-
intro
Καιρό τώρα θέλω να κάνω αυτό το post αλλά κάθε φορά το αναβάλλω.
Άλλοτε από βαρεμάρα, άλλοτε σκέφτομαι πως πρέπει να οργανώσω καλύτερα
τα στοιχεία που έχω. Και ας ξεκινήσουμε όμως με ένα ερώτημα.
Έχουμε 2 αυτοκίνητα, ένα Ford Fiesta 1.4 του 2003 και ένα Renault Clio
1.2 16v facelift του 2001. Το αυτοκινητιστικό ένστικτό σας τι σας λέει για
την αξιοπιστία τους; Ποιο είναι το λεμόνι; Νομίζω πως μόνο οι
υποψιασμένοι θα βρουν την σωστή απάντηση.2003 a Fiesta oddysey...
Μετά την τελευταία περιπέτεια του Fiesta αποφάσισα λοιπόν να σας πω την ιστορία
μου μιας και αν περιμένω κι άλλο θα γίνει τόσο μεγάλη που δεν πρόκειται να βρω το κουράγιο
να την γράψω ποτέ. Την περασμένη εβδομάδα, το Fiesta που χρησιμοποιούν
η μητέρα μου και ο αδερφός μου κλατάρισε πάλι. Πηγαίνοντας να ξεκινήσει η μητέρα
μου, δεν της άναβε. Το αυτοκίνητο άναβε τελικά μόνο με γκάζι και κρατούσε
αγκομαχώντας 'ρελαντί' λίγο κάτω από τις 2000 στροφές με τον κινητήρα να σπαρταράει.
Ανεβάζοντας στροφές, ο θόρυβος που έκανε μόνο υγιής δεν ήταν.
Το λαμπάκι των ηλεκτρικών του κινητήρα αναβόσβηνε συνεχώς. Η εντύπωσή που
σχημάτισα ήταν πως κάποιος κύλινδρος δεν είχε ανάφλεξη και δεν είχα άδικο.
Το συνεργείο (μεγάλο συγκρότημα Ford των νοτίων προαστίων) απεφάνθη πως έχει
πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής και πως πρέπει να αλλαχθούν και τα μπουζί και τα
μπουζοκαλώδια (αλλάχτε τα όλα και βλέπουμε δηλαδή).Και πάμε στο κεφάλαιο 'εγγύηση Ford'. Μία από τις κλασσικές 'εγγυήσεις'
που μετά τα 2 χρόνια καλύπτει επιλεκτικά τα 'χοντρά' μέρη του αυτοκινήτου που
χαλάνε πιο σπάνια (με απλά λόγια αυτό). Μου εξήγησαν λοιπόν εκεί πως στην
εγγύηση αν εγκριθεί, θα περαστεί ο πολλαπλασιαστής. Και αυτό το 'αν εγκριθεί'
υπάρχει γιατί θέλουν λέει όλα τα service να έχουν γίνει σε εξουσιοδοτημένο και
έγκαιρα και στο αυτοκίνητό ένα service είχε γίνει κάμποσα (λιγότερα από 1000χμ)
καθυστερημένα. Τα δε αδικαιολόγητα κατά την άποψή μου μπουζί και καλώδια
είναι αναλώσιμα (τα καλώδια γιατί;) και κοστίζουν περίπου 120Ε.flashback...
Το παραπάνω λεμονάκι λοιπόν έχει και φοβερή προιστορία. Έχουμε και λέμε:-
Από την πρώτη στιγμή της αγοράς του όποτε του καπνίσει δεν ανάβει και
χρειάζονται πολλές προσπάθειες. -
Έχει μείνει μια φορά από αντλία συμπλέκτη, μια φορά από δίσκο συμπλέκτη
(που κόστισε όμως πάνω από 600Ε!!) και μία φορά από το πεντάλ του
συμπλέκτη που ξεκούμπωσε. Το ίδιο πεντάλ που έκανε θόρυβο όποτε το
πατούσες σαν ξεχαρβαλωμένο ελατήριο (δεν μιλάω για τρίξιμο) και είχε
υποτίθεται επισκευαστεί μαζί με την αλλαγή συμπλέκτη. -
Έχει χαλάσει 2 αισθητήρες λ.
-
Τους πρώτους μήνες είχε ανεξήγητη απώλεια ψυκτικού και όλο έσφιγγαν το
καπάκι του δοχείου διαστολής ώσπου κάποια στιγμή άλλαξαν δοχείο. -
Καίει τις πίσω λάμπες συνεχώς. Tα μπροστινά φώτα είναι καντήλια για
καινούριο αυτοκίνητο by design. Άσε που με προβολείς βλέπεις μόνο μακριά
με πορείας στα 10 μέτρα. Καμία σχέση με το Renault. -
Έχει χαλάσει ρουλεμάν ημιαξονίου, έχει μικρή διαρροή η κραμαγιέρα, η όπισθεν
μπαίνει συχνά γκρινιάζοντας και συχνά δεν μπαίνει καθόλου εάν δεν βάλεις πρώτα
μια τρίτη να 'έρθουν' τα γρανάζια. -
Το χρώμα είναι το λιγότερο της πλάκας. Οτιδήποτε πέφτει αφήνει σημάδι.
Οι κουτσουλιές δεν αφήνουν απλώς λεκέδες. Ξέρω πολύ καλά πως οι κουτσουλιές
χαλάνε το χρώμα, απο 4 αυτοκίνητα που έχουμε όμως, κανένα άλλο δεν έχει
σημάδι εκτός από το Fiesta. Μιλάμε για χρώμα που σπάει και ζαρώνει λες
και έχεις ρίξει πάνω καυστικό. Δεν αποχρωματίζεται, αφήνει το χρώμα σε μια
κατάσταση λες και έχει βράσει, κάνει λακκούβα. Το έχω δει μόνο σε άλλα
μαύρα Ford. -
Το 'δώρο' ραδιοκασετόφωνο έχει σταματήσει να παίζει από ένα ηχείο,
πολύ γρήγορα έγινε επιλεκτικό στα CD που θα παίξει και το αποκορύφωμα
ήρθε όταν το ταμπλό έσπασε γύρω από το στερεοφωνικό και αυτό μετακόμισε
στον κάτω όροφο (το εργοστασιακό είναι μεγαλύτερο και είχε γίνει τοποθέτηση
με adaptor της Ford). -
Το πλαστικό του λεβιέ ταχυτήτων (που γράφει τις ταχύτητες), ένα εξωτερικό
πλαστικό μεταξύ των εμπρος και πίσω τζαμιών και τα ρυθμιστικά των καθρεφτών
είναι συναρμολογούμενα και ακούσια αποσπώμενα. -
Το A/C έχει χαλάσει 3 φορές. Μια φορά ο ανεμιστήρας και 2 φορές 'τα καλώδια'.
Επισκευή με επιβάρυνσή μας κάθε φορά. -
Το πίσω πιτσιλιστήρι κάνει έναν ανατριχιαστικό θόρυβο (προερχόμενο από εμπρός)
όταν λειτουργεί και πιτσιλάει... ντροπαλά θα έλεγα σε σχέση με άλλα Fiesta. -
Το ταμπλό αλλά ιδιαίτερα η πίσω εταζέρα είναι λαλίστατα (η εταζέρα δεν
στηρίζεται επαρκώς by design).
Τέλος θέλω να σας διηγηθώ μια ακόμα εμπειρία με το τέλος της διετούς εγγύησης.
Μετά από service και αλλαγή των πάντα καμμένων πίσω λαμπών, στο ένα φωτιστικό
έχει αναστραφεί το στοπ με το φως θέσης (τελος πάντων αναβόσβηναν εντελώς
κουλά). Τους το πάω και λέω:- μήπως κατά λάθος συνδέσατε ανάποδα τις λάμπες;
- Αποκλείεται μου λέει ο μηχανικός γεμάτος καμάρι. Δεν μπαίνουν αλλιώς.
Το κοιτάει και μετά γυρίζει καμαρωτός και μου λέει: - Είχαν μπει ανάποδα αν και κανονικά δεν μπαίνουν ανάποδα (σε στυλ δεν
φταίω εγώ). Μπήκαν όμως γιατί έχεις σπασμένο ντουί.
Σαν να μου λέει σπάσαμε το ντουί. Ένα πράγμα στο οποίο μόνο αυτοί είχαν
πρόσβαση μέχρι τότε. Τους λέω να το αλλάξουν και μου λένε: η εγγύηση έληξε
πριν από λίγες μέρες και η 5ετής δεν καλύπτει τα φώτα! Τους πίεσα όσο
μπορούσα γιατί έπαθα πλάκα με αυτό που άκουσα. Για κάτι που είχαν χαλάσει
εκείνοι έιτε σε αυτό είτε σε προηγούμενο service! Το αποτέλεσμα; Μου το
αλλάξανε με μεταχειρισμένο ανταλλάσσοντας το φανάρι με άλλο Fiesta που
ήταν στο συνεργείο εκείνη την στιγμή!
Αυτή τη στιγμή, στα 60κάτι χιλιάδες χμ το αυτοκίνητο είναι στο
συνεργείο για το πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή. Η σύγκριση με το
αναξιόπιστο γαλλικό είναι συντριπτική.Μη γκαντεμιάζετε, τα πάμε καλά...
Clio: Μερικές καμένες λάμπες, ένα καλώδιο αερόσακου που πότε πότε
δεν κάνει καλή επαφή κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. (Είναι
τρίθυρο και ταλαιπωρείται με το μπες βγες). Τέλος πρόσφατα (72.000km)
μου εμφάνισε το πρώτο του μηχανικό προβληματάκι αφού έχουν φθαρεί
στα εμπρός δισκόφρενα οι φωλιές από κάτι πυρούς και κάθε τόσο πάω
και μου το λιπαίνουν γιατί έχει αποκτήσει μπόσικα και κάνουν θόρυβο
στις λακκούβες. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 76000χμ και το προσέχω αρκετά
συντηρώντας το κατά το δυνατόν καλύτερα και οδηγώντας στρωτά.
Έχει πάει όμως και 2 φορές Μέγαρα.Conclusion
Ελπίζω πως τα μεταγενέστερα Fiesta θα είναι κάπως καλύτερα αν και δεν
έχω σοβαρές ενδείξεις γι αυτό από ότι διαβάζω στο forum και ότι βλέπω
στο συνεργείο. Το συγκεκριμένο είναι απαράδεκτο και θα αποτελεί μεγάλο
πρόβλημα όταν σταματήσει να το καλύπτει αυτή η έστω και υποτυπώδης εγγύηση.
Δεν μπορώ παρά να αισθάνομαι απογοητευμένος από το Fiesta που ήρθε να
αντικαταστήσει το παλιό μας που δεν είχε A/C, υδραυλικό και είχε αρχίσει να
βγάζει προβληματάκια (τρομάρα μας).
Και τα δύο αυτοκίνητα ήταν σχετικά φρέσκα στην αγορά όταν αγοράστηκαν.
Το renault βέβαια ήταν facelift. Είναι σίγουρα μερικώς και θέμα τύχης.And a small head to head comparison
Όσο αφορά τις διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι πολλές
αλλά ωχριούν μπροστά στο χάσμα αξιοπιστίας που τα χωρίζει μέχρι σήμερα.
Συνοπτικά:
Renault:- Οδική συμπεριφορά
- Λογική κατανάλωση
- Κινητήρας (για 1.2 δεν απογοητεύει παντού)
- Χώροι (ειδικά ύψος)
- Μέτρια θέση οδήγησης
Fiesta:
- Χώροι
- Ροπή χαμηλά
- Τιμόνι
- Οδική συμπεριφορά
- Αξιοπιστία, ποιότητα
- Εξοπλισμός
- Μακριές σχέσεις
- Τραχύς και αδύναμος κινητήρας όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Συνολική εμπειρία: μέρα με τη νύχτα.
PS: Τι λέτε, είναι λογικό με τον πολλαπλασιαστή να αλλάξω καλώδια
και μπουζί; -
-
intro
Καιρό τώρα θέλω να κάνω αυτό το post αλλά κάθε φορά το αναβάλλω.
Άλλοτε από βαρεμάρα, άλλοτε σκέφτομαι πως πρέπει να οργανώσω καλύτερα
τα στοιχεία που έχω. Και ας ξεκινήσουμε όμως με ένα ερώτημα.
Έχουμε 2 αυτοκίνητα, ένα Ford Fiesta 1.4 του 2003 και ένα Renault Clio
1.2 16v facelift του 2001. Το αυτοκινητιστικό ένστικτό σας τι σας λέει για
την αξιοπιστία τους; Ποιο είναι το λεμόνι; Νομίζω πως μόνο οι
υποψιασμένοι θα βρουν την σωστή απάντηση.2003 a Fiesta oddysey...
Μετά την τελευταία περιπέτεια του Fiesta αποφάσισα λοιπόν να σας πω την ιστορία
μου μιας και αν περιμένω κι άλλο θα γίνει τόσο μεγάλη που δεν πρόκειται να βρω το κουράγιο
να την γράψω ποτέ. Την περασμένη εβδομάδα, το Fiesta που χρησιμοποιούν
η μητέρα μου και ο αδερφός μου κλατάρισε πάλι. Πηγαίνοντας να ξεκινήσει η μητέρα
μου, δεν της άναβε. Το αυτοκίνητο άναβε τελικά μόνο με γκάζι και κρατούσε
αγκομαχώντας 'ρελαντί' λίγο κάτω από τις 2000 στροφές με τον κινητήρα να σπαρταράει.
Ανεβάζοντας στροφές, ο θόρυβος που έκανε μόνο υγιής δεν ήταν.
Το λαμπάκι των ηλεκτρικών του κινητήρα αναβόσβηνε συνεχώς. Η εντύπωσή που
σχημάτισα ήταν πως κάποιος κύλινδρος δεν είχε ανάφλεξη και δεν είχα άδικο.
Το συνεργείο (μεγάλο συγκρότημα Ford των νοτίων προαστίων) απεφάνθη πως έχει
πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής και πως πρέπει να αλλαχθούν και τα μπουζί και τα
μπουζοκαλώδια (αλλάχτε τα όλα και βλέπουμε δηλαδή).Και πάμε στο κεφάλαιο 'εγγύηση Ford'. Μία από τις κλασσικές 'εγγυήσεις'
που μετά τα 2 χρόνια καλύπτει επιλεκτικά τα 'χοντρά' μέρη του αυτοκινήτου που
χαλάνε πιο σπάνια (με απλά λόγια αυτό). Μου εξήγησαν λοιπόν εκεί πως στην
εγγύηση αν εγκριθεί, θα περαστεί ο πολλαπλασιαστής. Και αυτό το 'αν εγκριθεί'
υπάρχει γιατί θέλουν λέει όλα τα service να έχουν γίνει σε εξουσιοδοτημένο και
έγκαιρα και στο αυτοκίνητό ένα service είχε γίνει κάμποσα (λιγότερα από 1000χμ)
καθυστερημένα. Τα δε αδικαιολόγητα κατά την άποψή μου μπουζί και καλώδια
είναι αναλώσιμα (τα καλώδια γιατί;) και κοστίζουν περίπου 120Ε.flashback...
Το παραπάνω λεμονάκι λοιπόν έχει και φοβερή προιστορία. Έχουμε και λέμε:-
Από την πρώτη στιγμή της αγοράς του όποτε του καπνίσει δεν ανάβει και
χρειάζονται πολλές προσπάθειες. -
Έχει μείνει μια φορά από αντλία συμπλέκτη, μια φορά από δίσκο συμπλέκτη
(που κόστισε όμως πάνω από 600Ε!!) και μία φορά από το πεντάλ του
συμπλέκτη που ξεκούμπωσε. Το ίδιο πεντάλ που έκανε θόρυβο όποτε το
πατούσες σαν ξεχαρβαλωμένο ελατήριο (δεν μιλάω για τρίξιμο) και είχε
υποτίθεται επισκευαστεί μαζί με την αλλαγή συμπλέκτη. -
Έχει χαλάσει 2 αισθητήρες λ.
-
Τους πρώτους μήνες είχε ανεξήγητη απώλεια ψυκτικού και όλο έσφιγγαν το
καπάκι του δοχείου διαστολής ώσπου κάποια στιγμή άλλαξαν δοχείο. -
Καίει τις πίσω λάμπες συνεχώς. Tα μπροστινά φώτα είναι καντήλια για
καινούριο αυτοκίνητο by design. Άσε που με προβολείς βλέπεις μόνο μακριά
με πορείας στα 10 μέτρα. Καμία σχέση με το Renault. -
Έχει χαλάσει ρουλεμάν ημιαξονίου, έχει μικρή διαρροή η κραμαγιέρα, η όπισθεν
μπαίνει συχνά γκρινιάζοντας και συχνά δεν μπαίνει καθόλου εάν δεν βάλεις πρώτα
μια τρίτη να 'έρθουν' τα γρανάζια. -
Το χρώμα είναι το λιγότερο της πλάκας. Οτιδήποτε πέφτει αφήνει σημάδι.
Οι κουτσουλιές δεν αφήνουν απλώς λεκέδες. Ξέρω πολύ καλά πως οι κουτσουλιές
χαλάνε το χρώμα, απο 4 αυτοκίνητα που έχουμε όμως, κανένα άλλο δεν έχει
σημάδι εκτός από το Fiesta. Μιλάμε για χρώμα που σπάει και ζαρώνει λες
και έχεις ρίξει πάνω καυστικό. Δεν αποχρωματίζεται, αφήνει το χρώμα σε μια
κατάσταση λες και έχει βράσει, κάνει λακκούβα. Το έχω δει μόνο σε άλλα
μαύρα Ford. -
Το 'δώρο' ραδιοκασετόφωνο έχει σταματήσει να παίζει από ένα ηχείο,
πολύ γρήγορα έγινε επιλεκτικό στα CD που θα παίξει και το αποκορύφωμα
ήρθε όταν το ταμπλό έσπασε γύρω από το στερεοφωνικό και αυτό μετακόμισε
στον κάτω όροφο (το εργοστασιακό είναι μεγαλύτερο και είχε γίνει τοποθέτηση
με adaptor της Ford). -
Το πλαστικό του λεβιέ ταχυτήτων (που γράφει τις ταχύτητες), ένα εξωτερικό
πλαστικό μεταξύ των εμπρος και πίσω τζαμιών και τα ρυθμιστικά των καθρεφτών
είναι συναρμολογούμενα και ακούσια αποσπώμενα. -
Το A/C έχει χαλάσει 3 φορές. Μια φορά ο ανεμιστήρας και 2 φορές 'τα καλώδια'.
Επισκευή με επιβάρυνσή μας κάθε φορά. -
Το πίσω πιτσιλιστήρι κάνει έναν ανατριχιαστικό θόρυβο (προερχόμενο από εμπρός)
όταν λειτουργεί και πιτσιλάει... ντροπαλά θα έλεγα σε σχέση με άλλα Fiesta. -
Το ταμπλό αλλά ιδιαίτερα η πίσω εταζέρα είναι λαλίστατα (η εταζέρα δεν
στηρίζεται επαρκώς by design).
Τέλος θέλω να σας διηγηθώ μια ακόμα εμπειρία με το τέλος της διετούς εγγύησης.
Μετά από service και αλλαγή των πάντα καμμένων πίσω λαμπών, στο ένα φωτιστικό
έχει αναστραφεί το στοπ με το φως θέσης (τελος πάντων αναβόσβηναν εντελώς
κουλά). Τους το πάω και λέω:- μήπως κατά λάθος συνδέσατε ανάποδα τις λάμπες;
- Αποκλείεται μου λέει ο μηχανικός γεμάτος καμάρι. Δεν μπαίνουν αλλιώς.
Το κοιτάει και μετά γυρίζει καμαρωτός και μου λέει: - Είχαν μπει ανάποδα αν και κανονικά δεν μπαίνουν ανάποδα (σε στυλ δεν
φταίω εγώ). Μπήκαν όμως γιατί έχεις σπασμένο ντουί.
Σαν να μου λέει σπάσαμε το ντουί. Ένα πράγμα στο οποίο μόνο αυτοί είχαν
πρόσβαση μέχρι τότε. Τους λέω να το αλλάξουν και μου λένε: η εγγύηση έληξε
πριν από λίγες μέρες και η 5ετής δεν καλύπτει τα φώτα! Τους πίεσα όσο
μπορούσα γιατί έπαθα πλάκα με αυτό που άκουσα. Για κάτι που είχαν χαλάσει
εκείνοι έιτε σε αυτό είτε σε προηγούμενο service! Το αποτέλεσμα; Μου το
αλλάξανε με μεταχειρισμένο ανταλλάσσοντας το φανάρι με άλλο Fiesta που
ήταν στο συνεργείο εκείνη την στιγμή!
Αυτή τη στιγμή, στα 60κάτι χιλιάδες χμ το αυτοκίνητο είναι στο
συνεργείο για το πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή. Η σύγκριση με το
αναξιόπιστο γαλλικό είναι συντριπτική.Μη γκαντεμιάζετε, τα πάμε καλά...
Clio: Μερικές καμένες λάμπες, ένα καλώδιο αερόσακου που πότε πότε
δεν κάνει καλή επαφή κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. (Είναι
τρίθυρο και ταλαιπωρείται με το μπες βγες). Τέλος πρόσφατα (72.000km)
μου εμφάνισε το πρώτο του μηχανικό προβληματάκι αφού έχουν φθαρεί
στα εμπρός δισκόφρενα οι φωλιές από κάτι πυρούς και κάθε τόσο πάω
και μου το λιπαίνουν γιατί έχει αποκτήσει μπόσικα και κάνουν θόρυβο
στις λακκούβες. Το αυτοκίνητο έχει τώρα 76000χμ και το προσέχω αρκετά
συντηρώντας το κατά το δυνατόν καλύτερα και οδηγώντας στρωτά.
Έχει πάει όμως και 2 φορές Μέγαρα.Conclusion
Ελπίζω πως τα μεταγενέστερα Fiesta θα είναι κάπως καλύτερα αν και δεν
έχω σοβαρές ενδείξεις γι αυτό από ότι διαβάζω στο forum και ότι βλέπω
στο συνεργείο. Το συγκεκριμένο είναι απαράδεκτο και θα αποτελεί μεγάλο
πρόβλημα όταν σταματήσει να το καλύπτει αυτή η έστω και υποτυπώδης εγγύηση.
Δεν μπορώ παρά να αισθάνομαι απογοητευμένος από το Fiesta που ήρθε να
αντικαταστήσει το παλιό μας που δεν είχε A/C, υδραυλικό και είχε αρχίσει να
βγάζει προβληματάκια (τρομάρα μας).
Και τα δύο αυτοκίνητα ήταν σχετικά φρέσκα στην αγορά όταν αγοράστηκαν.
Το renault βέβαια ήταν facelift. Είναι σίγουρα μερικώς και θέμα τύχης.And a small head to head comparison
Όσο αφορά τις διαφορές μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι πολλές
αλλά ωχριούν μπροστά στο χάσμα αξιοπιστίας που τα χωρίζει μέχρι σήμερα.
Συνοπτικά:
Renault:- Οδική συμπεριφορά
- Λογική κατανάλωση
- Κινητήρας (για 1.2 δεν απογοητεύει παντού)
- Χώροι (ειδικά ύψος)
- Μέτρια θέση οδήγησης
Fiesta:
- Χώροι
- Ροπή χαμηλά
- Τιμόνι
- Οδική συμπεριφορά
- Αξιοπιστία, ποιότητα
- Εξοπλισμός
- Μακριές σχέσεις
- Τραχύς και αδύναμος κινητήρας όσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Συνολική εμπειρία: μέρα με τη νύχτα.
PS: Τι λέτε, είναι λογικό με τον πολλαπλασιαστή να αλλάξω καλώδια
και μπουζί; -
-
Γεια σας, σκεφτομαι να παρω το fiesta 1,4 και με τρομαξατε με ολα αυτα..
Ο θειος μου εχει σχολη οδηγων και εχει 3 fiesta εδω και τρια χρονια. Φανταστειτε τρια χρονια με μαθητευομενους... μου ειπε οτι του εχει εμφανισει μονο κατι χαζα προβληματακια, τιποτα σοβαρο.. Με ολα αυτα ομως πρεπει να το ψαξω περισσοτερο. Α και γνωριζετε αν αληθευει το οτι το 1,4 καιει περισσοτερο (πραγματικα, οχι τιμες εργοστασιου) στη πολη απο το 1,6? -
Φίλε μου σε οποιαδήποτε μάρκα,κ σε οποιοδήποτε μοντέλο,ανεξάρτητα από πόσο κοστίζει,μπορείς να βρεις παραδείγματα όπως αυτό.
Είναι μην σου τύχει η περίπτωση.Μην ανυσηχείς -
με 14000 δε μπορεις να βρεις καλυτερο αυτοκινητο??
το fiesta πρεπει ναναι το πιο κραγμενο αυτοκινητο εδω μεσα για την συνολικη ποιοτητα του -
Επειδη εχω εμπειρια με Fiesta 1.4 Θα γραψω λιγα πραματα μηπως βοηθησουν
ΥΠΕΡ
Αισθηση τιμονιου
Κιβωτιο ταχυτητων
Χωροι και πορτμπαγκαζ. Ειδικα το πορτμπαγκαζ κανει το 206 να φαινεται γελοιο
Γενικοτερη σπορτιφ αισθηση σε σχεση με τα περισσοτερα supermini
Ταξιδευει ανετα για μεγαλες αποστασεις (σε σχεση με το 206πχ)ΚΑΤΑ
Αν εισαι πανω απο 1.80 η κονσολα σου κανει μελανια στο γονατο γιατι ακουμπαει το ποδι σου πανω στη γωνια(Προσεξε το αυτο, σε ταξιδι γινεται φρικιαστικη εμπειρια! Ας ακουγεται αστειο.)
Μετριος κινητηρας στα ταξιδια θελεις το κατι παραπανω απο δυναμη!
Μετρια ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο, αν και οι τριγμοι απουσιαζουν παρουσιασε καποιες απαραδεκτες 'βλαβες' οπως να ξεκολησει η χειρολαβη του συνοδηγου, να βγει το μοχλουδακι του καθρευτη και κατι τετοια απαραδεκτα για αμαξι εντος 5ετιας.
Καταναλωση.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
με 14000 δε μπορεις να βρεις καλυτερο αυτοκινητο??
το fiesta πρεπει ναναι το πιο κραγμενο αυτοκινητο **εδω μεσα **για την συνολικη ποιοτητα τουΆμα είναι εδώ μέσα,
τότε η ford πρέπει να ανησυχεί.
-
Απλα με 14000 τελικη τιμη ατοκα δεν υπαρχει αλλο στα 1,4lt
Ασε που αν ειναι μικρη η διαφορα ( -
Κορυφαίο σε οδική συμπεριφορά στην κατηγορία και σε καλή τιμή το Fiesta.
Σιγά το clio μην μας το βγάλετε και FERRARI -
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Κορυφαίο σε οδική συμπεριφορά στην κατηγορία και σε καλή τιμή το Fiesta.
Σιγά το clio μην μας το βγάλετε και FERRARIΕπειδή τόχω ξανακούσει αυτό, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει κορυφαία οδική συμπεριφορά??? Μήπως είναι να παίρνεις στροφή σε ορεινή διαδρομή και να σηκώνεται στους 3 τροχούς??? Ή μήπως στην ευθεία πηγαίνοντας με 140 να σκέφτεσαι: Τώρα θα μου φύγει στο χαντάκι και θα με μαζεύουνε με το κουτάλι??? Για να μην πω για τα φρένα...
Αν είναι αυτό κορυφαία οδικά συμπεριφορά τότε το δικό μου leon 7ετίας που πάει σαν τραίνο είναι για τα μπάζα... Το πλήρωσα -
Στην οικογένεια έχουμε ενα 206 1.4, κ εχω οδηγήσει αρκετές φορές το yaris 1.3 (palio)...Για 1 μήνα είχα στα χέρια μου ενα fiesta 1.4 pro f/l.
Πάρόλο που το fiesta ήταν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, με 20000km αλλά αμέτρητους διαφορέτικούς οδηγούς (που στην καλύτερη δεν το προσέχαν κ ιδιαιτερα) μου έκανε απίστευτη εντύπωση το κιβώτιο κ η οδική συμπεριφορά κ κυρίως η ποιότητα κύλισης...Η αισθηση που σου εδινε το αυτοκίνητο στο δρόμο...
Δεν ειναι Ferarri, αλλά σίγουρα κάτι λεει... -
Ακριβώς αυτο μετράει ...η αίσθηση που σου δίνει στο δρόμο και πάντα με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας στην οποία ανήκει . Το leon είναι άλλη κατηγορία ...
Πολυ καλό το FIESTA! Aναμένεται βέβαια αντικατάσταση το 2008 ίσως με άλλο όνομα. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε την Δευτέρα. Δηλαδή μετά από τις κραιπάλες του σ/κ, οι εργάτες δεν είναι και τόσο αποδοτικοί, γίνονται λάθη κτλ.λογική εξήγηση... εγώ όμως θα περίμενα πως το χειρότερο αμάξι είναι το Friday car, γιατί όλοι την Παρασκευή κουτσοδουλεύουν κ κάνουν τα πάντα τσαπατσούλικα. όλοι από τις 12.00 κ μετά ετοιμάζονται για το τριήμερο! την δευτέρα είναι καλύτερα πιστεύω... έτσι το βλέπω εγώ!
-
Στατιστικά πάντως, τα χειρότερα αυτοκίνητα βγαίνουν την δευτέρα, και όχι την παρασκευή.
-
Στην peugeot μπορεί... στην VW όχι!
-
Σωστά, στην φάου-βε όλα τα αυτοκίνητα βγαίνουν δευτέρα.
-
αφού οι Γερμαναράδες σηκώνονται από τις 5 τα ξημερώματα,βάζουν μπρος την αμαξάρα τους, πιάνουν μια 200άρα στην Autobahn έτσι για την πλάκα τους, σηκώνουν τα μανίκια τους κ δουλεύουν ρολόι... δεν ασχολούνται με φουρνίσματα κ πρωινά κρουάσάν!!! ενώ οι γάλλοι μέχρι να ανάψουν τον φούρνο, έχει τελειώσει η ημέρα!
κάτι άκουσα ότι κάτι νέα μοντελάκια peugeot-citroen κατασκευάζονται στην Τουρκία... ισχύει? σαν τα μαϊμού μπλουζάκια ένα πράγμα!
-
πολλα προβληματα για κενουργιο αυτοκινητο. και νομιζα οτι τα φορντ ειναι καλα αυτοκινητα και αξιοπιστα αυτοκινητα. συγγενης εχει ενα φορντ σιερρα 1.6 μοντ 1989 και δηλωνει ικανοποιημενος απο πλευρα αξιοπιστιας αν και καιει αρκετο καυσιμο. δεν τον εχει αφησει ποτέ και ξεκιναει παντα. βεβαια κατα κυριο λογο το εχει αραγμενο ολα αυτα τα χρονια και εχει βαλει λιγα χιλιομετρα. αρα δεν υπαρχει σαφη εικονα για το βαθμο αξιοπιστιας του συγκεκριμενου μοντελου.
συγγενικο μου προσωπο σκεφτοταν να αγορασει κενουργιο αυτοκινητο και σκεφτοταν το φιεστα 1.4 λογο του οτι ο κατοχος του σιερρα εχει δηλωσει ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο υπαρχει μια εμπιστοσυνη στην οικογενεια στην συγκεκριμενη εταιρια. τελικη τιμη γυρω στα 12500 ευρω πριν απο 2-3 χρονια. αυτο που ειχα παρατηρησει οταν το ειχαμε δει στην εκθεση (το μοντελο πριν το face lift και τον επανασχεδιασμο του ταμπλο) ειναι οτι το ταμπλο στο σημειο που ερχοταν σε επαφη με το παμπριζ εχασκε και εαν το πιεζες με το χερι σου επαιζε πανω-κατω. τα πισω καθισματα μου φανηκαν κοντα -μικρα και το εσωτερικο υψος χαμηλο. καναμε ενα συντομο τεστ-ντραϊβ φανηκε καλο στο δρομο με σφιχτη αναρτηση και καλο τιμονι. αν και οταν βγηκαμε σε ευθεια σαν να ετρεμε-επαιζε το αυτοκινητο λιγο-μπορει να ηταν και η ιδεα μου.
τα παλαιοτερα μοντελα ειναι καλυτερα;
-
δε νομιζω οτι χρειαζεται να γενικευουμε , οταν γινονται 'εκπτωσεις' στη κατασκευη ενος αμαξιου , δε σημαινει οτι ολη η γκαμα εχει τα ιδια προβληματα.
στο θεμα
σπορτιφ συμπεριφορα - 80 αλογα , ακουγεται καπως . αν θες σπορ σε αυτα τα λεφτα πρεπει να κανεις συμβιβασμους. σπορτκα - panda ?ο φιλος ας παρει οποιο γουσταρει ακομα και το 'χειροτερο'.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
δε νομιζω οτι χρειαζεται να γενικευουμε , οταν γινονται 'εκπτωσεις' στη κατασκευη ενος αμαξιου , δε σημαινει οτι ολη η γκαμα εχει τα ιδια προβληματα.Παντως η Ford εχει βαλθει να αποδειξει σε ολη την γκαμα της, ποσο φτηνα και τσαπατσουλικα μπορει να τα φτιαξει... ειτε λεγεται Fiesta, ειτε Maveric, ειτε Focus2... δυστυχως εδω και χρονια εκανε μεγαλη κοιλια στα θεματα ποιοτητας κατασκευης. Να δουμε αν το νεο Mondeo μας επιφυλλασει καποια αλλαγη...
Fiesta, clio ένα λεμόνι και ένα αυτοκίνητο...