-
nikq τα ελατηρια του 1.6 ειναι διαφορετικα απ του 1.4! Με ειχες ρωτησει και το επιβαιβεωσα στην peugeot και στον μηχανικο μας ΑΡΓΥΡΗ!!!
Οποτε θες ζαμφορ 20,6 εμπρος , ραβδους 19,5, τα ελατηρια και τα top mounts εε?? -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
σπυροοοοο
ψυνομαι παρα πολυ εεεεε...ετσι για το γαμωτο...αρκει να ειναι σχετικο φτηνο
swaybar front: 106.5 Euros
swaybar rear: 132 Euros
Mεταφορικα: 94 ΕurosΔλδ αν κανουμε ενα καλο group buy, θα πεσουν πολυ τα μεταφορικα.
-
WHITELINE Μπορει να μας φτιαξει ενας φιλος του αλεξ που ειναι χντακιας και εχει συνεργειο....
ΑΛΕΞ ΜΗ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ 22ΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
το ρυθμιζομενο κιτ παντως το βλεπω να εχει πιο πανω ρε συ...
χαζεψτε εργο τεχνης....
http://www.whiteline.com.au/docs/instru ... PR20ZS.pdfεγω με τις 22αρες πισω ραδββους αντιστρεπτικη το φοβαμαι...
αλλα για καποιον αλλο με 20αρες ραδβους
πιστευω οτι ισως λυνει το θεμα τουκωλου αρκετα! -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Δλδ αν κανουμε ενα καλο group buy, θα πεσουν πολυ τα μεταφορικα.
Ένδιαφέρομαι και εγώ αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο...
Μην μας πάρει είδηση μόνο ο Μανθουμέλ, θα κάνει και άλλο group buy...
Εχει έξοδα τώρα με τα φώτα βέβαια... -
Ο χρήστης pappaki έγραψε:
Δλδ αν κανουμε ενα καλο group buy, θα πεσουν πολυ τα μεταφορικα.
Ένδιαφέρομαι και εγώ αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο...
Μην μας πάρει είδηση μόνο ο Μανθουμέλ, θα κάνει και άλλο group buy...
Εχει έξοδα τώρα με τα φώτα βέβαια...αμα κανονισουμε κατι, εννοειται το λεμε και στο club!
ο Μανθος διαβαζει κι εδω, δεν ειναι κατι κρυφο. -
e αμα διαβαζει...
ΜΑΝΘΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΣΩ ΜΟΥ...
ΕΙΣΑΙ Μ#@$ΒΟΣΚΟΣ
ΕΙΣΑΙ ΤΡΟΜΠΑΣ
ΕΙΣΑΙ ΠΑΠΑΡΑΣ....ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΑΛΛΥΥΥΥΥΥΥ
ΕΙΣΑΙ Ο ΕΝΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ....
παπακι μη γελας μαλακα θα παρεις τα αρχιδια μου αντι για ασφαλεια.
-
και συνεχιζω ακαθετκος...
οι 260δολαρια αυσταλιας με 1.66 συναλλαγμα ειναι 160ευρω...
στο pdf που εβαλα εχει οπως βλεπετε 4 θεσεις που ρυθμιζει...
καλο ειναι να ερθει ενα σετ να δοκιμαστει και μετα να προχωρησουμε...
θεωρω οτι θα πρεπει να μπει σε καποιον με μαμα αντιστρεπτικη ωστε να αντισταθμισουμε την αυξηση της σκληροτητας σε σχεση με την 22αρα του rc πισω που εχιε κανα 70αρι...
εχω ρωτησει και το σκαραβαιο που εχει τετοια σε σταρλετ και βλεπουμε...
βασικα θα ρωτησει και ο αλεξ τιμη και το συζηταμε! -
Μπα, εγώ κατάλαβα ότι στην Αυστραλία δεν βρίσκουν Peugeot Sport οπότε κάνουν μαλακίες... (έστω... αυτοσχεδιάζουν όμορφα)
-
διαφωνω
h whiteline ειναι πιο πολυ σοβαρη εταιρεια με προιοντα κοινης αποδοχης στα σουμπαρου και εβο...
λες να μη βρισκουν ουτε προνταιβ και ραλιαρτ στην αυστραλια?
βεβαια απο την αλλη μιλαμε για την χωρα των καγκουρω!!ο μονος ενδοιασμος μου ειναι οτι κατα 99% μετα απο καποια χλμ πιστευω οτι θα βγαζει θορυβους αυτη η διαταξη...
λιγα συνεμπλοκ,φτηνη σιγουρα σχεδιαση,μικρα joint balls στις αρθρωσεις...
οχι και εργοστασιακη δουλεια κακα τα ψεματα...το θεμα ειναι τη δουλεια κανει....
-
Μωρέ Prodrive και Ralliart θα παίζει στην Αυστραλία, αλλά PS γιατί να παίζει; Εκεί δεν είναι ακριβώς σαν τις ΗΠΑ αλλά έχουν αρκετά κοινά σαν αγορές... Πάντως παρότι κυριαρχούν τα αμερικανικά και γιαπωνέζικα, η Peugeot φαίνεται ότι έστω και λίγο πούλησε στην Αυστραλία.
-
Τελικα Παναγιωτη τον Μανωλη που ρωτησα δεν μπορει να κανει κατι...
Εγω νομιζω πως με τοσα ρυθμιζομενα μερη δεν θα ξερουμε τι να πρωτοδοκιμασουμε...
Πχ ρυθμισε bound, ρυθμισε rebound ( λεμε τωρα...) αντε ρυθμσε ζαμφορ και γωνιες καστερ κτλ και σε κανα χρονο θα καταφερει ο καθενας να βρει (και αν..) το setup που του ταιριαζει...
Αν βαλεις ποσοι συνδιασμοι μπορουν τα γινουν..χανεται η μπαλα..
Βεβαια τωρα με τα viagra αν εχεις την κ@υλ@ εχει καλως.. -
KOITA de ξερω στο δικο σου κιτ καρ τι κανεις αλλα στο δικο μου μονο τοε ρυθμιζεται...
και καμπερ για να δωσω ειδες τι τραβηξα...
οποτε το να βαλω και μια ρυθμιζομενη πισω αντιστρεπτικη με 4 θεσεις που εχει αυτη δεν λεει κατι... απλα πιθανοτατα να πρεπει να κατεβω σε 20αρα αντιστρεπτικη πισω (βια 21) οποτε με την ρυθμιζομενη να ειμαι στα 23και κατι...οσο το 106 (ασχετο)
-
Τελικά ρε παιδιά τι προσπαθείτε να κάνετε δεν έχω καταλάβει!!
-
http://www.french-power.com/product_inf ... e-206.html
Μπάρα ψαλιδιών η οποία τοποθετείται στα 206 HDi CC και SW...βλέπω τον Αργύρη να ψάχνει κωδικούς...
http://img167.imageshack.us/my.php?imag ... 892lc4.jpg
-
Πρέπει να βρεθεί λύση και για εμάς με τους απλούς άξονες...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Πρέπει να βρεθεί λύση και για εμάς με τους απλούς άξονες...Γιατί ρε τόσο πολύ σε χαλάει το 206 σου???
-
γκουχ γκουχ...
στρουμφοχιλιαεξακοσαρακια νομιζετε ότι ο Μανθουμελ δεν σας βλέπει...ενδιαφέρον αυτό το 'μπαρακι'...
αλλα νομίζω ότι το πιο σωστό είναι να έρθει πρώτα ένα για δοκιμή να δούμε τι και πως...
...τα λοιπά σχόλια τα παραβλέπω... σαχλαμάροστρουμφάκια
-
Ο Μανθουμέλ..... ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ!!!!
-
Οι γονεις μου ενδιαφερονται για ενα μεταχειρισμενο 206:
Αδεια: 11/2002
Χλμ: 15000 (τσεκαρισμενα-αδιαμφισβητητα)
5Θ, 1.4, 'colorline' (μια εκδοση με λευκα οργανα, AC, υδραυλικο, 2 A/B, ηλεκτρικα παραθυρα μπροστα).
Ατρακαριστο, ενα μικρο βαθουλωμα μονο στο φτερο.Το πουλαει φιλικη οικογενεια για ασχετους με το αυτοκινητο λογους. Τα χλμ ειναι πραγματικα και εχουν γινει ολα σε επαρχιακο δρομο με πολυ ηπια χρηση.
Το αυτοκινητο το εχω μονο δει, θα το οδηγησω συντομα.
Οι ερωτησεις:
- Ξερει κανεις αν η εκδοση αυτη ειχε ABS;
- Ειναι η εκδοση με τα 75 HP;
- Εχει εργοστασιακο ραδιο-κασετοφωνο με χειριστηρια στην κολωνα. Παιζει αλλαγη με radio CD χωρις να αχρηστευτει το χειριστηριο;
- Αν στο 3. η απαντηση ειναι 'οχι', ξερει κανεις τι παιζει με κατι ανταπτορες (φορητο CD-MP3 να παιζει σε κασετοφωνο);
- Εκτος απο τα λαστιχα, που σιγουρα θα θελουν αλλαγη, υπαρχουν αλλα εξαρτηματα που χρειαζεται να αλλαξουν λογω ηλικιας του αυτοκινητου, ασχετα με τα λιγα χλμ;
- Υπαρχει κατι αλλο που θα συνιστουσατε να ελεγξουμε-προσεξουμε;
- Ζηταν 6.800, οχι ολα μαζι (προγραμμα με ατοκες δοσεις ). Ειναι ευλογη αυτη η τιμη; (δεν ψαχνω να ειναι ευκαιρια, απλα να μην αδικηθει κανεις απο τη συναλλαγη).
Ευχαριστω.
-
Καλά γιατί δεν τους ρωτάς για το ABS???
Δε νομίζω να έχει μαμά ραδιο και χειριστήρια...
Αν έχει πάντως οι αντάπτορες είναι γύρω στα 120
Τα πάντα για το Peugeot 206