-
αυτη η συγκεκριμενη κατηγορια μου αρεσει! sedan! ενδιαφερομαι για ενα απο αυτα. σιγουρα ειναι δυσκολη επιλογη. βεβαια δεν γνωριζω τοσα απο θεμα συντηρησης, σερβις, γενικοτερα οικονομιας.
-
αυτη η συγκεκριμενη κατηγορια μου αρεσει! sedan! ενδιαφερομαι για ενα απο αυτα. σιγουρα ειναι δυσκολη επιλογη. βεβαια δεν γνωριζω τοσα απο θεμα συντηρησης, σερβις, γενικοτερα οικονομιας.
-
Ήμουνα στο ίδιο δίλημμα.
Βάζοντάς τα όμως κάτω... Κανένα από αυτά δε με δυσαρεστούσε στο σύνολο. Αλλά το Avensis ρε γαμώτο, το βλέπεις παντού! Επίσης κουβαλάει αρκετά χρονάκια. To Mondeo (το προηγούμενο) κουβαλούσε κι αυτό χρονάκια πλην όμως θεωρούταν ακόμη ίσως η καλύτερη επιλογή. Προτίμησα όμως Passat. Το feeling που πήρα με αυτό ήταν το καλύτερο. Κι ας είναι 1.6. Είναι εξαιρετικό.
Τώρα εσύ προφανώς μιλάς για το νέο Mondeo. Φαντάζομαι θα πάρει τα σκήπτρα της κατηγορίας. Ακόμα όμως και με αυτό, ενδεχομένως να προτιμούσα πάλι Passat. Μου κάνει αυτό το κλικ σε σχέση με το Mondeo. να μην αποφασίσεις με βάση το ποιο είναι καλύτερο (ξαναλέω, οι διαφορές είναι περισσότερο στα χαρτιά, μηδαμινές). Να αποφασίσεις με βάση αυτά που σου λέει το 'μέσα' σου. Και αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό. -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
μεταχει ελαφρως Α4.θα ξερασω
-
-
Το νέο Modeo 1.6 με 125hp ίσως είναι η αποκάλυψη.......
-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Το νέο Modeo 1.6 με 125hp ίσως είναι η αποκάλυψη.......Αν του βάλεις και πανια ..γινεται καραβι ..
Μεγάλο βρε παιδί μου, μεγάλο, πολύ μεγάλο .. -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Το νέο Modeo 1.6 με 125hp ίσως είναι η αποκάλυψη.......
Αν του βάλεις και πανια ..γινεται καραβι ..
Μεγάλο βρε παιδί μου, μεγάλο, πολύ μεγάλο ..Είναι οικογενειακό......
-
Εμείς έχουμε το VW Passat 1,6 και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Κάποιος είπε ότι καίει λάδια ούτε που το έχω ξανακούσει, για τα σέρβις ναι όταν κάνει κάθε δυο χρόνια αλλά μήπως όλα τα σέρβις πλέον ακριβά, δεν είναι; Όμως ο κινητήρας δεν χρειάζεται 100άρα βενζίνη (μόνο αυτός των δυο λίτρων), έχει τρομερά μικρή κατανάλωση (μέσα στην πόλη με το ζόρι 10 λίτρα τα 100 χλμ.) και πολύ καλές επιδόσεις στα ρεμπρίζ λόγω κοντού κιβωτίου ταχυτήτων (αστείες διαφορές με το δίλιτρο, λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο σύμφωνα με τους 4τροχούς στις περισσότερες σχέσεις και χαμηλότερη κατανάλωση). Από θέμα χώρων είναι με τους μεγαλύτερους για την κατηγορία του και σε σχέση με το Avensis που και αυτό είναι αρκετά μεγάλο. Πάντως η καλύτερη κίνηση θα ήταν να περιμένουμε να τα συγκρίνουμε με το νέο Ford Mondeo.
-
MONDEO στην έκδοση Titanium. 22300 ευρώ Φρέσκο, εντυπωσιακό αλλά πολύ μεγάλο. Οι 125 ιπποι βέβαια είναι οριακοί για το βαρύ αμάξωμα αλλά για οικογενειακό καλοί είναι.
Avensis πλεόν παλαιό και το δείχνει και το χειρότερο σχεδιασμός μαούνας και πλέει και σαν μαούνα....
Passat Ηλεκτρικό χειρόφρενο... προβληματικό και αμφίβολης αξιοπιστίας. Πανάκριβα σερβις (τα ακριβότερα δηλαδή)...
Δική μου επιλογή στην κατηγορία HONDA CIVIC SEDAN... 140 ιπποι αξιοπιστία HONDA φρέσκο και αυτό, καίει 95αρα άνετα και εκ προδιαγραφών, 'σωστές' διαστάσεις και ..... διαστημικό εσωτερικό...
-
Mondeo χαλαρά...
-
passat χαλαρα , ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι μια 5 ετια πισω τουλαχιστον....εμεις εχουμε το διλιτρο turbo κ απλα δεν παιζεται. Το ηλεκτρικο χειροφρενο θελει λιγο χρονο αλλα ειναι εξαιρετικο, κ ο κινητηρα ΔΕΝ καιει λαδι .Αυτα
μοντεο, passat η avensis??