-
Εγώ το πάω με χίλια. Σούπερ εξοπλισμένο, σχέδιο πολύ ανώτερο από τα μέχρι πρόσφατα σχέδια της εταιρίας(εντάξει δεν ξετρελένεσαι κιόλας) και τα specs μια χαρά. Έχει και καδένα
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
γιάτί πουλιέται αυτό που μας έχεις μοστράρει στην φώτο?
έλα ...... για να σοβαρευτούμε λιγάκι...... μου το έβαλες εδώ λές και είναι καμιά πόρσε ..... για ξεκαβαλάτε λίγο τα καλάμια......Kαταρχας εγω εβαλα τη φωτο.
Δεν την εβαλα για να μοστραρω το Citroen, απλα απο τα λεγομενα σου καταλαβα οτι πιθανον να μη ξερεις το μοντελο (ZX)... Για να βεβαιωθουμε δηλαδη για ποιο αμαξι μιλαμε... -
Ο χρήστης vaglan έγραψε:
Εγώ το πάω με χίλια. Σούπερ εξοπλισμένο, σχέδιο πολύ ανώτερο από τα μέχρι πρόσφατα σχέδια της εταιρίας(εντάξει δεν ξετρελένεσαι κιόλας) και τα specs μια χαρά. Έχει και καδέναΣυμφωνω... Απλα το βρισκω υπερτιμολογημενο.
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Και δίνουν και 7 χρόνια εγγύηση όταν άλλοι δέν μπορούν να δώσουν ούτε 3 και μου λές μετά εδω μέσα για ποιότητες και κουραφέξαλα!!! Καλά είσαστε σοβάροι ρε.... ποιος την έχασε την ποιότητα για να την βρούν οι Γάλλοι και οι Ιταλοί.
Καταρχας το ποσα χρονια εγγυηση δινει η καθε εταιρια, προσωπικα δεν μου δειχνει κανενα σημαδι αξιοπιστιας.
Οι 'αλλοι' πχ FIAT ,δινουν πλεον 5 χρονια εγγυηση. Η ΤΟΥΟΤΑ μονο στην ελλαδα δινει 3+3. Οπουδηποτε αλλου δινει 3.
Ξερουν οι μαρκετιστες απο αυτα... -
Ε πληρώνεις και την 7ετη εγγύηση. Λίγο πολύ όλοι το κάνουν με τις μεγάλες εγγυήσεις. Το θετικό είναι ότι έχουν εξελιχθεί οι κορεάτες. Ο χρόνος θα δείξει πόσο καλά ή όχι τα κατάφεραν.
Και γω προτιμώ τα ευρωπαϊκά σχέδια, αλλά όταν μιλάμε για αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, καθημερινά και όχι gti κ.λ.π, νομίζω είναι μια καλή πρόταση που αξίζει προσοχής. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Εγώ το πάω με χίλια. Σούπερ εξοπλισμένο, σχέδιο πολύ ανώτερο από τα μέχρι πρόσφατα σχέδια της εταιρίας(εντάξει δεν ξετρελένεσαι κιόλας) και τα specs μια χαρά. Έχει και καδένα
Συμφωνω... Απλα το βρισκω υπερτιμολογημενο.
Καλα τωρα, μην το χ3ζουμε το θεμα...
-
Ο χρήστης kagouras έγραψε:
Γενικα ειναι πολυ καλο αμαξι και αξιζει ενα test drive πριν συνεχισετε να το κακολογειτε.
Δεν είδα κανέναν να κακολογεί το Cee'd, είδα πάντως κάποιους κορεατάκηδες να κατηγορούν τα C4 σαν...άχρηστα και αναξιόπιστα! Απλά ...τολμήσαμε κάποιοι να πούμε πως στα ίδια λεφτά θα παίρναμε C4!
Το πρόβλημα ποιο είναι; Που προτιμάμε την 'ζημιάρα' Citroen , από το σχεδιαστικά εκτρωματικό και οδηγικά απολύτως αδιάφορο Accent; Η μήπως επειδή η C4 1.6 κοστίζει λιγότερο από το αντίστοιχο ΚΙΑ;
Το ότι το Cee'd έχει κάποια αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα κανένας δεν το αρνήθηκε: είναι πιο καινούριο, έχει πιο δυνατά μοτέρ και έχει και 7 χρόνια εγγύηση.
Από κει και μετά, το C4 παραμένει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σε απίστευτη τιμή πλέον και κανείς δεν μπορεί να το αγνοήσει όταν ψάχνει προσιτό μικρομεσαίο! Γι' αυτό το λόγο και οι πωλήσεις του έχουν ανέβει...
Κι όσο για το Accent, αν ήταν τόσο καλό , γιατί έχει πάψει να πουλάει; Οι πωλήσεις της Hyundai, γιατί πέφτουν; Μήπως γιατί κάτι δεν είναι και τόσο καλό πια ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ;
Όσο για την Κορέα: οι κορεάτες έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά τα τελευταία χρόνια και θα συμφωνήσω απόλυτα για τα ηλεκτρονικά τους! Σπίτι έχω τηλεόραση Samsung, DVD-R LG, πλυντήριο ρούχων LG και όλα είναι κορυφαία στην κατηγορία τους και εξαιρετικά προσιτά σε τιμές! Τους βγάζω το καπέλο ειλικρινά! Δεν βλέπω λόγο να πάρω πχ Sony TV πλέον...
ΑΛΛΑ: στα αυτοκίνητα όση πρόοδο κι αν έχουν κάνει , ΑΚΟΜΗ δεν είναι στην κορυφή! Απέχουν ακόμη κι αυτό δεν είναι τόσο κακό, αν σκεφτούμε πως η Toyota προσπαθεί τόσα χρόνια, κι ακόμη κάτι πραγματικά κορυφαίο δεν έχει βγάλει (το Auris που μόλις βγήκε, δεν συγκρίνεται με το παλαιότερο Golf, ενώ άνετα συγκρίνεται με το Cee'd....).
Η Hyundai βγάζει σίγουρα τέλεια...πλοία, αλλά αυτό δεν σε κάνει και τον καλύτερο στα αυτοκίνητα! Ίσα-ίσα, ο...συμβολισμός μάλλον δεν βολεύει ('Πάμε βάρκα γιαλό','Πάμε με βάρκα την ελπίδα', 'Γέρνουμε σαν βάρκα', κλπ κλπ...).
Τέλος, αυτό που είπε ο Σάββας (elteo) για τις ταμπέλες: αν δεν σταματήσουν ένθεν κακείθεν, δουλειά δεν γίνεται! Αν τα Citroen είναι πάντα ζημιάρικα, τότε τα κορεάτικα είναι ανεξαιρέτως κουβάδες ολκής! Επειδή έχουμε μια Xsara, πληροφορώ άπαντες πως κάθε άλλο παρά ζημιάρα δεν είναι και σε ταξίδι είναι καλύτερη και από Mondeo (σύγκριση Xsara 1.6 Executive με Mondeo 2.0 Ghia - απίστευτη ανάρτηση, μπαίνεις και βγαίνεις ατσαλάκωτος). Οταν αγοράστηκε με τα ίδια λεφτά έπαιρνες Elantra. Δεν μπορώ να βρω ένα λόγο για να μην προτιμήσω την γαλλίδα! Ακόμη και η κακή της μεταπώληση, είναι καλύτερη του κορεάτη! -
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Εγώ το πάω με χίλια. Σούπερ εξοπλισμένο, σχέδιο πολύ ανώτερο από τα μέχρι πρόσφατα σχέδια της εταιρίας(εντάξει δεν ξετρελένεσαι κιόλας) και τα specs μια χαρά. Έχει και καδένα
Συμφωνω... Απλα το βρισκω υπερτιμολογημενο.
Καλα τωρα, μην το χ3ζουμε το θεμα...
Για το θεμα της τιμης εννοεις?
-
Ναι...
-
Εσυ ποιο θα επελεγες με 15000? Το Cee'd η C4 ?
-
To C'eed με 14 χιλιαρικα με 7 χρονια εγγυηση, σβελτο κινητρα και full εξοπλισμο!
Τα 7 χρονια εγγυηση,ο καλος εξοπλισμος και χαμηλη τιμη..για καποιον που δεν τον ενδιαφερει η εμφανιση ή η ιστορια της εταιριας και θελει απλα ενα αμαξι με 4 πορτες να κανει τη δουλεια του παιζουν σημαντικο ρολο!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
To C'eed με 14 χιλιαρικα με 7 χρονια εγγυηση, σβελτο κινητρα και full εξοπλισμο!Τα 7 χρονια εγγυηση,ο καλος εξοπλισμος και χαμηλη τιμη..για καποιον που δεν τον ενδιαφερει η εμφανιση ή η ιστορια της εταιριας και θελει απλα ενα αμαξι με 4 πορτες να κανει τη δουλεια του παιζουν σημαντικο ρολο!
Ο ίδιος μπορεί να πάρει το C4 που η βασική του έκδοση ξεκινάει χαμηλότερα και δεν της λείπει τίποτε ουσιαστικό... Θα κερδίσει τουλάχιστον 1500
-
Χωρίς να κρίνω αν το αυτοκίνητο είναι καλό ή κακό με παραξενεύει το ότι φτάσαμε σε σημείο να θεωρούμε τα Κορεάτικα αυτοκίνητα με 15000 ευρώ ή 5.000.000 δρχ φτηνά.
-
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
Χωρίς να κρίνω αν το αυτοκίνητο είναι καλό ή κακό με παραξενεύει το ότι φτάσαμε σε σημείο να θεωρούμε τα Κορεάτικα αυτοκίνητα με 15000 ευρώ ή 5.000.000 δρχ φτηνά.Όταν στην αγορά υπάρχουν κορεάτικα αυτοκίνητα με 40.000
-
εχουμε και πληθορισμο....πρεπει να δεις ποσο κανουν και τα αντιστοιχα μοντελα.
παντως στην εκθεση ειδα ευρωπαικες μαρκες που ειχαν χειροτερη ποιοτητα απο τους κορεατες σε ακριβοτερα αμαξια.ειδικα μερικα ειχαν μια ποιοτητα συναρμογης απιστευτη...χωραγε το δαχτυλο σου στα διακενα.το κακο ονομα στα γαλλικα μαλλον το εδωσε η ρενω.
εδω μη μιλησουμε για γερμανικα και αξιοπιστια. -
Δεν μπαίνω στη λογική της σύγκρισης ειδικά όταν συγκρίνεις ανόμοια πράγματα (άλλο Sorento άλλο Ceed) ούτε εξετάζω την πρόοδο των Κορεατών που είναι αδιαμφισβήτητη.
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι αναλογικά τα κορεάτικα αυτοκίνητα έχουν ακριβύνει περισσότερο σε σχέση με τα ευρωπαϊκά ή Ιαπωνικά και κάποια πωλούνται στην ίδια τιμή αφού και η Κορέα ακολουθεί την πορεία της Ιαπωνίας (ανεβασμένο βιοτικό επίπεδο, κόστος παραγωγής κλπ).
Αν θυμάστε τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα μπήκαν στην αγορά σαν φτηνά αντίγραφα των ευρωπαϊκών.
Η μόνη αγορά που έχει μείνει και που μπορεί να προσφέρει φτηνά αυτοκίνητα είναι η Κίνα. Μετά από λίγα χρόνια μάλλον θα τα βλέπουμε πολύ συχνά στους δρόμους μας...
-
Ρε παιδία άμα το αμά ξι είναι καλό, γιατί να μην το κοστολογήσουν ακριβά? Κακά τα ψέματα για να φύγει η ρετσινιά του τύπου 'τι αμάξι έχεις?' 'ΚΙΑ' 'α άρα μ@λ@ΚΙΑ!!!!' θα περάσουν πολλά χρόνια. Πάντως πιστεύω συντομότερα από ότι περιμένουμε οι κορεατικές μάρκες θα καθιερωθούν σαν ημιπρίμιουμ όπως η τογίοτα και η βολκσβάγκεν άμα φτιάχνονται τέτοια αμάξια σαν το σιντ. Το θέμα είναι πως τους λείπει χαρακτήρας και σε μερικές περιπτώσεις ντιζάιν (το ι30 είναι ψιλοχάλι το σίντ είναι ωραίο αλλά αδιάφορο) και το βασικότερο όλων μερικές πραγματικά σπόρ εκδόσεις ή μοντέλα που καθιέρωσαν κατασκευαστές σαν σπορτίφ όπως η μάζντα με τα μίατα/RX...
-
Ο χρήστης kagouras έγραψε:
Γενικα ειναι πολυ καλο αμαξι και αξιζει ενα test drive πριν συνεχισετε να το κακολογειτε.Την ιδια μερα που το ειπες,την ιδια μερα (σημερα δλδ) το πηρα για ενα τεστ.Απλα ο,τι πιο αδιαφορο εχω οδηγησει και πραγματικα μονο αν κοστιζε κατω απο 10000 θα το επαιρνα.- Σαν σχολιο μετα το τεστ ντραιβ εγραψα ότι 'ειναι πολύ καλή ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ αλλων ευρωπαϊκων σε ΟΛΑ τα σημεια του.' Πραγματικα απορω τι βρισκουν μερικοι σε αυτο το αυτοκινητο,αλλα δεχομαι οτι το θεμα αυτο ειναι εντελως υποκειμενικο. Τεσπα,απλα ο,τι πιο αδιαφορο εχω οδηγησει,χασιμο 5 λεπτων απ τη ζωη μου...
Εσυ Michael Amott προτιμησε το αντι του C4...καλα θα κανεις... Εδω πηγες και πηρες Opel..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Γενικα ειναι πολυ καλο αμαξι και αξιζει ενα test drive πριν συνεχισετε να το κακολογειτε.
Την ιδια μερα που το ειπες,την ιδια μερα (σημερα δλδ) το πηρα για ενα τεστ.Απλα ο,τι πιο αδιαφορο εχω οδηγησει και πραγματικα μονο αν κοστιζε κατω απο 10000 θα το επαιρνα.- Σαν σχολιο μετα το τεστ ντραιβ εγραψα ότι 'ειναι πολύ καλή ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ αλλων ευρωπαϊκων σε ΟΛΑ τα σημεια του.' Πραγματικα απορω τι βρισκουν μερικοι σε αυτο το αυτοκινητο,αλλα δεχομαι οτι το θεμα αυτο ειναι εντελως υποκειμενικο. Τεσπα,απλα ο,τι πιο αδιαφορο εχω οδηγησει,χασιμο 5 λεπτων απ τη ζωη μου...
Εσυ Michael Amott προτιμησε το αντι του C4...καλα θα κανεις... Εδω πηγες και πηρες Opel..
συγνωμη κιολας αλλα οταν βγαινεις απο το fiat σου με τα 10 σταυλους αλογα και μπαινεις σε ενα αμαξι που το θα το οδηγαει και η θειτσα απο απεναντι προφανως και θα σου φαινεται αδιαφορο.
Δλδ στο c4 που μπηκες ξετρελαθηκες και δεν ηθελες να βγεις?
-
Εντάξει αν αρχίσουμε να λέμε για μάρκες τότε και κάποιος μπορεί να πει και το Stillo με τη γερμανική ποιότητα κατασκευής (συνεργασία με την Opel) τι έκανε από πωλήσεις; Και ακαμψία, και και και είχε αλλά για Fiat και εκείνο όταν βγήκε ήταν ακριβό. Και τα ιταλικά (που έχω δύο κι όλας) έχουν πιο αμαρτωλό παρελθόν από τα Κορεάτικα. Έχουν βέβαια και μεγαλύτερη ιστορία. Αλλά αυτό είναι για καλό ή για κακό σε μία αυτοκινητοβιομηχανία με τόσο μεγάλη ιστορία να βλέπει Κορεάτικα μοντέλα να την ανταγωνίζονται; Το C4 αν είναι καλό, το δείχνουν οι πωλήσεις του. Όσο για τα χρόνια εγγύησης που είναι θέμα μάρκετινγκ, ε όποιος έχει αυτή τη γνώμη ας είναι με το άγχος μετά τα 2 ή 3 χρόνια της εγγύησης μην του βγάλει καμία ζημία χοντρή και τα πληρώσει από την τσέπη του.
Kia Cee'd 2007