Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel astra 1.6T vs Honda civic 1.8 sport
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel astra 1.6T vs Honda civic 1.8 sport
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    74
    169
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      winmik last edited by

      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
      ...να τρελαθούν οι ιαπωνεζόφιλοι, θα πέσουν μαζικά χαρακίρι! ...

      Ok, αλλά καλύτερα μην το παίξεις στο στοίχημα αυτό. Ήδη έχασε ένας (3 στα 3!) σε αυτό το thread...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vengas last edited by

        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
        Ελεγα να μην ασχοληθώ, αλλά μιας και έπεσα πάνω του διαβάζοντας το αγγλικό TopGear...
        http://www.topgear.com/content/carsurve ... /08/2.html

        Σιγααααα πολύ φόρα πήρες εiδες κάτι και χάρηκες
        Ο πίνακας αναφέρεται σε εξυπηρέτηση πελατών και όχι σε αξιοπιστία.Είχα δει το συγκερκριμένο επεισόδιο του Top Gear!!
        Πούύύύύ λέει ότι είναι έρευνα αξιοπιστίας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης vengas έγραψε:

          Ελεγα να μην ασχοληθώ, αλλά μιας και έπεσα πάνω του διαβάζοντας το αγγλικό TopGear...
          http://www.topgear.com/content/carsurve ... /08/2.html

          Σιγααααα πολύ φόρα πήρες εiδες κάτι και χάρηκες
          Ο πίνακας αναφέρεται σε εξυπηρέτηση πελατών και όχι σε αξιοπιστία.Είχα δει το συγκερκριμένο επεισόδιο του Top Gear!!
          Πούύύύύ λέει ότι είναι έρευνα αξιοπιστίας?

          Ο πίνακας αναφέρεται ΚΑΙ σε εξυπηρέτηση πελατών ΚΑΙ σε αξιοπιστία. Αν διαβάσεις το κείμενο της πρώτης σελίδας:
          (...)
          But unless the French manufacturers sort out their reliability and customer service issues (...)

          Οι περισσότεροι δείκτες εξάλλου λαμβάνουν υπόψη και την εξυπηρέτηση, γιατί ανάλογα με το πόσο καλή δουλειά κάνουν οι αντιπροσωπείες, η αξιοπιστία επηρεάζεται...
          Ελπίζω να μην σου έκοψα την φόρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            highfidelity last edited by

            Ο χρήστης WinMik έγραψε:

            ...να τρελαθούν οι ιαπωνεζόφιλοι, θα πέσουν μαζικά χαρακίρι! ...

            Ok, αλλά καλύτερα μην το παίξεις στο στοίχημα αυτό. Ήδη έχασε ένας (3 στα 3!) σε αυτό το thread...

            Μην ανησυχείς, δεν παίζω στοίχημα ούτως ή άλλως! Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος με τον τζόγο! Είδες τι έπαθε ο φίλος μας; Τώρα τον βλέπω για κάνα Roomster: πρωτότυπο σχέδιο, χώροι, οικονομία και πάνω απ' όλα ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ SKODA

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vengas last edited by

              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

              Ελεγα να μην ασχοληθώ, αλλά μιας και έπεσα πάνω του διαβάζοντας το αγγλικό TopGear...
              http://www.topgear.com/content/carsurve ... /08/2.html

              Σιγααααα πολύ φόρα πήρες εiδες κάτι και χάρηκες
              Ο πίνακας αναφέρεται σε εξυπηρέτηση πελατών και όχι σε αξιοπιστία.Είχα δει το συγκερκριμένο επεισόδιο του Top Gear!!
              Πούύύύύ λέει ότι είναι έρευνα αξιοπιστίας?

              Ο πίνακας αναφέρεται ΚΑΙ σε εξυπηρέτηση πελατών ΚΑΙ σε αξιοπιστία. Αν διαβάσεις το κείμενο της πρώτης σελίδας:
              (...)
              But unless the French manufacturers sort out their reliability and customer service issues (...)

              Οι περισσότεροι δείκτες εξάλλου λαμβάνουν υπόψη και την εξυπηρέτηση, γιατί ανάλογα με το πόσο καλή δουλειά κάνουν οι αντιπροσωπείες, η αξιοπιστία επηρεάζεται...
              Ελπίζω να μην σου έκοψα την φόρα...

                Η έρευνα αναφέρεται στο΄πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες και περιλαμβάνει τους διαφορους τομείς:
              

              http://www.topgear.com/content/carsurve ... ing/1.html
              Αν και γενικότερα σε όλους τους τομείς πρώτευσε το Skoda στην αξιοπιστία δεν είναι ούτε στα 10 πρώτα:
              http://www.topgear.com/content/carsurve ... /04/1.html
              χε χε παντού όπου αναφέρεται η αξιοπιστία έχει και μια φωτογραφία με ένα Χοντάκι δίπλα..
              Το BMW Χ3 βγήκε πρώτο και μετά Honda και όλη η δεκάδα κατακλύζεται από Τζαπόνια -που είναι τα VW Skoda Audi κλπ κλπ τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW???Όσο για την X3 που βγήκε πρώτη δεν απορώ...τόσο ασχημη που ήταν (πριν το facelift) οι άνθρωποι που την είχαν ντρέπονταν να την κυκλοφορήσουν, δεν έκανε χιλιόμετρα και γι' αυτό δε χαλούσε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Εχουμε κατά σειρά προτεραιότητας:

                Ο χρήστης vengas έγραψε:

                Ο πίνακας αναφέρεται σε εξυπηρέτηση πελατών και όχι σε αξιοπιστία.Είχα δει το συγκερκριμένο επεισόδιο του Top Gear!!
                Πούύύύύ λέει ότι είναι έρευνα αξιοπιστίας?

                Στη συνέχεια...

                Ο πίνακας αναφέρεται ΚΑΙ σε εξυπηρέτηση πελατών ΚΑΙ σε αξιοπιστία. Αν διαβάσεις το κείμενο της πρώτης σελίδας:
                (...)
                But unless the French manufacturers sort out their reliability and customer service issues (...)

                Οι περισσότεροι δείκτες εξάλλου λαμβάνουν υπόψη και την εξυπηρέτηση, γιατί ανάλογα με το πόσο καλή δουλειά κάνουν οι αντιπροσωπείες, η αξιοπιστία επηρεάζεται...

                Κι εδώ ξαφνικά, έχουμε την ανακάλυψη ...

                 Η έρευνα αναφέρεται στο΄πόσο ευχαριστημένοι είναι οι πελάτες και περιλαμβάνει τους διαφορους τομείς:
                

                http://www.topgear.com/content/carsurve ... ing/1.html
                Αν και γενικότερα σε όλους τους τομείς πρώτευσε το Skoda στην αξιοπιστία δεν είναι ούτε στα 10 πρώτα:
                http://www.topgear.com/content/carsurve ... /04/1.html
                χε χε παντού όπου αναφέρεται η αξιοπιστία έχει και μια φωτογραφία με ένα Χοντάκι δίπλα..
                Το BMW Χ3 βγήκε πρώτο και μετά Honda και όλη η δεκάδα κατακλύζεται από Τζαπόνια -που είναι τα VW Skoda Audi κλπ κλπ τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW???Όσο για την X3 που βγήκε πρώτη δεν απορώ...τόσο ασχημη που ήταν (πριν το facelift) οι άνθρωποι που την είχαν ντρέπονταν να την κυκλοφορήσουν, δεν έκανε χιλιόμετρα και γι' αυτό δε χαλούσε

                Αν διάβαζες προσεκτικότερα, θα έβλεπες πως υπάρχει χωριστή κλίμακα για κάθε μοντέλο και χωριστή για κάθε κατασκευαστή! Πχ μπορεί στα μοντέλα η Χ3 να είναι 1η, αλλά η BMW δεν μπαίνει στην 10άδα σαν κατασκευαστής. Σημασία λοιπόν έχει ο μέσος όρος ΟΛΩΝ των αυτοκινήτων μιας φίρμας.
                Συνολικά λοιπόν η καλύτερη είναι η Skoda κι ας έχει 3 αυτοκίνητα η Honda στην 1η δεκάδα πιο αξιόπιστων ΜΟΝΤΕΛΩΝ. Υπόψιν, δεν είδα το Civic ανάμεσα στα πρώτα 10...
                Για να σου δώσω ένα παράδειγμα: είναι σύμφωνα με την έρευνα η Χ3 η πιο αξιόπιστη; Αυτό σημαίνει πως αν αγοράσω μια 316, θα είναι το ίδιο;
                Ομοίως, αν και το S2000 έχει συνεχόμενες πρωτιές στην αξιοπιστία, το ίδιο θα ισχύει και για το Civic;
                Ξεκολλάτε λίγο επιτέλους! Οι δείκτες και τα στοιχεία λένε κάποια πράγματα, αλλά δεν γίνεται να είναι απόλυτος μπούσουλας! Κανένας δεν έθιξε το Civic ή τα ιαπωνικά εδώ μέσα, απλά...τολμήσαμε να πούμε πως και με τα ευρωπαϊκά, δεν περνάς τις μέρες σου στο συνεργείο...

                Και για να μην ξεχνιόμαστε:
                http://www.topgear.com/content/carsurve ... /01/1.html

                Θα δεις πως όλα τα Skoda είναι στην πρώτη δεκάδα και εκεί μέσα θα βρεις και (αν είναι ποτέ δυνατόν ε;) ένα....FIAT! Ναι αγαπητέ, το Panda, μπήκε στην δεκάδα! Αλλά προφανώς θα πρόκειται για κάποιο λάθος...

                ΥΣ: Εσύ αν είχες Χ3 δεν θα την κυκλοφορούσες επειδή την θεωρείς άσχημη ε; Αν ποτέ πέσει στα χέρια σου μια, να την ανταλλάξεις με ένα Jazz που είναι και ιαπωνικό και....όμορφο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                  ΥΣ: Εσύ αν είχες Χ3 δεν θα την κυκλοφορούσες επειδή την θεωρείς άσχημη ε; Αν ποτέ πέσει στα χέρια σου μια, να την ανταλλάξεις με ένα Jazz που είναι και ιαπωνικό και....όμορφο!

                  ναι είναι γνωστό ρε Γρηγόρη άλλωστε ότι τα ιαπωνικά είναι ο ορισμός του όμορφου design...για αυτό άνοιξαν σχεδιαστήρια στην Ευρώπη άλλωστε.

                  Μπας και τα «συμμαζέψουν» ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                    ΥΣ: Εσύ αν είχες Χ3 δεν θα την κυκλοφορούσες επειδή την θεωρείς άσχημη ε; Αν ποτέ πέσει στα χέρια σου μια, να την ανταλλάξεις με ένα Jazz που είναι και ιαπωνικό και....όμορφο!

                    ναι είναι γνωστό ρε Γρηγόρη άλλωστε ότι τα ιαπωνικά είναι ο ορισμός του όμορφου design...για αυτό άνοιξαν σχεδιαστήρια στην Ευρώπη άλλωστε.

                    Μπας και τα «συμμαζέψουν» ...

                    Ααα θα μαλώσω Σάββα, δεν είσαι καλά πληροφορημένος... Τα σχεδιαστήρια στην Ευρώπη και στην Αμέρικη , τα άνοιξαν οι Ιάπωνες για να μας βοηθήσουν να ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΜΕ οι ευρωπαίοι στο σχέδιο... Κοίτουσαν με τα όμορφα σχιστά τους μάτια τα ευρωπαϊκά, δεν άντεχαν αυτό που έβλεπαν και είπαν να κάνουν το καλό , μήπως μας βοηθήσουν...
                    Ας δώσουμε μερικά παραδείγματα σπάνιας ομορφιάς: Το προηγούμενο Civic 5θ: για σπόρ οικογενειάρχες με ημίψηλο. Αξιοπιστία Honda στανταρ (γι' αυτό έπηξαν οι δρομοι με δαύτο....)
                    Διάφορα Sunny, Corolla, Daihatsu Move, Charade, Suzuki Liana κλπ κλπ... Που θα μας μιλήσουν τώρα οι BMW για design... Oυυυυυ ρε!

                    Τελευταίο: όταν σχεδιάζεις κάτι, μπορεί να επιτύχεις:

                    1. Ν' αρέσει σχεδόν σε όλους πχ Alfa 159
                    2. Να μην αρέσει σε κανέναν πχ Seat Toledo
                    3. Σε κάποιους να αρέσει πολύ και κάποιοι λιγότεροι να μην αντέχουν να το δουν πχ BMW 5, Civic 5θ new
                    4. Να μην τρελαίνεται κανείς , αλλά να το αγοράζουν γιατί είναι ιαπωνικό ή αξιόπιστο ή προσφορά ή δεν ξέρω κι εγώ τι , πχ Accent, Almera, Corolla (;)

                    Αν δούμε προσεκτικά, η Honda μετακινείται σιγά σιγά από την τελευταία κατηγορία, στην 3, που είναι κι αυτή με φανατικούς πελάτες. Οπότε το να...ξεχέζουμε την Χ3 και παράλληλα να την...αντιγράφουμε, ε τι να πω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Αγαπητέ φίλε high fidelity,
                      συμφωνώ ως προς το σχεδιασμο,αλλά ποιές είναι οι πωλήσεις και το κύρος της honda ή της toyota σε παγκόσμιο επίπεδο και ποιές των πανέμορφων alfa?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        Ο χρήστης G60 έγραψε:
                        Αγαπητέ φίλε high fidelity,
                        συμφωνώ ως προς το σχεδιασμο,αλλά ποιές είναι οι πωλήσεις και το κύρος της honda ή της toyota σε παγκόσμιο επίπεδο και ποιές των πανέμορφων alfa?

                        Mάκη το μέλλον της AR άλλοι το ορίζουν...η Honda δεν έχει κανένα Ανιέλι στην καμπούρα της...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:

                          Αγαπητέ φίλε high fidelity,
                          συμφωνώ ως προς το σχεδιασμο,αλλά ποιές είναι οι πωλήσεις και το κύρος της honda ή της toyota σε παγκόσμιο επίπεδο και ποιές των πανέμορφων alfa?

                          Mάκη το μέλλον της AR άλλοι το ορίζουν...η Honda δεν έχει κανένα Ανιέλι στην καμπούρα της...

                          Πρόβλημά τους Σάββα,ο πελάτης δεν το γνωρίζει αυτό αλλά ούτε και τον ενδιαφέρει.

                          Γι' αυτό κρίνω λάθος το να κάνουμε συγκρίσεις σε διαφορετική βάση και φιλοσοφία.
                          Το αν ένα αμάξι πχ είναι υπερβολικά όμορφο ή άσχημο δεν το καθιστά καλό ή κακό
                          συνολικά στο μέσο όρο της απόδοσής του.
                          Όσο μερικοί κατασκευαστές θα προσπαθούν να αποδείξουν με τα δικά τους κριτήρια ότι η γη είναι επίπεδη οι Ιάπωνες θα κυριαρχουν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spyros-s last edited by

                            ο λόγος που άνοιξαν τα κέντρα σχεδιασμού στην Ευρώπη οι Ιάπωνες ήταν για να προσφέρουν στους Ευρωπαίους αυτοκίνητα που να ταιριάζουν αισθητικά με την ευρωπαϊκή κουλτούρα. Για τον ίδιο λόγο υπάρχουν αντίστοιχα κέντρα και στην Αμερική. Δεν είναι τυχαίο για παράδειγμα ότι το 5θυρο σιβικ κατασκευάστηκε για την ευρωπαίκή αγορά και δεν κυκλοφορεί αλλού όπως και ότι το κουπε civic si κυκλοφορεί μόνο στην Αμερική. Ακόμα και το 'παγκόσμιο' αυτοκίνητο φορντ φόκους είναι διαφορετικό εκεί. Πόσες φορές έχουμε δει χοντροκομμένα ιαπωνικα οχήματα που μας ξενίζουν στην Ευρώπη αλλά στην Ιαπωνία θεωρούνται όμορφα, πρακτικά και μοσχοπουλιούνται όπως επίσης και 'θηρία' με μεγάλου κυβισμού μοτερ γεμάτα με νίκελ και λεπτομέρειες που μας απωθούν να είναι must στις ΗΠΑ και περίγελος στην Ευρώπη; Η κάθε αγορά έχεις τις ιδοτροπίες της και γι' αυτό ο κάθε σοβαρός κατασκευαστής πρέπει να τις λαμβάνει υπόψιν. Αυτό έκαναν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες στην Ευρώπη αυτό έκαναν και οι ευρωπαϊκές και ιαπωνικές εταιρείες στην Αμερική... Θεωρώ άστοχες τις ειρωνίες που γράφτηκαν...άσχετο αν είμαι οπαδός του ευρωπαϊκού design.
                            Αναφορικά με την αξιοπιστία δεν υπάρχει άσπρο μαύρο...απλά τα ιαπωνικά τα καταφέρνουν καλύτερα στον τομέα...τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης G60 έγραψε:

                              Αγαπητέ φίλε high fidelity,
                              συμφωνώ ως προς το σχεδιασμο,αλλά ποιές είναι οι πωλήσεις και το κύρος της honda ή της toyota σε παγκόσμιο επίπεδο και ποιές των πανέμορφων alfa?

                              Mάκη το μέλλον της AR άλλοι το ορίζουν...η Honda δεν έχει κανένα Ανιέλι στην καμπούρα της...

                              Πρόβλημά τους Σάββα,ο πελάτης δεν το γνωρίζει αυτό αλλά ούτε και τον ενδιαφέρει.

                              Γι' αυτό κρίνω λάθος το να κάνουμε συγκρίσεις σε διαφορετική βάση και φιλοσοφία.
                              Το αν ένα αμάξι πχ είναι υπερβολικά όμορφο ή άσχημο δεν το καθιστά καλό ή κακό
                              συνολικά στο μέσο όρο της απόδοσής του.
                              Όσο μερικοί κατασκευαστές θα προσπαθούν να αποδείξουν με τα δικά τους κριτήρια ότι η γη είναι επίπεδη οι Ιάπωνες θα κυριαρχουν

                              σχετική η κυριαρχία τους...Ευρώπη για παράδειγμα δεν κυριαρχούν.

                              το 1ο τρίμηνο ας πούμε στην ΕΕ + Βουλγαρία, Ρουμανία κατέχουν μόλις το 14,6% των πωλήσεων με 8 φίρμες.

                              ε δεν το λες κυριαρχία αυτό. Ασία και Αμερική δεν έχω αποτελέσματα αλλά κι εκεί δεν νομίζω ότι είναι τόσο μπροστά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                Θεωρώ άστοχες τις ειρωνίες που γράφτηκαν...άσχετο αν είμαι οπαδός του ευρωπαϊκού design.

                                μήπως απογορεύεται η ειρωνεία; Γιατί αρχίζει να με κουράζει η καραμέλα που αναμασάς συνέχεια περι ειρωνείας.

                                Ανέκαθεν στο design έπασχαν τα ιαπωνοκορεάτικα. Κουλτούρα στο ωραίο δεν ξέρω εάν υπάρχει πάντως τα αντικειμενικά όμορφα γαλλικά, ιταλικά κτλ σχέδια δεν τα είχαν οι ιάπωνες. Οπως και να το γυρνάς δεν αλλάζει .-

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  Θεωρώ άστοχες τις ειρωνίες που γράφτηκαν...άσχετο αν είμαι οπαδός του ευρωπαϊκού design.

                                  μήπως απογορεύεται η ειρωνεία; Γιατί αρχίζει να με κουράζει η καραμέλα που αναμασάς συνέχεια περι ειρωνείας.

                                  Ανέκαθεν στο design έπασχαν τα ιαπωνοκορεάτικα. Κουλτούρα στο ωραίο δεν ξέρω εάν υπάρχει πάντως τα αντικειμενικά όμορφα γαλλικά, ιταλικά κτλ σχέδια δεν τα είχαν οι ιάπωνες. Οπως και να το γυρνάς δεν αλλάζει .-

                                  φυσικά και τα ιταλογαλλικά έχουν καλύτερο design...αν δεν ήταν έτσι δεν θα προσλαμβάνανε ευρωπαίους σχεδιαστές οι ιαπωνικές εταιρείες για να σχεδιάσουν τα ευρωπαϊκά μοντέλα τους. Από την άλλη διαμαρτυρονται πολλοί για τα σχέδια του Αμερικανού Κρις Μπανγκλ στην BMW. Τώρα για το τι θεωρούμε όμορφο οι Ευρωπαίοι και το τι οι υπόλοιποι μπορούμε να μιλάμε για μέρες. Το σίγουρο είναι ότι διαφοροποιούνται

                                  Υ.Γ. Για το θέμα της ειρωνείας είμαι σαφής...επειδή επικοινωνούμε μέσω γραπτού λόγου και αδυνατούμε να εκφράσουμε το ύφος όσων εννοούμε, καλύτερα ν' αποφεύγουμε τις ειρωνείες...Είναι σίγουρο ότι σε διαπροσωπικό επίπεδο τα περισσότερα από όσα γράφουμε και νοούμε ως ειρωνείες θα αντιμετωπίζονταν ως αστεία και ασήμαντα όμως ο γραπτός λόγος έχει άλλη βαρύτητα και γι' αυτό σας ζητώ να αποφεύγετε ανάλογες εκφράσεις...σε τελική ανάλυση δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε παίδες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    g60 last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                    Αγαπητέ φίλε high fidelity,
                                    συμφωνώ ως προς το σχεδιασμο,αλλά ποιές είναι οι πωλήσεις και το κύρος της honda ή της toyota σε παγκόσμιο επίπεδο και ποιές των πανέμορφων alfa?

                                    Mάκη το μέλλον της AR άλλοι το ορίζουν...η Honda δεν έχει κανένα Ανιέλι στην καμπούρα της...

                                    Πρόβλημά τους Σάββα,ο πελάτης δεν το γνωρίζει αυτό αλλά ούτε και τον ενδιαφέρει.

                                    Γι' αυτό κρίνω λάθος το να κάνουμε συγκρίσεις σε διαφορετική βάση και φιλοσοφία.
                                    Το αν ένα αμάξι πχ είναι υπερβολικά όμορφο ή άσχημο δεν το καθιστά καλό ή κακό
                                    συνολικά στο μέσο όρο της απόδοσής του.
                                    Όσο μερικοί κατασκευαστές θα προσπαθούν να αποδείξουν με τα δικά τους κριτήρια ότι η γη είναι επίπεδη οι Ιάπωνες θα κυριαρχουν

                                    σχετική η κυριαρχία τους...Ευρώπη για παράδειγμα δεν κυριαρχούν.

                                    το 1ο τρίμηνο ας πούμε στην ΕΕ + Βουλγαρία, Ρουμανία κατέχουν μόλις το 14,6% των πωλήσεων με 8 φίρμες.

                                    ε δεν το λες κυριαρχία αυτό. Ασία και Αμερική δεν έχω αποτελέσματα αλλά κι εκεί δεν νομίζω ότι είναι τόσο μπροστά.

                                    Κυριαρχία Σάββα είναι όταν η toyota κατέχει πλέον την πρώτη θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο.
                                    Τώρα αν το μεγαλύτερο μερίδιο της είναι στην αμερική ή στο Ουζμπεκιστάν ουδεμία σχέση έχει.
                                    Και μη ξεχνάς επίσης ,από λίγο εώς πολύ και τη σωβιστική στάση των ευρωπαίων ακόμα και στην ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία,και καλά κάνουν οι ανθρωποι,πόσο μάλλον για ιαπωνικά προιόντα.

                                    Δε λέω ότι ο γιαπωνέζος συνολικά ως σχολή έχει καλύτερο αμάξι απ τον ευρωπαίο αλλά κι αυτοί αρχίζουν και σε αυτόν τον τομέα να δημιουργούν σχολές.(βλ subaru,honda).
                                    Όσο οι ευρωπαίοι θα επιμένουν να βλέπουν τον ανταγωνισμό υπεροπτικά να είσαι σίγουρος ότι δε θα αργήσει η στιγμή να πάθουν ότι έπαθαν πχ και στη βιομηχανία της τηλεόρασης.
                                    Όταν η telefunken τη δεκαετία του '70 έβγαζε τηλεοράσεις έγχρωμες με δυνατότητα προβολής δύο καναλιών σε μία οθόνη οι ιάπωνες αντέγραφαν μέχρι και τα κουτιά.

                                    Ξεκίνησαν όμως με ένα και μοναδικό όπλο,την αξιοπιστία γιατί δεν είχαν τπτ άλλο να επιδείξουν και το χαρτί της αξιοπιστίας πέτυχε γιατί είναι αυτό που μετράει κατα βάση στην μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού.
                                    Παράλληλα χρόνο με το χρόνο καλυτέρευσαν και τον ήχο,μετά και την εικόνα,αργότερα το ντιζαιν και σήμερα οι γερμανικοί κολλοσοί του χθές όπως σημενς,τελεφουνκεν και λοιπά απλά δεν υφίστανται και παίζουν οι ιάπωνες μόνοι τους.
                                    Είδες η υπεροψία τι κακό πράγμα που είναι?

                                    Και γιατί τα λέω όλα αυτά?
                                    Θέλω να πω ότι ο ιάπωνας κοιτάει τον παλμό του 80% ας πούμε της αγοράς κι εκεί στοχεύει.
                                    Για το υπόλοιπο 20% σου λέει δε γαμείς, δε με ενδιαφέρει να επενδύω ας πουλήσει η bang olufsen(αν κι αμφησβητείτε η τιμή τους ως προς την απόδοση) η aston martin κλπ.

                                    Κι αυτό είναι τιμή τους αν αναλογιστούμε ότι ξεκίνησαν τη στιγμη που η ευρώπη ήταν ήδη εδραιωμένη.
                                    Τπτ όμως δεν είναι πλέον δεδομένο.

                                    Όπως λοιπόν καποιος κοιτάει μόνο την εμφάνιση σε μια αλφα,γιατί τεχνολογικά σήμερα δεν έχει και τπτ άλλο να επιδείξει, έτσι πρέπει να δει και τον άλλο τρόπο σκέψης μια ς άλλης βιομηχανλιας συνολικά κι όχο σε έναν και μόνο τομέα,για να καταλάβει την αξία τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kpsig moderator last edited by

                                      Ειδικά για τη Siemens, μιλάμε για ΤΟΝ κολοσσό...
                                      Η Τελεφούνκεν δεν έπαθε τίποτε, επωλήθη και πλούτισαν οι μέτοχοι της.
                                      Μην υπερβάλλετε για τους Ιάπωνες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g60 last edited by

                                        Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                        Ειδικά για τη Siemens, μιλάμε για ΤΟΝ κολοσσό...
                                        Η Τελεφούνκεν δεν έπαθε τίποτε, επωλήθη και πλούτισαν οι μέτοχοι της.
                                        Μην υπερβάλλετε για τους Ιάπωνες

                                        Δε νομίζω ότι υπερβάλω.
                                        Ούτε ανήκω ιδεολογικά κάπου.
                                        Απλά πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα ως έχουν πέρα απο κάθε προκατάληψη.

                                        Που είναι η ζημενς στα κινητά και τις τηλεοράσεις?
                                        Ασφαλώς και είναι κολλοσός.
                                        Κολοσσός απ την άλλη όμως είναι και η hitachi
                                        Η telefunken πουλήθηκες στην thomson και κατασκευαστικά πλέον είναι ανεμομαζέματα κι ανεμοσκορπίσματα.
                                        Η grundig που είναι?
                                        Shaub lorenz,itt,metz,nordmende που είναι όλες αυτές?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          civgr last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                          Ελεγα να μην ασχοληθώ, αλλά μιας και έπεσα πάνω του διαβάζοντας το αγγλικό TopGear...
                                          http://www.topgear.com/content/carsurve ... /08/2.html

                                          Φοβάμαι πως ο φίλος μας ο Civgr πρέπει να πάει να κάνει μια ακύρωση πλέον! Να πάρεις Skoda! Αρε Petran και KRIEZA και πως-σε-λενε, πού είστε να δείτε αυτό το ιστορικό ποστ!

                                          Θα ψάξω να βρω και κανένα άλλο δείκτη αξιοπιστίας που θα έχει πρώτη την VW και με πιο αξιόπιστο μοντέλο το TSi, να τρελαθούν οι ιαπωνεζόφιλοι, θα πέσουν μαζικά χαρακίρι!

                                          Αντε μπαγασα με επεισες....Ακυρωσα την παραγγελια και παω να κλεισω το skoda rooster...σε μπλε μαλιστα χρωμα που σου αρεσει κιολας

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vaglan last edited by

                                            Λίγα λόγια για το roomster . Γίνεται το τέλειο επαγγελματικό.Και για οικογενειακό αυτοκίνητο κάνει

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr