Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 414
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 1084
    • 1085
    • 416 / 1085
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21688
    225102
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      n_olympios last edited by

      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
      ωωωωωωωωωωπα! Λάθος!

      c4 είπα??

      c3 έχει...μα και αυτή η Citroen 1.2.3.4.5.6

      καλά δεν ήταν παλιά με τα ωραία ονόματα?

      Τα C 1.2.3.4 κλπ κλπ είναι αρκετά πιο παλιά από τα ονόματα!!!

      Αμάν βρε Κώστα, Citroen δεν είναι μόνο το Ami.

      Αλλη παρατήρηση: πολύ ευαίσθητο ABS, παρόλα τα Pilot. Εμπαινε εύκολα σε λειτουργία, αλλά φταίω κι εγώ που έχω συνηθίσει το ελαφρύ Y με τα φρένα μπρος πίσω του Punto Gt και χωρίς ABS.

      Χαρακτηριστικό όλων των Xsara.

      Αραγε, η C4 που έχει ημιάκαμπτο αντί για ράβδους στρέψης, να μοιάζει με την Xsara στο δρόμο;

      Όχι. Η Xsara έχει πολύ σταθερή μούρη, όταν την πιέσεις θα αρχίσει να γλυστράει και μόλις αφήσει γκάζι θα κλείσει την τροχιά της με το πίσω μέρος. Ανάλογα δε με τη στροφή και το κόψιμο του τιμονιού ή του γκαζιού, μπορείς να την κάνεις να υπερστρέψει ελεγχόμενα.

      Η C4 από την άλλη έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση γενικώς και παντού (από την άλλη έχει και τεράστιους τροχούς που βοηθούν), αλλά στο όριο απλά υποστρέφει. Αν αφήσεις το γκάζι θα κλείσει την τροχιά της αλλά μόνο επειδή έρχεται στη θέση του το μπροστινό μέρος. Ο πίσω άξονας παραμένει ακλόνητος. Αν το προσπαθήσεις αρκετά θα υπερστρέψει, αλλά στιγμιαία και με άμεση αυτο-διόρθωση. Και αυτό θα γίνει ενώ η ταχύτητα είναι ήδη αρκετά μεγάλη.

      Αυτά τουλάχιστον διαπίστωσα εγώ από τη δίλιτρη.

      απροβλημάτιστο για 50Κ χιλιόμετρα που έχει τώρα.

      Και για άλλα τόσα και βάλε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

        Αμάν βρε Κώστα, Citroen δεν είναι μόνο το Ami.

        Δεν είπα ότι είναι μόνο το ami.είναι και το .... mehari για παράδειγμα :D:D:D:D

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          obelix last edited by

          Ο χρήστης SirGus έγραψε:

          Αμάν βρε Κώστα, Citroen δεν είναι μόνο το Ami.

          Δεν είπα ότι είναι μόνο το ami.είναι και το .... mehari για παράδειγμα :D:D:D:D

          Πφφφφφ άμα δεν έχει υδροπνευματικές δεν είναι Citroen

          Ήθελα να στην κάνω από τα 'Κλασσικά'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            Α! τώρα που το λέτε νομίζω το ami στην Ισπανία, το λέγανε C8.

            C8 λοιπόν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n_olympios last edited by

              Ο χρήστης Obelix έγραψε:
              Πφφφφφ άμα δεν έχει υδροπνευματικές δεν είναι Citroen

              Πες τα ρε Χρήστο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                obelix last edited by

                Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                Πφφφφφ άμα δεν έχει υδροπνευματικές δεν είναι Citroen

                Πες τα ρε Χρήστο...

                Έτσι αν δεν έχει υδροπνευματική παίρνουμε το αντίστοιχο Peugeot καλύτερα

                Δεν πιστεύω να μπαίνει ο ραταπλάν και να γίνουμε ρεζίλι των σκυλιών

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  citastak last edited by

                  Ο χρήστης Obelix έγραψε:
                  Ηλία σωλήνες επιστροφής της ανάρτησης να δεις πριν φύγεις μήπως έχουν ξεραθεί και σκάσει καμία με τις διαφορές θερμοκρασία εκεί πάνω. Αντιψυκτό καλά θα κάνεις να αλλάξεις. Αν θα αλλάξεις τον ιμάντα χρονισμού άλλαξε και την αντλία νερού. Και μην ταξιδέψεις κατευθείαν μόλις το πάρεις από το συνεργείο κάνε χιλιόμετρα εδώ έτσι ώστε αν έχουν κάνει μλκ να στην βγάλει εδώ και όχι στον δρόμο.

                  Το χταπόδι με τους σωλήνες επιστροφής αλλάχτηκε πριν 2 χρόνια.
                  Η αντλια νερου κοστίζει πολλά;
                  Αντιψυκτικό να αλλαξω πριν κανω το ταξίδι (θα βρω ζεστη σε Ιταλια και Νοτια Γερμανια) ή καλύτερα σε κάποια σιτροεν στη Σουηδία;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    obelix last edited by

                    Η αντλία είναι φτηνή (30 με 50 ευρώ χωρίς να είμαι σίγουρος).
                    Αφού άλλαξες χταπόδι είσαι οκ.
                    Δυναμό? Το έχεις φτιάξει ποτέ?
                    Το αντιψυκτικό θα το αλλάξεις μαζί με την αντλία εδώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n_olympios last edited by

                      Ο χρήστης Obelix έγραψε:
                      Έτσι αν δεν έχει υδροπνευματική παίρνουμε το αντίστοιχο Peugeot καλύτερα

                      Οχι πάντα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        citastak last edited by

                        Ο χρήστης Obelix έγραψε:
                        Η αντλία είναι φτηνή (30 με 50 ευρώ χωρίς να είμαι σίγουρος).
                        Αφού άλλαξες χταπόδι είσαι οκ.
                        Δυναμό? Το έχεις φτιάξει ποτέ?
                        Το αντιψυκτικό θα το αλλάξεις μαζί με την αντλία εδώ.

                        Οχι.
                        Οπότε λίστα ελέγχου περιλαμβάνει προς το παρον

                        -Αντλια νερου
                        -Τρομπα βενζινης
                        -Αλλαγη αντιψυκτικου με καποιο με χαμηλότερο σημείο πήξης
                        -???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                          Αραγε, η C4 που έχει ημιάκαμπτο αντί για ράβδους στρέψης, να μοιάζει με την Xsara στο δρόμο;

                          Όχι. Η Xsara έχει πολύ σταθερή μούρη, όταν την πιέσεις θα αρχίσει να γλυστράει και μόλις αφήσει γκάζι θα κλείσει την τροχιά της με το πίσω μέρος. Ανάλογα δε με τη στροφή και το κόψιμο του τιμονιού ή του γκαζιού, μπορείς να την κάνεις να υπερστρέψει ελεγχόμενα.

                          Η C4 από την άλλη έχει πολύ καλύτερη πρόσφυση γενικώς και παντού (από την άλλη έχει και τεράστιους τροχούς που βοηθούν), αλλά στο όριο απλά υποστρέφει. Αν αφήσεις το γκάζι θα κλείσει την τροχιά της αλλά μόνο επειδή έρχεται στη θέση του το μπροστινό μέρος. Ο πίσω άξονας παραμένει ακλόνητος. Αν το προσπαθήσεις αρκετά θα υπερστρέψει, αλλά στιγμιαία και με άμεση αυτο-διόρθωση. Και αυτό θα γίνει ενώ η ταχύτητα είναι ήδη αρκετά μεγάλη.

                          Αυτά τουλάχιστον διαπίστωσα εγώ από τη δίλιτρη.

                          Κρίμα που χάθηκε η παιχνιδιάρικη συμπεριφορά της Xsara στις στροφές!
                          Χάρη σ' αυτήν είχαν μείνει έκπληκτοι διάφοροι αυστραλοί στις στροφές των Ιωαννίνων!
                          Από άνεση δεν είπες όμως πως είναι τα πράγματα! Είναι εξίσου άνετη;
                          Πάντως η Xsara είναι όσο πιο Citroen μπορεί να γίνει ένα αυτοκίνητο στο δρόμο χωρίς υδροπνευματικές... Ειλικρινά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              citastak last edited by

                              Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                              Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα

                              Ρε προέδρε λάστιχα άλλαζες από το 2004 (που γύρισα Αθήνα). Αυτά είναι????????

                              Μεγεια:S

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                όχι, σήμερα το πήρα απόφαση

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n_olympios last edited by

                                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                  Από άνεση δεν είπες όμως πως είναι τα πράγματα! Είναι εξίσου άνετη;

                                  Δεν μπορώ να τα συγκρίνω άμεσα γιατί έχω δοκιμάσει τη δίλιτρη που είναι φυσικό να έχει σφιχτή ανάρτηση. Με την 1.4 και την 1.6 έχω κάνει λίγα χιλιόμετρα και αρκετά παλιότερα και δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Πάντως θα πω το εξής: το κοπάνημα του πίσω άξονα, για το οποίο έχει ακούσει πολλά άσχημα σχόλια η C4 (ειδικά από εμάς, τους θιασώτες των υστερούντων βραχιόνων), είναι περισσότερο ακουστικό και όχι ουσιαστικό. Δεν τραντάζει, απλά ακούγεται (κυρίως σε εγκάρσιες και απότομες ανωμαλίες).

                                  Συγκεκριμένα για τη δίλιτρη, συμπέρανα ότι θα μπορούσε να έχει καλύτερη απόσβεση αλλά και ταυτόχρονα λιγότερες κλίσεις στις στροφές. Πάντως απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                                    Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα

                                    και τι έβαλες;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                      Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα

                                      και τι έβαλες;

                                      Τα εμπρος πισω!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                        Ναι!!! Άλλαξα λάστιχα

                                        και τι έβαλες;

                                        Τα εμπρος πισω!!

                                        και τα αριστερά δεξιά....

                                        εεε...δεν έβαλα michelin πάντως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          toyo...;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                            toyo...;;

                                            εεε όχι και έτσι!

                                            MABOR
                                            τουλάχιστον γράφουν MADE IN FRANCE
                                            κάτι είναι και αυτό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 414
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 416 / 1085
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr