-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Αν ο Massa πατούσε σε εκείνο το σημείο τα κερμπς, το αποτέλεσμα θα ήταν να τον πέρναγε άνετα ο Αλόνσο (και μετά να τον πήγαινε καροτσάκι). Δηλαδή 'μη φας, έχουμε γλάρο'! Drink milk.Πέραν της πλάκας, ο Massa μια φορά έκανε την καλοσύνη φέτος, στην Μαλαισία. Σήμερα ήταν απλά ξεκάθαρη η δήλωση: 'no more mr. Nice Guy'. Η προσπάθεια του Αλόνσο στην πρώτη στροφή ήταν να σπάσει τον τσαμπουκά του Μassa μια και καλή για φέτος. Αν έτρωγε τη φόλα ο Massa και έκανε την κυρία, η χρονιά του θα ήταν σφραγισμένη. Θα ήταν και επίσημα το 'pushover' του grid στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος δε massησε, έμεινε στη γραμμή του και πλέον είναι αυτός που πέταξε το γάντι στους αντιπάλους του για το ποια θα είναι η τύχη όποιου προσπαθήσει να το ξαναπαίξει έτσι. Καιρός ήταν.
+1000
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αν ο Massa πατούσε σε εκείνο το σημείο τα κερμπς, το αποτέλεσμα θα ήταν να τον πέρναγε άνετα ο Αλόνσο (και μετά να τον πήγαινε καροτσάκι). Δηλαδή 'μη φας, έχουμε γλάρο'! Drink milk.
Πέραν της πλάκας, ο Massa μια φορά έκανε την καλοσύνη φέτος, στην Μαλαισία. Σήμερα ήταν απλά ξεκάθαρη η δήλωση: 'no more mr. Nice Guy'. Η προσπάθεια του Αλόνσο στην πρώτη στροφή ήταν να σπάσει τον τσαμπουκά του Μassa μια και καλή για φέτος. Αν έτρωγε τη φόλα ο Massa και έκανε την κυρία, η χρονιά του θα ήταν σφραγισμένη. Θα ήταν και επίσημα το 'pushover' του grid στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος δε massησε, έμεινε στη γραμμή του και πλέον είναι αυτός που πέταξε το γάντι στους αντιπάλους του για το ποια θα είναι η τύχη όποιου προσπαθήσει να το ξαναπαίξει έτσι. Καιρός ήταν.
+1000
+οο
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Αν ο Massa πατούσε σε εκείνο το σημείο τα κερμπς, το αποτέλεσμα θα ήταν να τον πέρναγε άνετα ο Αλόνσο (και μετά να τον πήγαινε καροτσάκι). Δηλαδή 'μη φας, έχουμε γλάρο'! Drink milk.Πέραν της πλάκας, ο Massa μια φορά έκανε την καλοσύνη φέτος, στην Μαλαισία. Σήμερα ήταν απλά ξεκάθαρη η δήλωση: 'no more mr. Nice Guy'. Η προσπάθεια του Αλόνσο στην πρώτη στροφή ήταν να σπάσει τον τσαμπουκά του Μassa μια και καλή για φέτος. Αν έτρωγε τη φόλα ο Massa και έκανε την κυρία, η χρονιά του θα ήταν σφραγισμένη. Θα ήταν και επίσημα το 'pushover' του grid στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος δε massησε, έμεινε στη γραμμή του και πλέον είναι αυτός που πέταξε το γάντι στους αντιπάλους του για το ποια θα είναι η τύχη όποιου προσπαθήσει να το ξαναπαίξει έτσι. Καιρός ήταν.
++
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αν ο Massa πατούσε σε εκείνο το σημείο τα κερμπς, το αποτέλεσμα θα ήταν να τον πέρναγε άνετα ο Αλόνσο (και μετά να τον πήγαινε καροτσάκι). Δηλαδή 'μη φας, έχουμε γλάρο'! Drink milk.
Πέραν της πλάκας, ο Massa μια φορά έκανε την καλοσύνη φέτος, στην Μαλαισία. Σήμερα ήταν απλά ξεκάθαρη η δήλωση: 'no more mr. Nice Guy'. Η προσπάθεια του Αλόνσο στην πρώτη στροφή ήταν να σπάσει τον τσαμπουκά του Μassa μια και καλή για φέτος. Αν έτρωγε τη φόλα ο Massa και έκανε την κυρία, η χρονιά του θα ήταν σφραγισμένη. Θα ήταν και επίσημα το 'pushover' του grid στην εκκίνηση. Ο Βραζιλιάνος δε massησε, έμεινε στη γραμμή του και πλέον είναι αυτός που πέταξε το γάντι στους αντιπάλους του για το ποια θα είναι η τύχη όποιου προσπαθήσει να το ξαναπαίξει έτσι. Καιρός ήταν.
+1000
+οο
++
λαλήστατοι...σε λίγο θα μιλάμε με εξισώσεις και συνημίτονα...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Προτιμω να ειμαι μακραν πιο γρηγορος και να κερδιζω παρα να παιζω στα φυλαχτα και χωρις ιδιαιτερα ρισκα για να παρω το πρωταθλημα.Αυτη η στιγνη λογικη δεν ειναι για μενα (και για πολλούς ίσως).Ειναι λογική που σαφως εχει ο Ντενις.Αν και αν το σκεγτεις ακομα ειμαστε στην αρχη.Η διαφορα στην ταχυτητα αυτη τη στιγμη ειναι μεγαλη..Με τη αξιπιστια μπορουν στη συνεχεια να γινουν βηματα προόδου.Φερραρι ειναι αυτη αλλωστε,θα τη βρει τη λύση..Οχι οτι σπαει και με το παραμικρο το αμαξι. Απλα το θεμα ειναι ότι με Σουμαχερ και μασσα αυτη τη στιγμη θα ειχαμε 4 στα 4 1-2 και προφανως κατι φταιει που δεν εχει γινει αυτο.Pasxo αυτά που γράφεις τα σκέφτεσαι ή απλά τα γράφεις για να γίνεται τζερτζελές; Σε όλη την ιστορία της η McLaren είναι γνωστή για την τακτική νίκη ή τίποτα και έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για αυτό. Με κυριότερο εκφραστή αυτής της λογικής τον ίδιο τον Dennis. Και μου λες ότι έχει (σαφώς κιόλας) την αντίθετη λογική; Το τσουκού τσούκου μπολ που το είδες; Μπορούσε κάπου η McLaren να πάρει κάποιο ρίσκο και δεν το πήρε; Είδες να πηγαίνουν πουθενά φυλαγμένα; Αυτή τη στιγμή έχει pace για δεύτερη και δεύτερη βγαίνει. Τι να κάνει; Να πατήσει το turbo boost και να περάσει από πάνω; Η να παρκάρει κανένα μονοθέσιο για να μην είναι πρώτη στη βαθμολογία;
Όσον αφορά την επαφή Alonso-Massa πολύ καλά έκανε ο Alonso και πίεσε τον Massa, ακόμα καλύτερα έκανε ο Βραζιλιάνος που δεν τον άφησε να περάσει, αφού είχε πλεονέκτημα. Ο Massa είναι της γνωστής συμμορίας (παρέα με Sato , Montoya κα) που έχει τη λογική καλύτερα να στουκάρω παρά να χάσω τη θέση μου ή/και να μην προσπεράσω.
Άλλοτε του βγαίνει, άλλοτε όχι. -
οσο δεν θα παίρνει ο 1ος διπλάσιους βαθμους απο το 2ο, το τσούκου τσουκου μπολ θα το βλεπουμε παρεούλα
και θα λεέμε κι ενα τραγούδι... -
Ο χρήστης Da Silva έγραψε:
οσο δεν θα παίρνει ο 1ος διπλάσιους βαθμους απο το 2ο, το τσούκου τσουκου μπολ θα το βλεπουμε παρεούλα
και θα λεέμε κι ενα τραγούδι...Εντάξει, όχι διπλάσιους, αλλά αρκετούς ωστε να έχει πραγματικό κίνητρο ο δεύτερος να κυνηγήσει τον πρώτο (π.χ. 12 - 8 )
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Pasxo αυτά που γράφεις τα σκέφτεσαι ή απλά τα γράφεις για να γίνεται τζερτζελές; Σε όλη την ιστορία της η McLaren είναι γνωστή για την τακτική νίκη ή τίποτα και έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για αυτό. Με κυριότερο εκφραστή αυτής της λογικής τον ίδιο τον Dennis. Και μου λες ότι έχει (σαφώς κιόλας) την αντίθετη λογική; Το τσουκού τσούκου μπολ που το είδες;
Εχεις δικιο.Μαλλον δεν το εθεσα σωστα.Εννοώ ότι φετος δειχνει να επικεντρώνεται περισσότερο στην αξιοπιστία παρά στην επίτευξη απόλυτης απόδοσης...Δειχνει λεω,μπορεί να συμβαινουν και τα δυο,αλλα προς το παρον να μην της βγαινει.Η Φερραρι αντιθετα παίζει με αλλες προοπτικες...ειναι αρκετα ταχυτερη αλλα εχει καποια μικρά issues...Να σου θυμησω το 2005 πόσο αξιόπιστη ηταν η Μακλάρεν και πόσο γρήγορη αντίστοιχα; Νομιζω οτι ηταν το ακριβως αντιθετο απο ότι ειναι τωρα.. Οσο για το τσουκου τσούκου μπολ,εννοώ αυτο που καταλαβε ο Da Silva..
οσο δεν θα παίρνει ο 1ος διπλάσιους βαθμους απο το 2ο, το τσούκου τσουκου μπολ θα το βλεπουμε παρεούλα
και θα λεέμε κι ενα τραγούδι... -
Εγώ θα ήθελα μεικτό σύστημα: 10 - 6 - 4 για οδηγούς ώστε να έχουν κίνητρο για νίκη και 10-8-6 για να επιβραβεύονται οι κατασκευαστές με αξιοπιστία.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εχεις δικιο.Μαλλον δεν το εθεσα σωστα.Εννοώ ότι φετος δειχνει να επικεντρώνεται περισσότερο στην αξιοπιστία παρά στην επίτευξη απόλυτης απόδοσης...Δειχνει λεω,μπορεί να συμβαινουν και τα δυο,αλλα προς το παρον να μην της βγαινει.Η Φερραρι αντιθετα παίζει με αλλες προοπτικες...ειναι αρκετα ταχυτερη αλλα εχει καποια μικρά issues...Να σου θυμησω το 2005 πόσο αξιόπιστη ηταν η Μακλάρεν και πόσο γρήγορη αντίστοιχα; Νομιζω οτι ηταν το ακριβως αντιθετο απο ότι ειναι τωρα.. Οσο για το τσουκου τσούκου μπολ,εννοώ αυτο που καταλαβε ο Da Silva..Και όχι μόνο το 2005. Σχεδόν σε όλη της την ιστορία όπως είπα. Και γι' αυτό νομίζω ότι το ίδιο θα κάνουν και φέτος οπότε θα έχουμε καλές μάχες.
Δεν νομίζω οτί επικεντρώθηκαν στην αξιοπιστία. Απλά τους βγήκε λόγω μάλλον του παγώματος εξέλιξης των κινητήρων (αφού εκεί είχαν το μεγαλύτερο πρόβλημα).Όσον αφορά το τσούκου τσούκου μπολ συμφωνούμε απόλυτα.
Και το βαθμολογικό σύστημα δεν είναι το μόνο που φταίει. Όλοι οι καινούριοι κανονισμοί ευνοούν σκανδαλωδώς την αξιοπιστία έναντι της ταχύτητας.
Αλλά όταν κάποιος κερδίζει τον αγώνα και παίρνει λιγότερους βαθμούς, τι ψάχνεις. Λε μαν έχει καταντήσει. -
Τελικά αυτό το Grand Prix άφησε μια γλυκόπικρη γεύση για τους μεγάλους. Ο νικητής Μάσσα παρά τις διπλάσιες νίκες από οποιονδήποτε άλλο είναι μόλις τρίτος στην βαθμολογία. Ο πρώτος στην βαθμολογία Χάμιλτον δεν έχει κάνει ακόμα νίκη. Ο περσινός Πρωταθλητής βγήκε τρίτος (και καταϊδρωμένος) στην πατρίδα του βλέποντας πια και την πλάτη του ομόσταυλού του στην κατάταξη. Όσο για τον Κίμι - τον βλέπω πάλι να έχει έτοιμο το μαγιό μέσα από τη φόρμα του για να την αράξει πάλι σε κάνα όμορφο κοτεράκι πλάϊ στη θάλασσα εκεί στο Μονακό...
Η ΜακΛάρεν είναι πρώτη με 1/4. Η Φερράρι υπολείπεται 9 ολόκληρους βαθμούς (πρόκειται για κατόρθωμα με 3 στα 4!!!)
Οι υπόλοιποι επιδόθηκαν σε 'φεστιβάλ ανοησίας' (μαζί με την Φερράρι-φλαμπέ του νικητή...)
Εξαιρούνται ασφαλώς ο γερόλυκος Κούλθαρντ και ο σόνικ-Σάτο
-
-
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Εγώ θα ήθελα μεικτό σύστημα: 10 - 6 - 4 για οδηγούς ώστε να έχουν κίνητρο για νίκη και 10-8-6 για να επιβραβεύονται οι κατασκευαστές με αξιοπιστία.πολυ σωστός.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Εγώ θα ήθελα μεικτό σύστημα: 10 - 6 - 4 για οδηγούς ώστε να έχουν κίνητρο για νίκη και 10-8-6 για να επιβραβεύονται οι κατασκευαστές με αξιοπιστία.ναι αλλά έτσι εάν ξεφύγει ο 1ος ...αυτοί που ακολουθούν δεν μπορούν τον πιάσουν στους βαθμούς και τα παρατάνε...
πάλι ανιαρό γίνεται ...δεν δίνει κίνητρο έτσι...
one or another...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εγώ θα ήθελα μεικτό σύστημα: 10 - 6 - 4 για οδηγούς ώστε να έχουν κίνητρο για νίκη και 10-8-6 για να επιβραβεύονται οι κατασκευαστές με αξιοπιστία.
ναι αλλά έτσι εάν ξεφύγει ο 1ος ...αυτοί που ακολουθούν δεν μπορούν τον πιάσουν στους βαθμούς και τα παρατάνε...
πάλι ανιαρό γίνεται ...δεν δίνει κίνητρο έτσι...
one or another...
Σωστά, ίσως με σλικ λάστιχα και χωρίς πολλά ηλεκτρονικά να ήταν ποιο ενδιαφέρων.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σωστά, ίσως με σλικ λάστιχα και χωρίς πολλά ηλεκτρονικά να ήταν ποιο ενδιαφέρων.γιατι αληθεια τα σταματησαν τα σλικ?ηταν πιο ¨φορμουλαδικα¨
τα ηλεκτρονικα δυστυχως δν θα φυγουν ποτε!
-
double post.
-
Για μένα το πιό εκνευριστικό είναι ο περιορισμός των κινητήρων .
Μπορεί αυτό το νέτο 19.000 να έγινε για περιοριστούν οι διαφορές και να αυξηθεί το θέαμα (που δεν το πιστεύω ....τεσπα) αλλά το μόνο που κατάφερε είναι κατα την γνώμη μου να περιορίζει και την αγωνία του προπορευόμενου για το αν θα τον περάσει οποιος ακολουθεί. Να δείτε που σε λίγο θα υπάρχουν ειδικά αεροβοηθήματα που θα χαλούν σε μεγαλύτερο ποσοστό την ροή του αέρα (και στο πλάι ακόμα) για να μήν μπορεί να περάσει κανείς. Ετσι θα του αρκει να μην κάνει κάποιο σοβαρό λάθος , ένα καλό πλασάρισμα πριν την στροφή και αυτό είναι όλο (είναι λίγο ποιό σύνθετο αλλα για χάρη συντομίας το συντόμευσα ).Σαν να βάζεις σε κατοστάρι αθλητή όριο στην ταχύτητα διασκελισμών και με πόσους διασκελισμούς θα τερματίσει για να μειώσεις την επίδοση και να τον φτάσουν οι ποιό αργοί.
Αχ Πούνε τα χρόνια με τα ανελέητα κυνηγιτά και τα συνεχή προσπεράσματα.
Οχι ότι τώρα δεν γίνονται αλλά άλλο να το κάνεις στο Monaco (μόνο) και άλλο σε κάθε πίστα .
Ουυυυυυυυυυυυυυ στο αφεντικό των βραδυνών αγώνων. -
Έτσι όπως έγινε, ενδιαφέρον είχε ο αγώνας, μόνο στην εκίνηση, στα πι-στοπ και ο τερματισμός, σύνολο δηλαδή το πολύ 2 λεπτά από το σύνολο του αγώνα.
Ο @sprsk, έχει απόλυτο δίκιο με τους κινητήρες, αφου μπορούν τα εργαλέια να ανοίξουν άνετα μέχρι 21000 rpm, γιατί τα έκλεισαν; (Να μην ανοίξει η ψαλίδα λένε), ας καταργήσουν τα ηλεκτρονικά τότε.Σε αυτό τον αγώνα ο Αλόνσο, κατάλαβε ότι ο Μάσα, δεν Μασάει, ότι ο Χάμιλτον είναι άξια στην ίδια ομάδα και ότι ο Κίμι, δεν είναι κανένας σοβαρός αντίπαλος ακόμη.
Ο Μάσα έχει πλέον αποκτησει σοβαρότητα εκεί που χρειάζεται και τον ενθουσιασμό του τον ελέγχει για να πετύχει το αποτέλσμα που χρειάζεται μέσα στον αγώνα.
Επίσημο thread:GP Iσπανίας 2007