Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Corsa OPC + GSi 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Corsa OPC + GSi 2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 20
    • 21
    • 6 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    413
    1047
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kasel last edited by

      οδηγησε εσυ ενα αμαξι που βγαινει απο το εργοστασιο με 16αρα,
      με τη 16αρα και μετα με τη 18αρα.και θα δεις τι εννοω.
      αν δεν το εχεις δοκιμασει δεν βγαινει νοημα
      ουτε προς τα πανω υπερβολη,ουτε προς τα κατω.
      υπαρχει η χρυση τομη.
      τελος παντων περιμενω να ακουσω ενα πλεονεκτημα που εχει η 18αρα απεναντι στη 17αρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

        οσο πιο μεγαλη ειναι η ζαντα τοσο μειωνεται και η επιταχυνση.

        Γιατι?
        Δηλαδη αμα φοραγε 15αρες θα ειχε ακομα καλυτερες επιδοσεις?

        Φυσικά ρε Δημητρη.Μιλώντας πάντα για επιτάγχυνση,έτσι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          joe-bar-team last edited by

          κι εγω που πιστευα οτι ρόλο παιζει η συνολική διαμετρος της ρόδας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Ο χρήστης kasel έγραψε:

            τελος παντων περιμενω να ακουσω ενα πλεονεκτημα που εχει η 18αρα απεναντι στη 17αρα.

            Σιγουρα το φαρδυτερο και χαμηλώτερου προφίλ ελαστικο,δινει ψηλώτερες τιμες προσφυσης

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

              τελος παντων περιμενω να ακουσω ενα πλεονεκτημα που εχει η 18αρα απεναντι στη 17αρα.

              Σιγουρα το φαρδυτερο και χαμηλώτερου προφίλ ελαστικο,δινει ψηλώτερες τιμες προσφυσης

              και λιγοτερη αισθηση και προοδευτικοτητα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michael-amott last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                οσο πιο μεγαλη ειναι η ζαντα τοσο μειωνεται και η επιταχυνση.

                Γιατι?
                Δηλαδη αμα φοραγε 15αρες θα ειχε ακομα καλυτερες επιδοσεις?

                Φυσικά ρε Δημητρη.Μιλώντας πάντα για επιτάγχυνση,έτσι;

                Αντρεα απο τη στιγμη που το βημα δεν αλλαζει..γιατι να συμβαινει αυτο?

                Μηπως το συνολικο βαρος (ζαντα+ελαστικο) ειναι μεγαλυτερο στην περιπτωση της 18αρας?
                (Το μη αναρτωμενο βαρος δλδ)

                Το αλλο που αλλαζει ειναι το προφιλ..το οποιο δεν βλεπω για ποιο λογο να επηρεαζει την επιταχυνση!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Ο χρήστης Da Silva έγραψε:
                  κι εγω που πιστευα οτι ρόλο παιζει η συνολική διαμετρος της ρόδας...

                  Οσο πιο μακρυα απο το κεντρο περιστροφης του τροχου βρίσκεται μαζεμένη η μαζα (το μεταλλο της ζαντας στη δικη μας περίπτωση) τοσο μεγαλύτερη ροπή αδρανειας που εξασκείται

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    ntamp last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                    οσο πιο μεγαλη ειναι η ζαντα τοσο μειωνεται και η επιταχυνση.

                    Γιατι?
                    Δηλαδη αμα φοραγε 15αρες θα ειχε ακομα καλυτερες επιδοσεις?

                    Φυσικά ρε Δημητρη.Μιλώντας πάντα για επιτάγχυνση,έτσι;

                    Εδώ κάνεις λάθος!
                    Μιλάμε για ένα turbato μπροστινοκίνητο με ~24 κιλά ροπής.
                    Εάν είχε 15αρα ζάντα και λογικά 195 ελαστικό, στην εκκίνηση από στάση, θα ξεφτίλιζε τη γόμα.
                    Ρεπρίζ μπορεί να ήταν κατά μερικά δέκατα ταχύτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                      τελος παντων περιμενω να ακουσω ενα πλεονεκτημα που εχει η 18αρα απεναντι στη 17αρα.

                      Σιγουρα το φαρδυτερο και χαμηλώτερου προφίλ ελαστικο,δινει ψηλώτερες τιμες προσφυσης

                      και λιγοτερη αισθηση και προοδευτικοτητα....

                      Πλεονέκτημα ζητησε να ακούσει ο φιλος παραπάνω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kasel last edited by

                        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                        τελος παντων περιμενω να ακουσω ενα πλεονεκτημα που εχει η 18αρα απεναντι στη 17αρα.

                        Σιγουρα το φαρδυτερο και χαμηλώτερου προφίλ ελαστικο,δινει ψηλώτερες τιμες προσφυσης

                        οι τιμες που αναφερεις ειναι σε πολυ ακραιες καταστασεις.
                        δεν κανει αγωνες σε πιστα.
                        σε τετοιες καταστασεις ειτε 17αρα εχεις ειτε 18αρα,το ιδιο ειναι.
                        και κατα ποσο ψηλοτερες ειναι δηλαδη;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          michael-amott last edited by

                          Ο χρήστης kasel έγραψε:

                          τελος παντων περιμενω να ακουσω ενα πλεονεκτημα που εχει η 18αρα απεναντι στη 17αρα.

                          Σιγουρα το φαρδυτερο και χαμηλώτερου προφίλ ελαστικο,δινει ψηλώτερες τιμες προσφυσης

                          οι τιμες που αναφερεις ειναι σε πολυ ακραιες καταστασεις.
                          δεν κανει αγωνες σε πιστα.
                          σε τετοιες καταστασεις ειτε 17αρα εχεις ειτε 18αρα,το ιδιο ειναι.

                          Ε τοτε αμα το παμε ετσι...δεν χανει και πολυ σε επιταχυνσεις!
                          Αγωνες κανει?.. τι θα τις χρειαστει?

                          Ολα ειναι σχετικα λοιπον..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης ntamp έγραψε:
                            [

                            Εδώ κάνεις λάθος!
                            Μιλάμε για ένα turbato μπροστινοκίνητο με ~24 κιλά ροπής.
                            Εάν είχε 15αρα ζάντα και λογικά 195 ελαστιχό, στην εκκίνηση από στάση, θα ξεφτίλιζε τη γόμα.
                            Ρεπρίζ μπορεί να ήταν κατά μερικά δέκατα ταχύτερο.

                            Σε θεωρητικο επίπεδο,αν οι γόμες των 15αριων ειχανες εξελιχτει παραλληλα με αυτα τα αυτοκίνητα,θα υπάρχανε και γόμες ικανες να τα κοντρολάρουν.Μην κοιτας που η εξέλιξη στα 15άρια εχει μεινει τέσσερις αιώνες πίσω.
                            Αν βαλεις (π.χ.) ημισλίκ 15άρι (που η γομα και ο σκελετος του ειναι ικανα για τετοια φορτια) στο κορσακι και το στησεις δίπλα στο δρομίσιο 18άρι θα χαθει η μπαλίτσα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kasel last edited by

                              ναι βρε φιλε μου.
                              δεν ειναι και καμμια τεραστια η διαφορα στην επιταχυνση,αλλα υπαρχει.η 18αρα ειναι πιο μεγαλη και πιο βαρια.
                              η ανεση ομως με χαμηλο προφιλ πεφτει κατα πολυ.
                              ξαναλεω αν δεν εχεις οδηγησει το ιδιο αυτοκινητο με διαφορετικες ζαντες και ελαστικα,δεν μπορεις να καταλαβεις στο επακρον τη διαφορα υπαρχει.
                              αν θελεις ενα corsa opc σβελτο και ανετο,ταιριαζει η 17αρα.
                              ρωτα οποιον ειδικο θελεις.
                              καταρχην για τι 18αρα μιλαμε;εχει 8,5x18, 9x18,9,5x18

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                ntamp last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                Σε θεωρητικο επίπεδο,αν οι γόμες των 15αριων ειχανες εξελιχτει παραλληλα με αυτα τα αυτοκίνητα,θα υπάρχανε και γόμες ικανες να τα κοντρολάρουν.Μην κοιτας που η εξέλιξη στα 15άρια εχει μεινει τέσσερις αιώνες πίσω.
                                Αν βαλεις (π.χ.) ημισλίκ 15άρι (που η γομα και ο σκελετος του ειναι ικανα για τετοια φορτια) στο κορσακι και το στησεις δίπλα στο δρομίσιο 18άρι θα χαθει η μπαλίτσα

                                Συμφωνώ με τη λογική σου, αλλά εάν, αντί για 15, βάζαμε 14 ή και 13` τι αποτέλεσμα, πιστεύεις θα είχαμε? (όσο καλή γόμα και να χρησιμοποιήσουμε)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  joe-bar-team last edited by

                                  Ο χρήστης kasel έγραψε:
                                  ξαναλεω αν δεν εχεις οδηγησει το ιδιο αυτοκινητο με διαφορετικες ζαντες και ελαστικα,δεν μπορεις να καταλαβεις στο επακρον τη διαφορα υπαρχει.

                                  αυτο δε ρωτησα και ηρθες να μου κανεις κύρηγμα??

                                  ρωτα οποιον ειδικο θελεις.

                                  τι σχεση εχουν τα απόλυτα νουμερα,το καλυτερο τιμονι,τα 4312870471 πλεονεκτηματα που ενδεχομενως θα εχει (ενδεχομένως ξαναλεω) με το αν αρεσει στον φίλο το αμάξι το πως παταει με τα 18άρια ή με τα 17άρια ή με τα 20άρια?

                                  εδω υπαρχουν άτομα που προτιμουν σε καποιο αξονα να εχουν πχ λιωμένα λαστιχα ή τελειωμενες αναρτήσεις,γιατι ετσι τους αρεσει και θελουν (για δικους τους λογους,καλοι ή κακοι αυτό ειναι αλλο θεμα).

                                  εισαι πολυ επιθετικος παντως,δεν διαβαζεις ο αλλος τι γραφει,και δογματικος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kasel last edited by

                                    με παρξηγησες.χαλαρωσε.
                                    αν σου φανηκα επιθετικος και δογματικος,ζηταω συγγνωμη.
                                    φυσικα και ο καθενας βαζει οτι του αρεσει,αρκει αυτο να συμβαδιζει με την ασφαλεια του αυτοκινητου.
                                    η 18αρα σιγουρα συμβαδιζει,αλλα μια 20αρα που λες,η λιωμμενα λαστιχα οχι.
                                    να μην γινομαστε υπερβολικοι και να μην πιανουμε τα ακρα.
                                    θελεις να βαλεις 18αρα,19αρα,20αρα,βαλε.εσυ θα υποφερεις.
                                    στην ελλαδα τις βαζεις.
                                    σε αλλες χωρες οπως γερμανια δεν θα παρεις εγκριση απο το κτεο ομως.
                                    γιατι αραγε;
                                    και δεν μπορεις να εχεις τελειωμενα λαστιχα και αναρτησεις επειδη ετσι γουσταρεις.αν θες να εχεις ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ στο δρομο γιατι αυτο ειναι εγκληματικο.
                                    και μια τελευταια ερωτηση.γιατι εκανε ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ ο φιλος που πηρε 17αρες;απαντηση δεν πηρα.και γιατι ειναι δυσκολο να πας απο 17αρες σε 18αρες και το αντιστροφο ευκολο;
                                    χωρις παρεξηγηση.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsadi last edited by

                                      Oι 4Τροχοι ειχαν κανει μια δοκιμη με ενα C2 VTS νομιζω στο οποιο ειχαν τοποθετησει 14αρες,15αρες κ 16αρες ζαντες κ τις ειχαν συγκρινει!Οι διαφορες σε χρονους στις ρεπριζ εφταναν ακομα κ το 1 δευτερολεπτο υπερ των μικροτερων διαστασεων!
                                      Επισης,ειναι τυχαιο που πολλοι βαζουν ζαντες ακομη κ ιδιας διαστασης με αυτες που ειχαν αλλα ελαφρυτερες;Οπως κ να το κανουμε λιγοτερη αναρτωμενη μαζα φορτιζει λιγοτερο την αναρτηση ενω υπαρχει κ ενα μικρο κερδος στις επιδοσεις.Εχετε δοκιμασει να βαλετε μεγαλυτερα φρενα,ή ακομα κ οταν αλλαζετε τους φθαρμενους δισκους σας με καινουριους,δεν παρατηρειτε μια μικρη διαφορα στο βαρος του τιμονιου;
                                      Τωρα για τα οφελη της 18αρας ζαντας νομιζω οτι περιοριζονται στα οπτικα οφελη κ μονο αφου ακομα κ η ιδια η opel,δια στοματος Reuter υποστηριζει οτι η 17αρα ειναι καλυτερος συνδυασμος για το OPC.
                                      Tελος η αλλαγη απο 18αρα σε 17αρα ειναι πιο ευκολη καθαρα απο την αποψη οτι εαν θελεις να δωσεις τις 18αρες κ να βαλεις 17αρες σιγουρα θα βρεις καποιον να τις δωσεις ενω εαν εχεις 17αρες κ ψαχνεις να βρεις 18αρες πιο δυσκολα θα τις βρεις(αυτο το λεω επειδη φιλος με golf GTI εδω κ ποσο καιρο ψαχνει να βρει 18αρες κ δε βρισκει κ το σκεφτεται να δωσει 1700 ευρω για να τις παρει καινουριες...οπως κ να το κανουμε,αλλο 400 ευρω κ αλλο 1700!!!)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kasel last edited by

                                        εγω παντως στο δικο μου,μετρημενο με gps και χρονομετρο εχω στα 0-100
                                        με 16αρα 6,2 δευτερολεπτα,
                                        και με 17αρα 6,8.
                                        στον ιδιο δρομο με φουλαρισμενο ρεζερβουαρ.
                                        γνωστος μου με ιδιο αμαξι,ιδια μερα καναμε τις δοκιμες,
                                        ειχε με 19αρα 7,4δευτερολεπτα.
                                        αυτα περι επιταχυνσης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          @kasel

                                          δεν έγινε και τιποτα

                                          λέγοντας ευκολο, εννοούσα οτι ΑΝ δεν αλλαζει η τιμή του αμαξιού με τις 18άρες, μπορεις καλλιστα μετα που το οδηγησες και δε σου αρεσε να τις δωσεις και να βάλεις 17άρες χωρις να επιβαρυνεις τις τσεπες σου.
                                          το αντιστροφο δεν μπορει να γίνει.

                                          επαναλαμβάνω: το τι αναζητα ο καθένας ειναι καθαρά υποκειμενικο.ναι μπορεί σε αίσθηση και νούμερα και οπου αλλου θέλεις να ειναι καλυτερα οι 17άρες,υπαρχουν ανθρωποι όμως που μονάχα που θα βλεπουν τους θολους γεματους να λιώνουν και να αξιζει η ολη φαση. οσο φαινεται σε σενα παράλογο αυτο (και σε μένα ειναι παράλογο) αλλο τοσο σε αυτους φαινεται παράλογο το αντίστροφο.

                                          τα καλλη κοποις κτώνται

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kasel last edited by

                                            οχι δεν ειναι καθολου παραλογο να θες να γεμιζουν οι θολοι.
                                            απεναντιας ειναι ομορφο.
                                            εγω απλα ειπα τι λεει η λογικη.
                                            πολλες φορες βεβαια η αισθητικη πλευρα νικαει.
                                            καταλαβαινω απολυτα τι λες.
                                            οπως και να εχει,ειτε 17αρες,ειτε 18αρες,το αμαξακι ειναι φευγατο.
                                            οι λεπτομερειες δεν παιζουν και τοσο ρολο.
                                            καλο βραδυ φιλε μου.πρεπει να ετοιμαστω για το μωρο που με περιμενει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 6 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr