Απλα αυτο θα μου στοιχησει 14000 τελικη τιμη ενω ολα τα αλλα 1,4lt ξεφευγουν πολυ με τους τοκους. (πχ το suzuki swift ειναι 1,3 και βγαινει +3000 με τους τοκους σε 4 χρονια= 17000+) Το S θα επαιρνα αλλα δ βγαινει σε 5θυρο..
Του φιλου σου δεν του εχει βγαλει καποιο προβλημα ετσι?
-
Γεια σε ολους.. ειμαι 21 ετων και εφτασε η στιγμη να παρω ενα καινουργιο αυτοκινητακι.. Ειδα το νεο fiesta ebony το οποιο σε 5θυρο που θελω εχει σχεδον 14000 (σε 51 ατοκες.) Τα πλαστικα του μεσα ειναι αρκετα ποιοτικα και το αποτελεσμα μετα και το facelift πολυ ωραιο. Το προβλημα ειναι οτι απο μηχανικα κλπ δεν ξερω τιποτα.. εχει κανεις σας γνωση πανω στο θεμα? Η αντιπροσωπεια δινει 80 αλογα (στους τροχους μου τονισε ο πωλητης..) για το 1,4 lt. Λιγα δεν ειναι?
-
Γεια σε ολους.. ειμαι 21 ετων και εφτασε η στιγμη να παρω ενα καινουργιο αυτοκινητακι.. Ειδα το νεο fiesta ebony το οποιο σε 5θυρο που θελω εχει σχεδον 14000 (σε 51 ατοκες.) Τα πλαστικα του μεσα ειναι αρκετα ποιοτικα και το αποτελεσμα μετα και το facelift πολυ ωραιο. Το προβλημα ειναι οτι απο μηχανικα κλπ δεν ξερω τιποτα.. εχει κανεις σας γνωση πανω στο θεμα? Η αντιπροσωπεια δινει 80 αλογα (στους τροχους μου τονισε ο πωλητης..) για το 1,4 lt. Λιγα δεν ειναι?
-
Γεια σε ολους.. ειμαι 21 ετων και εφτασε η στιγμη να παρω ενα καινουργιο αυτοκινητακι.. Ειδα το νεο fiesta ebony το οποιο σε 5θυρο που θελω εχει σχεδον 14000 (σε 51 ατοκες.) Τα πλαστικα του μεσα ειναι αρκετα ποιοτικα και το αποτελεσμα μετα και το facelift πολυ ωραιο. Το προβλημα ειναι οτι απο μηχανικα κλπ δεν ξερω τιποτα.. εχει κανεις σας γνωση πανω στο θεμα? Η αντιπροσωπεια δινει 80 αλογα (στους τροχους μου τονισε ο πωλητης..) για το 1,4 lt. Λιγα δεν ειναι?
-
ebony?
τσοντα ειναι?
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
ebony?τσοντα ειναι?
εεε τα fiesta ειναι λιγο...
-
Λιγη βοηθεια please..
-
To Fiesta είναι καλό και πρακτικό αυτοκίνητο. Το πρόβλημα είναι πως βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του και πλέον υπάρχουν πιο σύγχρονες λύσεις. Οι άτοκες δόσεις της Ford πιστεύω πως θα σε διευκολύνουν πάντως. Η απόδοση του κινητήρα είναι καλή, για τα 80 άλογα στον τροχό μπορείς να σιγουρευτείς μόνο αν πας το test drive σε δυναμόμετρο Δεν θα σε προβληματίσει καθόλου μέσα στην πόλη, γνωστός μου που έχει το 1.25 μια χαρά πάει.
Α, και το καλύτερο Fiesta είναι το τρίπορτο S
-
Απλα αυτο θα μου στοιχησει 14000 τελικη τιμη ενω ολα τα αλλα 1,4lt ξεφευγουν πολυ με τους τοκους. (πχ το suzuki swift ειναι 1,3 και βγαινει +3000 με τους τοκους σε 4 χρονια= 17000+) Το S θα επαιρνα αλλα δ βγαινει σε 5θυρο..
Του φιλου σου δεν του εχει βγαλει καποιο προβλημα ετσι? -
Είχε ένα πρόβλημα με την κρεμαγιέρα (σε απότομη στροφή κολλούσε και έπρεπε να φέρεις λίγο πίσω το τιμόνι και να ξαναστρίψεις) αλλά αλλάχτηκε στην εγγύηση. Από τότε εδώ και 1 χρόνο δεν έχει παρουσιάσει τίποτα. Εξ'άλλου με 5 χρόνια εγγύηση δεν έχεις λόγο να φοβάσαι για αξιοπιστία, επιπλέον το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει τις όποιες παιδικές ασθένειες καθώς υπάρχει καιρό στην αγορά.
Είναι και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, αφού σε βολεύει η χρηματοδότηση χτύπα το -
Ενταξει, σε ευχαριστω πολυ!
-
Φίλε μου αν ψάξεις παρακάτω υπάρχει ένα post που λέγεται: fiesta, clio ένα λεμόνι και ένα αυτοκίνητο. Διάβασέ το λίγο, μπορεί να σε βοηθήσει...
-
Oπως είπε παραπανω ενας φίλος πλησιάζει το τέλος της καργιέρας του υπαρχοντως μοντελου. Αν περιμένεις μερικούς μηνες, θα ξεβρακωθει τελείως η ford πριν την αλλαγη του μοντέλου, ειδικά αν συμπέσει εμ το τέλος του χρόνου. Απο τις 51 ατοκες μη μασας, σου κόψανε την έκπτωση που είχες, αν δινεις καλη προκαταβολή και εξοφλήσεις σε λίγους μηνες ίσως σε συμφέρει η έκπτωση και να πάς σε έντοκο (κάποιες φόρντ έχουν χαμηλότοκα κάπου στο 5%), σε Focus πού είχε γεναία έκπτωση στις περισσότερες των περιπτώσεων συναίφερε τ οχαμηλοτοκο εμ την έκπτωση και οχι οι 51 άτοκες.
-
Ψαξε σε ολες τις αντιπροσωπειες τηλεφωνικά για fiesta ταξινομημενο τον Δεκεμβρη του 2006.Λογικα θα εχουν μεινει καποια κομματια απο παρραγελιες για το bonus των στοχων.Θα ειναι καινουργιο, θα το παρεις κοψοχρονια και το μονο που θα χασεις θα ειναι 6 μηνες εγγυηση.