Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 33
    • 34
    • 7 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Το καταλαβαίνω φίλε μου...κι εγώ σαξόραλλο είχα...αλλά πότε δεν κατηγορήθηκε μία γενιά Ραλί ως χειρότερη από αυτήν που αντικαθιστά;

      Δυστυχώς έτσι είναι...αλλάζουν οι καιροί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        Το καταλαβαίνω φίλε μου...κι εγώ σαξόραλλο είχα...αλλά πότε δεν κατηγορήθηκε μία γενιά Ραλί ως χειρότερη από αυτήν που αντικαθιστά;

        Νομίζω, ποτέ.

        Μόνο στη μετάβαση από το 205 Rallye στο 106 1.3 υπήρξε κάποια απογοήτευση που οφειλόταν βασικά στην έλλειψη δύναμης του 1.3, συγκριτικά.
        Οι επόμενες γενιές όμως έγιναν δεκτές με ενθουσιασμό, καθώς το αυτοκίνητο βελτιωνόταν βαθμιαία στους τομείς που έπασχε (έλλειψη ισχύος, φρένα, κρεμαγιέρα).
        Φυσικά, η κάθε γενιά ήταν ξεχωριστή για αυτό που ήταν, αλλά ποτέ δεν άλλαξε κάτι τόσο δραματικά ώστε να προκαλέσει διαμαρτύρια και απογοήτευση...
        Ας μην ξεχνάμε ότι για το ίδιο πλαίσιο μιλάμε πάντα (106 S1 και S2).

        Το δε 306 Rallye (Race εδώ) -ίσως το καλύτερο GTi της ιστορίας, μέσα στα 2-3 καλύτερα σίγουρα- παρότι χρονικά μεταγενέστερο του 106 S1, έμεινε και αυτό απολύτως πιστό στο πνεύμα...

        Το 207 είναι άλλη ιστορία τελείως...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          octane last edited by

          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

          Το καταλαβαίνω φίλε μου...κι εγώ σαξόραλλο είχα...αλλά πότε δεν κατηγορήθηκε μία γενιά Ραλί ως χειρότερη από αυτήν που αντικαθιστά;

          Νομίζω, ποτέ.

          Εγω παντως θυμαμαι οτι ακομα και το 16βαλβιδο εκραζαν σε σχεση με το 8βαλβιδο για το μοτερ του...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pskarm last edited by

            kataρχην το 106 16ν ειχε κατηγορηθει αρκετα σε σχεση με το 1.3...
            για βαρος
            εξτρα εξοπλισμο
            οριακη ασφαλεια για τις επιδοσεις του (1.5 αστερι παθ.ασφαλεια για αμαξι με 220τελικη μη τα ξεχναμε αυτα)
            οριακα φρενα
            τιμονι πιο ασαφες με το υδραυλικο

            ομως ηταν τοσο καλο και τοσο εμπρος απο τον ανταγωνισμο που αυτα ηταν πταισματα που ξεχαστηκαν...

            επισης το 306 απο οσο θυμαμαι κυκλοφορουσε χρονια και το εβριζαν ολοι...
            ως οτου βγηκε το 306gti που αρεσε πολυ
            και μετα το race που εγινε θρυλος...
            τι ηταν το race σε σχεση με το πρωτο s16 to 306????
            τι διαφορες ειχε?δεν ηταν πια και αλλο αμαξι τελειως.
            συμπερασμα?οταν ο γαλλος θελει...μπορει!

            μη τα ισοπεδωνουμε ολα... συμφωνω και εγω οτι το 207 δε θα ειναι γνησιος απογονος των 106-205 αλλα τουλαχιστον ας τους μοιαζει λιγο και βλεπουμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Mισό λεπτό παίδες να συνεννοηθούμε...

              Λέτε και ξαναλέτε ότι 'έκραζαν, έκραζαν, έκραζαν'...

              Ποιός 'έκραζε';;

              Ο Ειδικός Τύπος της εποχής εκθείαζε. Αναζητήστε τη δοκιμή των 4Τ, δια χειρός του έγκριτου Κ.Λακαφώση στο τ.333/1998 με τίτλο 'Το θέμα έχει λήξει', με την άφιξη του Rallye 16V. Μπορείτε να ψάξετε και για τη δοκιμή που δημοσιεύτηκε στο Drive, ίδια εποχή, και αν δεν σας αρκούν μπορείτε να ρίξετε και μια ματιά στο βρετανικό Top Gear που ανέδειξε το 16V μέσα στα 3 κορυφαία αυτοκίνητα σε handling, πίσω από μία 550 Maranello...

              Αναφέρω μερικά από τα δημοσιεύματα της εποχής.
              Και το 8V 1.6 εκθειάστηκε από τους 4Τ όταν δοκιμάστηκε, πάλι από τον Λακαφώση στο κείμενο με τίτλο 'Άνεμοι σφοδροί έως θυελλώδεις' και μάλιστα υπήρχε και εμβόλιμη στήλη στην οποία συγκρινόταν με το 1.3 καταλήγοντας στο ότι το νέο 1.6 ήταν καλύτερο σε όλους τους τομείς...

              Άρα, κάπου θα πρέπει να σταματήσει αυτή η καραμέλα του 'κραξίματος'. Εκτός, κι αν είστε επικριτές, δια ζώσης, επειδή τα οδηγήσατε όλα και δεν σας αρέσαν, το οποίο φυσικά είναι και απόλυτα σεβαστό.

              Μερικές παρατηρήσεις σχετικά με τα υπόλοιπα που έγραψε ο φίλος pskarm.

              -Το βάρος ήταν όντως αυξημένο στο 16V, αλλά αυξημένα ήταν και τα μετατρόχια. Στην πράξη -βάσει δικών μου εμπειρικών παρατηρήσεων- το 16V είναι ακόμα καλύτερο στο στρίψιμο, με ακριβέστερο μπροστινό σύστημα και μικρότερη μεταφορά βάρους από τον εσωτερικό στον εξωτερικό.

              -Ο έξτρα εξοπλισμός ήταν όπως υποδηλώνει και το όνομά του προαιρετικός. Μπορούσες να παραγγείλεις το 16V και χωρίς A/C. Ουσιαστικά προστέθηκαν κάποια στοιχειώδη πράγματα σε σχέση με το 1.3 S1, όπως οι κεντρικοί αεραγωγοί και τα ηλεκτρικά παράθυρα (από το 8V ήδη). Όμως και το 8V μπορούσες να το παραγγείλεις με μηχανικά παράθυρα (μπορούσες όμως να προσθέσεις και αερόσακο, αν και δεν ξέρω αν πωλήθηκε κανένα τέτοιο στην Ελλάδα). Γενικά, πάντα υπήρχε και μία βασική, λιτή έκδοση χωρίς εξοπλισμό ιδιαίτερο σε όλα τα 106. Όπως ανέφερε κι ο ratanplan αυτή η βασική έκδοση ξεκινούσε από 3.700.000 στο 16V.

              • Οριακή ασφάλεια. Βεβαίως. Λίιιγο καλύτερη όμως από αυτή του 1.3, με την επανασχεδίαση του μπροστινού μέρους να είναι βασική δομική διαφορά μεταξύ των δύο γενεών. Το επιπλέον βάρος οφειλόταν σε αυτό, και στο μαντεμένιο μοτέρ. Έλάχιστα βαρύτερο ήταν και πίσω (νέα 3η πόρτα) για να μην αλλοιωθεί δραματικά η κατανομή του.

              • Τα φρένα, όπως έγραψα και πριν, βελτιώθηκαν με την προσθήκη των δισκόφρενων πίσω.

              • Τιμόνι. Ελάχιστα υποδέεστερο σε feedback το υδραυλικό, αλλά πολύ πιο γρήγορο (3 στροφές από 3.85). Είναι θέμα προτιμήσεων καθαρά. Προσωπικά, προτιμώ τη γρήγορη υδραυλική κρεμαγιέρα, καθώς μου δίνει καλύτερο 'κέντρο', γρηγορότερο turn-in και γρηγορότερη διόρθωση στα 'αμάζευτα'.

              Συνεπώς, μιλάμε για βελτίωση στα σημεία σε όλους τους τομείς.
              Το 1.3 το λατρεύω για αυτό που είναι και δεν θα άλλαζα ποτέ και με τίποτα το χαρακτήρα του, αλλά με απόλυτους όρους δυναμικής συμπεριφοράς τα 8V 1.6 και 16V είναι -κατά την άποψή μου- λίγο καλύτερα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                ayto το θεμα εχει εξαντληθει αλλου (εδω δε θυμαμαι?)
                μην το ξανανοιξουμε

                και εγω προτιμουσα το 1.6 8ν ως τη μεγιστη και καλυτερη overall λυση απο τις 3γενιες του 106 (τα εχω οδηγησει δοξα το θεω και τα 3)

                το θεμα ειναι το 207.... και η εποχη του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ratanplan last edited by

                  Μια παρατηρηση....στα S2 απο μια χρονια και μετά....βάλανε κολονα στη μεση...πριν δεν είχε!

                  Τεσπα, δεν καταλαβαινω γιατι δεν το βγάζουν μονο με A/C, 2 Airbag, ABS, παραθυρα, κλειδαριές, και όποιος γουστάρει προσθέτει καποιο εξοπλισμό ή πάει στο GT

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                    Μια παρατηρηση....στα S2 απο μια χρονια και μετά....βάλανε κολονα στη μεση...πριν δεν είχε!

