-
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
κανα κοκκινο 5θ ή 3θ ή Type r ειδε κανεις?Πως δειχνει το χρωμα αυτο?
-
-
Ο χρήστης sharkman έγραψε:
Pio exizitimeni lysi i memvrani. otan epistrepsw tha psazw na vrw kapoia lysi....
Η μεμβράνη απ'όσο ξέρω δε μπαίνει σε παρμπρίζ, παρά μόνο στα πλαϊνά παράθυρα.
Οχι η μεμβρανη μπαινει και στο μπροστα.
Εχω βαλει εγω και στο μπροστινο,απλα ειναι πιο ανοιχτο απο οτι τα πλαινα.
Δεν βαζουν ολοι παντως στο μπροστα μεμβρανη.Θελει λιγο ψαξιμο....
Παντως με τις μεμβρανες οι διαφορα θερμοκρασιας ειναι τεραστια(ειδικα στο μαυρο που μαζευει περισσοτερο θερμοτητα)Μεμβράνες βάζουν ορισμένοι μπροστά αλλά πλέον απαγορεύεται συν ότι θα έχετε πρόβλημα με το Κ.Τ.Ε.Ο..
Για τα ΚΤΕΟ ειναι μυθος καθως πηρα και χαρτι για να περασει το ΚΤΕΟ χωρις προβλημα.
Η μεμβρανη προστατευει εκτος απο τα αδιακριτα ματια και την υπεριωδη ακτινοβολια που μπορει να προκαλεσει φθορες με το περασμα του χρονου στα πλαστικα τμηματα του ταμπλο.
Η διαφορα θερμοκρασιας ειναι μεγαλη και τα συνιστω ανεπιφυλακτα.
Το κοστος μαζι με το μπροστινο εφτασε τα 280ευρω.(όλοι τα ιδια ζητανε.220 μου ειχαν πει και σε αλλους που ρωτησα χωρις το μπροστινο)
Για να μην γινει Pimp my Ride δεν εβαλα dark τελειως μεμβρανες και για το μπροστινο δεν εχεις κανενα προβλημα ουτε το βραδυ με τα φωτα που ειπε ο Spyros.s.Αλλα οπως και να το κανουμε αγριευει με τα φιμε!
Πέρασες Κ.Τ.Ε.Ο. με μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι;
Γιατί εγώ αυτό εννοούσα. Αλλά ίσως δεν ήμουν σαφής. -
Ερώτηση για όσους έχουν ήδη το νέο civic. Ο πώλητής μου είπε οτι έχει έρθει το αυτοκίνητο άλλα θα πρέπει να προχωρήσω σε έξόφληση πρώτα και μετά θα γίνει ο εκτελωνισμός (ο οποίος διαρκει 10 εργάσιμες). Δηλαδή πληρώνω τώρα και έχω το αυτοκίνητο σε 2 εβδομάδες. Και με εσάς το ίδιο έγινέ;
-
Και εμένα 2 αντιπρόσωποι το ίδιο μου είπαν. Τελικά πήγα και το αγόρασα από ένα γνωστό μου τον οποίο εμπιστεύομαι οπότε δεν είχα πρόβλημα να πληρώσω και πλήρωσα όντως το μεγαλύτερο μέρος. Πάντως κανονικά πρέπει να πιέσεις να δώσεις μόνο προκαταβολή. Είναι ανίκουστο στη σημερινή εποχή που όλοι κάνουν τεμενάδες για μετρητά να θέλουν να πληρώσεις όλο το ποσο. Αν κάτι γίνει και καθυστερήσει ή ο,τιδήποτε άλλο δε γίνεται να είσαι δεσμευμένος ότι έχεις δώσει όλα τα λεφτά σου. 1000 ευρώ προκαταβολη και πολλά είναι!
-
Ο χρήστης talos7 έγραψε:
Ερώτηση για όσους έχουν ήδη το νέο civic. Ο πώλητής μου είπε οτι έχει έρθει το αυτοκίνητο άλλα θα πρέπει να προχωρήσω σε έξόφληση πρώτα και μετά θα γίνει ο εκτελωνισμός (ο οποίος διαρκει 10 εργάσιμες). Δηλαδή πληρώνω τώρα και έχω το αυτοκίνητο σε 2 εβδομάδες. Και με εσάς το ίδιο έγινέ;τον αντιπροσωπο τον ζηταει ο σαρακακης εξοφλησει του αυτοκινητου καμια 10 μερες προτου αλλα σε μενα τουλαχιστον τα εδωσε ο δικος μου και μολις ειδα το σιβικ τοτε τον ξοφλησα.
varkon μεγια σου φιλε πολη ομορφος συνδιασμος καλα χιλιομετρα
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Πέρασες Κ.Τ.Ε.Ο. με μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι;
Γιατί εγώ αυτό εννοούσα. Αλλά ίσως δεν ήμουν σαφής.Δεν το εχω περασει απλα το χαρτι που μου εδωσαν με καλυπτει για το ΚΤΕΟ για ολα τα τζαμια.
Εδω το περασε ενας φιλος με μαυρα κατραμι φιμε!Να ρωτησω κατι αλλο:
Ξερει κανεις που μπορω να βρω προιοντα της Meguiar's για κερωμα και γυαλισμα του αυτοκινητου?
Σε Praktiker και Autoplus δεν βρηκα τιποτα.Sorry κιολας για το offtopic ερωτημα
-
Ο χρήστης sharkman έγραψε:
Πέρασες Κ.Τ.Ε.Ο. με μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι;
Γιατί εγώ αυτό εννοούσα. Αλλά ίσως δεν ήμουν σαφής.Δεν το εχω περασει απλα το χαρτι που μου εδωσαν με καλυπτει για το ΚΤΕΟ για ολα τα τζαμια.
Εδω το περασε ενας φιλος με μαυρα κατραμι φιμε!Να ρωτησω κατι αλλο:
Ξερει κανεις που μπορω να βρω προιοντα της Meguiar's για κερωμα και γυαλισμα του αυτοκινητου?
Σε Praktiker και Autoplus δεν βρηκα τιποτα.Sorry κιολας για το offtopic ερωτημα
μπες meguiars.gr και δες ποιοί είναι οι αντιπρόσωποι στην περιοχή που μένεις...μην στείλεις mail για τον κατάλογο θα σε γράψουν σίγουρα...στην έκθεση που τους πέτυχα μου έδωσαν τον κατάλογο με τα προϊόντα τους και θα τους ...τιμήσω μόλις τελειώσουν τα παλιά καθαριστικά που έχω. Έχουν άριστες συστάσεις τα προϊόντα τους αλλά προσωπικά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Αν πάρεις πρώτος γράψε μας τις εντυπώσεις σου.
-
μπες meguiars.gr και δες ποιοί είναι οι αντιπρόσωποι στην περιοχή που μένεις...μην στείλεις mail για τον κατάλογο θα σε γράψουν σίγουρα...στην έκθεση που τους πέτυχα μου έδωσαν τον κατάλογο με τα προϊόντα τους και θα τους ...τιμήσω μόλις τελειώσουν τα παλιά καθαριστικά που έχω. Έχουν άριστες συστάσεις τα προϊόντα τους αλλά προσωπικά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Αν πάρεις πρώτος γράψε μας τις εντυπώσεις σου.
Εχω μπει στην σελιδα τους αλλα δυστυχως καποια ματσακουλια εχουν κανει και δεν λειτουργει το section με τα καταστημα.
Γιαυτο ρωταω μηπως ξερει κανεις που εχει απο προσωπικη εμπειρια.
Κατα προτιμηση στα Νοτια προαστια αν γνωριζει κανεις(Ηλιουπολη,αργυρουπολη,γλυφαδα κτλ.) -
έχεις pm
-
Χτες ως δια μαγείας και σκαλίζοντας το ραδιόφωνο πατώντας συνδυασμούς κουμπιών έστρωσαν όλα. Ξαφνικά άρχισε να πιάνει όλους τους σταθμούς της περιοχής. Είχα γράψει παλιότερα ότι είχα πρόβλημα με το tunning. Σκανάροντας την μπάντα των fm έπιανα μόνο 2-4 ισχυρούς σταθμούς της περιοχής μου. Τώρα τα πιάνει όλα. Όσοι αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα δοκιμάστε να βγάλετε το AF (Alternative frequency) πατώντας το κουμπί on-off παρατεταμένα (ενώ το ραδιόφωνο είναι ανοικτό) και μετά το 1 ώστε να γράψει AF OFF στην οθόνη. Το είχα δοκιμάσει και παλιότερα χωρίς επιτυχία. Δεν ξέρω τι έγινε αυτή τη φορά. Ίσως δεν είχα κάνει κάτι σωστά. Αυτά με το ραδιόφωνο.
Μετά από 8000 χιλιόμετρα στο κοντέρ μπορώ πλέον να κινούμαι σε όποιο φάσμα στροφών γουστάρω και ομολογώ ότι το να κινείσαι πάνω από 4500 στροφές είναι ιδιαίτερα εθιστικό. Ο κινητήρας δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες που εμένα προσωπικά με καλύπτουν πλήρως και πλέον οι προσπεράσεις γίνονται παιχνιδάκι και χωρίς ίχνος άγχους (προλαβαίνω - δεν προλαβαίνω, προλαβαίνω – δεν προλαβένωωωωωωωωωωω…………).
Δυστυχώς αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού και επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση του λάστιχου και φυσικά εντός εγγύησης. -
κανενα νεο με τις παραδοσεις; κλεινω 5μηνο σε 10 μερες και θα ενοχλησω παλι τον αντιπροσωπο
-
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Χτες ως δια μαγείας και σκαλίζοντας το ραδιόφωνο πατώντας συνδυασμούς κουμπιών έστρωσαν όλα. Ξαφνικά άρχισε να πιάνει όλους τους σταθμούς της περιοχής. Είχα γράψει παλιότερα ότι είχα πρόβλημα με το tunning. Σκανάροντας την μπάντα των fm έπιανα μόνο 2-4 ισχυρούς σταθμούς της περιοχής μου. Τώρα τα πιάνει όλα. Όσοι αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα δοκιμάστε να βγάλετε το AF (Alternative frequency) πατώντας το κουμπί on-off παρατεταμένα (ενώ το ραδιόφωνο είναι ανοικτό) και μετά το 1 ώστε να γράψει AF OFF στην οθόνη. Το είχα δοκιμάσει και παλιότερα χωρίς επιτυχία. Δεν ξέρω τι έγινε αυτή τη φορά. Ίσως δεν είχα κάνει κάτι σωστά. Αυτά με το ραδιόφωνο.
Μετά από 8000 χιλιόμετρα στο κοντέρ μπορώ πλέον να κινούμαι σε όποιο φάσμα στροφών γουστάρω και ομολογώ ότι το να κινείσαι πάνω από 4500 στροφές είναι ιδιαίτερα εθιστικό. Ο κινητήρας δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες που εμένα προσωπικά με καλύπτουν πλήρως και πλέον οι προσπεράσεις γίνονται παιχνιδάκι και χωρίς ίχνος άγχους (προλαβαίνω - δεν προλαβαίνω, προλαβαίνω – δεν προλαβένωωωωωωωωωωω…………).
Δυστυχώς αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού και επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση του λάστιχου και φυσικά εντός εγγύησης.Καλό ακούγετε το κόλπο με το ραδιόφωνο σήμερα θα το δοκιμάσω ...το πρόβλημα με το παράθυρο συνεχίζεται και σε επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο περιμένω Δευτέρα να το δούμε...ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως έχω με την πόρτα του οδηγού ενω με το τηλεχειριστήριο ξεκλειδώνω η πόρτα του οδηγού δεν ακούει και μουλαρώνει...αυτό έγινε 2 φορές τελικά μήπως η πλευρά του οδηγού είναι προβληματική???
-
Ο χρήστης filipp έγραψε:
Χτες ως δια μαγείας και σκαλίζοντας το ραδιόφωνο πατώντας συνδυασμούς κουμπιών έστρωσαν όλα. Ξαφνικά άρχισε να πιάνει όλους τους σταθμούς της περιοχής. Είχα γράψει παλιότερα ότι είχα πρόβλημα με το tunning. Σκανάροντας την μπάντα των fm έπιανα μόνο 2-4 ισχυρούς σταθμούς της περιοχής μου. Τώρα τα πιάνει όλα. Όσοι αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα δοκιμάστε να βγάλετε το AF (Alternative frequency) πατώντας το κουμπί on-off παρατεταμένα (ενώ το ραδιόφωνο είναι ανοικτό) και μετά το 1 ώστε να γράψει AF OFF στην οθόνη. Το είχα δοκιμάσει και παλιότερα χωρίς επιτυχία. Δεν ξέρω τι έγινε αυτή τη φορά. Ίσως δεν είχα κάνει κάτι σωστά. Αυτά με το ραδιόφωνο.
Μετά από 8000 χιλιόμετρα στο κοντέρ μπορώ πλέον να κινούμαι σε όποιο φάσμα στροφών γουστάρω και ομολογώ ότι το να κινείσαι πάνω από 4500 στροφές είναι ιδιαίτερα εθιστικό. Ο κινητήρας δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες που εμένα προσωπικά με καλύπτουν πλήρως και πλέον οι προσπεράσεις γίνονται παιχνιδάκι και χωρίς ίχνος άγχους (προλαβαίνω - δεν προλαβαίνω, προλαβαίνω – δεν προλαβένωωωωωωωωωωω…………).
Δυστυχώς αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού και επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση του λάστιχου και φυσικά εντός εγγύησης.Καλό ακούγετε το κόλπο με το ραδιόφωνο σήμερα θα το δοκιμάσω ...το πρόβλημα με το παράθυρο συνεχίζεται και σε επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο περιμένω Δευτέρα να το δούμε...ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως έχω με την πόρτα του οδηγού ενω με το τηλεχειριστήριο ξεκλειδώνω η πόρτα του οδηγού δεν ακούει και μουλαρώνει...αυτό έγινε 2 φορές τελικά μήπως η πλευρά του οδηγού είναι προβληματική???
βάζεις το double lock κατά λάθος...διάβασε το μάνουαλ. Αν όταν το κλείνεις πατάς 2 φορές το συναγερμό μπαίνει το double lock όπου η πόρτα δεν ανοίγει παρά μόνο από το συναγερμό και το κλειδί. Υποτίθεται ότι έτσι καθυστερούν τον κλέφτη που σπάει το τζάμι διότι πρέπει να βγεί από το παράθυρο αφού η πόρτα δεν θ' ανοίξει.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Χτες ως δια μαγείας και σκαλίζοντας το ραδιόφωνο πατώντας συνδυασμούς κουμπιών έστρωσαν όλα. Ξαφνικά άρχισε να πιάνει όλους τους σταθμούς της περιοχής. Είχα γράψει παλιότερα ότι είχα πρόβλημα με το tunning. Σκανάροντας την μπάντα των fm έπιανα μόνο 2-4 ισχυρούς σταθμούς της περιοχής μου. Τώρα τα πιάνει όλα. Όσοι αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα δοκιμάστε να βγάλετε το AF (Alternative frequency) πατώντας το κουμπί on-off παρατεταμένα (ενώ το ραδιόφωνο είναι ανοικτό) και μετά το 1 ώστε να γράψει AF OFF στην οθόνη. Το είχα δοκιμάσει και παλιότερα χωρίς επιτυχία. Δεν ξέρω τι έγινε αυτή τη φορά. Ίσως δεν είχα κάνει κάτι σωστά. Αυτά με το ραδιόφωνο.
Μετά από 8000 χιλιόμετρα στο κοντέρ μπορώ πλέον να κινούμαι σε όποιο φάσμα στροφών γουστάρω και ομολογώ ότι το να κινείσαι πάνω από 4500 στροφές είναι ιδιαίτερα εθιστικό. Ο κινητήρας δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες που εμένα προσωπικά με καλύπτουν πλήρως και πλέον οι προσπεράσεις γίνονται παιχνιδάκι και χωρίς ίχνος άγχους (προλαβαίνω - δεν προλαβαίνω, προλαβαίνω – δεν προλαβένωωωωωωωωωωω…………).
Δυστυχώς αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού και επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση του λάστιχου και φυσικά εντός εγγύησης.Καλό ακούγετε το κόλπο με το ραδιόφωνο σήμερα θα το δοκιμάσω ...το πρόβλημα με το παράθυρο συνεχίζεται και σε επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο περιμένω Δευτέρα να το δούμε...ΝΕΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως έχω με την πόρτα του οδηγού ενω με το τηλεχειριστήριο ξεκλειδώνω η πόρτα του οδηγού δεν ακούει και μουλαρώνει...αυτό έγινε 2 φορές τελικά μήπως η πλευρά του οδηγού είναι προβληματική???
βάζεις το double lock κατά λάθος...διάβασε το μάνουαλ. Αν όταν το κλείνεις πατάς 2 φορές το συναγερμό μπαίνει το double lock όπου η πόρτα δεν ανοίγει παρά μόνο από το συναγερμό και το κλειδί. Υποτίθεται ότι έτσι καθυστερούν τον κλέφτη που σπάει το τζάμι διότι πρέπει να βγεί από το παράθυρο αφού η πόρτα δεν θ' ανοίξει.
Σπύρο όλες οι άλλες πόρτες ανοίγουν εκτός απο αυτή του οδηγού πρέπει να μπει κάποιος απο τις άλλες πόρτες και ανοίξει του οδηγού... κουφο? εε!!!
-
κουφό πράγματι...είναι διαφορετικό από αυτό που λέω...εσύ έχεις το 4πορτό ή το 5πορτο;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
κουφό πράγματι...είναι διαφορετικό από αυτό που λέω...εσύ έχεις το 4πορτό ή το 5πορτο;αυτή τη στιγμή έχει τρίπορτο γιατί μία δεν ανοίγει
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
κουφό πράγματι...είναι διαφορετικό από αυτό που λέω...εσύ έχεις το 4πορτό ή το 5πορτο;
αυτή τη στιγμή έχει τρίπορτο γιατί μία δεν ανοίγει
το προβλημα που λετε με το παραθηρο τη ακριβως ενοειται?αν τριζει βαλτε το ενα υγρο που ειναι για να μην κραταει νερα το τζαμι.ενας φιλος που ειχε το ιδιο προβλημα οταν ανεβαζε και κατεβαζε το παραθηρο ακουκοταν ενας τριγμος, βαλαμε μεσα και εξω απο το τζαμι αυτο το υγρο και σταματισε.
-
Με τα 3θυρα τι γινεται απο παραδοσεις?Τον ιδιο χαβα με τα 5θυρα?
Αν δεν κανω λαθος εχει παρουσιαστει το αυτοκινητο,αλλα δεν εχω πετυχει ουτε ενα.Θα κυκλοφορησει φετος? -
Ο χρήστης kastorianos έγραψε:
Χτες ως δια μαγείας και σκαλίζοντας το ραδιόφωνο πατώντας συνδυασμούς κουμπιών έστρωσαν όλα. Ξαφνικά άρχισε να πιάνει όλους τους σταθμούς της περιοχής. Είχα γράψει παλιότερα ότι είχα πρόβλημα με το tunning. Σκανάροντας την μπάντα των fm έπιανα μόνο 2-4 ισχυρούς σταθμούς της περιοχής μου. Τώρα τα πιάνει όλα. Όσοι αντιμετωπίζετε παρόμοιο πρόβλημα δοκιμάστε να βγάλετε το AF (Alternative frequency) πατώντας το κουμπί on-off παρατεταμένα (ενώ το ραδιόφωνο είναι ανοικτό) και μετά το 1 ώστε να γράψει AF OFF στην οθόνη. Το είχα δοκιμάσει και παλιότερα χωρίς επιτυχία. Δεν ξέρω τι έγινε αυτή τη φορά. Ίσως δεν είχα κάνει κάτι σωστά. Αυτά με το ραδιόφωνο.
Μετά από 8000 χιλιόμετρα στο κοντέρ μπορώ πλέον να κινούμαι σε όποιο φάσμα στροφών γουστάρω και ομολογώ ότι το να κινείσαι πάνω από 4500 στροφές είναι ιδιαίτερα εθιστικό. Ο κινητήρας δείχνει τις πραγματικές του δυνατότητες που εμένα προσωπικά με καλύπτουν πλήρως και πλέον οι προσπεράσεις γίνονται παιχνιδάκι και χωρίς ίχνος άγχους (προλαβαίνω - δεν προλαβαίνω, προλαβαίνω – δεν προλαβένωωωωωωωωωωω…………).
Δυστυχώς αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού και επικοινώνησα με τον αντιπρόσωπο για αντικατάσταση του λάστιχου και φυσικά εντός εγγύησης.Ποιό ακριβώς είναι το πρόβλημα με το παράθυρο του οδηγού? Τριξίματα?
Ηonda Civic 2005