-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
22.490 τελική. Σε κάθε περίπτωση τον όρο premium εγώ τον αντιλαμβάνομαι αποκλειστικά ως μία marketing μπούρδα και τίποτα παραπάνω.
εσυ το Φλεβαρη στις εκπτωσεις το πηρες?
Civic 5D 1.8Executive 24490 €
Νταξει παντως,22μισι-25 για 2.5 χιλιαρικα δε θα τα χαλασουμε.Τοσο κοστιζουν μονο τα πατακια στα αλλα premium.Και δεν ξερω αν εκει φταιει το μαρκετιγκ η οι καταναλωτες...
Αλλά σε κάθε περίπτωση είδα παραδίπλα γουστάρεις Rossoneri και Kaka', οπότε αυτόματα έχεις ελεύθερο από εμένα να λές ο,τι θες
Η Milan-μεγαλη κ@υλα για μενα.Τα τελευταια χρονια μεγαλυτερη κι απο τον Παναθηναικο(απο ποιον? )
Μα γιατί executive?? Sport= 22.490euros. Έχασα κάτι στη συζήτηση? Κρεμ εσωτερικό != executive ...
Και btw το bold είναι σωστός προβληματισμός, αλλά δύσκολα θα μας (μου) λυθεί ποτέ η απορία...
-
Ας του εξηγήσουμε του Ο3...είναι εν δυνάμει χοντίστι
Λοιπόν, η executive έκδοση έχει ανέσεις που η περισσότεροι τις θεωρούμε περιττές αφού η σπορτ έκδοση είναι ήδη υπερεξοπλισμένη...
Αυτός είναι ο λόγος που η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών επιλέγει την 5πορτη σπορτ
Οι διαφορές της executive είναι:
πιτσιλιστήρια στα φώτα(ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΜΙΟΥΜ αγαθό)
πανοραμική οροφή(900 € την χρέωναν έξτρα στο σπορ...δεν ανοίγει απλά θα γίνεται θερμοκήπιο το καλοκαίρι...δεν την συνιστώ ειδικά αν έχεις φαλάκρα)
xenon (αυτό ίσως να το ζήλευα...)
διζωνικός κλιματισμός(έχει απλό ηλεκτρονικό κλιματισμό το σπορ. Αρκεί...)
θερμαινόμενα καθίσματα (που ρε μεγάλε στην Αθήνα; Άχρηστα...)
Συμπέρασμα: η σπορτ με η χωρίς οροφή είναι μονόδρομος για όποιον θέλει 5θυρο σιβικ.
22490 λοιπόν είναι η τιμή...Υ.Γ. Το κρεμ (ivory) εσωτερικό είναι μια από τις 2 επιλογές για το εσωτερικό του σιβικ. Η συνηθισμένη είναι η μαύρη και είναι διαθέσιμη όπως και η κρεμ σε όλες τις εκδόσεις. Εγώ επέλεξα την κρεμ επένδυση διότι είναι πιο φωτεινή, πιο ευχάριστη και μου θυμίζει premium αυτοκίνητα από την χώρα των fritzιδων
-
Σπύρο να διαφωνήσω λίγο για τα θερμαινόμενα. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο συνδυασμός θερμαινόμενα καθίσματα - θέρμανση το χειμώνα μπορεί να μειώσει σημαντικά τις απαιτήσεις ενέργειας για τη θέρμανση του οχήματος. Για το λόγο αυτό η HONDA στα υβριδικά της ΕΕ το έχει standard. Πόσες φορές θα το χρησιμοποιήσει κανείς δεν ξέρω. Μπορεί και καμία....
Πάντως τα ξένον (που υποχρεωτικά στην ΕΕ πρέπει να είναι αυτορυθμιζόμενα σε ύψος και να έχουν και σύστημα καθαρισμού) είναι ίσως το μόνο αξεσουάρ που θα ήθελα για το υβριδικό.
-
...και γω θα τα είχα βάλει τα xenon, αλλά αν ήταν διαθέσιμα μόνα τους και χωρίς κάποιους extra μήνες αναμονής...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Σπύρο να διαφωνήσω λίγο για τα θερμαινόμενα. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο συνδυασμός θερμαινόμενα καθίσματα - θέρμανση το χειμώνα μπορεί να μειώσει σημαντικά τις απαιτήσεις ενέργειας για τη θέρμανση του οχήματος. Για το λόγο αυτό η HONDA στα υβριδικά της ΕΕ το έχει standard. Πόσες φορές θα το χρησιμοποιήσει κανείς δεν ξέρω. Μπορεί και καμία....Πάντως τα ξένον (που υποχρεωτικά στην ΕΕ πρέπει να είναι αυτορυθμιζόμενα σε ύψος και να έχουν και σύστημα καθαρισμού) είναι ίσως το μόνο αξεσουάρ που θα ήθελα για το υβριδικό.
