-
Όταν ψάχνετε για καινούργιο αυτοκίνητο σας ενδιαφέρει η κατανάλωση καυσίμων και οι ρύποι που εκπέμπει;
Για να δούμε, αν η οικολογική συνείδηση κάνει κουμάντο... -
Όταν ψάχνετε για καινούργιο αυτοκίνητο σας ενδιαφέρει η κατανάλωση καυσίμων και οι ρύποι που εκπέμπει;
Για να δούμε, αν η οικολογική συνείδηση κάνει κουμάντο... -
Όταν ψάχνετε για καινούργιο αυτοκίνητο σας ενδιαφέρει η κατανάλωση καυσίμων και οι ρύποι που εκπέμπει;
Για να δούμε, αν η οικολογική συνείδηση κάνει κουμάντο... -
Εγώ πάντος μπορώ να πω ότι:
Όταν αγόρασα πλυντήριο και ψυγείο η κατανάλωση ενέργειας (και νερού) έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου. Είδα 'φτηνό' πλυντήριο που από τα χαρτιά τη διαφορά τιμής από το 'ακριβό' θα την είχες βγάλει μέσα σε ένα χρόνο από το κόστος λειτουργίας.
Και όταν αγόρασα την 1.8 αντί για την 1.6 ήταν ότι πέρα από την καλύτερη ροπή είχε και χαμηλότερη κατανάλωση. Και χαίρομαι όταν βλέπω ότι δεν πληρώνω αβάσταχτα περισσότερο από το 1.4 που οδηγούσα παλιότερα.
Τώρα για τους ρύπους...
Ναι το κοιτάω. Δείχνει σε μεγάλο βαθμό και την τεχνολογία του κινητήρα. Θα σκεφτόμουνα το Prius -που έχει μάλλον λογική τιμή- αν είχε design και πρακτικότητα. Σίγουρα το Polo 3L αν ερχόταν στην ελλάδα (καταραμένο ντήζελ) ή το 106 Electric για μέσα στην πόλη, παρά το αυξημένο κόστος τους. Σκέφτομαι, πχ, ότι μέρος των εξόδων αγοράς του 106 Electric θα πρέπει να αφαιρεθούν από τα μειωμένα έξοδα συντήρησης. Αλλά σίγουρα πανάκριβη τεχνολογία αιχμής -πχ Insight- δεν θα την πλήρωνα... -
τη καταναλωση κοιταω πιο πολυ...
-
Η κατανάλωση σίγουρα παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο στο κόστος χρήσης αλλά οχι και καθοριστικό στην επιλογή του Α απο το Β μοντέλο... Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες σε παραπλήσια μοντέλα..
Οσο αναφορά τους ρύπους και αυτοί δεν αποτελούν κριτήριο για επιλογή αυτοκινήτου...Πλέον ολα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πολύ βελτιωμένα και διαρκώς βελτιώνονται και σε αυτο τον τομέα...Το πρόβλημα αποτελούν τα 10ετιας+ αυτοκίνητα που ρυπαίνουν ασύστολα και περνούν ελέγχους καυσαερίων με διαδικασίες ''λαδώματος''....
Οπότε κατα την γνώμη μου ούτε οι ρύποι ούτε η κατανάλωση αποτελεί σημαντικό κριτήριο για πιο αυτοκίνητο θα επέλεγα....
-
Οι ρύποι δεν με πολυενδιαφέρουν. Πλέον όλα τα μοντέλα καλύπτουν πολύ αυστηρές προδιαγραφές και οι διαφορές είναι άνευ σημασίας...
Η κατανάλωση μ'ενδιαφέρει λίγο πιο πολύ, αλλά όχι και τόσο, μιας και εξαρτάται πάρα πολύ από τον τρόπο που οδηγάς το αμάξι (αλλά και παράγοντες όπως το βάρος, αεροδυναμική, κα). Πχ μη αεροδυναμικό αμάξι με οικονομικό (στα χαρτιά) κινητήρα αν κινείται σε σχετικά μεγάλες ταχύτητες θα κάψει πιο πολύ βενζίνη απ' ότι ένα αμάξι αεροδυναμικό με (θεωρητικά) λιγότερο οικονομικό κινητήρα...
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Η κατανάλωση σίγουρα παίζει αρκετά σημαντικό ρόλο στο κόστος χρήσης αλλά οχι και καθοριστικό στην επιλογή του Α απο το Β μοντέλο... Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες σε παραπλήσια μοντέλα..Οσο αναφορά τους ρύπους και αυτοί δεν αποτελούν κριτήριο για επιλογή αυτοκινήτου...Πλέον ολα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πολύ βελτιωμένα και διαρκώς βελτιώνονται και σε αυτο τον τομέα...Το πρόβλημα αποτελούν τα 10ετιας+ αυτοκίνητα που ρυπαίνουν ασύστολα και περνούν ελέγχους καυσαερίων με διαδικασίες ''λαδώματος''....
Οπότε κατα την γνώμη μου ούτε οι ρύποι ούτε η κατανάλωση αποτελεί σημαντικό κριτήριο για πιο αυτοκίνητο θα επέλεγα....
ακριβως!!!!!
-
Η κατανάλωση θα με ενδιέφεραι μόνο σε κινητήρες turbo ή το πολύ-πολύ να σκεφτόμουνα και ατμοσφαιρικούς >2000cc !
Για τους ρύπους δεν με ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου(φροντίζει με τους εκάστοτε νόμους η Ευρωπαική Ένωση).
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Το πρόβλημα αποτελούν τα 10ετιας+ αυτοκίνητα που ρυπαίνουν ασύστολα και περνούν ελέγχους καυσαερίων με διαδικασίες ''λαδώματος''....Να περιαυτολογίσω λιγάκι λέγοντας πως υπάρχουν σαφώς και εξαιρέσεις όπως π.χ το Υugάκι μου(900cc 17ετίας) το οποίο πέρασε ΚΤΕΟ κανονικότατα καθώς και έλεγχο στο δρόμο για καυσαέρια(όλα ΟΚ) καταναλώνοντας 7,5-8 λίτρα/100χλμ. super αποκλειστικά μέσα στην πόλη
-
Κατανάλωση πολύ γιατί τα λεφτά δεν περισσεύουν...
Ρύποι αρκετά γιατί είναι μέρος της δουλειάς.Ο χρήστης gatony έγραψε:
Το πρόβλημα αποτελούν τα 10ετιας+ αυτοκίνητα που ρυπαίνουν ασύστολα και περνούν ελέγχους καυσαερίων με διαδικασίες ''λαδώματος''....
Να περιαυτολογίσω λιγάκι λέγοντας πως υπάρχουν σαφώς και εξαιρέσεις όπως π.χ το Υugάκι μου(900cc 17ετίας) το οποίο πέρασε ΚΤΕΟ κανονικότατα καθώς και έλεγχο στο δρόμο για καυσαέρια(όλα ΟΚ) καταναλώνοντας 7,5-8 λίτρα/100χλμ. super αποκλειστικά μέσα στην πόλη
Η παρατήρηση του yannis2002s είναι σωστή. Το yugo σου πέρασε ΚΤΕΟ κανονικότατα, αλλά αν το συγκρίνεις με αντίστοιχα συγχρονα αυτοκίνητα, εκπέμπει τουλάχιστο 10 φορές περισσότερους ρύπους. Απλά τα όρια του ΚΤΕΟ διαφοροποιούνται ανάλογα με την τεχνολογία του οχήματος. Η κατανάλωση βέβαια είναι πολύ καλή για μέσα στην πόλη (λόγω μικρού βάρους).
-
η καταναλωση με ενδιαφερει
οι ρυποι φυσικα οχι
οταν σταματησουν αυτοι που περνανε τετοιους νομους να δημιουργουν το 99% του προβληματος της ρυπανσης τοτε θα ασχολειθω και εγω με το υπολοιπο 1%
(τα εχουμε ξαναπει ) -
Ο χρήστης predator έγραψε:
η καταναλωση με ενδιαφερει
οι ρυποι φυσικα οχι
οταν σταματησουν αυτοι που περνανε τετοιους νομους να δημιουργουν το 99% του προβληματος της ρυπανσης τοτε θα ασχολειθω και εγω με το υπολοιπο 1%
(τα εχουμε ξαναπει )Το ωραίο με τα νούμερα είναι ότι μπορείς να τα μπαλαμουτιάσεις όπως θέλεις για να λένε αυτό που θέλεις.
(κι αυτό το έχουμε ξαναπεί ) -
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
η καταναλωση με ενδιαφερει
οι ρυποι φυσικα οχι
οταν σταματησουν αυτοι που περνανε τετοιους νομους να δημιουργουν το 99% του προβληματος της ρυπανσης τοτε θα ασχολειθω και εγω με το υπολοιπο 1%
(τα εχουμε ξαναπει )Το ωραίο με τα νούμερα είναι ότι μπορείς να τα μπαλαμουτιάσεις όπως θέλεις για να λένε αυτό που θέλεις.
(κι αυτό το έχουμε ξαναπεί )αυτο που δεν εχουμε ξαναπει ειναι οτι τα νουμερα (στατιστικες) τα χρησιμοποιουν αυτοι που μπορουν να τα πληρωσουν
αρα και απο επισιμη πηγη να ειναι δεν σημαινουν τιποτα
οποτε γιατι να μην εχω και εγω το δικαιωμα να λεω τα δικα μου νουμερα ??
αλλα για πες και εσυ τα δικα σου νουμερα να κανουμε παιχνιδι... -
Ο χρήστης predator έγραψε:
αλλα για πες και εσυ τα δικα σου νουμερα να κανουμε παιχνιδι...εγώ δεν έχω νούμερα... είμαι νούμερο από μόνος μου
οσο για το παιχνίδι, το είχαμε ξαναξεκινήσει και παλιότερα και νομίζω δεν καταφέραμε να το τελειώσουμε, οπότε αν είναι να κάνουμε παιχνίδι τουλάχιστο να το πιάσουμε από εκεί που το αφήσαμε (μην κουραζόμαστε καλοκαιριάτικα).
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
αλλα για πες και εσυ τα δικα σου νουμερα να κανουμε παιχνιδι...
εγώ δεν έχω νούμερα... είμαι νούμερο από μόνος μου
οσο για το παιχνίδι, το είχαμε ξαναξεκινήσει και παλιότερα και νομίζω δεν καταφέραμε να το τελειώσουμε, οπότε αν είναι να κάνουμε παιχνίδι τουλάχιστο να το πιάσουμε από εκεί που το αφήσαμε (μην κουραζόμαστε καλοκαιριάτικα).
για να μην κουραζομαστε λοιπον καλοκαιριατικα βρες που το αφησαμε
-
Εγω εχω την λυση που λεγεται 'παπακι' για τις μετακινησεις μεσα στην πολη,οπου και η καταναλωση εκτοξευεται,αρα το θεμα δεν με απασχολει ιδιαιτερα.Στο κατω κατω,δεν μπορουμε να τα εχουμε και ολα
Οσο για τους ρυπους,εχει αναλαβει η ΕΕ,οπως προαναφερθηκε.
Αγορά αυτοκινήτου: κατανάλωση και ρύποι