-
Τι αλλο να πεις για το Βασιλη, εχει αφησει τα διαπιστευτηρια του και στο καρτ και στα ενιαια. Το παιδι δυστυχως ασχολειται με αυτα τα περιπτερα αλλα τι να κανουμε, εδω ειναι ελλαδα.
-
-
NA ZHSETE NIKO-BASO KAI PANTA NIKES.O DASKALOS
-
Για τον Β.Ζαχο δεν βλεπω να λεει κανεις τιποτα...
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΖΑΧΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 5 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 10 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 28 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Σ'ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 7 ΧΡΟΝΙΑ.
:whistlink:Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
μπραβο και στον κουμπαρο....
-
Κατ'αρχην ζητώ συγγνώμη για το τεράστιο post, αλλά μιας και ήταν ο πρώτος μου αγώνας ουσιαστικά, εχω πολλά να πω και να περιγράψω..
Χωρίς να έχω ξαναζήσει τους αγώνες ουσιαστικά απο την μεριά του αγωνιζόμενου (μόνο από την μεριά του 'service' κάποιες φορές στο παρελθόν), τα πράγματα μου φάνηκαν σε γενικές γραμμές καλά.
Ολα αυτά που αναφέρει ο κ.Χρήστος πιο πάνω βέβαια ισχύουν. Ευτυχώς πρόλαβα να τελειώσω τον τεχνικό έλεγχο (και ΔΤΤ μιας και δεν είχα) λίγο πριν αρχίσει η βροχή αλλά όταν οι καιρικές συνθηκες χαλασαν, όλοι σκεφτηκαμε.. 'Φαντάσου όσους δεν έχουν τελειώσει με τον τεχνικό έλεγχο'
Και αργότερα έρχεται και το περιστατικό με τον Ν.Ιντζόγλου που απ'οτι μου είπε (και έχει in car απο αυτό) συνάντησε μηχανάκι/α ανάποδα στην ειδική.Ουσιαστικά λοιπόν, επειδή ο ίδιος δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα, αλλά και επειδή η ψυχολογία μου ήταν τέτοια που δεν μου επέτρεπε να ασχοληθώ με οτιδήποτε άλλο πέρα απο τον αγώνα μου, τα πράγματα κύλισαν ομαλά.
Πέρα από αυτό τώρα..
Άπόφαση και Προετοιμασία
Αρχικα να πω ότι η απόφαση να τρέξω στην Αμφίκλεια ήταν κάπως περίεργη. Τα σχέδια μέχρι τότε έλεγαν να προχωρίσω στην αναβάθμιση του κινητήρα αφου και πολλά χιλίομετρα είχε στην πλάτη του, αλλά και είχε έρθει η ώρα να δώ κάτι καλύτερο. Τελικά, σαν απόφαση μιας στιγμής, επέλεξα με παρότρυνση του φίλου Παπαγεωργίου Μάνου να αφήσω το μοτέρ όπως είναι και να κάνω έναν αγώνα έτσι.
Θεώρησα πιο προσγειωμένη αυτή την επιλογή και έτσι πάρθιηκε η απόφαση να συμμετάσχω στην Αμφίκλεια, την οποία είχα παρακολουθήσει και σαν θεατής και μου άρεσε.Τις προηγούμενες ημέρες πριν τον αγώνα, είχα πολύ άγχος, κυρίως επειδή κάποια πράγματα δεν ήταν 100% έτοιμα (εκκρεμούσαν κάποιες λεπτομέρειες στο αυτοκίνητο (πχ σωστές βάσεις για τα καθίσματα, ενα χωριστο πλακάκι με eye-bolt στο τουνελ για την ζώνη του συνοδηγου το οποίο έβαλα τελευταία μέρα, ελαστικά τα οποία αγοράστηκαν και ζανταρίστηκαν επίσης το μεσημέρι της Παρασκευής, χάρη σε ένα φίλο -γνώριμο των αγώνων- που καθε φορά που τον χρειάζομαι με βοηθάει) και κάποιες λεπτομέρειες στον εξοπλισμό ασφαλείας τον δικό μου (ακόμα δεν είχα κάτω εσώρουχο και παπούτσια, μιας και δεν είχαν έρθει ακόμα -και δεν ήρθαν ποτέ)
Μέσα σε αυτά είχα και μία μπροστινή ανάρτηση που δεν είχα οδηγήσει - δοκιμάσει ουσιαστικά αφου την είχα λίγες ημέρες μόνο, και οπότε δεν ήξερα τι να περιμένω σε συνδυασμό με τα νέα ελαστικά.
Φίλοι -όπως ο Μ.ΠΑπαγεωργίου και ο Δ.Αμαξόπουλος- με παρακίνησαν να αγοράσω Pirelli RS, και εμένα ο μόνος μου ενδοιασμός ήταν η μεγάλη τους διάμετρο που θα έκανα το αυτοκίνητο ακόμα πίο αργό ειδικά στο ανηφορικό κομμάτι.Το Σάββατο και την Κυριακή, το άγχος πριν τον αγώνα μειώθηκε, σαν να αποκτούσα ξανά την αυτοπεποίθησή μου.
Την Κυριακή το πρωί σηκώνομαι αρκετά νωρίς (αφου έτσι κι άλλιώς δεν είχα ύπνο ) και βάζω όσα αυτοκόλλητα χρειαζόντουσαν στο αυτοκίνητο και ετοιμάζω και 2-3 τελευταίες ασήμαντες λεπτομέρειες.
Με τον Δημήτρη (Αμαξόπουλο) ρυθμίζουμε ζώνες, δοκιμάζουμε τελευταία φορά την ενδοσυνενόηση (παρεπιπτόντως όποιος θέλει να πάρει νέα ενδιασυννενόηση, καλό είναι να δώσει αν έχει το περιθώριο λίγα χρήματα παραπάνω για να ξεφύγει απο την εντελώς οικονομική και τους θορύβους της) και ξεκινάμε για την εκκίνηση.
Ο Αγώνας...
Φτάνουμε στον αριθμό μου, και στήνομαι στην γραμμή εκκίνησης. Αγχωμένος ήδη, έχω ένα προβλημα με τις ζώνες οι οποίες δεν σφίγγουν και φωνάζω τον ανθρωπο της οργάνωσης (νομιζω ήταν ο κ.Κουγιας) να με βοηθήσει.
Γρήγορα γρήγορα, μιας και μένουν λίγα δεπτερόλεπτα μέχρι το go, με βοηθά και εγώ τρομερά αγχωμένος με το περιστατικό ακουω σε λίγο το Δημήτρη μέσα απο την ενδοσυννενόηση να λέει 6..5..4..3..2..1 ..ξεκινάω αλλά δεν είμαι εκεί. Το μυαλό μου ταξιδεύει παντου εκτός παο τον αγώνα. Το κράνος (full face με ζελατίνα -ανοιχτή βέβαια) εντείνει την όλη δυσφορία λόγω άγχους κλπ. Δεν ξέρω που πατάω, που να κάτσω πάνω στο δρόμο, οδηγώ άτσαλα και νευρικά. Κάνω σίγουρα την χειρότερη οδήγηση της ζωής μου. Αρκετές φορές χάνω το turn-in ανηφορικών στροφών κάθε είδους (ειδικά στις φουρκέτες) και σε μία 3η δεξιά διαρκείας μένω έξω και την διαγράφω περιμετρικά γλυστρώντας. Ο Δημήτρης βλεπει καθαρά τι γίνεται και με ησυχάζει.
Στο κατηφορικό κομμάτι πριν το σικέιν, βγαίνω με 4η απο την προηγουμενη ελαφριά καμπή και βλέπω τα πλαστικά διαχωριστικά πιο κοντά απ'οτι περίμενα, και πέφτω έντονα στα φρένα με αποτέλεσμα να μπλοκάρω για πολλά πολλά μέτρα τον εμπρός αριστερά, όσο κι αν προσπαθούσαν να επανακτήσω πρόσφυση πέρνωντας σταδιακά το πόδι απο το φρένο. Τελικά στα τελευταία μέτρα επανακτούμε πρόσφυση και περνάμε το σικέν συνεχίζοντας στο υπόλοιπο κομμάτι με ένα κατεστραμμένο ελαστικό που έφερνε κραδασμούς στο τιμόνι, αλλά περιέργως δεν φαινόταν να δημιουργούσε ππρόβλημα στην πρόσφυσή του. Κυρίως προς το τέλος της ειδικής, ηρεμώ λιγο και έτσι τερματίζουμε το πρώτο σκέλος, με εμένα πιο απογοητευμένο απ'οσο μπορουσα να φανταστώ.
