-
Να ρωτήσω κάτι?Για να μπει αυτή η οθόνη στο καντράν τι πρέπει να βάλει κάποιος έξτρα?Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ...
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/122.aspΤης μάνας μου έχει σχεδόν όλα τα έξτρα (εκτός navi-ηλιοροφή-αυτόματο σασμάν) και δεν την έχει αυτή την υπέροχη οθόνη.
Επίσης, στο δικό μας αμάξι, όπως και στης παρακάτω φωτογραφίας κάτω από το off στο clima, δεν υπάρχει κάποιο κουμπάκι.Στα Golf της έκθεσης, υπήρχε ένα κουμπί dual ή κάπως έτσι.Τι κάνει αυτό?:hmmm:
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/114.aspΤο κουμπάκι dual φαίνεται και σε αυτή τη φωτογραφία
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/118.asp -
Το dual το βάλανε στο facelift και μετά νομίζω. Απενεργοποιεί ή ενεργοποιεί την ανεξάρτητη ρύθμιση της θερμοκρασίας στον διζωνικό.
-
Όταν δεν εχει το DUAL τότε κρατάς πατημένο το AUTO για λίγα δευτερα και απενεργοποιείται η ανεξάρτητη ρύθμιση του διζωνικού.
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Όταν δεν εχει το DUAL τότε κρατάς πατημένο το AUTO για λίγα δευτερα και απενεργοποιείται η ανεξάρτητη ρύθμιση του διζωνικού.Αν το κρατήσεις πάλι πατημένο, επαναφέρει το διζωνικό?
Αλήθεια,ποιός ο λόγος να καταργήσει κάποιος το διζωνίκο?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Όταν δεν εχει το DUAL τότε κρατάς πατημένο το AUTO για λίγα δευτερα και απενεργοποιείται η ανεξάρτητη ρύθμιση του διζωνικού.
Αν το κρατήσεις πάλι πατημένο, επαναφέρει το διζωνικό?
Αλήθεια,ποιός ο λόγος να καταργήσει κάποιος το διζωνίκο?
Το διζωνικό ενεργοποιείται μόλις ο συνοδηγός περιστρέψει το δικό του διακόπτη (αυτόν που είναι δεξια και γράφει AUTO/ECON). Σε αυτή την περίπτωση η μικρή οθόνη ακριβώς από πάνω γράφει ανεξάρτητη θερμοκρασία από την αντίστοιχη αριστερή οθονούλα.
Ο λόγος να το σταματήσεις (όχι να το καταργήσεις) μπορεί να είναι ότι είσαι μόνος σου στο αυτοκίνητο, ή ότι θέλεις να παίξεις λίγο με την συνοδηγό...- Καλέ κρυώνω... - Ελα να σε ζεστάνω εγώ μαναρι μου κλπ κλπ....
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Όταν δεν εχει το DUAL τότε κρατάς πατημένο το AUTO για λίγα δευτερα και απενεργοποιείται η ανεξάρτητη ρύθμιση του διζωνικού.
Αν το κρατήσεις πάλι πατημένο, επαναφέρει το διζωνικό?
Αλήθεια,ποιός ο λόγος να καταργήσει κάποιος το διζωνίκο?
Μήπως κατανάλωση; Έστω ελάχιστη... Ή ίσως ...κουλαμάρα του συνοδηγού;
-
το σχεδον ολα τα εξτρα μη το λεμε ετσι ρε παιδια...
υπαρχει ενας σκασμος πραγματα που αν τα βαλεις 'ολα' η τιμη του απογειωνεται..
(δε νοειται σχεδον ολα τα εξτρα.. αν απο τα εξτρα βγαλεις ηλιοροφη, ναβι, ξενον, αισθητηρες παρκαρισματος, αρμ ρεστ, cruise control, δερματα θερμαινομενα, καθρεπτες που μαζευουν μονοι τους και κανουν κατω οταν βαζεις οπισθεν τοτε ουσιαστικα δε μενει και κατι..)
εκτος αν εχει ολα τα παραπανω πλην ηλιοροφη, ναβι και dsg οποτε παω πασσο και συγγνωμη και βγαζω και καπελο!οπως και να χει η οθονουλα ειναι το trip plus
-
Αν θυμάμαι καλά το Golf της μάνας του Κάβουρα πήγε στην τιμή του GTi και είναι 1600.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά το Golf της μάνας του Κάβουρα πήγε στην τιμή του GTi και είναι 1600.γιατι δεν πηρε GTI?
-
Αυτό θα στο πει ο Κάβουρας όταν μπει.
Λόγω φιλοσοφίας!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αυτό θα στο πει ο Κάβουρας όταν μπει.Λόγω φιλοσοφίας!
σωστο κι αυτο αν και περισσοτερο σκεφτομουν την ερωτηση, παρα ρωτουσα..
δεν υπαρχει απαντηση σε τετοια ερωτηματα...
μαγκιακαι για να επανελθω, παω πασσο και βγαζω και το καπελο!
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι?Για να μπει αυτή η οθόνη στο καντράν τι πρέπει να βάλει κάποιος έξτρα?Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ...
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/122.aspΤης μάνας μου έχει σχεδόν όλα τα έξτρα (εκτός navi-ηλιοροφή-αυτόματο σασμάν) και δεν την έχει αυτή την υπέροχη οθόνη.
Επίσης, στο δικό μας αμάξι, όπως και στης παρακάτω φωτογραφίας κάτω από το off στο clima, δεν υπάρχει κάποιο κουμπάκι.Στα Golf της έκθεσης, υπήρχε ένα κουμπί dual ή κάπως έτσι.Τι κάνει αυτό?:hmmm:
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/114.aspΤο κουμπάκι dual φαίνεται και σε αυτή τη φωτογραφία
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/118.aspΓΙΑ Την οθονη εαν ψαχεις dual trip (οπως ειπε ενας φιλος πριν) στο scodaclub.gr υπαρχουν καποιοι που το κανανε, και παιζει, εχει μια διαδικασια που θελει διαβασμα..... δεν μπαινει σε ολα (canbus κτλ)
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι?Για να μπει αυτή η οθόνη στο καντράν τι πρέπει να βάλει κάποιος έξτρα?Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ...
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/122.aspMultifunktionsanzeigen - Multifunktionsanzeige 'Plus' 51,29 €
Multifunktionsanzeige 'Plus'
Alles im Blick: Die Multifunktionsanzeige 'Plus' hat ein besonders übersichtliches Display und informiert Sie über den aktuellen und durchschnittlichen Kraftstoffverbrauch, die Reichweite, Fahrstrecke, durchschnittliche Geschwindigkeit, Fahrzeit und Uhrzeit. -
Ένα νέο αυτόματο σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων παρουσίασε η VW. To νέο DSG, φέρει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το 6τάχυτο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα μοντέλα της και έχει στόχο την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και την ακόμη ταχύτερη αλλαγή των σχέσεων.
Οι διαστάσεις του κιβωτίου, με την κωδική ονομασία DQ200, είναι αρκετά συμπαγείς (36,9 εκ. μήκος), κάτι που επιτρέπει για πρώτη φορά την εγκάρσια τοποθέτησή του. Αυτό σημαίνει ότι το νέο DSG μπορεί να τοποθετηθεί πλέον και στο Polo.
Άλλη διαφορά σε σχέση με το 6τάχυτο κιβώτιο βρίσκεται στους δύο συμπλέκτες, οι οποίοι πλέον είναι «ξηροί» και δεν χρειάζονται λάδι για την λίπανσή τους.
Με αυτό τον τρόπο μειώνονται οι υδροδυναμικές αντιστάσεις (ο όγκος λαδιού έχει μειωθεί κατά 75%-1,7 λίτρα έναντι των 7 του 6τάχυτου) κάτι που οδηγεί σε μικρότερη απώλεια δύναμης, μειωμένη κατανάλωση αλλά και χαμηλότερους χρόνους για την αλλαγή των ταχυτήτων.
Η πρώτη σχέση του έχει τώρα πιο κοντή κλιμάκωση, βοηθώντας έτσι στις επιταχύνσεις από στάση, ενώ η 7η παίζει το ρόλο της overdrive, για οικονομικότερα και πιο «ήσυχα» ταξίδια.
Το νέο κιβώτιο μπορεί να διαχειριστεί ιπποδυνάμεις μέχρι και 170 ίππους κάτι που σημαίνει ότι, τουλάχιστον, προς το παρόν το 6τάχυτο θα συνεχίσει να εφοδιάζει τα μοντέλα της εταιρείας με τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα.Παράλληλα η VW ανακοίνωσε την αντικατάσταση του FSI κινητήρα των 1,6 λίτρων στα Golf, Golf Plus, Golf Variant, Jetta και Passat, με τον νέο TSI των 1,4 λίτρων και 122 ίππων με τον ένα υπερσυμπιεστή (καυσαερίων).
-
Παραίτηση Γερμανού υπουργού λόγω σκανδάλου στη VW
Λίγο πριν οδηγηθεί στις δικαστικές αίθουσες για την εμπλοκή του στο σκάνδαλο της Volkswagen, ο Hans Juergen Uhl, υπέβαλε την παραίτηση του από μέλος της γερμανικής κυβέρνησης που είχε εκλεγεί το 2002. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο ίδιος μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας “Δεν είπα την αλήθεια για τους ισχυρισμούς που έγιναν εναντίον μου για την εμπλοκή μου στην υπόθεση. Ως αποτέλεσμα, όλες οι ένορκες εξετάσεις που έδωσα στο δικαστήριο, έως ένα βαθμό, είναι επίσης αναληθείς”.Ο Uhl κατηγορείται ότι έλαβε μέρος στην οργάνωση δεξιώσεων το 2001, στις οποίες πόρνες πληρώνονταν από την Volkswagen, τη χρονική περίοδο που ο ίδιος ήταν μέλος στο εργατικό συμβούλιο της εταιρείας. Τον Ιανουάριο ο πρώην προϊστάμενος του προσωπικού της VW, Hartz, δικάστηκε επίσης για την ίδια υπόθεση, κρίθηκε ένοχος και καταδικάστηκε σε δύο χρόνια φυλάκιση με αναστολή και χρηματικό πρόστιμο ύψους 750.000 δολαρίων.
O Hartz παραδέχτηκε ότι είχε εγκρίνει εκατομμύρια ευρώ για την πληρωμή μελών του εργατικού συμβουλίου της VW, σε μια προσπάθεια να διασφαλιστούν οι καλές σχέσεις με την διοίκηση της γερμανικής φίρμας. Μέρος του “αμαρτωλού πακέτου” χρηματοδοτούσε επίσης ταξίδια πολυτελείας, ως τη Βραζιλία με όμορφες συνοδούς. Η υπόθεση πάντως αποκάλυψε τις στενές σχέσεις που επιδιώκει να έχει η διοίκηση των γερμανικών βιομηχανιών με τους εργαζόμενους, που ειδικά στην Volkswagen, έχουν βοηθήσει σημαντικά στη στρατηγική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Στέφανος Γκίνης ( stef@mototech.grΑυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε )
Τελευταία ανανέωση ( 30.05.07 )
http://www.drive.gr/index.php?option=co ... &Itemid=63
-
ξερει κανεις καποιον που να φερνει στην ελλαδα αυτο?[/url]
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ξερει κανεις καποιον που να φερνει στην ελλαδα αυτο? -
Ο χρήστης tm έγραψε:
ξερει κανεις καποιον που να φερνει στην ελλαδα αυτο?[/url]only USA UK JAPAN GERMAN HONG KONG CANADA
SOUTH AFRICA KOREA TAIWAN
Αν θες μπορώ από Γερμανία να σε βοηθήσω -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι?Για να μπει αυτή η οθόνη στο καντράν τι πρέπει να βάλει κάποιος έξτρα?Προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ...
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/122.aspAυτή η οθόνη --χωρίς την πυξίδα που φαίνεται επάνω αριστερά--, πρέπει να λέγεται 'Trip Computer Plus' ή 'Οθόνη Πολλαπλών Λειτουργιών' και αν θυμάμαι καλά μπορεί κάποιος να την παραγγείλει με κόστος κάτω από 100 ευρώ.
Πρέπει να είναι standard στην έκδοση highline...Έχοντας αυτή την οθόνη το χειριστήριο για τους υαλοκαθαριστήρες αποκτά από την κάτω πλευρά του ένα κουμπάκι που ρυθμίζει τις πληροφορίες που απεικονίζονται. (επίσης αν δεις κάτω από την ώρα έχει ένα '1', που αλλάζει σε '2' αν πατήσεις το κουμπί αυτό)...
Υπάρχει και μία άλλη παρόμοια οθόνη που συνδυάζεται με κουμπάκια στο τιμόνι αλλά δε θυμάμαι πως λέγεται. (πιθανόν στη φωτό το αυτοκίνητο έχει ως έξτρα τα κουμπάκια στο τιμόνι γιατί κάτω από την ένδειξη με το ! στο ταχυμετρο έχει μία κίτρινη ένδειξη που μάλλον προδίδει την ύπαρξη των κουμπιών αυτών στο τιμόνι)...
Επίσης, στο δικό μας αμάξι, όπως και στης παρακάτω φωτογραφίας κάτω από το off στο clima, δεν υπάρχει κάποιο κουμπάκι.Στα Golf της έκθεσης, υπήρχε ένα κουμπί dual ή κάπως έτσι.Τι κάνει αυτό?:hmmm:
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/114.aspΤο κουμπάκι dual φαίνεται και σε αυτή τη φωτογραφία
http://www.km77.com/00/volkswagen/golf/gra/118.aspΤο κουμπί 'dual' ενεργοποιεί τη λειτουργία διζωνικού κλιματισμού...
_
-
VW FORUM