά λεφτά...για την τσέπη μας ..και όχι όμως για το αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Δείτε τους χώρους σε λίτρα του GT και του S2000GT 157
S2000 143Το κινητό σου μπορείς να το βάλεις στο πίσω ντουλαπάκι που έχεις ακριβώς πάνω στο ώμο σου .
Τα χαρτιά σου έχει θέση πίσω από το κάθισμα το οδηγού
Τα 37κ σαφώς είναι πολλά λεφτά...για την τσέπη μας ..και όχι όμως για το αυτοκίνητο
Α, ok, δεν τις είχα εντοπίσει αυτές τις κρυψώνες, thanx!
-
Αυτό που λέω είναι ...ότι όταν οδηγείς ένα GT -s2000- mr2 -miata δεν κοιτάς..τους χώρους και την άνεση ...αλλά την αίσθηση της οδήγησης!!
**'θα χρειαστεί ο ιδιοκτήτης να κάνει παραχωρήσεις , τις όποιες όμως , μπορεί να ξεπεράσει ,αφού το τέλος της ημέρας η χαμηλή και φαρδιά σιλουέτα του GT θα του κλέψει την καρδιά ,έχοντας αφήσει ένα γλυκό χαμόγελο ευχαρίστησης' **
και εμένα με χαλάει που δεν έχει ποτηροθηκη ...αλλά δεν πειράζει εκοψα τον καφέ ..χαχα
-
Σαφώς αυτό υπερέχει, και με χαοτική απόσταση, δεν το συζητάμε καν.
Αλλά ένα χρηστικό ταμπλό (που έτσι κι αλλιώς δεν προσθέτει και κανά ουσιαστικό βάρος, θέμα σχεδιασμού είναι), δεν χάλασε ποτέ κανέναν.
Είναι μικρές λεπτομέρειες, που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη στο κάθε μέρα. -
Σίγουρα αν και έχω δει και χειρότερα (ιαπωνικά) ταμπλό, ήθελε κάτι παραπάνω...
Μην ξεχνάς όμως κατασκευάστηκε στην Αμερική ...
-
To ταμπλό του GT σχεδιάστηκε για το GT. Δεν είναι ίδιο με του Solstice...
Pontiac
Opel
To ταμπλό ΟΚ είναι, μινιμαλιστικό και απέριττο στην όψη, αλλά δεν καταλαβαίνω αυτή την τάση της Opel να μην προνοεί για κανα-δυο στοιχειώδεις θέσεις για μικροαντικείμενα (βλ. και Astra).
-
Θρμοκρασία νερού,έχει αυτο;
-
ναι έχει...
-
Το ταμπλό του GT είναι ίδιο με το ταμπλό του Saturn. Όπως και το GT είναι ίδιο με το Sky εμφανισιακά και όχι με το αδελφάκι του Solstice
http://www.acarplace.com/brands/gm/satu ... inside.jpg
Υπάρχει κι άλλο Saturn που πωλείται ως Opel. Στην Αμερική πωλείται το Vectra σχεδόν όπως το ξέρουμε εμφανισιακά ως Saturn Αura ( κυκλοφορεί και ως Pontiac G6 αλλά αρκετά αλλαγμένο σε εμφάνιση ) ενώ μάλλον και το Astra θα πάρει το δρόμο για Αμερική με άλλο όνομα. Απλά στην περίπτωση του GT ακολουθήκε η αντίστροφη διαδικασία δλδ η Saturn έδωσε την βάση και η Opel τα σήματα -
σαν κατοχος (τυχερος μαλλον)ενος gt,θελω να πω μερικα πραγματακια..
κανενα μα κανενα αυτοκινητο δεν ειναι αψεγαδιαστο!
Ετσι και το gt λοιπον εχει τα δικα του 'κουσουρια',η θα μπορουσε να εχει καποια αλλα για να το κανουν ακομα καλυτερο.
Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο,ειναι τι ζητας απο ενα αυτοκινητο την συγκεκριμενη στιγμη που θες να αγορασεις κατι.Εγω λοιπον,ζητουσα ενα γρηγορο roadster,να ειναι ομορφο και να στριβει καλα.Πλεον η πλειοψηφια των αυτοκινητων στριβουν η καλυτερα ,εχουν καλη οδικη συμπεριφορα.
Εδωσα ενα miata 1800 sporty με κομπρεσσορα στα περιπου 230+ αλογα και πηρα το gt.
Δεν το μετανιωσα,απεναντιας θεωρω οτι στην παρουσα φαση της ζωης μου και της ηλικιας μου(37 )ηθελα κατι γρηγορο αλλα και συναμα πιο πολιτισ ενο απο την εκρηκτικοτητα ενος supercharged miata.
Θεωρω λοιπον οτι τα κριτηρια επιλογης ενος αυτοκινητου ειναι υποκειμενικα και απτονται στην καλυψη της/των συγκεκριμενων αναγκων του αγοραστη.
Για μενα το s2000(κορυφαιο roadster)στην παρουσα φαση δεν θα με καλυπτε και ας γραφει 1,5sec πιο γρηγορο χρονο στα Μεγαρα απο το gt.
Kapoion αλλον ομως θα τον καλυπτε διοτι θελει το απολυτο στησιμο σε ενα αμαξι,θεμιτο και σεβαστο.
Γι'αυτο λεω οτι ειναι υποκειμενικο.Προσωπικα δεν με ενδιαφερει να κανει το roadster μου τον απολυτο χρονο στα μεγαρα..ακομα και αυτος ο χρονος δεν δειχνει το πραγματικο προσωπο του αυτοκινητου.
Αν τα βαλεις σε μεγαλυτερη πιστα θα δεις οτι τα γυρολογια θα αλλαξουν αρκετα(πχ βλεπε στο hockenheim το gt 1,19 και το NC 1.22 ενω με αναρτηση αλλη πεφτει στο 1.20)
και λοιπον...?
τι και αν στα μεγαρα εχουν διαφορα 1 η 2 sec.Aυτο κανει το ενα roadster καλο ενω το αλλο κακο?
Οχι.Εξαρταται τι θες να εχεις στην επιλογη που κανεις την χρονικη στιγμη που την κανεις.
Προσωπικα δεν ανηκω στους σκληροπυρηνικους που βγαινουν στα forum και λενε οτι ..πχ με ενα vitara πατησαν μια ...πχ boxster s!!
Ε και..?Σημαινει αυτο οτι η boxster s ειναι κακη..?οχι βεβαια.ΝΑ συμπληρωσω κατι για τους χωρους στο gt,κοθοτι ηδη εχω κανει 2 μακρινα ταξιδια...και μπορω να πω οτι τελικα πηρα τα ιδια πραγματα που επαιρνα και με το miata.
Το μυστικο,εκτος απο τους χωρους που ανεφερε ο paradisos..ειναι οτι μπορεις πισω απο το καθισμα του οδηγου/συνοδηγου να βαλεις αυτες τις σακουλες που σου δινουν οταν αγοραζεις ενα κουστουμι,και μεσα βαζεις κρεμαστρα και βαζεις παντελονια ,σακακια,πουκαμισα.Ετσι στο πορτμπαγκαζ βαζεις ολα τα υπολοιπα.(Αν και η εννοια του roadster δεν εμπεριεχει 200+ λιτρα πορτ-μπαγκαζ,αλλα 'εμεις' απλα θελουμε το αμαξι να τα κανει/εχει ολα...ε αυτο απλα δεν γινεται).Σημασια εχει λοιπον ο καθενας να ευχαριστιεται οτι οδηγει και να το απολαμβανει...εγω και ο πανος(paradisos)παντως το απολαμβανουμε.
Τωρα οποιος θελει τις απολυτες επιδοσεις,χωρους,η τα τελευταια δεκατα στα Μεγαρα εε..ας παρει κατι αλλο ρε παιδια...υπαρχουν απο ..μονοθεσια μεχρι τζιπ για να καλυψουν αυτες τι αναγκες.Κλεινοντας θελω μονο να πω οτι το να συκρινεις τα παντα με βαση τα δεκατα σε 1 μονο πιστα (των μεγαρων)η το να συκρινεις και να βγαζεις ενα miata καλυτερο απο οτιδηποτε αλλο κυκλοφορει και εχει 4 ροδες ειναι ...λαθος.Στατιστικο η οχι...δεν εχει σημασια...
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
ναι έχει...Που?
MEGAS σωστος!
-
εχει το λεγομενο DIC(DIGITAL INFORMATION CENTER),ειναι μια μικρη οθονη μεσα στο ταχυμετρο που επιλεγεις την πληροφορια που θες να δεις απο το κουμπι info στο τιμονι.
σου δεινχει ,trip a,trip b,συνολικα χλμ,εξωτερικη θερμ.,θερμοκρασια ψυκτικου σε fahrenheit η σε c ,πιεση turbo σε kpa η σε psi,μεση καταναλωση,αποσταση που μπορεις να διανυσεις με την υπαρχουσα ποσοτητα βενζινης, -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το θεϊκό και απαράμμιλο σε οδηγικές συγκινήσεις supercar υπό κλίμακα MX-5 2.0 NC RC βρέθηκε αντιμέτωπο με το νέο Opel GT, από το ελληνικό EVO.
'Ξαφνικά το αγαπημένο μας ΜΧ-5 δείχνει λίγο και υπερτιμολογημένο...' ενώ '...δείχνει τελικα και μαλακό λόγω του set up της ανάρτησης'.
Πολυ θετικά, αντιθέτως, τα σχόλια για το GT.
Ποιος θεωρεί το 2.0 NC RC υπεραυτοκίνητο υπό κλίμακα; Ειδικά το RC που είναι και βαρύτερο από την έκδοση με τη μαλακή οροφή...
Μία παρατήρηση: δε δείχνει το ΜΧ υπερτιμηλογημένο, αλλά το Opel πάμφηνο. Σκεφτείτε ότι πριν 2 χρόνια, όποιος ήθελε 265 εργοστασιακά άλογα, είχε φθηνότερη επιλογή το WRX STi των 50Κ, το οποίο είναι κι αρκετά μονοδιάστατο. Μετά ήρθε η 130i των 42Κ, σήμερα υπάρχει και το S3 των 44Κ. Και ξαφνικά, να σου το GT με 37Κ, που είναι και roadster. Δεν είναι το MX ακριβό, το GT είναι τσάμπα. Όσο για το μαλακό set-up της ανάρτησης, τώρα το είδαν στο EVO; Άντε, άντε...Εσείς τι γράψατε;
Δεν ξερω αν ειναι τσαμπα η οχι , το GT , παντως με παραδειγμα το RX8 , θυμαμαι ακριβως τις ιδιες σκεψεις πριν απο 3 χρονια ....
36 , 38 , 40 χιλιαδες ευρω , εμοιαζαν ΤΣΑΜΠΑ για ενα τετοιο αμαξι πριν απο 3 χρονια ..... (230 αλογα , πισω κινηση , κουπε , Rx θρυλος , στριψιμο , χωροι , φουτουριστικο σχημα , σε σχεση με ανταγωνισμο)
Η ιστορια ομως απεδειξε πως τα λεφτα ηταν ΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Πολλα ...
Καλο ειναι λοιπον να αναμενουμε την παροδο μερικων χρονων η αρκετων μηνων και την μεταπωλητικη διαθεση του εκαστοτε μοντελου , ποκειμενου να κρινουμε αν τα χρηματα κτησης του ηταν πολλα ,λιγα η τα σωστα ....
-
Το RX8 ειναι η μεγαλυτερη απατη στην ιστορια της αυτοκινησης,δεν παει,δεν στριβει,δεν φρεναρει,ασχημο ειναι και εχει και 2 πορτες ξεκαρφωτες για να δεσει το παραμυθι,το Opel GT δεν ειναι το ιδιο,ειναι εξαιρετικο και προσφερει τα παντα σε τιμη αστεια.
Opel / Vauxhall GT