Στον τερματισμό, πέρνουμε χρόνο 9.47
Εγώ έχω στο μυαλό μου περσινους χρόνους που ήταν γύρω στο 10, αλλά δεν δίνω σημασία. Ο Δημήτρης επίσης. Απλά συζητάμε ότι πρέπει να είναι σχετικά καλός χρόνος, κρίνοντας και απο την αντίδραση του κριτή που μας λέει 'μπράβο παιδιά, καλός χρόνος'.. Παρολα αυτά δεν ηρεμώ και τα εχω τόσο πολύ με τον εαυτό μου..
Στα 200 μέτρα συναντάμε τον Γ.Κυριακόπουλο και την ομάδα του APR που προσπαθούσε να αντικαταστήσει έναν κομμένο ιμάντα που άφησε το αυτοκίνητο χωρίς υδραυλικό τιμόνι. Ο χρόνος του πληρώματος τους φέρνει όπως και να'χει στην πρώτη θέση, με 9.43
Εμείς μέχρι στο 1ο σκέλος είμαστε τελικά δεύτεροι στα 1600.Στην συνέχεια, επιλέγουμε να πάμε σχεδόν κατευθείαν στο service του Γ.Χατζηρήγα για να δανειστούμε 'εξοπλισμό' και να κάνουμε τα ελαστικα μπρος πίσω, αφου πριν είχα διαπιστώσει ότι το εμπρός αριστερό Pirelli είχε ένα flat spot στο οποίο είχε εξαφανιστεί εντελώς η χάραξη.
Πάνω στην ένταση της στιγμής, δεν μπορώ να βρώ κάποιο μπουλονόκλειδο για τις ζάντες μου (δεν είναι το συνιθισμένο 19) και ζητάω απο τον Ν.Δεγλερη που ήταν λίγο πιο κάτω. (το δικό μου ήταν απλά μαζί με τον εξοπλισμό ρεζέρβας στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αλλά εγώ που μυαλό...)
Κάνουμε τα ελαστικά 'μπρος-πισω', κι στην συνέχεια προσπαθώ να χαλαρώσω. Οι συνθηκες δύσκολες, ο ήλιος να μας έχει κουράσει πάααρα πολύ και εμείς να προσπαθιύμε να βρούμε λίγο ίσκιο.
Ξέρω ότι για να μην φύγω δυσαρεστημένος με τον εαυτό μου πρέπει να ηρεμήσω και να οδηγήσω σωστά. Ο Δημήτρης επίσης μου λέει 'θα πάμε πιο 'στρογγυλά'.
Οπως και να έχει, επηρεασμένος απο την καταστροφή του ελαστικού και την κακή οδήγηση, αποφασίζω ότι πρέπεινα ηρεμήσω, να πιέσω λιγότερο, να συγκεντρωθώ. Σε κάθε περίπτωση ήθελα να αποφύγω να πεισμώσω, πράγμα το οποίο μπορεί να έφερνε άλλα ανεπιθύμητα αποτελέσματα/συνεπακόλουθα. Το πρώτο που με ένοιαζε ήταν φυσικά να τερματίσουμε χωρίς απρόοπτα.Στο δεύτερο σκέλος οδηγούμε πολύ πιο στρωτά, πολύ πιο γλυκά, αλλά πουλάμε όλα τα φρένα στις ανηφορικές φουρκέτες αλλά και στο κατηφορικό κομμάτι. Ισως ασυνείδητα, και επηρεασμένος από το πρώτο σκέλος, παραηρέμησα, με βόλεψε ίσως, και έτσι συνεχίσαμε την ειδική. Το κατηφορικό κομμάτι, δύο φορές μας πέταξε την 2η, αλλά πέραν απο το θέμα της όποιας καθυστέρησης μέχρι να την ξαναπάρει ( )ευτυχώς η ισσοροπία του αυτοκινήτου δεν φάνηκε να επηρεάζεται. Αρκετά τα χώματα απο μπούκες μέσα στο δρόμο, όμως δεν μας προβλημάτισαν ιδιαίτερα, αφού δεν πιέζαμε νομίζω πάρα πολύ.
Τελικά, στο τέλος της ειδικής διαπιστώσαμε ότι ανεβάσαμε το χρόνο μας 3 sec περίπου παρόλο που η οδηγηση ήταν πολύ πιο στρωτή σε σχέση με το πρώτο σκέλος.
Ισως τα παραπάνω που έγραψα, ίσως οι ανεβασμένες θερμοκρασίες του μεσημεριού να έκαναν το δρόμο να γλυστράει λίγο παραπάνω..Το σημαντικό είναι ότι ο αγώνας για εμάς δεν είχε προβλήματα και ότι έληξε ευχάριστα χωρίς απρόοπτα συμβάντα τελικά. Το πρώτο μέλημά μας ήταν φυσικα να μην χτυπηθεί το αυτοκίνητο (και φυσικά εμείς).
Και για να ολοκληρωθεί το παζλ, θέλω οπωσδήποτε να ευχαριστήσω κάποιυς ανθρώπους:
-
τον Μάνο Παπαγεωργίου, που για κάποιες συνεχόμενες ημέρες ήταν στον ίδιο ρυθμό με εμενα και δουλευε για να ετοιμάσουμε τα απαραίτητα πράγματα στο αυτοκίνητο
-
τον συνοδηγό μου Δημήτρη Αμαξόπουλο, που και αφιέρωσε χρόνο για να κάνουμε αναγνωρίσεις/δοκιμές, και χρησιμοποιήσαμε το πολιτικό του αυτοκίνητο, και φυσικά γιατί η εμπειρία του, η σιγουριά του και οι ικανότητές του (τόσα χρόνια σαν οδηγός) με έκαναν να τον εμπιστευτώ. Και φυσικα πρόκειται για έναν πραγματικά πολύ αξιόλογο άνθρωπο και χαρακτήρα. Τον ευχαριστώ αφάνταστα.
-
τον Θ.Κρασούλη που όπως είπα πιο πάνω με στηρίζει και με βοηθά κάθε φορά που αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο (οχι μηχανικό - τεχνικό απαραίτητα). Τον ευχαριστώ κι αυτόν αφάνταστα γιατί τόσα χρόνια με έχει στηρίξει και μου δίνει απλόχερα τη βοήθειά του.
-
τους φίλους που ήρθαν στην ειδική να δουν τον αγώνα, και όλους τους ανθρώπους που με βοήθησαν τις τελευταίες ημέρες, θυσιάζοντας το χρόνο τους. Επίσης ευχαριστώ και όσους έδειξαν το ενδιαφέρον τους τηλεφωνόντας για να μου ευχηθούν καλή επιτυχία.
-
συναθλητές μου όπως οι Σιμάτος Λ, Ιντζόγλου Ν, Γ.Κυριακόπουλος - Τριπιντής Δ, Χατζηρήγας Γ, Πλαφουτζής Μ, είτε γιατί μοιραστήκαμε μαζί απόψεις, είτε γιατί έδειξαν το ενδιαφέρον τους συζητώντας τεχνικά θέματα, είτε γιατι με στήριξαν ψυχολογικά έχοντας κι αυτοί δικά τους προβλήματα. Ταυτόχρονα ευχαριστώ και τον κ. Χρήστο Αναγνωστόπουλο γιατι πήρα και από εκεί μεγάλης σημασίας ψυχολογική υποστήριξη στο τέλος του αγώνα, από έναν άνθρωπο που τον σέβομαι πολύ.
Σίγουρα ήταν κάτι που είχα στο μυαλό μου τα τελευταία χρόνια και ίσως συνειδητά δεν έκανα. Είμαι πολύ ευτυχής που δεν το μετάνοιωσα σε καμιά περίπτωση, και ελπίζω ότι με τον ρυθμό και τον τρόπο που θα το κάνω δεν θα το μετανοιώσω.
-
-
Ο χρήστης nikors έγραψε:
Δεν ξερω ποιοι ηταν, αλλα πέτυχα 3 μηχανακι μεσα στην ειδικη. Και μόλις περασω το ιν καρ θα βαλω το βιντεακι... Εγώ πέτυχα μια αλλη παρεα με μηχανες στο εξωτερικο μιας φουρκετας... Αλλά αν τους εβλεπα στο εσωτερικό..... δεν θα ξανακαθονταν εκει... Μπορει γενικα να μην ξαναεβλεπαν αγωνα....μαλλον για τους ιδιους λεμε οι οποιοι φωναζαν σε ολους να κανουν χειροφρενο.καποιοι απο αυτους ειναιν κατσει & στο εσωτερικο της φουρκετας & τα πληρωματα δεν μπορουσαν να τοποθετηθουν οπως ηθελαν.
-
Ο χρήστης mouri έγραψε:
Για τον Β.Ζαχο δεν βλεπω να λεει κανεις τιποτα...
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΖΑΧΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 5 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 10 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 28 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Σ'ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 7 ΧΡΟΝΙΑ.Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Μπραβο και στον Τσαγκαρακη που ειναι ταλεντο και φανηκε απο την 1 ΗΜΕΡΑ.
-
Ο χρήστης petrosR έγραψε:
Για τον Β.Ζαχο δεν βλεπω να λεει κανεις τιποτα...
Με το Note που ολοι καποτε κοροιδευαν (οχι και αδικαιολογητα) εκανε χρονους που για λιγο θα τον φερνανε στη πρωτη θεση στα 1600cc. Και μην πει κανεις οτι τα αυτοκινητα συγκρινονται πουθενα...
Μπραβο ΒασιλακηTO ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠ'ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ .... ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ( ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΟΝ Η ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ) , ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ .
ΕΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ Π.Χ. ΟΤΙ Ο ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΗΡΘΕ ΜΕ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ-ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΤΡΟΧΟΥΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ .... ΑΠΟΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΚΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΤΩ , ΑΝ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΕΒΗΚΕ ΨΩΡΙΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΣΕ ΚΡΕΜΑΓΙΕΡΑ ΜΙΑΜΙΣΗ ΣΤΡΟΦΗ , ΚΑΙ ΠΑΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟ Ν ,ΤΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟΥ , ΠΑΛΙ ΠΕΦΤΕΙΣ ΕΞΩ , ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΠΙΔΟΣΗ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΦΑΜΦΑΡΕΣ , ΛΙΓΟ ΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ , ΟΛΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΞΙΟΙ Η ΜΗ .
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΤΥΠΟΥ .... ΜΟΥ ΞΕΦΟΥΣΚΩΣΕ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΟΥΡΚΕΤΑ ΠΟΥ ΕΣΤΡΙΒΑ ΜΕ ΕΚΤΗ ........ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ Η ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΑΛΟΝΣΟ , ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΓΕΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΤΣΕΝΤΟ ΜΟΥ ,
ΦΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΕ ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΟΡΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΧΡΟΝΟΥΣ , ΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ .
ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΜΩΣ , ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΠ'ΕΞΩ , ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ............. ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΝΟΝ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ .ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ ΤΟ DVD ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΚΑΙ ΚΑΤΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΠΩΣ ΠΗΓΑΙΝΑΝ , ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΑΝ ΟΙ
-
Ο χρήστης ΝΑΣΕΝΑ έγραψε:
ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΔΙΛΗΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ,
Ο ΤΥΧΕΡΑΚΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΠΑΡΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ , ΤΟΥ ΕΡΧΟΝΤΕ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ .ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ , ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ , ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ( χθες ημαστε τυχεροι που δεν μας πηρε παραμαζωμα καμια νταλικα μες την μπορα , και το ποταμακι , να κανουμε μπουρμπουλιθρες ) ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Η ΛΕΣΧΗ ΚΑΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΝΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΤΙΑ (για να μην γινοντε οι Τ.Ε. σαν τα ανιψια του ντοναλτ ντακ ), ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΕΞΤΡΑ (οχι ολα στην απεξω) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ , ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ , ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ Η ΛΕΣΧΗ , ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ .
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ .......Α ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ ΧΡΗΣΤΟ... ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ... ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ, Ο ΔΗΜΟΣ, Ο ΧΟΡΗΓΟΣ, ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ.
ΣΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑZEI TO ΣΥΣΤΗΜΑ: ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ... ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ...
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.
ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΤΑΡΑ, Η ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ;...ΕΓΩ , ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ?, ΑΣ ΠΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ...
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΔΙΛΗΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ,
Ο ΤΥΧΕΡΑΚΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ , ΠΑΡΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ , ΤΟΥ ΕΡΧΟΝΤΕ ΛΟΥΚΟΥΜΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ .ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ , ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ , ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ , ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ( χθες ημαστε τυχεροι που δεν μας πηρε παραμαζωμα καμια νταλικα μες την μπορα , και το ποταμακι , να κανουμε μπουρμπουλιθρες ) ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Η ΛΕΣΧΗ ΚΑΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΝΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΤΙΑ (για να μην γινοντε οι Τ.Ε. σαν τα ανιψια του ντοναλτ ντακ ), ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΕΞΤΡΑ (οχι ολα στην απεξω) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ Ο ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ , ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ , ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ Η ΛΕΣΧΗ , ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ .
ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ .......Α ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ ΧΡΗΣΤΟ... ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ... ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ, Ο ΔΗΜΟΣ, Ο ΧΟΡΗΓΟΣ, ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ.
ΣΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΛΛΑZEI TO ΣΥΣΤΗΜΑ: ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ... ΞΟΔΕΥΟΝΤΑΙ...
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ.
ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΤΑΡΑ, Η ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΟΥΜΕ;...ΕΓΩ , ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ ?, ΑΣ ΠΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ...
-
Αναφορικα με αυτα που γραφει 2-3 ποστ πιο πανω ο ΑΠΡ ,
Προκειται για το γνωστο φαινομενο των αγωνων(και οχι μονο φυσικα), που λιγα βλεπεις(ως εξωτερικος παρατηρητης) και ελαχιστα γνωριζεις για τις οποιες συνθηκες εγιναν η οχι, οι επιδοσεις, η καποιες διαφορες κλπ.
Ποτε δεν μαθαινες πραγματικα προβληματα ,ποτε δεν θα μαθεις οτι τρεις στροφες πριν δεις τον αγωνιζομενο μπροστα σου να 'σερνεται' αυτος εφερε τετακε με 4η ,κλπ,κλπ.
Απο τη μια υπαρχουν τα ψεμματα,οι δικαιολογιες που λεει και ο ΑΠΡ ,οι οποιες επαναλαμβανονται σε καθε αγωνα,και απο την αλλη τα πολλα πραγματικα γεγονοτα τα οποια μενουν στο χρονοντουλαπο της ιστοριας και στο μυαλο του εκαστοτε εμπλεκομενου ....
c ' est la vie,που λενε και οι νοτιο κορεατες!Συγχαρητηρια σε ολους ,καλες επισκευες οι ολιγων ατυχοι,και
ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ οι νιοπαντροι!!!
-
-
double
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Για τον Β.Ζαχο δεν βλεπω να λεει κανεις τιποτα...
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΖΑΧΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 5 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 10 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 28 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Σ'ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 7 ΧΡΟΝΙΑ.Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Μπραβο και στον Τσαγκαρακη που ειναι ταλεντο και φανηκε απο την 1 ΗΜΕΡΑ.
σ'αυτο Λευτέρη μου ας μου επιτραπεί να σχολιάσω ότι μπορεί να είναι και η.. τυχη του πρωτάρη.
Σ'ευχαριστώ, αλλά ας περιμένουμε το μέλλον.
Να'σαι καλά πάντωςΟσο για το παραπάνω που γράφει ο APR αι ο Αμαξόπουλος..
Οντως, συνεχώς στους αγώνες σκέφτομαι αυτό. Πόσο άδικο είναι δηλάδη να κρίνουμε χωρίς να γνωρίζουμε καλά τις συνθηκες. Αλλά και απο την άλλη, δυστυχώς ή ευτυχώς όσοι δεν μπορουν (ή δεν θέλουν, δεν ενδιαφέρονται κλπ) να έχουν όσο γίνεται ολοκληρωμένη πληροφόρηση, αναπόφευκτα έτσι κρίνουν.Επίσης, μια ςκαι το ξέχασα πριν, να δώσω συγχαρητήρια κι εγώ στον ιώργο Κυριακόπουλο που προσπάθησε παρ'ολη την ατυχία του (όχι ότι περίμενε να τα ακούσει απο εμένα), στον Π.Κώστα για τον χρόνο του 2ου σκέλους αλλά και στον Γ.Χατζηρήγα -τι να κάνουμε που είμαι θαυμαστής - που παρ'ολο το απιθανο περιστατικό του 1ου σκέλους, βρήκε τη λύση με σχετική ηρεμία και πέταξε στο 2ο σκέλος.
Συγχαρητήρια αξίζουν και στον Λ.Σιμάτο που αν και είχε τη στιγμή του στο 1ο σκέλος, έκανε και το 2ο με έναν άξονα που ήταν αρκετά... αλλήθωρος.
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Συγχαρητήρια αξίζουν και στον Λ.Σιμάτο που αν και είχε τη στιγμή του στο 1ο σκέλος, έκανε και το 2ο με έναν άξονα που ήταν αρκετά... αλλήθωρος.
σιγουρα το 10.30 σε ρυθμο βολτας και με εναν αξονα που στην εθνικη αλλαζε μονος του λοριδες ειναι επιτευγμα..μπραβο και στον λεφ λοιπον..
-
Ο χρήστης mouri έγραψε:
Για τον Β.Ζαχο δεν βλεπω να λεει κανεις τιποτα...
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΖΑΧΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 5 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 10 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 28 ΧΡΟΝΙΑ.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ Σ'ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ''ΤΑΛΕΝΤΟ'' 7 ΧΡΟΝΙΑ.Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Ολο το σεβασμο, μη συγκρινεις ανομοια πραγματα...
Ολα τα ταλεντα που ανεφερες τρεξανε στον αγωνα. Δεν ειδα καποιον να κανει τη διαφορα. Μονο τον Ζαχο -
Ο χρήστης maleleni έγραψε:
Το Σαββατοκύριακο εκτός από τον αγώνα έγινε και ένα πολύ ωραίο και όμορφο γεγονός .
ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΣΥΝΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΒΑΣΩ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ…… ε λοιπόν να ζήσετε να ευτυχήσετε και η ζωή σας να είναι γεμάτη αγώνες αυτοκινήτου χαρά ευτυχία και ότι άλλο αγαπάτε τόσο πολύ.
Νίκο άλλος άνθρωπος με την φόρμα (χιχιχιχιχιχι)
Φίλη μουυυυυ εσυ με το νυφικό (κουκλί) (η αλήθεια να λέγεται) χιχιχιχιχιχιχιχιΦίλη μου γλυκιά και αγαπημένη σ΄ευχαριστούμε για τις ευχές σου αλλά και για τα καλά σου λόγια. Κι εμείς θέλουμε με τη σειρά μας να ευχαριστήσουμε όλους τους φίλους μας που μοιράστηκαν αυτές τις όμορφες στιγμές μαζί μας και που ομόρφυναν με την παρουσία τους το όλο γεγονός Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όλους τους συμμετέχοντες συναθλητές μας στον αγώνα που χάρηκαν με τη χαρά μας και μας χάρισαν τις ευχές τους . Εγώ προσωπικά τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω ολόκληρη την υπέροχη, μοναδική, καταπληκτική κλπ.κλπ.κλπ.(που όσα και να πω λίγα είναι)οικογένεια της Α0 που έδωσε το βροντερό παρών της. Και βέβαια δεν ξεχνάμε τον ένα και μοναδικό 'μπαμπά' της, τον γλυκύτατο μάστορά μας κ.Νίκο Χρυσάφη!!!
Φίλη μου αφού τον έβαλες μπρος τον escortea δεν πάμε να τον στρίψουμε σε καμιά φουρκέτα; (κι άσε το γαμπρό να μας ψάχνει)!!! -
Ο χρήστης ANDREAS. έγραψε:
NA ZHSETE NIKO-BASO KAI PANTA NIKES.O DASKALOSΔάσκαλέ μου σ'ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου. Ευχόμαστε κι εμείς με τη σειρά μας ότι καλύτερο σε ότι κι αν κάνεις. Χαθήκαμε, ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά. Να είσαι καλά.
-
Ο χρήστης gonakinen έγραψε:
Κάποιος συνέχισε τους χορούς και την Κυριακή...
ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΩ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ ΧΟΡΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΗΚΑ ΝΑ ΧΟΡΕΨΩ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΜΟΥ, ΧΟΡΕΨΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΠΟΔΙ.ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΜΕΛΟΣ Λ.Α.Μ.Α.
12ο rally sprint ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ (ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ 27 ΜΑΙΟΥ 2007)