δίκιο έχεις Χρήστο αλλά οι μελέτες στις οποίες αναφέρεσαι δεν εστιάζουν σε κλιματολογικές συνθήκες ανάλογες με εκείνες που ισχύουν στο λεκανοπέδιο και μάλλον αφορούν τις χώρες της δυτικής Ευρώπης. Στην Αθήνα, ακόμα και μέρες που ο υδράργυρος βρίσκεται γύρω από το 0 δεν υφίσταται η ανάγκη χρήσης θερμαινόμενων καθισμάτων κάτι που καθιστά την ύπαρξη τους μάλλον περιττή πολυτέλεια. Τώρα για τα φώτα ξένον (που όπως σωστά είπες είναι αυτορυθμιζόμενα και με σύστημα καθαρισμού και στο σιβικ) θα τα ήθελα και εγώ στο αυτοκίνητο μου αφού έχουν καλύτερο και πιο ξεκούραστο φως, όμως, θα είχα τις αμφιβολίες μου για την διάρκεια τους στο χρόνο (λένε ότι απαιτούν συχνότερες αλλαγές από τους συνηθισμένους λαμπτήρες) αλλά και για το κόστος αντικατάστασης. Ήδη πάντως στο civinfo τοποθετούν after market ξενον υλοποιήσεις στα φώτα των σιβικ και είναι ικανοποιημένοι.
-
Απ ότι ξερω τα xenon δεν καιγονται. Αλλά υπαρχουν στην αγορα πολυ φθηνοτερα απο την τιμη της χοντα. Τα θερμαινομενα περιττα για Ελλαδα. Ομοιως και τα πιτσιλιστηρια. Το διζωνικο δεν τον καταλαβα?Λες και ειναι 2 ξεχωριστες καμπινες....αφου η θερμοκρασια ειναι η ιδια σε ολη την καμπινα. Η οροφη χρησιμη (ειχα σε προηγουμενο αυτοκινητο) αφου δινει την αισθηση περισσοτερου χωρου) και φως τις σκοτεινες μερες του χειμωνα.Το καλυτερο χρωμα που δε λερωνει ευκολα και ειναι πολυ ομορφο ειναι το galaxy grey metallic. Quiz:Τι αυτοκινητο παρηγγειλα; (ετσι για να ξεχναμε τον πονο μας....την αναμονη μου )
-
Μάλλον για κάποιους είναι η ώρα της παραλαβής!!! Πριν από λίγες ώρες στην εθνική οδό από Αθήνα για Βόλο προσπεράσαμε με το λεωφορείο του ΚΤΕΛ δύο νταλίκες οι οποίες εκτός των άλλων μετέφεραν δύο Civic 5d 1.8 Galaxy Grey καθώς και ένα Blueish Silver!!!Καλώς να τα δεχτούν οι κάτοχοι αν προορίζονται για μέλη του φόρουμ...!!!! Σε διαφορετική περίπτωση...υπομονή παιδιά!!!!!!
-
agent's student!
-
Ας του εξηγήσουμε του Ο3...είναι εν δυνάμει χοντίστι
Λοιπόν, η executive έκδοση έχει ανέσεις που η περισσότεροι τις θεωρούμε περιττές αφού η σπορτ έκδοση είναι ήδη υπερεξοπλισμένη...
Αυτός είναι ο λόγος που η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών επιλέγει την 5πορτη σπορτ
Οι διαφορές της executive είναι:
πιτσιλιστήρια στα φώτα(ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΜΙΟΥΜ αγαθό)
πανοραμική οροφή(900 € την χρέωναν έξτρα στο σπορ...δεν ανοίγει απλά θα γίνεται θερμοκήπιο το καλοκαίρι...δεν την συνιστώ ειδικά αν έχεις φαλάκρα)
xenon (αυτό ίσως να το ζήλευα...)
διζωνικός κλιματισμός(έχει απλό ηλεκτρονικό κλιματισμό το σπορ. Αρκεί...)
θερμαινόμενα καθίσματα (που ρε μεγάλε στην Αθήνα; Άχρηστα...)
Συμπέρασμα: η σπορτ με η χωρίς οροφή είναι μονόδρομος για όποιον θέλει 5θυρο σιβικ.
22490 λοιπόν είναι η τιμή...Υ.Γ. Το κρεμ (ivory) εσωτερικό είναι μια από τις 2 επιλογές για το εσωτερικό του σιβικ. Η συνηθισμένη είναι η μαύρη και είναι διαθέσιμη όπως και η κρεμ σε όλες τις εκδόσεις. Εγώ επέλεξα την κρεμ επένδυση διότι είναι πιο φωτεινή, πιο ευχάριστη και μου θυμίζει premium αυτοκίνητα από την χώρα των fritzιδων
Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.
Νταξει νομιζω το χουμε εξαντλησει καιρο αυτο το θεμα(πολυ πριν παραλαβεις το δικο σου
Κατ'αρχας το τι θεωρει κθενας περιττο ειναι υποκειμενικο.
Απο κει και περα,για την Ελλαδα μια χωρα που λογω οικονομικου προφιλ ακμαζουν τα καλοεξοπλισμενα μεσαιου κυβισμου προτιμουνται(εξαιρουνται οι νεοπλουτοι).Π.χ καλυτερα Mazda 3 Pure παρα 116 Joy.Mε αυτη τη νοοτροπια λογικο ειναι να θελει ο αγοραστης προστιθεμενη αξια σε εξοπλισμο και να σκεφτει την Executive.Πολλα απο αυτα που αναφερεις προσφερονται πλεον και απο μικρομεσαιους κατασκευαστες σε εκδοσεις εξοπλισμου με κοστοστρεφη τιμολογηση.Με δυο λογια ειναι πιο λογικο να πει ενας αγοραστης:Αφου θα μου τον πιασει ο Σ ας παρω την καλη εκδοση.Εδω γειτονας με το huyndai εχει πιτσιλιστιρια.Τωρα αν η μενταλιτε των Hondisti εδω μεσα εχει αποφασισει οτι η sport ειναι η καταληλη εκδοση και εκδιδει και...ταξιδιωτικες οδηγιες τοτε παω πασο.Εγω ενας ταπεινος εγκαθετος ειμαι που προσπαθω να βγαλω το civic ακριβο.Εγω και τα περιοδικα βασικα,διοτ οι περισσοτεροι συντακτες λενε για civic των 25 χιλιαδων
ΘΑ ειχε ενδιαφερον παντως να δουμε σε 4-5 χρονια που θα χουν παραδοθει 100 civic τουλαχιστον (:lol: ) τι ογκο πωλησεων σηκωσε η καθε εκδοση για να βγαλουμε πιο ασφαλη συμπερασματα.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
ΘΑ ειχε ενδιαφερον παντως να δουμε σε 4-5 χρονια που θα χουν παραδοθει 100 civic τουλαχιστον (:lol: ) τι ογκο πωλησεων σηκωσε η καθε εκδοση για να βγαλουμε πιο ασφαλη συμπερασματα.
Γκουχ γκουχ.... 991 ως σήμερα για το 2007... γκουχ γκουχ....
(πρέπει να πάρω Halls....).
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Τωρα αν η μενταλιτε των Hondisti εδω μεσα εχει αποφασισει οτι η sport ειναι η καταληλη εκδοση και εκδιδει και...ταξιδιωτικες οδηγιες τοτε παω πασο.Εγω ενας ταπεινος εγκαθετος ειμαι που προσπαθω να βγαλω το civic ακριβο.Εγω και τα περιοδικα βασικα,διοτ οι περισσοτεροι συντακτες λενε για civic των 25 χιλιαδων
ΘΑ ειχε ενδιαφερον παντως να δουμε σε 4-5 χρονια που θα χουν παραδοθει 100 civic τουλαχιστον (:lol: ) τι ογκο πωλησεων σηκωσε η καθε εκδοση για να βγαλουμε πιο ασφαλη συμπερασματα.
εγώ προσωπικά δεν έχω δει executive civic στο δρόμο. Όλοι τα σπορτ έχουν. Το κουφό είναι ότι κυκλοφορούν και πολλά 1.4(!!!) (ρε παιδιά 19000 για 1,4;;;). Όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο μου είπε ότι ελάχιστοι παίρνουν ex και πολύ λιγότεροι κρεμ σαν και μένα. Ο3, όλα τα περιοδικά που εσύ ανέφερες και των οποίων τα τεστ έχω για το σιβικ 5θ προτείνουν ως καλύτερη επιλογή το 5θσπορτ.
Τώρα για τις πωλήσεις που ανέφερες... μόνο για το 2006 είχαν πωληθεί πάνω από 800...στην Ευρώπη ξεπέρασαν τις 100000 συνολικά από την αρχή της παραγωγής...καλά δεν είναι;(Θυμάμαι όταν περίμενα το αυτοκίνητο, ήμουν στο ντήλερ και μπροστά μου 'έδιωξε' πάνω από 10 άτομα λόγω αναμονής...φαντάσου να το είχαν ετοιμοπαράδοτο τι πωλήσεις θα είχε...)
Πιο πολλά πουλάει ένα αυτοκίνητο με 7 μήνες αναμονή από το αυτοκίνητο της χρονιάς 2007 -
Παιδιά για το 3θυρο τι νέα έχετε?
Στην έκθεση αυτοκινήτου είπαν:3 εκδόσεις.
η απλή δε θα έχει διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα αναδιπλούμενους καθρέπτες, συναγερμό, cruise control και θα κάνει 23400
η δεύτερη έκδοση θα έχει διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα αναδιπλούμενους καθρέπτες, εργοστασιακό συναγερμό, cruise control και ηλιοροφή και θα κάνει 24200
η τρίτη θα έχει τα προηγούμενα και πανοραμική γυάλινη οροφή και θα κάνει 24990.
Μπορεί να κάνω και κάποιο μικρό λάθος. Αν ξέρει κάποιος κάτι διαφορετικό ας με διορθώσει.
Εχει ανακοινωθεί κάπου ακριβώς ο εξοπλισμός σε κάθε έκδοση? Ξάχνω στο διαδύκτιο και δε βρίσκω τίποτα
-
Ο χρήστης Bezbozny έγραψε:
Παιδιά για το 3θυρο τι νέα έχετε?
Στην έκθεση αυτοκινήτου είπαν:3 εκδόσεις.
η απλή δε θα έχει διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα αναδιπλούμενους καθρέπτες, συναγερμό, cruise control και θα κάνει 23400
η δεύτερη έκδοση θα έχει διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα αναδιπλούμενους καθρέπτες, εργοστασιακό συναγερμό, cruise control και ηλιοροφή και θα κάνει 24200
η τρίτη θα έχει τα προηγούμενα και πανοραμική γυάλινη οροφή και θα κάνει 24990.
Μπορεί να κάνω και κάποιο μικρό λάθος. Αν ξέρει κάποιος κάτι διαφορετικό ας με διορθώσει.
Εχει ανακοινωθεί κάπου ακριβώς ο εξοπλισμός σε κάθε έκδοση? Ξάχνω στο διαδύκτιο και δε βρίσκω τίποτα
Και ένα μικρό σχόλιο από εμένα....
-
Οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο σε γκαράζ και άλλους στενούς χώρους. Όμως από την άλλη μεριά είναι άκαμπτοί με αποτέλεσμα μία αστοχία να στοιχήσει χρυσάφι. Μιλάμε για 300+ Ευρώ (για να μην πω 500) το κάθε καθρεπτάκι που έχει και θερμανση και τα φλας.
-
Για το διζωνικό κλιματισμό προσφέρει μία διαφορά των 2 ή 3 βαθμών αλλά από εκεί και πέρα τίποτα περισσότερο. Η στρωμάτωση επιτυγχάνεται με την παροχή περίσσιου αέρα στους κεντρικούς αεραγωγούς που δημιουργεί μία στοιχειώδη αεροκουρτίνα.
-
Για την πανοραμική οροφή αν είμασταν στην Σουηδία οκ αλλά στην Ελλάδα....
Το μόνο που ίσως να είναι χρήσιμο ειδικά για αυτούς που κάνουν ταξίδια είναι το cruise. Αλλα από την άλλη δεν παίρνει κάποιος το τρίθυρο για να ρολάρει στην Εθνική......
-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Και ένα μικρό σχόλιο από εμένα....
-
Οι αναδιπλούμενοι καθρέπτες είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο σε γκαράζ και άλλους στενούς χώρους. Όμως από την άλλη μεριά είναι άκαμπτοί με αποτέλεσμα μία αστοχία να στοιχήσει χρυσάφι. Μιλάμε για 300+ Ευρώ (για να μην πω 500) το κάθε καθρεπτάκι που έχει και θερμανση και τα φλας.
-
Για το διζωνικό κλιματισμό προσφέρει μία διαφορά των 2 ή 3 βαθμών αλλά από εκεί και πέρα τίποτα περισσότερο. Η στρωμάτωση επιτυγχάνεται με την παροχή περίσσιου αέρα στους κεντρικούς αεραγωγούς που δημιουργεί μία στοιχειώδη αεροκουρτίνα.
-
Για την πανοραμική οροφή αν είμασταν στην Σουηδία οκ αλλά στην Ελλάδα....
Το μόνο που ίσως να είναι χρήσιμο ειδικά για αυτούς που κάνουν ταξίδια είναι το cruise. Αλλα από την άλλη δεν παίρνει κάποιος το τρίθυρο για να ρολάρει στην Εθνική......
Έχεις δίκιο. Μία απορία που έχω. Τελικά ο συναγερμός σε ένα αμάξι κάνει τίποτα ή είναι περιττός; Προστατεύει;;;;
-
-
στην έκθεση θα πάω σε λίγο οπότε δεν μπορώ να επιβεβαιώσω τα όσα γράφεις για τον εξοπλισμό. Μου φαίνεται περίεργο όμως να είναι ακριβότερο από το πεντάθυρο...για πιο λόγο; Τι παραπάνω έχει δηλαδή; Ισα-ίσα έχει 2 λιγότερα ηλεκτρικά παράθυρα και μηχανισμούς αλλά και μικρότερο πάνελ κουμπιών στην πόρτα του οδηγού...
Τώρα για τον εργοστασιακό συναγερμό του civic θα γράψω ότι είναι τουλάχιστον ανεπαρκής. Δεν έχει κραδασμικό, δεν έχει αισθητήρες κίνησης στο εσωτερικό και απλά χτυπάει αν ανοίξουν οι πόρτες
Το ηλιθιότερο όλων είναι ότι απλά τον έχουν συνδέσει με την κόρνα... Θα πρότεινα και μια after market υλοποίηση.@christos dhmou:Χρήστο οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες δεν είναι ακριβώς άκαμπτοι αφού σε περίπτωση που συναντήσουν εμπόδιο αναδιπλώνονται αυτόματα. Είχα την ατυχία να το διαπιστώσω πριν 2 μήνες όταν τους ξέχασα ανοικτούς και βρήκα τον ένα διπλωμένο...με γρατσουνιές από διερχόμενο αυτοκίνητο. Ο κινητήρας ήταν σε λειτουργία εκείνη την στιγμή αλλά φυσικά δεν πρόλαβα να δω καν τι και ποιος το έκανε...ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα και οι γρατσουνιές έφυγαν σε μεγάλο ποσοστό. Τότε θα επιβεβαίωνα την 500άρα που λογικά υποθέτεις
-
Κι εδω μπαινει το ερωτημα.
Αν βαλουμε aftermarket alarm δεν θα εχουμε προβλημα με την εγγυηση?
Ιδου η απορια! -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Κι εδω μπαινει το ερωτημα.
Αν βαλουμε aftermarket alarm δεν θα εχουμε προβλημα με την εγγυηση?
Ιδου η απορια!όχι γιώργο διότι οι έξυπνοι αντιπρόσωποι σου λένε...θα τον βάλουμε εμείς για να μην χαθεί η εγγύηση...έτσι σου στοιχίζει κάτι παραπάνω αλλά δεν χάνεις την εγγύηση. Το έχω κάνει ήδη στο cr-v και ξέρω.
-
Σπύρο έχεις πμ
-
Και ξαναγυρίζω στο θέμα των αναμονών!
Αντιπροσωπία στην επαρχία μου παραδίδει 5θ σε GreyGalaxy για Οκτώβρη(για την ακρίβεια Σεπτέμβρη άλλά εγώ 'δένω' τον Οκτώβρη για να είμαι σίγουρος)!
Να το πιστέψω ή να γυρίσω πλευρό και να ξανακοιμηθώ!
Αν και με τις ακυρώσεις δεν αποκλειέται να συμβεί και αυτό! -
Και ξαναγυρίζω στο θέμα των αναμονών!
Αντιπροσωπία στην επαρχία μου παραδίδει 5θ σε GreyGalaxy για Οκτώβρη(για την ακρίβεια Σεπτέμβρη άλλά εγώ 'δένω' τον Οκτώβρη για να είμαι σίγουρος)!
Να το πιστέψω ή να γυρίσω πλευρό και να ξανακοιμηθώ!
Αν και με τις ακυρώσεις δεν αποκλειέται να συμβεί και αυτό!
Ηonda Civic 2005