                    Τεσπα, δεν καταλαβαινω γιατι δεν το βγάζουν μονο με A/C, 2 Airbag, ABS, παραθυρα, κλειδαριές, και όποιος γουστάρει προσθέτει καποιο εξοπλισμό ή πάει στο GT

                    Γιατί το πρόβλημά του δεν είναι το βάρος, αλλά οι αγοραστές του: ελάχιστοι θ' αγόραζαν ένα γυμνό 207, που ούτως ή άλλως, πάλι βαρύ θα ήταν και πάλι δεν θα έμοιαζε με τίποτε στα Rallye του παρελθόντως... Μόνο την διαφορετική ανάρτηση να βάλεις, δεν πρόκειται να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα..
                    Αλήθεια, ποιος θ' αγόραζε σήμερα αυτοκίνητο χωρίς ταπετσαρίες στις πόρτες, χωρίς σωστό καλοριφέρ, χωρίς ηλεκτρικά , χωρίς , χωρίς...
                    Τ' αυτοκίνητα αλλάζουν ακολουθώντας τις απαιτήσεις των αγοραστών... Το 207, εξ αρχής, δεν ήθελε να μοιάζει στους προγόνους του, γι' αυτό και δεν πρόκειται να δούμε ένα Rallye, άξιο διάδοχο των προηγουμένων...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Ουφ, μα ρε παιδιά δεν είπα να είναι όπως το 106, αλλα δνε χρειαζετια διζωνικό κλιματισμό, αυτοματες παπαριες στα φώτα και στους υαλοκαθαριστηρες κλπ, δλδ το Fiesta St έχει κλιματισμό? Επεσε κανενος ο κώλος που δεν έχει?

                      Το αν θα πουλουσε θα το βλέπαμε, αν δλδ ειχε αυτα που έπρεπε (κατα τη γνωμη μου) και έπεφτε ενα χιλιάρικο κάτω, να έβλεπα εγω μετά τις πωλησεις του Colt και του Fiesta....απο τους πιτσιρικάδες!

                      Μην ξεχνάτε ότι αυτα τα αμαξια κυρίως σαν στόχο έχουν την νεολαία, η οποία μάλιστα τις περισσότερες φορές πλερώνει και μετρητά (ο μπαμπας) δεν λέω ότι δεν θέλει ΚΑΙ τον κλιματισμό αν τον έχει πάνω....αλλα προτιμάει να περνάει τον Χ φίλο του που έχει το Ψ αμαξι, παρα να εχει κλιμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koumi last edited by

                        Ο χρήστης drdino έγραψε:

                        Γιατι ντινο ετσι που εχουν κανει τα αμαξια με τα ηλεκτρονικα το μονο που δεν κανει το αυτοκινητο ειναι να οδηγαει μονο του...
                        Οποτε θελω να ανοιγω τους υαλοκαθαριστηρες και τα φωτα οποτε θελω εγω και δεν θελω να μου κανει κουμαντο το αμαξι σε τετοια απλα θεματα...

                        Kαι για να πω γιατι δεν παει το esp...δεν παει γιατι αυτος που θα παρει το ραλύ θα το εχει κλειστο οποτε ειναι σαν να κοροιδευομαστε...

                        Όσον αφορά τα φώτα, εφόσον υπάρχουν ζώα που μπαίνουν σε τούνελ και δεν τα ανάβουν, δεν φταίει κανείς άλλος.

                        Στο esp τώρα. Όσο καλός οδηγός και αν είσαι, όσο τεταμένη και αν έχεις την προσοχή σου, θα το κάνεις το λάθος εκεί που δεν το περιμένεις. Όχι τόσο όταν στρίβεις στον Ταξιάρχη ή στις Σέρρες, αλλά όταν γυρνάς από την δουλειά το βράδυ κουρασμένος. Και θα είσαι με τον ράλο τότε. Οπότε κάτι το οποίο μπορεί να σώσει σε ενδεχόμενη μαλακία ΔΕΝ είναι κακό, εφόσον βέβαια μπορείς να το στείλεις για ύπνο όποτε το επιθυμείς. Και είσαι λάθος όταν λες ότι θα το έχει συνέχεια στο off. Ο Στέλιος (ή ο κάθε στέλιος) κάνει όλα του τα χιλιόμετρα σε τέζα ρυθμούς; Δεν νομίζω.

                        +1.

                        Συμπληρώνω πώε εκτός από ένα rallye θέλουμε να έχουμε και ένα ασφαλές αυτοκίνητο και λίγο πιο πολιτισμένο.Και εγώ έχω rallye 16V μονόφυσο αλλά πως να το κάνουμε δεν νιώθω ασφάλεια μέσα στον κουβά.

                        Γιατί κάποιος μπορέι να μην έχει τα φράγκα να έχει και 2 αυτοκίνητο να βάλει την οικογενεια του. Ετσι με το 207 εχει 2 σε ένα. Εγω θα το τιμήσω αν βγει!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Τα σημερινά νέα λένε ότι οι πρώτες παραδόσεις πάνε για τέλη ιουλίου, με ρεαλιστικό χρόνο παράδοσης όμως τέλη αυγούστου και αρχές αυγούστου. Παραγγελίες από τώρα, με ανοιχτή τιμή όμως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koumi last edited by

                            Δηλαδή το 17900 είναι φήμες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Το 17990 είναι η τιμή που θέλουν να το πουλήσουν. Την ακριβή τιμή θα την ξέρουμε σε κανένα μήνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thevoice last edited by

                                Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                το 106 16ν ειχε κατηγορηθει αρκετα σε σχεση με το 1.3...
                                για βαρος
                                εξτρα εξοπλισμο
                                οριακη ασφαλεια για τις επιδοσεις του (1.5 αστερι παθ.ασφαλεια για αμαξι με 220 τελικη μη τα ξεχναμε αυτα)

                                205 pragmatika me to zori epiane stin ef8eia to 16V pou eixa oso itan mama. Oti venzini, ladia klp ki an dokimasa. Oxi oti htan liga alla mhn to parakanoume me tous 8rylous.

                                Sta ypoloipa symfwnw me Pai Mei.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  εγω παντως σειριο με σαξο ειχα χτυπησει 5η 220+
                                  και δεν ειμαι ο μονος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                    εγω παντως σειριο με σαξο ειχα χτυπησει 5η 220+
                                    και δεν ειμαι ο μονος

                                    215 Saxo VTS Φ&Ε ...

                                    **205 pragmatika **me to zori epiane stin ef8eia to 16V pou eixa oso itan mama. Oti venzini, ladia klp ki an dokimasa. Oxi oti htan liga alla mhn to parakanoume me tous 8rylous.

                                    Sta ypoloipa symfwnw me Pai Mei.

                                    δηλ κοντέρ 215 με 220...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Οι πίνακες λένε 207 για το Ραλλύ 16V και 205 για το 106 GTi (4Τ, Νοέμβριος 1998). 220 είχε το 2λιτρο 306 GTi με τα 163 άλογα. Τώρα, τι έδειχνε το κοντέρ του καθενός δεν ξέρω, ούτε και λέει κάτι επί της ουσίας. Προσωπικά οδηγούσα μια ΖΧ volcane εκείνη την εποχή (τέλη δεκαετίας '90) που μετά από κάποιο σέρβις όταν πήγαινε με 100 (GPS) το κοντέρ έδειχνε 130...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                        εγω παντως σειριο με σαξο ειχα χτυπησει 5η 220+
                                        και δεν ειμαι ο μονος

                                        5η ταχυτητα, το μοτερ λιγοτερα απο 10.000 χλμ τελειως μαμα, μεχρι κα ιτα τασια πάνω με 2 ατομα ελαφρως κατηφορα, 221 στις 6800+ μεχρι τις 7000 που τραβηξα τη photo, το κοντερ ειχε μεινει στα 221, προφανός δνε πηγαινε πιο κάτω. στις 7.000 πρεπει να είχε 230+ στο κοντερ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Φήμες δεν είναι. Ο δικός μου γνωστός στην Λάιον εδώ στην Σαλονίκη μου είπε τα ίδια. Απλά δεν ξέρει ακόμα αν μόνο στην Ελλάδα θα εισαχθεί ως ραλύ ή και πανευρωπαϊκά (μάλλον το πρώτο).
                                          ...
                                          Τα σημερινά νέα λένε ότι οι πρώτες παραδόσεις πάνε για τέλη ιουλίου, με ρεαλιστικό χρόνο παράδοσης όμως τέλη αυγούστου και αρχές αυγούστου. Παραγγελίες από τώρα, με ανοιχτή τιμή όμως.

                                          Και όχι μόνο......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                            εγω παντως σειριο με σαξο ειχα χτυπησει 5η 220+
                                            και δεν ειμαι ο μονος

                                            5η ταχυτητα, το μοτερ λιγοτερα απο 10.000 χλμ τελειως μαμα, μεχρι κα ιτα τασια πάνω με 2 ατομα ελαφρως κατηφορα, 221 στις 6800+ μεχρι τις 7000 που τραβηξα τη photo, το κοντερ ειχε μεινει στα 221, προφανός δνε πηγαινε πιο κάτω. στις 7.000 πρεπει να είχε 230+ στο κοντερ.

                                            227 Μου ειχε πει ο φιλος με το σαξο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 7 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr