-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
ωωωωωωωωωωπα! Λάθος!c4 είπα??
c3 έχει...μα και αυτή η Citroen 1.2.3.4.5.6
καλά δεν ήταν παλιά με τα ωραία ονόματα?
Τα C 1.2.3.4 κλπ κλπ είναι αρκετά πιο παλιά από τα ονόματα!!!
Αμάν βρε Κώστα, Citroen δεν είναι μόνο το Ami.
Αλλη παρατήρηση: πολύ ευαίσθητο ABS, παρόλα τα Pilot. Εμπαινε εύκολα σε λειτουργία, αλλά φταίω κι εγώ που έχω συνηθίσει το ελαφρύ Y με τα φρένα μπρος πίσω του Punto Gt και χωρίς ABS.
Χαρακτηριστικό όλων των Xsara.
Αραγε, η C4 που έχει ημιάκαμπτο αντί για ράβδους στρέψης, να μοιάζει με την Xsara στο δρόμο;
Όχι. Η Xsara έχει πολύ σταθερή μούρη, όταν την πιέσεις θα αρχίσει να γλυστράει και μόλις αφήσει γκάζι θα κλείσει την τροχιά της με το πίσω μέρος. Ανάλογα δε με τη στροφή και το κόψιμο του τιμονιού ή του γκαζιού, μπορείς να την κάνεις να υπερστρέψει ελεγχόμενα.
Η C4 από την άλλη έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση γενικώς και παντού (από την άλλη έχει και τεράστιους τροχούς που βοηθούν), αλλά στο όριο απλά υποστρέφει. Αν αφήσεις το γκάζι θα κλείσει την τροχιά της αλλά μόνο επειδή έρχεται στη θέση του το μπροστινό μέρος. Ο πίσω άξονας παραμένει ακλόνητος. Αν το προσπαθήσεις αρκετά θα υπερστρέψει, αλλά στιγμιαία και με άμεση αυτο-διόρθωση. Και αυτό θα γίνει ενώ η ταχύτητα είναι ήδη αρκετά μεγάλη.
Αυτά τουλάχιστον διαπίστωσα εγώ από τη δίλιτρη.
απροβλημάτιστο για 50Κ χιλιόμετρα που έχει τώρα.
Και για άλλα τόσα και βάλε.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αμάν βρε Κώστα, Citroen δεν είναι μόνο το Ami.
Δεν είπα ότι είναι μόνο το ami.είναι και το .... mehari για παράδειγμα :D:D:D:D
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Αμάν βρε Κώστα, Citroen δεν είναι μόνο το Ami.
Δεν είπα ότι είναι μόνο το ami.είναι και το .... mehari για παράδειγμα :D:D:D:D
Πφφφφφ άμα δεν έχει υδροπνευματικές δεν είναι Citroen
Ήθελα να στην κάνω από τα 'Κλασσικά'
-
Α! τώρα που το λέτε νομίζω το ami στην Ισπανία, το λέγανε C8.
C8 λοιπόν
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Πφφφφφ άμα δεν έχει υδροπνευματικές δεν είναι CitroenΠες τα ρε Χρήστο...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Πφφφφφ άμα δεν έχει υδροπνευματικές δεν είναι Citroen
Πες τα ρε Χρήστο...
Έτσι αν δεν έχει υδροπνευματική παίρνουμε το αντίστοιχο Peugeot καλύτερα
Δεν πιστεύω να μπαίνει ο ραταπλάν και να γίνουμε ρεζίλι των σκυλιών
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Ηλία σωλήνες επιστροφής της ανάρτησης να δεις πριν φύγεις μήπως έχουν ξεραθεί και σκάσει καμία με τις διαφορές θερμοκρασία εκεί πάνω. Αντιψυκτό καλά θα κάνεις να αλλάξεις. Αν θα αλλάξεις τον ιμάντα χρονισμού άλλαξε και την αντλία νερού. Και μην ταξιδέψεις κατευθείαν μόλις το πάρεις από το συνεργείο κάνε χιλιόμετρα εδώ έτσι ώστε αν έχουν κάνει μλκ να στην βγάλει εδώ και όχι στον δρόμο.Το χταπόδι με τους σωλήνες επιστροφής αλλάχτηκε πριν 2 χρόνια.
Η αντλια νερου κοστίζει πολλά;
Αντιψυκτικό να αλλαξω πριν κανω το ταξίδι (θα βρω ζεστη σε Ιταλια και Νοτια Γερμανια) ή καλύτερα σε κάποια σιτροεν στη Σουηδία; -
Η αντλία είναι φτηνή (30 με 50 ευρώ χωρίς να είμαι σίγουρος).
Αφού άλλαξες χταπόδι είσαι οκ.
Δυναμό? Το έχεις φτιάξει ποτέ?
Το αντιψυκτικό θα το αλλάξεις μαζί με την αντλία εδώ. -
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Έτσι αν δεν έχει υδροπνευματική παίρνουμε το αντίστοιχο Peugeot καλύτεραΟχι πάντα.
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Η αντλία είναι φτηνή (30 με 50 ευρώ χωρίς να είμαι σίγουρος).
Αφού άλλαξες χταπόδι είσαι οκ.
Δυναμό? Το έχεις φτιάξει ποτέ?
Το αντιψυκτικό θα το αλλάξεις μαζί με την αντλία εδώ.Οχι.
Οπότε λίστα ελέγχου περιλαμβάνει προς το παρον-Αντλια νερου
-Τρομπα βενζινης
-Αλλαγη αντιψυκτικου με καποιο με χαμηλότερο σημείο πήξης
-??? -
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Αραγε, η C4 που έχει ημιάκαμπτο αντί για ράβδους στρέψης, να μοιάζει με την Xsara στο δρόμο;
Όχι. Η Xsara έχει πολύ σταθερή μούρη, όταν την πιέσεις θα αρχίσει να γλυστράει και μόλις αφήσει γκάζι θα κλείσει την τροχιά της με το πίσω μέρος. Ανάλογα δε με τη στροφή και το κόψιμο του τιμονιού ή του γκαζιού, μπορείς να την κάνεις να υπερστρέψει ελεγχόμενα.
Η C4 από την άλλη έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση γενικώς και παντού (από την άλλη έχει και τεράστιους τροχούς που βοηθούν), αλλά στο όριο απλά υποστρέφει. Αν αφήσεις το γκάζι θα κλείσει την τροχιά της αλλά μόνο επειδή έρχεται στη θέση του το μπροστινό μέρος. Ο πίσω άξονας παραμένει ακλόνητος. Αν το προσπαθήσεις αρκετά θα υπερστρέψει, αλλά στιγμιαία και με άμεση αυτο-διόρθωση. Και αυτό θα γίνει ενώ η ταχύτητα είναι ήδη αρκετά μεγάλη.
Αυτά τουλάχιστον διαπίστωσα εγώ από τη δίλιτρη.
Κρίμα που χάθηκε η παιχνιδιάρικη συμπεριφορά της Xsara στις στροφές!
Χάρη σ' αυτήν είχαν μείνει έκπληκτοι διάφοροι αυστραλοί στις στροφές των Ιωαννίνων!
Από άνεση δεν είπες όμως πως είναι τα πράγματα! Είναι εξίσου άνετη;
Πάντως η Xsara είναι όσο πιο Citroen μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο στο δρόμο χωρίς υδροπνευματικές... Ειλικρινά! -
Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Ναι!!! Άλλαξα λάστιχαΡε προέδρε λάστιχα άλλαζες από το 2004 (που γύρισα Αθήνα). Αυτά είναι????????
Μεγεια:S
-
όχι, σήμερα το πήρα απόφαση
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Από άνεση δεν είπες όμως πως είναι τα πράγματα! Είναι εξίσου άνετη;
Δεν μπορώ να τα συγκρίνω άμεσα γιατί έχω δοκιμάσει τη δίλιτρη που είναι φυσικό να έχει σφιχτή ανάρτηση. Με την 1.4 και την 1.6 έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα και αρκετά παλιότερα και δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Πάντως θα πω το εξής: το κοπάνημα του πίσω άξονα, για το οποίο έχει ακούσει πολλά άσχημα σχόλια η C4 (ειδικά από εμάς, τους θιασώτες των υστερούντων βραχιόνων), είναι περισσότερο ακουστικό και όχι ουσιαστικό. Δεν τραντάζει, απλά ακούγεται (κυρίως σε εγκάρσιες και απότομες ανωμαλίες).
Συγκεκριμένα για τη δίλιτρη, συμπέρανα ότι θα μπορούσε να έχει καλύτερη απόσβεση αλλά και ταυτόχρονα λιγότερες κλίσεις στις στροφές. Πάντως απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες.
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Ναι!!! Άλλαξα λάστιχακαι τι έβαλες;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα
και τι έβαλες;
Τα εμπρος πισω!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα
και τι έβαλες;
Τα εμπρος πισω!!
και τα αριστερά δεξιά....
εεε...δεν έβαλα michelin πάντως...
-
toyo...;;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
toyo...;;εεε όχι και έτσι!
MABOR
τουλάχιστον γράφουν MADE IN FRANCE
κάτι είναι και αυτό.
CITROËN FORUM