-
Στο forester τελικά τι λάδι βάζεις ??? δεν πιστεύω κανα 30ρι της Ακατανόμαστης
Στο ραλάκι 0-5/40 ???
-
Ωραία τα θέματα που θίγεις και ανοίγουν εύκολα προχωρημένη συζήτηση.
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Λοιπόν, για όσους δεν έχουν διαβάσει την παλιά μου ιστορία η subaru για το ατμοσφαιρικό forester συνιστά 0w20 προδιαγραφών API SM/SL, αλλαγή κάθε χρόνο ή 15,000 χλμ για έως 40 βαθμούς (υπό σκιά, σωστά Μίλτο;)
Είναι η εξωτερική θερμοκρασία άσχετα υπό σκιάν ή υπό ήλιον. 40C λέει μόνο.
Το θέμα εδώ είναι ότι τα άνω και κάτω όρια είναι σχετικά.
Υπάρχουν συνθετικά 20W50 που στους 4C ρέεουν σαν ορυκτελαϊκά 10W40.
Υπάρχουν 30ρια που στις υψηλές θερμοκρασίες παράγουν ισχυρή δομή λιπαντικού φιλμ σαν τα 40ρια.
Ο κατασκευαστής του κινητήρα δίνει τα όρια που αντιστοιχούν στα μέσου όρου λιπαντικά. Όταν λέει τα 10W40 έως 40C, εννοεί ότι τα 10W40 με εξωτερική θερμοκρασία 40C μπορούν να ανεβάσουν θερμοκρασίες λειτουργίας επιβλαβείς για την δομή τους.
Όλο αυτό σημαίνει ότι από την στιγμή που χρησιμοποιείς λιπαντικό με υψηλό δείκτη HTHS τότε μπορείς και να ανεβείς στην κλίμακα των θερμοκρασιών.Η μια αντιπροσωπία που ξέρω (και πιστεύω μάλλον όλες) βάζει κάτι λάδια subaru 10w40 ημισυνθετικά. (έχουν και 100% συνθετικά για το turbo λένε, πάλι 10w40). Μάλλον έχουν δεκαετίες να διαβάσουν manual .
Ερώτηση προς γενικότερο προβληματισμό: Ο καταναλωτής τι πρέπει να κάνει; Να ακολουθήσει το manual (σε πιστοποιημένα μάλλον υπάρχουν μόνο τα torco sr1,amsoil xlm και mobil 1) ή τις πρακτικές των συνεργείων;Για την περίπτωση μου υπάρχει και μέση λύση όπως 0w30, 5w30, 10w30 έστω και 5w40. Σε άλλες περιπτώσεις ίσως να μην υπάρχουν ενδιάμεσες λύσεις.
Είναι απλά τα πράγματα. Εάν αποζητάς την κορυφαία ποιότητα των Group IV/V λιπαντικών τότε πιθανότατα θα χρειαστεί να πάρεις απόφαση ότι θα απομακρυνθείς από την αγκαλιά της αντιπροσωπείας (δεν είναι απόλυτο γιατί υπάρχουν και μηχανικοί στις αντιπροσωπείες που εγκρίνουν την χρήση τέτοιων λιπαντικών με 'υπερπροδιαγραφές').
Άλλη ακαδημαϊκή και πάλι ερώτηση σχετικά με μη API πιστοποιημένα: Για νορμάλ χρήση ποιο είναι ποιο κατάλληλο, το redline 5w20 ή το amsoil asm ; http://www.amsoil.com/StoreFront/asm.aspx
Τα redline δεν περιέχουν friction modifiers και είναι κατάλληλα και για moto (όχι σε 5w20 βέβαια, γενικά τα redline). Από την άλλη τα amsoil έχουν, (Anti-friction additives are included to further improve energy efficiency) οπότε λογικά υπερέχουν σε μείωση της κατανάλωσης βενζίνης. Ακαδημαϊκή λοιπόν η ερώτηση μιας και μάλλον δεν θα έρθουν ποτέ τα συγκεκριμένα amsoil προς Αθήνα πλευρά και επίσης λίγους ( ή μήπως όχι) ενδιαφέρουν τα μη πιστοποιημένα.Πιστεύω ότι για νορμαλ χρήση είναι καλύτερο το AMSOIL και για σκληρή το RED LINE. Αλλά αυτό είναι συγκριτική προσέγγιση, καθότι θεωρώ ότι άνετα τα RED LINE κάνουν για νορμάλ χρήση και γενικά κοιτώντας το HTHS καί των δύο θα δυσκολευόμουν να αποφασίσω την σκληρή χρήση του ASM 0W20 παρότι η AMSOIL λεει ότι κάνει εάν μειώσεις αναλογικά τα ήδη πολύ μακρινά διαστήματα αλλαγών. Γενικά είναι πολύ δύσκολη η ολοκληρωμένη προσέγιση του 'κατάλληλου' βάση μόνο θεωρίας, καθότι οι γνώσεις μας είναι πολύ λίγες για να επιτύχουμε κάτι τέτοιο χωρίς εμπειρική δοκιμή (από την θεωρία στην πράξη).
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Επανέρχομαι για να ... σας κουφάνω με ένα θέμα που ... δεν ενδιαφέρει μάλλον κανέναν. Μου ήρθε όμως συνειρμικά στο μυαλό με όλη αυτή τη συζήτηση περί του φταίει ο ιδιοκτήτης για τις επιλογές του και πιστοποιήσεων και 'πρακτικών' των συνεργείων.
Λοιπόν, για όσους δεν έχουν διαβάσει την παλιά μου ιστορία η subaru για το ατμοσφαιρικό forester συνιστά 0w20 προδιαγραφών API SM/SL, αλλαγή κάθε χρόνο ή 15,000 χλμ για έως 40 βαθμούς (υπό σκιά, σωστά Μίλτο;)
Η μια αντιπροσωπία που ξέρω (και πιστεύω μάλλον όλες) βάζει κάτι λάδια subaru 10w40 ημισυνθετικά. (έχουν και 100% συνθετικά για το turbo λένε, πάλι 10w40). Μάλλον έχουν δεκαετίες να διαβάσουν manual .
Ερώτηση προς γενικότερο προβληματισμό: Ο καταναλωτής τι πρέπει να κάνει; Να ακολουθήσει το manual (σε πιστοποιημένα μάλλον υπάρχουν μόνο τα torco sr1,amsoil xlm και mobil 1) ή τις πρακτικές των συνεργείων;Για την περίπτωση μου υπάρχει και μέση λύση όπως 0w30, 5w30, 10w30 έστω και 5w40. Σε άλλες περιπτώσεις ίσως να μην υπάρχουν ενδιάμεσες λύσεις.
Άλλη ακαδημαϊκή και πάλι ερώτηση σχετικά με μη API πιστοποιημένα: Για νορμάλ χρήση ποιο είναι ποιο κατάλληλο, το redline 5w20 ή το amsoil asm ; http://www.amsoil.com/StoreFront/asm.aspx
Τα redline δεν περιέχουν friction modifiers και είναι κατάλληλα και για moto (όχι σε 5w20 βέβαια, γενικά τα redline). Από την άλλη τα amsoil έχουν, (Anti-friction additives are included to further improve energy efficiency) οπότε λογικά υπερέχουν σε μείωση της κατανάλωσης βενζίνης. Ακαδημαϊκή λοιπόν η ερώτηση μιας και μάλλον δεν θα έρθουν ποτέ τα συγκεκριμένα amsoil προς Αθήνα πλευρά και επίσης λίγους ( ή μήπως όχι) ενδιαφέρουν τα μη πιστοποιημένα.Ερωτηση χαζη αλλα δεν εχει σημασια, θα την κανω.
Αφου η subaru λεει 0w20 γιατι δεν την υιοθετει η εδω αντιπροσωπεια? Στην group V.W ας πουμε εχουν τα 5w30 και ολοι το τηρουν, ψιλο μεν λαδι αλλα ολα τα τεστ απαιτουν συγκεκριμενη προδιαγραφη σε ολες τις θερμοκρασιες και σε ολες τις χωρες με ιξωδες 5w30.
Δεν εχει ενιαια γραμμη οδηγιων η subaru? Και αν οχι μηπως υπαρχει λογος για αυτο? Τα κλιματα καθε χωρας σιγουρα παιζουν σημασια, και αυτο το λεω γιατι οταν πηγα Ολλανδια το πιο χοντρο λαδι που θα βρεις ειναι 10w40, και συνηθως ειναι φθηνα και ανωνυμα λιπαντικα.
Τωρα αν ψειρισουμε την μαιμου για το αν ενοουν 40 βαθμους υπο σκια η οχι μικρη σημασια εχει αν βαλει κανεις κατι σε 10w40.......Η Ελλαδα κατα μεσο ορο εχει 22-26 βαθμους κελσιου, ισως η εδω αντιπροσωπεια το εχει στα υποψιν της ολα αυτα και με την χρηση 10W40 αποτρεπει τυχον κακοτοπιες που μπορουν να προκαλεσουν ψιλα λαδια.
Θελω να καταληξω πως δεν μπορει ολοι εμεις να γνωριζουμε περισσοτερα απο οτι οι εξουσιοδοτημενοι και οι πτυχιουχοι ειδικοι, τωρα αν μιλαμε για αγωνιστικα αυτοκινητα ( δεν λεω αυτοκινητα επιδοσεων η πουσαρισμενα) τοτε ειναι ειδικες περιπτωσεις και σιγουρα χρειαζονται ειδικα λιπαντικα επιδοσεων.
Σιγουρα αρεσει σε ολους μας να νομιζουμε πως 'ανακαλυψαμε την Αμερικη' με το να προτεινουμε ειδικα λαδακια που στα χαρτια φανταζουν 'διαστημικα' αλλα ειμαι της γνωμης πως με το να παρακαμπτουμε τους κατασκευαστες και τις επισημες αντιπροσωπειες ειναι λαθος, ειδικα οταν αναφερομαστε σε αυτοκινητα καθημερινης χρησης η αυτοκινητα λιγο πανω απο το μεσο ορο σε επιδωσεις. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Στο forester τελικά τι λάδι βάζεις ??? δεν πιστεύω κανα 30ρι της ΑκατανόμαστηςΣτο ραλάκι 0-5/40 ???
Το Redline 5w20 (πριν είχα torco-sr1 5w20, δεν έβρισκα άλλο 20αρι πιστοποιημένο) και αντίστοιχα το Mobil 1 0w40 (αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποιο 30αρι)
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Στο forester τελικά τι λάδι βάζεις ??? δεν πιστεύω κανα 30ρι της Ακατανόμαστης
Στο ραλάκι 0-5/40 ???
Το Redline 5w20 (πριν είχα torco-sr1 5w20, δεν έβρισκα άλλο 20αρι πιστοποιημένο) και αντίστοιχα το Mobil 1 0w40 (αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποιο 30αρι)
μια από τα ίδια για το 106... σκέφτομαι κι εγώ να πάω σε ένα 30ρι το χειμώνα ίσως... και μάλλον το esp της mobil1
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Τωρα αν ψειρισουμε την μαιμου για το αν ενοουν 40 βαθμους υπο σκια η οχι μικρη σημασια εχει αν βαλει κανεις κατι σε 10w40.......Η Ελλαδα κατα μεσο ορο εχει 22-26 βαθμους κελσιου, ισως η εδω αντιπροσωπεια το εχει στα υποψιν της ολα αυτα και με την χρηση 10W40 αποτρεπει τυχον κακοτοπιες που μπορουν να προκαλεσουν ψιλα λαδια.Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι οι θερμοκρασίες έχουν μείνει από την εποχή των αερόψυκτων στα manual και με τα σύγχρονα συστήματα ψύξης παίζουν ελάχιστο ρόλο. Αν έχουμε ανησυχίες μπορούμε να τα προσέξουμε με σωστή συντήρηση ή ενίσχυση http://www.redlineoil.com/products_coolant.asp
Θελω να καταληξω πως δεν μπορει ολοι εμεις να γνωριζουμε περισσοτερα απο οτι οι εξουσιοδοτημενοι και οι πτυχιουχοι ειδικοι, ...
Γιατι όχι, είμαστε χομπίστες και ενδιαφερόμαστε ενώ εκείνοι είναι απλά επαγγελματίες που ... δεν διαβάζουν πλέον .
Σιγουρα αρεσει σε ολους μας να νομιζουμε πως 'ανακαλυψαμε την Αμερικη' με το να προτεινουμε ειδικα λαδακια που στα χαρτια φανταζουν 'διαστημικα' αλλα ειμαι της γνωμης πως με το να παρακαμπτουμε τους κατασκευαστες και τις επισημες αντιπροσωπειες ειναι λαθος, ειδικα οταν αναφερομαστε σε αυτοκινητα καθημερινης χρησης η αυτοκινητα λιγο πανω απο το μεσο ορο σε επιδωσεις.
Στο παράδειγμα μου πρέπει να διαλέξω ποιον θα ... παρακάμψω
Καλημέρα σε όλους
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Στο forester τελικά τι λάδι βάζεις ??? δεν πιστεύω κανα 30ρι της Ακατανόμαστης
Στο ραλάκι 0-5/40 ???
Το Redline 5w20 (πριν είχα torco-sr1 5w20, δεν έβρισκα άλλο 20αρι πιστοποιημένο) και αντίστοιχα το Mobil 1 0w40 (αλλά σκέφτομαι να δοκιμάσω κάποιο 30αρι)
μια από τα ίδια για το 106... σκέφτομαι κι εγώ να πάω σε ένα 30ρι το χειμώνα ίσως... και μάλλον το esp της mobil1
Τι σύμπτωση, και εγώ το ίδιο σκεφτόμουν. Απο την άλλη αν θέλω να το αλλάξω στους 6 μήνες και να γλιτώσω και κάποια χρήματα amsoil xlf. To esp θα μπω στον πειρασμό να το κρατήσω για ένα χρόνο (ή έστω 9 μήνες για να μου έρθει μια η άλλη), μιας και τα χιλιόμετρα/έτος είναι λίγα.
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Θελω να καταληξω πως δεν μπορει ολοι εμεις να γνωριζουμε περισσοτερα απο οτι οι εξουσιοδοτημενοι και οι πτυχιουχοι ειδικοι, τωρα αν μιλαμε για αγωνιστικα αυτοκινητα ( δεν λεω αυτοκινητα επιδοσεων η πουσαρισμενα) τοτε ειναι ειδικες περιπτωσεις και σιγουρα χρειαζονται ειδικα λιπαντικα επιδοσεων.
Βαριέμαι να σχολιάσω τα υπόλοιπα που γράφεις, αλλά γι αυτό το παραπάνω πόρισμα που κατέληξες προφανώς κατόπιν ωρίμου σκέψεως, θα σου κάνω δύο ερωτήσεις ως απάντηση:
- Έχεις βρει κάποια ένδειξη (δεν ζητάω καν απόδειξη) για να μας πείσεις ότι οι εξουσιοδοτημένοι γνωρίζουν περισσότερα για λιπαντικά από εμάς που τα διαβάζουμε και ανταλλάσσουμε τις γνώσεις μας μέσω των forums;
- Κατ'οικονομία της προηγούμενης ερώτησης... Έχεις βρει σε κάποια αντιπροσωπεία ή συνεργείο της Ελλάδος κάποιον πτυχιούχο ειδικό περί λίπανσης;
Αν απαντήσεις θετικά σε μία από τις δύο τεκμηριώνοντας απάντηση... θα αλλάξω χόμπι.
-
Επίσης Redline να σου πω και κάτι ακόμη που δεν βλέπω να το καταλαβαίνεις:
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Αυτος ο G60 τελικα τα ελεγε καλυτερα απο ολους, μηχανικος ο ανθρωπος, επεμενε στα πιστοποιημενα λιπαντικα και σε εμπειριες που εβλεπε καθε μερα στον χωρο εργασιας του και οχι οτι εβλεπε γραμμενο στο internet.
Καλο το internet αλλα και επικυνδυνο εργαλειοΜην υποβιβάζεις τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις απόψεις που διακινούνται μέσω των forums. Μέσω των forums μάθαμε και μαθαίνουμε αδιαλλείπτως όλοι μας πόσο κορόιδα μας έχουν πιάσει εφ'όλης της ύλης κατ'επανάληψη και επί δεκαετίες οι κατά τόπους ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ-ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ-ΕΜΠΟΡΟΙ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΙΔΙΚΟΙ κλπ. Είναι εξαίρεση αυτοί που κάνουν σωστά την δουλειά τους μετά έρωτος (δηλαδή μετά αγάπης με πάθος, που μεταφράζεται σε αδιάλλειπτη έρευνα, μελέτη, υπευθυνότητα, σεβασμό).
Και επειδή ανέφερες -κακώς, γιατί τον ανέφερες για να μειώσεις το επίπεδο όλων των υπόλοιπων στο παρόν τόπικ- τον G60, τί σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν συμφωνεί με την στάση μας και τις απόψεις μας; Ή μήπως πιστεύεις ότι συμφωνεί με τις παραπλανητικές ανακρίβειες που λες; Τον ξέρεις καλά; Μίλησες ποτέ μαζί του;
Ρισκάρω και προδικάζω σκέφτεσαι; Κι όμως εσύ ρισκάρεις που προτοποθετείς τον G60 μεταφράζοντας τις επιλογές του κατά το δικό σου δοκούν και να μειώσεις όλους εμάς τους χομπίστες.
Μάλλον δεν σκέφτηκες ότι ο G60 δουλεύει με έντονα ψαγμένους χομπίστες.Ο G60 είναι εξαίρεση στον κανόνα (βλ. 1η παράγραφος) και εννοείται ότι τα έλεγε καλύτερα από όλους μας. Το ότι επέμενε σε πιστοποιημένα λιπαντικά είναι φυσιολογικό εφόσον θέλει να μην έχει κανένα πρόβλημα με τις εγγυήσεις των πελατών του. Χώρια που πάντα υπάρχουν εξαιρετικής ποιότητος πιστοποιημένα για VAG (και όχι μόνο) από την Mobil, Valvoline, Castrol, ELF, FUCHS που δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τα μη πιστοποιημένα (τουλάχιστον όσον αφορά την επιτυχία στη εφαρμογή τους όπου μπορεί να είναι και ακόμη καλύτερα).
Παρ'όλα αυτά και επειδή ανέφερες για την VW και το 5W30 της (αναφέρεσαι σε όσα καλύπτουν την VW504.00) που όλοι το τηρούν για ρώτα οποιονδήποτε θέλεις -γιατί μάλλον είσαι ο μόνος που δεν το ξέρει- πόσο έχουν ταλαιπωρηθεί οι κάτοχοι VAG και οι επαγγελματίες με τις επιλογές των προτεινόμενων λαδιών του εργοστασίου σε συνδυασμό με κάποιες παρτίδες κινητήρων με ιδιαιτερότητες, που εξανάγκασε επί χρόνια τους επαγγελματίες και τους πελάτες της να ψάχνουν να βρουν το κατάλληλο λιπαντικό για τον κινητήρα τους σαφέστατα δυσαρεστημένοι από τις επιλογές των κατά τόπους αντιπροσώπων. Ορισμένοι επαγγελματίες όπως ο G60 είχε την όρεξη να το ψάξει και να μάθει (όπως έμαθε και για το ποιές λύσεις βρήκαν στις ΗΠΑ όπου η VAG έφαγε πριν χρόνια χοντρό δικαστικό πρόστιμο για την επιλογή λιπαντικού στους 1.8 20VT ή στην Ευρώπη) και έτσι οι πελάτες του αποδείχθηκαν τυχεροί που τον επέλεξαν ως μηχανικό τους.Ο G60 βρίσκεται κάπου μόνος του και μας κοιτάζει με χαμόγελο. Με ενθαρρυντικό χαμόγελο για την προσπάθειά μας, και όχι με υποτιμητικό.
-
το πεζο που εσπασε τι μοντελο ηταν?
γιατι ολα τα πεζο εχουν δεικτη λαδιου και 40.123 ενδειξεις στο ταμπλο...
για να καταφερε να χασει-καψει τα λαδια χωρις να αναψει καμια προειδοποιητικη ενδειξη....εμενα σα να ειχε καποια γερη διαρροη μου κανει.μου θυμιζει την ιστορια με τα atb που πηγε ο αλλος και το εβαλε σε αλβανο μαστορα που δεν ηξερε τι ειναι το μπλοκε και μετα οταν τα @$!#@ολα βγαινανε και λεγανε οτι φταει η quaife...
-
Παναγιώτη, δεν ξέρω. Κάνω μία υπόθεση ότι είναι ένα Rallye 1.6 16V ενός από το 106SC που με είχε πάρει τηλέφωνο όταν έβαλε τα HDD και μου είπε ότι στο ρελαντί σε μποτιλιάρισμα τα λάδια στο θερμόμετρο ανέβηκαν πολύ ψηλά το ίδιο και τα νερά με το βεντιλατέρ να δουλεύει υπερωρίες. Όταν έφυγε απότο μποτιλιάρισμα σε ρυθμό πορείας όπου και τα πλάκωσε κάπως (όχι τάπα) οι θερμοκρασίες έπεσαν. Του είπα να μην πανικοβληθεί, να παρακολουθήσει και να πάει να συμβουλευτεί τον μηχανικό του. Με πήρε τηλέφωνο όταν ακόμη δεν είχε πάει στον μηχανικό του και ήταν προφανές ότι είχε στο μυαλό του ότι φταίνε τα λάδια (γι αυτο πήρε τηλ εμένα και δεν πήγε στον μηχανικό). Γι αυτό και συνειρμικά σε αυτόν προσανατολίζομια. Του έστειλα pm και έβγαλα ανακοίνωση στο forum του 106SC για να εμφανιστεί. Το ποιος υποψιάζομαι ότι είναι το αναφέρω στο 106SC. Δυστυχώς, δεν έχω κρατήσει τηλέφωνο ή αν το έχω κρατήσει δεν θυμάμαι όνομα. Έχω 100άδες τηλέφωνα από ανθρώπους που με παίρνουν καθημερινά και ρωτάνε για λάδια.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Θελω να καταληξω πως δεν μπορει ολοι εμεις να γνωριζουμε περισσοτερα απο οτι οι εξουσιοδοτημενοι και οι πτυχιουχοι ειδικοι, τωρα αν μιλαμε για αγωνιστικα αυτοκινητα ( δεν λεω αυτοκινητα επιδοσεων η πουσαρισμενα) τοτε ειναι ειδικες περιπτωσεις και σιγουρα χρειαζονται ειδικα λιπαντικα επιδοσεων.
Βαριέμαι να σχολιάσω τα υπόλοιπα που γράφεις, αλλά γι αυτό το παραπάνω πόρισμα που κατέληξες προφανώς κατόπιν ωρίμου σκέψεως, θα σου κάνω δύο ερωτήσεις ως απάντηση:
- Έχεις βρει κάποια ένδειξη (δεν ζητάω καν απόδειξη) για να μας πείσεις ότι οι εξουσιοδοτημένοι γνωρίζουν περισσότερα για λιπαντικά από εμάς που τα διαβάζουμε και ανταλλάσσουμε τις γνώσεις μας μέσω των forums;
- Κατ'οικονομία της προηγούμενης ερώτησης... Έχεις βρει σε κάποια αντιπροσωπεία ή συνεργείο της Ελλάδος κάποιον πτυχιούχο ειδικό περί λίπανσης;
Αν απαντήσεις θετικά σε μία από τις δύο τεκμηριώνοντας απάντηση... θα αλλάξω χόμπι.
Επειδη λες λες λες και τελικα δεν μπορεις να κρατηθεις ( ειπες δεν θα μου απαντας επειδη θεωρεις εαυτον πιο εξυπνο) σου επιστρεφω την ερωτηση και σε ρωταω εσυ ως τι μιλας? Ως ειδικος? Ως πτυχιουχος? Ως χημικος? Ως μηχανικος? Εισαι τοσο αλλαζονικος που επειδη διαβασες κατι στο ιντερνετ και το εκανες copy paste αυτο-βαπτιστικες ειδικος........ και μολις τολμησει καποιος να σε αμφισβητησει η να στην 'πει' κλαις σαν δακρυβρεχτη κορασιδα.......
Αν νομιζεις οτι εισαι εξυπνοτερος απο ανθρωπους που απο το πρωι ως το βραδυ ανοιγουν και μελετουν κινητηρες , που εχουν εμπειριες πανω σε μηχανολογια και θεματα λιπανσης επι πρακτικης βασης και οχι θεωριτικης τοτε παω πασο..... Αλλα ελεος, λιγο σεβασμο σε αυτους που εχουν λιωσει 'παντελονια' στα θρανια......
Και οτι παραπανω νομιζεις οτι γνωριζεις απο αυτους τους ανθρωπους ειναι θεωριτικα και γραπτα κειμενα που σου πασαρουν στο διαδυκτιο........ το οτι καποιος απο μια αντιπροσωπεια δεν ανακοινωνει τις γνωσεις του ειναι μαλον εξυπναδα.......για αλλους που δειχνουν η προσπαθουν να δειξουν εξυπναδα απο την στιγμη που την ανακοινωνουν μαλον δεν ειναι οσο εξυπνοι θελουν να περνιουνται -
Σέρνεις βλέπω...
-
Όταν είπα ότι δεν θα ξανασχοληθώ επειδή είμαι εξυπνότερος συζητούσαμε άλλο θέμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν πάμε παρακάτω θα κάθομαι να σε βλέπω. Αν πρόσεξες τα θέματα άλλαξαν, κάποιοι ρώτησαν για λάδια, τους απάντησα μαζί με άλλους κλπ
-
Είπα πολλάκις ότι είμαι χομπίστας. Ούτε διαβασμένος πτυχιούχος, ούτε δακρύβρεχτη κορασίδα όπως με αποκάλεσες. Ομολογώ, ότι είσαι εφευρετικός όταν θέλεις να με βρίσεις...
-
Δεν είπα ποτέ ότι είμαι εξυπνότερος από όλους. Είπα ότι είμαι εξυπνότερος από σένα. Κι αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι χαζός. Έξυπνος είσαι αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι υπάρχουν κι εξυπνότεροι. Όπως υπάρχουν κι εξυπνότεροι από μένα. Και δεν θα τραβήξω κανα ζόρι γι αυτό.
-
Αλήθεια, πιστεύεις ότι κάνω απλώς copy-paste; Εννοείται ότι η γνώση δεν είναι κτήμα μου, όπως μερικοί άλλοι νομίζουν όταν την αποκτούν. Κι αυτό το αποδεικνύω επειδή την μοιράζομαι (ή και την προτείνω προς διερεύνηση) πρόθυμα με όλους. Επίσης, ποτέ δεν ντράπηκα να ρωτήσω κάποιον που ίσως ξέρει καλύτερα, όποιος κι αν είναι αυτός. Κι ένα μωρό ακόμη μπορεί να μας μάθει πράγματα, όπως την ομορφιά της ζωής που ξεχάσαμε ή που δεν προσέξαμε ότι υπάρχει.
-
Αυτός που έχει γνώσεις και τις κρατάει μόνο για τον εαυτό του είναι πονηρός! Ναι, αυτό πιστεύω! Κι εγώ δεν είμαι τέτοιος. Ποτέ δεν ήμουν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μου κι ούτε φιλοδοξώ να γίνω.
-
Είναι λογικό να υπάρχουν και ορισμένοι που αγχώνονται όταν υπάρχουν χομπίστες που θέλουν να μοιραστούν ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ αυτά που ξέρουν.
Θα μας αφήσεις να συνεχίσουμε να μιλάμε για λάδια σε αυτό το τόπικ ή δεν σε ενδιαφέρει τέτοια συζήτηση;
-
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Σέρνεις βλέπω...-
Όταν είπα ότι δεν θα ξανασχοληθώ επειδή είμαι εξυπνότερος συζητούσαμε άλλο θέμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν πάμε παρακάτω θα κάθομαι να σε βλέπω. Αν πρόσεξες τα θέματα άλλαξαν, κάποιοι ρώτησαν για λάδια, τους απάντησα μαζί με άλλους κλπ
-
Είπα πολλάκις ότι είμαι χομπίστας. Ούτε διαβασμένος πτυχιούχος, ούτε δακρύβρεχτη κορασίδα όπως με αποκάλεσες. Ομολογώ, ότι είσαι εφευρετικός όταν θέλεις να με βρίσεις...
-
Δεν είπα ποτέ ότι είμαι εξυπνότερος από όλους. Είπα ότι είμαι εξυπνότερος από σένα. Κι αυτό δεν σημαίνει ότι είσαι χαζός. Έξυπνος είσαι αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι υπάρχουν κι εξυπνότεροι. Όπως υπάρχουν κι εξυπνότεροι από μένα. Και δεν θα τραβήξω κανα ζόρι γι αυτό.
-
Αλήθεια, πιστεύεις ότι κάνω απλώς copy-paste; Εννοείται ότι η γνώση δεν είναι κτήμα μου, όπως μερικοί άλλοι νομίζουν όταν την αποκτούν. Κι αυτό το αποδεικνύω επειδή την μοιράζομαι (ή και την προτείνω προς διερεύνηση) πρόθυμα με όλους. Επίσης, ποτέ δεν ντράπηκα να ρωτήσω κάποιον που ίσως ξέρει καλύτερα, όποιος κι αν είναι αυτός. Κι ένα μωρό ακόμη μπορεί να μας μάθει πράγματα, όπως την ομορφιά της ζωής που ξεχάσαμε ή που δεν προσέξαμε ότι υπάρχει.
-
Αυτός που έχει γνώσεις και τις κρατάει μόνο για τον εαυτό του είναι πονηρός! Ναι, αυτό πιστεύω! Κι εγώ δεν είμαι τέτοιος. Ποτέ δεν ήμουν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μου κι ούτε φιλοδοξώ να γίνω.
-
Είναι λογικό να υπάρχουν κάποιοι που αγχώνονται όταν υπάρχουν χομπίστες που θέλουν να μοιραστούν ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ αυτά που ξέρουν.
Θα μας αφήσεις να συνεχίσουμε να μιλάμε για λάδια σε αυτό το τόπικ ή δεν σε ενδιαφέρει τέτοια συζήτηση;
Eπειδη κι εγω βαριεμαι να ξανασχοληθω μαζι σου διοτι η πειθω σου ειναι δυντοτερη από τη δικη μου και εχεις δημιουργησει αυλη, θα πω τη γνωμη μου και θα σταματησω εδώ.
Μιας και δεν εισαι ειδικος πτυχιουχος χημικος μηχανολογος, ολα οσα λες ειναι εκτιμησεις και συμπερασματα θεωρητικα.Αρα τα παραπανω αποτελουν γκριζα διαφημιση.Με amsoil ξεκινας και με amsoil τελειωνεις και που και που για ξεκαρφωμα πετας και 2-3 άλλες μαρκες διοτι υπαρχουν και πολλα σκεπτομενα ατομα στα φορουμ και για αυτό το λογο πρεπει να κρατας τα προσχηματα.Αλλα οπου βλεπεις ευαλωτους-potential πελατες το πας amsoil all the way.
Αυτη ειναι η δικη μου εκτιμηση, ισως και λανθασμενη.Ομως στα φορουμ λεμε τη γνωμη μας ελευθερα χωρις φοβο και παθος.
Επειδη εγω δεν ειμαι τοσο εξυπνος οσο εσυ το μονο σιγουρο είναι οτι δεν θα ξανασχοληθω μαζι σου.
Πρακαλω μην ασχοληθεις και εσυ μαζι μου γιατι θα με κανεις για να τεκμηριωσω ολα οσα ειπα για amsoil να ξεθαψω μεσα απο καμια 30ρια φορουμ που μπαινεις το ποσο 'χομπιστας' εισαι με τα amsoilI rest in peace….
-
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Πρακαλω μην ασχοληθεις και εσυ μαζι μου γιατι θα με κανεις για να τεκμηριωσω ολα οσα ειπα για amsoil να ξεθαψω μεσα απο καμια 30ρια φορουμ που μπαινεις το ποσο 'χομπιστας' εισαι με τα amsoil
I rest in peace….
Τώρα γίνεσαι αστείος... Όλοι εδώ μέσα και παντού γνωρίζουν ότι γράφω σε πολλά forums. Και την κάβλα μου για τα AMSOIL ξέρουν και όλα για μένα τα ξέρουν. Επώνυμο έχω, τηλέφωνο έχω, διεύθυνση έχω, επάγγελμα έχω. Μα για πόσο ηλίθιους περνάς τους υπόλοιπους που πιστεύεις ότι σε χρειάζονται για να τους δείξεις το ποιόν μου; Αχ ρε Redline προσπαθω να σε καταλάβω. Όχι, μάλλον δεν είσαι εγκάθετος κανενός... αλλά πώς να το δω με το κόλλημα που έχεις φάει μαζί μου ή με την AMSOIL (δεν ξέρω ποιό προηγείται)... το λέω γιατί κανείς άλλος δεν μου έχει δώσει την αίσθηση ότι πιστεύει ότι προσπαθώ να προωθήσω τα AMSOIL. Μόνο στο forum των alfist μου είχαν επιτεθεί ελάχιστοι αλλά με τόση μανία σε βαθμό που μου έκοψαν την όρεξη (δεν είχα ουσιαστική υποστήριξη τότε για το καθεστώς αδικίας που μου υπέβαλαν οι ελάχιστοι, ίσως δεν είχα και την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση ώστε να αντέξω την πίεση - ήταν ό,τι απογοητευτικότερο μου έχει συμβεί στην προσωπική μου αναζήτηση περί λίπανσης). Πουθενά αλλού σε κανένα forum δεν υπέστη διαδικασία προσωπικής απαξίωσης. Αντιθέτως εισέπρατα σεβασμό για την προσφορά μου.
Μοιάζει σα να θέλεις να μην χρησιμοποιώ την λέξη 'AMSOIL' καν αλλιώς πρέπει να υποστώ πνευματική υποβάθμιση από σένα.Μαζί σου δεν θέλω να ασχολούμαι γιατί δεν έχω διάθεση για προσωπικές αντιπαραθέσεις. Χαλιέμαι. Δεν σε αντιπαθώ σε καμία περίπτωση, αλλά αντιθέτως μέσα από τις προσωπικές επιθέσεις σου προσπαθώ να σε συμπαθήσω και νομίζω ότι τα καταφέρνω.
Προτιμώ να μιλάω για λάδια και καλοπροαίρετα. Μπορείς;
Θα είμαι πάντα στην διάθεσή σου να ρωτήσεις την άποψή μου για ό,τι θέλεις και να μοιράζομαι τις εμπειρίες και τις γνώσεις σου (για λιπαντικά μιλώντας). -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Πρακαλω μην ασχοληθεις και εσυ μαζι μου γιατι θα με κανεις για να τεκμηριωσω ολα οσα ειπα για amsoil να ξεθαψω μεσα απο καμια 30ρια φορουμ που μπαινεις το ποσο 'χομπιστας' εισαι με τα amsoil
I rest in peace….
Τώρα γίνεσαι αστείος... Όλοι εδώ μέσα και παντού γνωρίζουν ότι γράφω σε πολλά forums. Και την κάβλα μου για τα AMSOIL ξέρουν και όλα για μένα τα ξέρουν. Επώνυμο έχω, τηλέφωνο έχω, διεύθυνση έχω, επάγγελμα έχω. Μα για πόσο ηλίθιους περνάς τους υπόλοιπους που πιστεύεις ότι σε χρειάζονται για να τους δείξεις το ποιόν μου; Αχ ρε Redline προσπαθω να σε καταλάβω. Όχι, δεν είσαι εγκάθετος κανενός τελικά... αλλά τί κόλλημα έχεις φάει μαζί μου ή με την AMSOIL (δεν ξέρω ποιό προηγείται)... το λέω γιατί κανείς άλλος δεν μου έχει δώσει την αίσθηση ότι πιστεύει ότι προσπαθώ να προωθήσω τα AMSOIL. Μόνο στο forum των alfist μου είχαν επιτεθεί ελάχιστοι αλλά με τόση μανία σε βαθμό που μου έκοψαν την όρεξη (δεν είχα ουσιαστική υποστήριξη τότε για το καθεστώς αδικίας που μου υπέβαλαν οι ελάχιστοι, ίσως δεν είχα και την απαιτούμενη αυτοπεποίθηση ώστε να αντέξω την πίεση - ήταν ό,τι απογοητευτικότερο μου έχει συμβεί). Πουθενά αλλού σε κανένα forum δεν υπέστη διαδικασία προσωπικής απαξίωσης. Αντιθέτως εισέπρατα σεβασμό για την προσφορά μου.
Μοιάζει σα να θέλεις να μην χρησιμοποιώ την λέξη 'AMSOIL' καν αλλιώς πρέπει να υποστώ πνευματική υποβάθμιση από σένα.Μαζί σου δεν θέλω να ασχολούμαι γιατί δεν έχω διάθεση για προσωπικές αντιπαραθέσεις. Χαλιέμαι. Δεν σε αντιπαθώ σε καμία περίπτωση, αλλά αντιθέτως μέσα από τις προσωπικές επιθέσεις σου προσπαθώ να σε συμπαθήσω και νομίζω ότι τα καταφέρνω.
Προτιμώ να μιλάω για λάδια και καλοπροαίρετα. Μπορείς;
Θα είμαι πάντα στην διάθεσή σου να ρωτήσεις την άποψή μου για ό,τι θέλεις και να μοιράζομαι τις εμπειρίες και τις γνώσεις σου (για λιπαντικά μιλώντας).Σαν να ακουω σεμιναριο της herbalife η της amway
-
-
*Ο χρήστης *Miltellas ** έγραψε:
... Αχ ρε Redline προσπαθω να σε καταλάβω.Κανένας ψυχολόγος να μας ... βοηθήσει;
Μαζί σου δεν θέλω να ασχολούμαι γιατί δεν έχω διάθεση για προσωπικές αντιπαραθέσεις. Χαλιέμαι.
Για να σε δούμε, θα τα καταφέρεις; Εγω προσωπικά κουράστηκα... και γελώ
Δεν σε αντιπαθώ σε καμία περίπτωση, αλλά αντιθέτως μέσα από τις προσωπικές επιθέσεις σου προσπαθώ να σε συμπαθήσω και νομίζω ότι τα καταφέρνω.
Ουπς! Ξεφύγαμε τώρα! Τα καταφέρνεις κι όλας!? Εδω χρειάζεται πάλι ψυχολόγος...
Σαν να ακουω σεμιναριο της herbalife η της amway
Αλήθεια Μίλτο, μετά απο τόσους μήνες που διαβάζω το post μου γεννήθηκε μια απορία, μήπως πουλάς; Αν έχεις καλύτερες τιμές απο trade wind... γιατι όχι...
ΥΓ
Για να μην παραξηγηθούμε κάνω πλακα, εκτός απο το τελευταίο -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Αυτος ο G60 τελικα τα ελεγε καλυτερα απο ολους, μηχανικος ο ανθρωπος, επεμενε στα πιστοποιημενα λιπαντικα και σε εμπειριες που εβλεπε καθε μερα στον χωρο εργασιας του και οχι οτι εβλεπε γραμμενο στο internet.
Καλο το internet αλλα και επικυνδυνο εργαλειοο Ένας χρησιμοποιεί το μαχαίρι για να κόψη ψωμί,
ο Άλλος χρησιμοποιεί το μαχαίρι για να σκοτώσειΟ σκοπός και η χρήση καθορίζουν το αποτέλεσμα.
Αλλά τελικά επικίνδυνος είναι ο άνθρωπος και όχι τα εργαλεία που έφτιαξε
Ακόμα ποιο επικίνδυνο είναι η ημιμάθεια, η καλύτερη εκδοχή της αμάθειαςΚαι πάντα φταίνε οι άλλοι για τις επιλογές μας
Μήπως αυτός ο άλλος που φταίει είναι αυτός που βλέπω μπροστά μου ? (στον καθρέπτη !)
Έξυπνος είναι αυτός που μαθαίνει από τα λάθη του
Σοφός είναι αυτός που μαθαίνει και από τα λάθη των άλλωνΗ επιλογή κρίνεται εκ του αποτελέσματος
Το πρόβλημα είναι το αποτέλεσμα έχει σχέση με την επιλογή ? -
Eυτυχώς που:
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Eπειδη κι εγω βαριεμαι να ξανασχοληθω μαζι σου διοτι η πειθω σου ειναι δυντοτερη από τη δικη μου και εχεις δημιουργησει αυλη, θα πω τη γνωμη μου και θα σταματησω εδώ.
Περι λιπαντικών γενικώς